eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SZCZEPIONEK I WYROBÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-18



Ogłoszenie nr 547247-N-2018 z dnia 2018-04-18 r.

Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej Celestynów: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SZCZEPIONEK I WYROBÓW MEDYCZNYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej Celestynów, krajowy numer identyfikacyjny 1004301300000, ul. Wojska Polskiego  57 , 05-430   Celestynów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 894 218, , e-mail wofitm@ron.mil.pl, , faks 261 894 091.
Adres strony internetowej (URL): http://wofitm.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
JEDNOSTKA WOJSKOWA

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://wofitm.wp.mil.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SZCZEPIONEK I WYROBÓW MEDYCZNYCH
Numer referencyjny: WOFiTM/14/2018/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, SZCZEPIONEK I WYROBÓW MEDYCZNYCH

II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33140000-3
33631600-8
33651600-4
33141110-4
33711500-2
33700000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) w zakresie zadania od nr 1 do nr 12, od nr 20 do nr 28, od nr 30 do nr 33 zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne Dz. U. 2001 nr 126 poz. 1381. 2) w zakresie zadania od nr 13 do nr 19, nr 29, od nr 34 do nr 40 materiały informacyjne tj. karty katalogowe producenta, umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z Załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (zgodnego z Załącznikiem nr 2 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00
AD.ZAD. 34 CENA100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1 Albendazolum 400mg, 1 tabl. op. Gwarant 490 Opcja 490
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Albendazolum 400mg, 1 tabl. op. Gwarant 490 Opcja 490
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Doxycyclinum 100mg, 10 tabl. op. Gwarant 50 Opcja 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Doxycyclinum 100mg, 10 tabl. op. Gwarant 50 Opcja 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Metronidazolum 250 mg, 20 tabl. op. Gwarant 193 Opcja 193
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Metronidazolum 250 mg, 20 tabl. op. Gwarant 193 Opcja 193
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Oseltamivir 75mg, 10 kaps. op. Gwarant 300 Opcja 300
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oseltamivir 75mg, 10 kaps. op. Gwarant 300 Opcja 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Nifuroxasidum 100 mg, 24 tabl. op. Gwarant 279 Opcja 279
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nifuroxasidum 100 mg, 24 tabl. op. Gwarant 279 Opcja 279
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Drotaverinini hydrochloridum 80mg, 20 tabl. op. Gwarant 10 Opcja 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drotaverinini hydrochloridum 80mg, 20 tabl. op. Gwarant 10 Opcja 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Ibuprofenum 400mg, 20 tabl. op. Gwarant 70 Opcja 70
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ibuprofenum 400mg, 20 tabl. op. Gwarant 70 Opcja 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Metamizolum natricum 500mg, 12 tabl. op. Gwarant 68 Opcja 68
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Metamizolum natricum 500mg, 12 tabl. op. Gwarant 68 Opcja 68
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Leki p/grzybicze do stosowania zewn. Zawierające: miconazole nitrate lub clotrimazolum lub terbinafine h/chloride lub undecilic acid , postać: zasypka lub puder lub płyn do stosowania na skórę lub krem lub maść lub żel 20-30g op. Gwarant 772 Opcja 772
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Leki p/grzybicze do stosowania zewn. Zawierające: miconazole nitrate lub clotrimazolum lub terbinafine h/chloride lub undecilic acid , postać: zasypka lub puder lub płyn do stosowania na skórę lub krem lub maść lub żel 20-30g op. Gwarant 772 Opcja 772
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Natrii chloridum, 9mg/ml roztwór do infuzji 500ml op. Gwarant 56 Opcja 56
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Natrii chloridum, 9mg/ml roztwór do infuzji 500ml op. Gwarant 56 Opcja 56
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Glucosum 50mg/ml roztwór do infuzji 500ml op. Gwarant 75 Opcja 75
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Glucosum 50mg/ml roztwór do infuzji 500ml op. Gwarant 75 Opcja 75
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Płyn fizjologiczny wieloelektrolitowy izotoniczny fl. 500ml op. Gwarant 53 Opcja 53
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Płyn fizjologiczny wieloelektrolitowy izotoniczny fl. 500ml op. Gwarant 53 Opcja 53
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Środek do dezynf. powierzchni z płynów ustrojowych, granulat, opakowanie 200-500g op. Gwarant 200 Opcja 200
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środek do dezynf. powierzchni z płynów ustrojowych, granulat, opakowanie 200-500g op. Gwarant 200 Opcja 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Opatrunek hydrożelowy na oparzenia, przeznaczony do stosowania na twarz, rozmiar 28-40x 40-60cm szt. Gwarant 200 Opcja 200
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek hydrożelowy na oparzenia, przeznaczony do stosowania na twarz, rozmiar 28-40x 40-60cm szt. Gwarant 200 Opcja 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej: 1. Zastosowanie: zaopatrzenie ran penetracyjnych (w tym postrzałowych) klatki piersiowej. 2. Konstrukcja opatrunku: o kształt okrągły o średnicy minimum 14 cm lub owalny o wymiarach 17 cm x 14 cm +/-10% lub w kształcie prostokąta o wymiarach 15 x 20 cm +/-10% z zaokrąglonymi narożnikami lub w kształcie kwadratu o wymiarach 15 x 15 cm +/-10% z zaokrąglonymi narożnikami; o wentylowy: z trójdzielną zastawką jednokierunkową lub wykorzystujący zastawkową metodę opatrywania odmy otwartej poprzez pokrycie otworu rany tworzywem sztucznym (folią) z wylotem (lub wylotami) powietrza poza obszarem rany (folia musi w sposób skuteczny spełniać funkcję zastawki/zaworu jednokierunkowego); o opatrunek posiada uchwyt (lub uchwyty) ułatwiające oddzielenie opatrunku samoprzylepnego od folii osłaniającej; o opatrunek zawiera gazę lub włókninę do oczyszczenia rany z płynów i zabrudzenia przed jego przyklejeniem. Dopuszczalne są opatrunki bez gazy lub włókniny. o samoprzylepny, z klejem o wysokiej lepkości, możliwość przyklejenia opatrunku na mokre ciało (pot, krew). 3. Dopuszczalne są opatrunki sterylne i niesterylne. 4. Opakowanie wodoodporne, łatwe do otwierania (posiadające nacięcia ułatwiające otwieranie). Dopuszczalne jest opakowanie podciśnieniowe. Dopuszczalne jest opakowanie chroniące przed zamoczeniem typu foliowo-papierowe, bez nacięć ułatwiających otwieranie. 5. Instrukcja stosowania w języku polskim na opakowaniu (zalecane są piktogramy użycia). szt. Gwarant 23 Opcja 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej: 1. Zastosowanie: zaopatrzenie ran penetracyjnych (w tym postrzałowych) klatki piersiowej. 2. Konstrukcja opatrunku: o kształt okrągły o średnicy minimum 14 cm lub owalny o wymiarach 17 cm x 14 cm +/-10% lub w kształcie prostokąta o wymiarach 15 x 20 cm +/-10% z zaokrąglonymi narożnikami lub w kształcie kwadratu o wymiarach 15 x 15 cm +/-10% z zaokrąglonymi narożnikami; o wentylowy: z trójdzielną zastawką jednokierunkową lub wykorzystujący zastawkową metodę opatrywania odmy otwartej poprzez pokrycie otworu rany tworzywem sztucznym (folią) z wylotem (lub wylotami) powietrza poza obszarem rany (folia musi w sposób skuteczny spełniać funkcję zastawki/zaworu jednokierunkowego); o opatrunek posiada uchwyt (lub uchwyty) ułatwiające oddzielenie opatrunku samoprzylepnego od folii osłaniającej; o opatrunek zawiera gazę lub włókninę do oczyszczenia rany z płynów i zabrudzenia przed jego przyklejeniem. Dopuszczalne są opatrunki bez gazy lub włókniny. o samoprzylepny, z klejem o wysokiej lepkości, możliwość przyklejenia opatrunku na mokre ciało (pot, krew). 3. Dopuszczalne są opatrunki sterylne i niesterylne. 4. Opakowanie wodoodporne, łatwe do otwierania (posiadające nacięcia ułatwiające otwieranie). Dopuszczalne jest opakowanie podciśnieniowe. Dopuszczalne jest opakowanie chroniące przed zamoczeniem typu foliowo-papierowe, bez nacięć ułatwiających otwieranie. 5. Instrukcja stosowania w języku polskim na opakowaniu (zalecane są piktogramy użycia). szt. Gwarant 23 Opcja 23
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Preparat pielęgnacyjno-łagodzący do skóry narażonej na oparzenia (termiczne, słoneczne, popromienne), odmrożenia i otarcia, opakowanie 50-120ml szt. Gwarant 154 Opcja 154
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat pielęgnacyjno-łagodzący do skóry narażonej na oparzenia (termiczne, słoneczne, popromienne), odmrożenia i otarcia, opakowanie 50-120ml szt. Gwarant 154 Opcja 154
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33700000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Krem lub emulsja ochronna przeciwsłoneczna z filtrem min. SPF 50+, op.100-150 ml szt. Gwarant 422 Opcja 422
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krem lub emulsja ochronna przeciwsłoneczna z filtrem min. SPF 50+, op.100-150 ml szt. Gwarant 422 Opcja 422
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33700000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Krem ochronny do rąk glicerynowo-aloesowy z wit. A+E, opakowanie 75-100ml szt. Gwarant 606 Opcja 606
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krem ochronny do rąk glicerynowo-aloesowy z wit. A+E, opakowanie 75-100ml szt. Gwarant 606 Opcja 606
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33700000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Środek przeciw komarom i kleszczom- syntetyczny repelent zawierający DEET (min. 20%) opakowanie 75-125ml szt. Gwarant 95 Opcja 95
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Środek przeciw komarom i kleszczom- syntetyczny repelent zawierający DEET (min. 20%) opakowanie 75-125ml szt. Gwarant 95 Opcja 95
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Loperamidum 2 mg, 30 tabl. op. Gwarant 385 Opcja 385
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Loperamidum 2 mg, 30 tabl. op. Gwarant 385 Opcja 385
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Ciprofloxacinum 500 mg, 10 tabl. op. Gwarant 40 Opcja 40
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ciprofloxacinum 500 mg, 10 tabl. op. Gwarant 40 Opcja 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Doxycyclinum 100 mg, 10 tabl. op. Gwarant 10 Opcja 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Doxycyclinum 100 mg, 10 tabl. op. Gwarant 10 Opcja 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Amoxicilinum + acidum clavulanicum, 875 mg+125 mg 14 tabl. op. Gwarant 10 Opcja 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Amoxicilinum + acidum clavulanicum, 875 mg+125 mg 14 tabl. op. Gwarant 10 Opcja 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Drotaverinini hydrochloridum 80 mg, 20 tbl. op. Gwarant 45 Opcja 45
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drotaverinini hydrochloridum 80 mg, 20 tbl. op. Gwarant 45 Opcja 45
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Ibuprofenum 400 mg, 20 tabl. op. Gwarant 50 Opcja 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ibuprofenum 400 mg, 20 tabl. op. Gwarant 50 Opcja 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Metamizolum natricum 500mg, 12 tabl. op. Gwarant 88 Opcja 88
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Metamizolum natricum 500mg, 12 tabl. op. Gwarant 88 Opcja 88
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Loperamidum 2mg, 30 tabl. op. Gwarant 352 Opcja 352
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Loperamidum 2mg, 30 tabl. op. Gwarant 352 Opcja 352
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Glucosum 50mg/ml r-r do infuzji 500 ml op. Gwarant 180 Opcja 180
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Glucosum 50mg/ml r-r do infuzji 500 ml op. Gwarant 180 Opcja 180
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni, preparat wieloskładnikowy, zawiera nadwęglan sodu, TAED, 150-300g op. (tabletki, proszek lub granulki) op. Gwarant 120 Opcja 120
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni, preparat wieloskładnikowy, zawiera nadwęglan sodu, TAED, 150-300g op. (tabletki, proszek lub granulki) op. Gwarant 120 Opcja 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Nifuroxazidum 100 mg, 24 tabl. op. Gwarant 70 Opcja 70
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nifuroxazidum 100 mg, 24 tabl. op. Gwarant 70 Opcja 70
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31Nazwa: Leki przeciwgrzybicze do stosowania zewn. Zawierające: miconazole nitrate lub clotrimazolum lub terbinafine h/chloride lub undecylenic acid, postać:zasypka lub puder lub płyn do stosowania na skórę lub krem lub maść lub żel 20-30g szt. Gwarant 26 Opcja 26
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Leki przeciwgrzybicze do stosowania zewn. Zawierające: miconazole nitrate lub clotrimazolum lub terbinafine h/chloride lub undecylenic acid, postać:zasypka lub puder lub płyn do stosowania na skórę lub krem lub maść lub żel 20-30g szt. Gwarant 26 Opcja 26
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32Nazwa: Szczepionka dla dorosłych przeciw durowi brzusznemu, 1 op. 20 dawek op. Gwarant 8 Opcja 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczepionka dla dorosłych przeciw durowi brzusznemu, 1 op. 20 dawek op. Gwarant 8 Opcja 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33651600-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33Nazwa: Anatoksyna jadu żmij 1 op. 1 amp. op. Gwarant 20 Opcja 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Anatoksyna jadu żmij 1 op. 1 amp. op. Gwarant 20 Opcja 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34Nazwa: Międzynarodowe świadectwa szczepień szt. Gwarant 850 Opcja 850
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Międzynarodowe świadectwa szczepień szt. Gwarant 850 Opcja 850
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35Nazwa: Opatrunek hemostatyczny 1.Zastosowanie - tamowanie zagrażających życiu krwotoków o średniej i dużej intensywności krwawienia, w szczególności z ran głębokich 2.Wysoka efektywność hemostatyczna 3.Bezpieczeństwo stosowania: o brak efektów ubocznych, występujących przy stosowaniu, zagrażających zdrowiu (ograniczona reakcja egzotermiczna) o nie jest wchłaniany przez organizm o nie przykleja się do rany (łatwy do usunięcia z rany) 4.Forma opatrunku - gaza z dodatkiem środka hemostatycznego, szerokość 6÷10 cm i długość 3÷4 m, złożona w opakowaniu w formie "Z". Dopuszczona jest inna długośc gazy zapewniająca dodatek min. 8 g środka hemostatycznego. 5.Opakowanie - sterylne, wodoodporne, pojedyncze, łatwe do otwierania, w kolorze: zielonym, oliwkowym, brązowym lub szarym ( wszczególnych przypadkach dopuszczqlne są inne kolory). 6.Przechowywanie- nie wymaga specjalnych warunków przechowywania, stabilność w różnych warunkach atmosferycznych. 7. Instrukcja stosowania w języku polskim na opakowaniu (zalecane są piktogramy w tym zakresie) szt. Gwarant 51 Opcja 51
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek hemostatyczny 1.Zastosowanie - tamowanie zagrażających życiu krwotoków o średniej i dużej intensywności krwawienia, w szczególności z ran głębokich 2.Wysoka efektywność hemostatyczna 3.Bezpieczeństwo stosowania: o brak efektów ubocznych, występujących przy stosowaniu, zagrażających zdrowiu (ograniczona reakcja egzotermiczna) o nie jest wchłaniany przez organizm o nie przykleja się do rany (łatwy do usunięcia z rany) 4.Forma opatrunku - gaza z dodatkiem środka hemostatycznego, szerokość 6÷10 cm i długość 3÷4 m, złożona w opakowaniu w formie "Z". Dopuszczona jest inna długośc gazy zapewniająca dodatek min. 8 g środka hemostatycznego. 5.Opakowanie - sterylne, wodoodporne, pojedyncze, łatwe do otwierania, w kolorze: zielonym, oliwkowym, brązowym lub szarym ( wszczególnych przypadkach dopuszczqlne są inne kolory). 6.Przechowywanie- nie wymaga specjalnych warunków przechowywania, stabilność w różnych warunkach atmosferycznych. 7. Instrukcja stosowania w języku polskim na opakowaniu (zalecane są piktogramy w tym zakresie) szt. Gwarant 51 Opcja 51
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 36Nazwa: Opatrunek indywidualny - wodoszczelny . Zastosowanie: tamowanie krwotoków i opatrywanie ran Konstrukcja opatrunku: o Opaska elastyczna koloru zielonego o wymiarach: 4 m x 10 cm o Podwójny tampon włókninowy (biały) o wymiarach: 15 cm x 12 cm - na stałe przymocowany do opaski o Podwójny tampon włókninowy (z jednej strony barierowy zielony) o wymiarach 15 cm x 12 cm - przesuwny o Zapinka elastyczna Sterylna folia do zabezpieczenia ran postrzałowych klatki piersiowej o wymiarach: 30 cm x 30 cm Opatrunek jałowy, włókninowy Opakowanie: o wykonane z wielowarstwowego laminatu foliowego o spełnia wymogi i normy w zakresie dotyczącym materiałów do opakowań wyrobów medycznych PN-EN ISO 868-5:2009 i PN-EN ISO 11607-1:2011 o opakowanie w ciemnym kolorze: zielonym, oliwkowym, brązowym lub szarym opakowanie posiada specjalne nacięcia ułatwiające intuicyjne otwieranie opakowania Instrukcja stosowania trwale naniesiona na opakowaniu w języku polskim w formie opisów i piktogramów szt. Gwarant 20 Opcja 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek indywidualny - wodoszczelny . Zastosowanie: tamowanie krwotoków i opatrywanie ran Konstrukcja opatrunku: o Opaska elastyczna koloru zielonego o wymiarach: 4 m x 10 cm o Podwójny tampon włókninowy (biały) o wymiarach: 15 cm x 12 cm - na stałe przymocowany do opaski o Podwójny tampon włókninowy (z jednej strony barierowy zielony) o wymiarach 15 cm x 12 cm - przesuwny o Zapinka elastyczna Sterylna folia do zabezpieczenia ran postrzałowych klatki piersiowej o wymiarach: 30 cm x 30 cm Opatrunek jałowy, włókninowy Opakowanie: o wykonane z wielowarstwowego laminatu foliowego o spełnia wymogi i normy w zakresie dotyczącym materiałów do opakowań wyrobów medycznych PN-EN ISO 868-5:2009 i PN-EN ISO 11607-1:2011 o opakowanie w ciemnym kolorze: zielonym, oliwkowym, brązowym lub szarym opakowanie posiada specjalne nacięcia ułatwiające intuicyjne otwieranie opakowania Instrukcja stosowania trwale naniesiona na opakowaniu w języku polskim w formie opisów i piktogramów szt. Gwarant 20 Opcja 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 37Nazwa: Opatrunek indywidualny: 1. Zastosowanie: tamowanie krwotoków i opatrywanie ran 2. Konstrukcja opatrunku: o elastyczny bandaż o szerokości 10-15 cm o wyposażony w jeden (nieruchomy) lub dwa tampony (nieruchomy i ruchomy) o wyposażony w specjalną zapinkę uciskową na bandażu ułatwiającą zakładanie opatrunku jedną ręką, zmianę kierunku bandażowania oraz pełniącą funkcję bezpośredniego ucisku na ranę po założeniu opatrunku o bandaż koloru zielonego, oliwkowego, szarego, piaskowego o konstrukcja opatrunku wyposażona w element uniemożliwiający przypadkowe rozwinięcie bandaża Dopuszczalny jest opatrunek o konstrukcji: o elastyczny bandaż o szerokości 10 cm o tampon opatrunku w formie kieszeni, wewnątrz której znajduje się gaza wypełniająca oraz plastikowa folia, o gaza wypełniająca o wysokiej chłonności, może służyć do dodatkowego zaopatrzenia rany postrzałowej o plastikowa folia może służyć jako opatrunek okluzyjny na rany postrzałowe klatki piersiowej o bandaż elastyczny powinien posiadać poprzecznie rozmieszczone wąskie taśmy typu "rzep" uniemożliwiające przypadkowe rozwinięcie bandaża oraz stabilizujące założony opatrunek o bandaż koloru zielonego, oliwkowego, szarego, piaskowego o opatrunek powinien być wyposażony w plastikowy element konstrukcyjny zamocowany do bandaża, pełniący funkcję bezpośredniego ucisku na ranę, po założeniu opatrunku 3. Opatrunek sterylny, w hermetycznym, próżniowym opakowaniu, zwinięty "w rolkę" 4. Opakowanie w ciemnym kolorze: zielonym, oliwkowym, brązowym lub szarym 5. Instrukcja stosowania w języku polskim na opakowaniu (zalecane są piktogramy w tym zakresie) szt. Gwarant 16 Opcja 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opatrunek indywidualny: 1. Zastosowanie: tamowanie krwotoków i opatrywanie ran 2. Konstrukcja opatrunku: o elastyczny bandaż o szerokości 10-15 cm o wyposażony w jeden (nieruchomy) lub dwa tampony (nieruchomy i ruchomy) o wyposażony w specjalną zapinkę uciskową na bandażu ułatwiającą zakładanie opatrunku jedną ręką, zmianę kierunku bandażowania oraz pełniącą funkcję bezpośredniego ucisku na ranę po założeniu opatrunku o bandaż koloru zielonego, oliwkowego, szarego, piaskowego o konstrukcja opatrunku wyposażona w element uniemożliwiający przypadkowe rozwinięcie bandaża Dopuszczalny jest opatrunek o konstrukcji: o elastyczny bandaż o szerokości 10 cm o tampon opatrunku w formie kieszeni, wewnątrz której znajduje się gaza wypełniająca oraz plastikowa folia, o gaza wypełniająca o wysokiej chłonności, może służyć do dodatkowego zaopatrzenia rany postrzałowej o plastikowa folia może służyć jako opatrunek okluzyjny na rany postrzałowe klatki piersiowej o bandaż elastyczny powinien posiadać poprzecznie rozmieszczone wąskie taśmy typu "rzep" uniemożliwiające przypadkowe rozwinięcie bandaża oraz stabilizujące założony opatrunek o bandaż koloru zielonego, oliwkowego, szarego, piaskowego o opatrunek powinien być wyposażony w plastikowy element konstrukcyjny zamocowany do bandaża, pełniący funkcję bezpośredniego ucisku na ranę, po założeniu opatrunku 3. Opatrunek sterylny, w hermetycznym, próżniowym opakowaniu, zwinięty "w rolkę" 4. Opakowanie w ciemnym kolorze: zielonym, oliwkowym, brązowym lub szarym 5. Instrukcja stosowania w języku polskim na opakowaniu (zalecane są piktogramy w tym zakresie) szt. Gwarant 16 Opcja 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38Nazwa: Preparat pielęgnacyjno-łagodzący do skóry narażonej na oparzenia (termiczne, słoneczne, popromienne), odmrożenia i otarcia, opakowanie 50-120 ml szt. Gwarant 62 Opcja 62
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Preparat pielęgnacyjno-łagodzący do skóry narażonej na oparzenia (termiczne, słoneczne, popromienne), odmrożenia i otarcia, opakowanie 50-120 ml szt. Gwarant 62 Opcja 62
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39Nazwa: Krem lub emulsja ochronna przeciwsłoneczna z filtremmin. SPF 50+, opakowanie 100-150ml szt. Gwarant 120 Opcja 120
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krem lub emulsja ochronna przeciwsłoneczna z filtremmin. SPF 50+, opakowanie 100-150ml szt. Gwarant 120 Opcja 120
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33600000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40Nazwa: Krem ochrony rąk glicerynowo-aloesowy z witaminą A + E, opakowanie 75 - 100 ml wymagana folia zabezpieczająca krem, opakowanie zabezpieczone przed przypadkowym otwarciem szt. Gwarant 350 Opcja 350
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krem ochrony rąk glicerynowo-aloesowy z witaminą A + E, opakowanie 75 - 100 ml wymagana folia zabezpieczająca krem, opakowanie zabezpieczone przed przypadkowym otwarciem szt. Gwarant 350 Opcja 350
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33711500-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
CENA60,00
TERMIN WAŻNOŚCI40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.