eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zakup i dostarczenie maszyn, urządzeń i elektronarzędzi do realizacji kursów zawodowych w 2017 roku, dla osób osadzonych w siedmiu jednostkach OISW w Białymstoku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-07



Ogłoszenie nr 547007-N-2017 z dnia 2017-07-07 r.

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Białymstoku: Zakup i dostarczenie maszyn, urządzeń i elektronarzędzi do realizacji kursów zawodowych w 2017 roku, dla osób osadzonych w siedmiu jednostkach OISW w Białymstoku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskieo Funuszu Społecznego w ramach Osi priorytetowej II, Działania 2.7 Zwiększenie szans na zatrudnienie osób szczególnie zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Tak


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
30%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5045907600000, ul. ul. Hetmańska  89 , 15727   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 66 28 501, , e-mail cezary.gutowski@sw.gov.pl, , faks 85 65 16 543.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Służba Więzienna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostarczenie maszyn, urządzeń i elektronarzędzi do realizacji kursów zawodowych w 2017 roku, dla osób osadzonych w siedmiu jednostkach OISW w Białymstoku
Numer referencyjny: OI.D.2230.3.2017.MB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
8


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostarczenie maszyn, urządzeń i elektronarzędzi do realizacji kursów zawodowych w 2017 roku, dla osób osadzonych w siedmiu jednostkach Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Białymstoku w ramach projektu "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 -2020, finansowanego ze środków Funduszy Europejskich.

II.5) Główny kod CPV: 44510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18921000-1
39712200-8
39711430-2
39711361-7
39711200-1
39720000-5
39711210-4
16311100-9
16130000-5
16160000-4
44511200-7
34911100-7
44511340-0
39300000-5
16120000-2
43320000-2
44423200-3
42652000-1
42623000-9
44511000-5
44512940-3
43315000-4
44512000-2
39713430-6
44315100-2
42662000-4
42662100-5
42715000-1
39713510-1
43810000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13, 14 i 21ustawy Pzp. oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowo jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczące klauzuli społecznej (Załącznik nr 7 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wadium jest zależna od części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę i przedstawia się następująco: a) w przypadku złożenia ofert na część I - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, b) w przypadku złożenia ofert na część II - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, c) w przypadku złożenia ofert na część III - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, d) w przypadku złożenia ofert na część IV - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, e) w przypadku złożenia ofert na część V - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, f) w przypadku złożenia ofert na część VI - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, g) w przypadku złożenia ofert na część VII - kwota wadium wynosi 400,00 PLN, h) w przypadku złożenia ofert na część VIII - kwota wadium wynosi 1300,00 PLN. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty dotyczącej realizacji wszystkich ośmiu części postępowania przetargowego wysokość wadium wynosi 4100,00 PLN. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XI pkt 1. niniejszej SIWZ. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w pkt 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: NBP Oddział Okręgowy w Białymstoku nr 54 1010 1049 0021 5013 9120 0000 z dopiskiem: "Wadium w przetargu. Nr sprawy: OI.D.2230.3.2017.MB." 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, jego oryginał i kopię należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający zwrot oryginału wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I zamówienia - Areszt Śledczy w Białymstoku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Półautomat spawalniczy - Inwertorowy półautomat spawalniczy umożliwiający spawanie metodą MIG, MAG i MMA, 2 sztuki 2. Uchwyt spawalniczy MIG/MAG - Uchwyt spawalniczy do spawania metodami MIG i MAG, 2 sztuki 3. Reduktor butlowy CO2 - Reduktor butlowy do obniżania ciśnienia gazów pobieranych bezpośrednio z butli, 2 sztuki 4. Przyłbica samościemniająca - Przyłbica samościemniająca przeznaczona do ochrony oczu i twarzy przed iskrami, rozpryskami i szkodliwym promieniowaniem, 2sztuki 5. Przyłbica samościemniająca - Przyłbica samościemniająca przeznaczona do ochrony oczu i twarzy przed iskrami, rozpryskami i szkodliwym promieniowaniem, 8sztuk 6. Butla CO2 6kg. - Butla napełniona dwutlenkiem węgla, ilość gazu 6kg./8l, 1sztuka 7. Szlifierka kątowa - Moc min. 1 000 W, 2sztuki 8. Kosiarka spalinowa z napędem - Kosiarka z napędem min. 5,5 KM, 1 sztuka 9. Glebogryzarka - Typ silnika- spalinowy o pojemności min. 0,8l, 1sztuka 10. Mieszadło elektryczne - Mieszadło elektryczne do mieszania materiałów płynnych, sypkich i materiałów budowlanych, 2sztuki 11. Przecinarka do płytek ceramicznych - Moc min. 800W, 2 sztuki 12. Drabina malarska - Drabina drewniana, 6 sztuk 13. Drabina przegubowa - Drabina przegubowa aluminiowa, uniwersalna, 1 sztuka 14. Grabie z trzonkiem - Grabie ogrodowe metalowe o min. 14 zębach, 5 sztuk 15. Taczka dwukołowa - Taczka dwukołowa, 3 sztuki 16. Młot udarowo-obrotowy - Moc min. 850 W, 2sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 2Nazwa: Część II zamówienia - Areszt Śledczy w Hajnówce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Garnki stalowe z pokrywką o pojemności min 20l, 2sztuki 2. Garnek stalowy z pokrywką o pojemności min 30l, 2 sztuki 3. Robot kuchenny, 1sztuka 4. Noże- Zestaw 6 sztuk, 2 komplety 5. Deski do krojenia, 12 sztuk 6. Porcjometry 3 sztuki 7. Porcjometry 2 sztuki 8. Rozdrabniarka do warzyw 1 sztuka 9. Taczka dwukołowa, 3 sztuki 10. Kuchnia elektryczna 1sztuka 11. Wózek do sprzątania terenów zielonych, 2sztuki 12. Konewka ogrodowa o pojemności min. 10l, 5sztuk 13. Glebogryzarka - 1sztuka 14. Wertykulator 1 sztuka 15. Zagłębiarka, pilarka tarczowa + szyna prowadząca 1sztuka 16. Wyrzynarka 1sztuka 17. Wiertarko-wkrętarka (zestaw), 1sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 3Nazwa: Część III zamówienia - Areszt Śledczy w Suwałkach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Maszynki do strzyżenia 12sztuk 2. Peleryny fryzjerskie 12sztuk 3. Grzebienie fryzjerskie 12sztuk 4. Nożyczki fryzjerskie 12sztuk 5. Walizka. 12 sztuk 6. Kuchnia elektryczna, 1sztuka 7. Robot kuchenny 1sztuka 8. Ostrzałka do noży elektryczna 1sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 4Nazwa: Część IV zamówienia - Zakład Karny w Białymstoku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Młot udarowo-obrotowy, 1sztuka 2. Młot udarowo-obrotowy, 1sztuka 3. Zagęszczarka, 1sztuka 4. Wiertarka stołowa kolumnowa, 1sztuka 5. Szlifierka typu żyrafa 1sztuka 6. Betoniarka 1sztuka 7. Szlifierka stołowa 1sztuka 8. Mieszadło elektryczne 1sztuka 9. Drabina przegubowa 3sztuka 10. Kosiarka spalinowa z napędem 1sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 5Nazwa: Część V zamówienia - ZK w Czerwonym Borze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Maszyna do szycia typu overlock 1sztuka 2. Zestaw do prasowania parowy 1komplet 3. Piła spalinowa 1sztuka 4. Wyrzynarka 1sztuka 5. Frezarka 1sztuka 6. Otwornice komplet 17szt. 1 kpl 7. Strug elektryczny 1sztuka 8. Pilarka tarczowa 1sztuka 9. Narzędzie wielofunkcyjne (zestaw) Narzędzie wielofunkcyjne z możliwością cięcia, szlifowania, piłowania.1 sztuka 10. Młot udarowy 1sztuka 11. Mieszadło elektryczne 1sztuka 12. Wiertarko-wkrętarka (zestaw) 3sztuki 13. Młot udarowo-obrotowy 2sztuki 14. Przyrząd do cięcia glazury 1sztuka 15. Szlifierka kątowa 2sztuki 16. Szlifierka kątowa 2sztuki 17. Wózek kelnerski 1sztuka 18. Podgrzewacz gastronomiczny 1sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 6Nazwa: Część VI zamówienia - ZK w Grądach Woniecko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Giętarka, zaginarka segmentowa do blachy 1sztuka 2. Szlifierka typu żyrafa 1sztuka 3. Odkurzacz uniwersalny 1sztuka 4. Stół spawalniczy 1sztuka 5. Odciąg dymu 1komplet 6. Spawarka inwertorowa 2sztuki 7. Agregat do malowania 1sztuka 8. Kosiarka spalinowa z napędem 2sztuki 9. Piła tarczowa do metalu 1sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 7Nazwa: Część VII zamówienia - Zakład Karny w Przytułach Starych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Akumulatorowa wiertarko-wkrętarka + akumulatorowa wkrętarka udarowa 3sztuki 2. Młot udarowo-obrotowy 1sztuka 3. Wyrzynarka 1sztuka 4. Opalarka 1sztuka 5. Piła posuwowa 1sztuka 6. Mieszadło elektryczne 2sztuki 7. Młot udarowo-obrotowy 1sztuka 8. Przecinarka do płytek ceramicznych 1sztuka 9. Agregat do malowania 1sztuka 10. Szlifierka kątowa 1sztuka 11. Kosiarka spalinowa z napędem 2sztuki 12. Siewnik ręczny 4sztuki 13. Wertykulator 1sztuka 14. Sekator 2sztuki 15. Sekator 5sztuk 16. Nożyce do żywopłotu 5sztuk 17. Opryskiwacz ciśnieniowy 5sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000


Część nr: 8Nazwa: Część VIII zamówienia - środki trwałe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Elektryczna zamrażarka do rur - Areszt Śledczy w Białymstoku 1 sztuka 2. Bruzdownica -Areszt Śledczy w Białymstoku -1 sztuka 3. Motowiertarka udarowo - obrotowa -Areszt Śledczy w Białymstoku -1 sztuka - Areszt Śledczy w Suwałkach -2 sztuki 4. Pilarka ukośnica - Areszt Śledczy w Hajnówce -1 sztuka 5. Strugarko grubościówka - Areszt Śledczy w Hajnówce-1 sztuka 6. Zagęszczarka - Zakład Karny w Przytułach Starych -1 sztuka - Zakład Karny w Białymstoku -1sztuka 7. Agregat do malowania- Zakład Karny w Białymstoku -1 sztuka 8. Młot udarowy -Zakład Karny w Czerwonym Borze -1sztuka 9. Przecinarka Spalinowa -Zakład Karny w Czerwonym Borze -1 sztuka 10. Stół spawalniczy montażowy - Zakład Karny w Grądach Woniecko -1sztuka 11. Wyciąg odciąg dymów spawalniczych -Zakład Karny w Grądach Woniecko -1sztuka 12. Zagęszczarka skoczek, stopa -Zakład Karny w Przytułach Starych -1sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Aspekty społeczne40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Dodatkowe kody CPV zamówienia: 18921000-1, 44512000-2, 43315000-4, 44512940-3, 44511000-5, 42623000-9, 42652000-1, 44423200-3, 43320000-2, 16120000-2, 39300000-5, 18921000 39712200 39711430 39711361 39711200 39720000 39711210 16311100 16130000 16160000 44511200 34911100 44511340 39300000 16120000 43320000 44423200 42652000 42623000 44511000 44512940 43315000 44512000 39713430 44315100 42662000 42662100 42715000 39713510 43810000






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.