eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczółki › Wykonanie placów zabaw w miejscowościachPszczółki, Skowarcz, Ulkowy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Pszczółki: Wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Pszczółki, Skowarcz, Ulkowy
Numer ogłoszenia: 54663 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Pszczółki, Skowarcz, Ulkowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Pszczółki, Skowarcz, Ulkowy. 1. CZĘŚĆ I 1.1. PLAC ZABAW W PSZCZÓŁKACH - działki oznaczone geodezyjnie nr 456/2 i 144/1 1.1.1. Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych oraz wyposażenia placu: - 1 zestawu zabawowego składającego się z 13 punktów podparcia, 1 wieży zadaszonej, trzech zjeżdżalni w tym jednej dwutorowej, jednej pojedynczej, jednej spiralnej 315, schodów wejściowych z poręczami, wejścia typu frisbee, zjazdu strażackiego, huśtawki podwójnej, panelu edukacyjnego typu kółko krzyżyk, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi; - 1 karuzeli tarczowej z siedziskami, podest wykonany ze stali nierdzewnej ryflowanej; - 2 ławek - o długości ok. 170 cm, konstrukcja - odlew żeliwny, malowany na kolor czarny, deski z drewna iglastego, malowane lakierobejcą na kolor ciemny mahoń; - 2 koszy na śmieci - metalowe, o pojemności ok. 30 l, mocowanych na jednym słupku, zamontowanych do podłoża stopą betonową. Kolor kosza - brązowy, słupka - czarny; - 1 tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz informacjami o zakazie wprowadzania psów i zakazie spożywania alkoholu. Urządzenia muszą posiadać następujące parametry techniczne: - punkty podparcia (słupy) - ze stali ocynkowanej, grubość ścianki min. 2,2 mm, średnica ok. 114 mm, wykończenie z powłoki poliestrowej o grubości minimalnej 0,5 mm, - łączniki systemowe - z aluminium lub stali nierdzewnej, - podesty, schody, platformy- ze stali perforowanej, lub pokryte gumą antypoślizgową, - elementy do chodzenia - wykończyć tworzywem winylowym lub gumowym (powłoki antypoślizgowe), - elementy montażowe - ze stali nierdzewnej, - pochwyty, poręcze i inne elementy stalowe - ze stali ocynkowanej, wykończone poliestrem, grubość powłoki min. 0,5 mm, - elementy z tworzywa wykonane z polietylenu niskiej gęstości, odpornego na promieniowanie UV, - montaż na fundamentach betonowych. 1.1.2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku frakcji 0,2-2 mm o grubości 300 mm, na powierzchni 120 m2. 1.1.3. Wykonanie ogrodzenia z panelu stalowego - grubość drutu 5 mm, profil 3D o wysokości 120 cm, słupek stalowy montowany do podłoża na stopie betonowej, kolor ogrodzenia - zielony. 1.2. PLAC ZABAW W SKOWARCZU - działka oznaczona geodezyjnie nr 157 1.2.1. Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych oraz wyposażenia placu: - 1 zestawu zabawowego składającego się z 11 punktów podparcia, jednej wieży połączonej z elementami wspinaczkowymi, każdy element wspinaczkowy powinien posiadać inny program funkcjonalny; mostek do ćwiczeń koordynacji ruchu oraz poręcze do podciągania się, dodatkowo zestaw wyposażony w elementy sprawnościowe takie jak ruchome podesty, zjeżdżalnie, ruchome krzesełko itp.; - 1 ścianki wspinaczkowej składającej się z 5 punktów podparcia, konstrukcja urządzenia wykonana z aluminium lub stali powlekanej tworzywem, wykończenie motywy dekoracyjne o kształtach skalistych charakterystycznych dla wspinaczki; - 4 ławek - o długości ok. 170 cm, konstrukcja - odlew żeliwny malowany na kolor czarny, deski z drewna iglastego malowane lakierobejcą na kolor ciemny mahoń; - 4 koszy na śmieci - metalowych, o pojemności ok. 30 l, mocowanych na jednym słupku, zamontowanych do podłoża stopą betonową. Kolor kosza - brązowy, słupka - czarny; - 1 tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz informacjami zakazie wprowadzania psów i zakazu spożywania alkoholu; - 2 stojaków rowerowych 3 stanowiskowych - wykonanych ze stali ocynkowanej, przymocowanych na trwałe do podłoża. Urządzenia muszą posiadać następujące parametry techniczne: - punkty podparcia (słupy) - ze stali ocynkowanej, grubość ścianki min. 2,2 mm, średnica ok. 114 mm, wykończenie z powłoki poliestrowej o grubości minimalnej 0,5 mm, - łączniki systemowe - z aluminium lub stali nierdzewnej, - podesty, schody, platformy- ze stali perforowanej, lub pokryte gumą antypoślizgową, - elementy do chodzenia - wykończyć tworzywem winylowym lub gumowym (powłoki antypoślizgowe), - elementy montażowe - ze stali nierdzewnej, - pochwyty, poręcze i inne elementy stalowe - ze stali ocynkowanej, wykończone poliestrem, grubość powłoki min. 0,5 mm, - elementy z tworzywa wykonane z polietylenu niskiej gęstości, odpornego na promieniowanie UV, - montaż na fundamentach betonowych. 1.2.2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku frakcji 0,2-2 mm o grubości 300 mm na powierzchni 140 m2 1.3. PLAC ZABAW W ULKOWYCH - działka oznaczona geodezyjnie nr 32 1.3.1. Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych i wyposażenia placu: - 1 zestawu zabawowego składającego się z: jednego ślizgu jednotorowego, wejścia na wieżę za pomocą skały, ścianki wspinaczkowej, mostku linowego, barierki do zwisu lin wspinaczkowych, paneli edukacyjnych, podestów do przeskoków, elementy wykończeniowe nawiązujące do lasu; - 2 ławek - o długości ok. 170 cm, konstrukcja - odlew żeliwny malowany na kolor czarny, deski z drewna iglastego malowane lakierobejcą na kolor ciemny mahoń; - 2 koszy na śmieci - metalowych, o pojemności ok. 30 l, mocowanych na jednym słupku, zamontowanych do podłoża stopą betonową. Kolor kosza - brązowy, słupka - czarny; - 1 tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz informacjami o zakazie wprowadzania psów i zakazie spożywania alkoholu Urządzenie musi posiadać następujące parametry techniczne: - punkty podparcia (słupy) - ze stali ocynkowanej, grubość ścianki min. 2,2 mm, średnica ok. 114 mm, wykończenie z powłoki poliestrowej o grubości minimalnej 0,5 mm, - łączniki systemowe - z aluminium lub stali nierdzewnej, - podesty, schody, platformy- ze stali perforowanej, - elementy do chodzenia - wykończyć tworzywem winylowym lub gumowym (powłoki antypoślizgowe), - elementy montażowe - ze stali nierdzewnej, - pochwyty, poręcze i inne elementy stalowe - ze stali ocynkowanej, wykończone poliestrem, grubość powłoki min. 0,5 mm, - elementy z tworzywa wykonane z polietylenu niskiej gęstości, odpornego na promieniowanie UV. 1.3.2. Na istniejącej nawierzchni asfaltowej należy wykonać bezpieczną nawierzchnię syntetyczną (ulepszony granulat SBR) ok. 443 m2, w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, w całości wykończoną obrzeżem. Grubość nawierzchni dostosowana do urządzeń zabawowych, jednak nie mniejsza niż 70 mm. 1.3.3. Wykonanie ogrodzenia terenu o nawierzchni syntetycznej o łącznej długości ok. 96 mb jako ogrodzenie placu zabaw. Ogrodzenie należy wykonać z drutu grubości 5 mm, panel 3D o wysokości 120 cm, słupek stalowy montowany do podłoża na stopie betonowej, ogrodzenie wyposażone w 1 furtkę z kompletem zamkowym i samozamykaczem. Kolor ogrodzenia - zielony. 2.CZĘŚĆ II 2.1. Plac zabaw w Skowarczu - działka oznaczona geodezyjnie nr 157: 2.1.1. Wykonanie pola do minigolfa na powierzchni ok. 700 m2 - w technologii fundamentu betonowego z bandami wykonanymi z kostki brukowej szlachetnej, obijanej lub ozdobnej. Na torach - przeszkody wykonane z metalu, cegły ozdobnej lub elementów betonowych. Podbudowa grubości 10 cm wykonana z piasku zagęszczonego mechanicznie, na podbudowie, wylewana płyta betonowa z betonu C25/30 z dodatkami, zbrojona siatką metalową oraz prętami żebrowanymi, dodatkowe wzmocnienia w miejscach wzniesień oraz łuków. Tory wyłożone sztuczną trawą typu Premium o następujących parametrach: włókno PE taśma monofilowa, kolor zielony, Dtex 10.400/8 waga włókna 929 g/m2, grubość włókna 180 ?m, ilość pęczków 33.596/m2, wysokość włókien 10 mm, ilość włókien 537.536/m2, waga osnowy 172g/m2, waga latexu 800g/m2. Długość torów 5-6 metrów, szerokość 1 metr. Tory wykonane według standardów MOS. 2.1.2. Wykonanie ścieżki pieszej ograniczonej obrzeżem z tworzywa sztucznego, nawierzchnia zabezpieczona geowłókniną i wysypana grysem frakcji 8-16 mm. 2.1.3. Wykonanie 2 miejsc z zielenią o powierzchni ok. 30 m2 oddzielonych od pozostałego terenu rollbordem i wysypanych korą. Do nasadzeń przewidziano następujące rośliny: berberys Thunberga - 10 szt., dereń biały - 10 szt., krzewuszka - 7 szt., thuja odmiana Szmaragd - 6 szt. Wymagana wymiana gruntu pod drzewkami i krzewami. 2.1.4. Przy jednym z torów należy wykonać skalniak z dużych kamieni. 2.1.5. Na terenie należy zamontować: - 2 ławki z profilu stalowego z oparciem, wypełnienie ławki z desek drzew liściastych, długość ławki ok. 170 cm.; - 2 kosze na śmieci z daszkiem, o konstrukcji metalowej i pojemności ok. 35 l każdy. 2.1.6. Całość terenu należy zamknąć ogrodzeniem z panelu stalowego, o grubości drutu 5mm, z profilu 2 W, w kolorze zielonym. Wysokość ogrodzenia - 100 cm, ogrodzenie wyposażone w furtkę z kompletem zamkowym i samozamykaczem (łączna długość ogrodzenia 106 mb). Ogrodzenie montowane do słupków stalowych 60x40x2 mm. Słupki montowane do podłoża na stopie betonowej. 1.2.7. Dostawa wyposażenia dodatkowego - 10 kijów do gry w minigolfa, 50 sztuk piłeczek, 100 kart wyników oraz tablicy informacyjnej z regulaminem gry. 3. Zamawiający wymaga, aby place zabaw spełniały wymagania wynikające z następujących norm: PN - EN 1176-1 2009 - dot. wymogów bezpieczeństwa urządzeń, PN - EN 1177 - 2001 dot. nawierzchni amortyzujących upadki - wymagania bezpieczeństwa. Powłoki z tworzyw sztucznych na placach zabaw spełniające wymagania normy PN-EN 71-3. 4. W związku z używaniem różnego nazewnictwa dla produkowanych przez firmy urządzeń, Zamawiający dołącza do SIWZ rysunki (Zał. nr 6), które mają pokazać zasadę działania poszczególnych elementów wyposażenia, nie wskazując ich producentów. 5. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.20.00-9, 45.11.27.23-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala dla części I wadium w wysokości 5.000,00 zł, dla części II w wysokości 2.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na obie części ustala się wadium w wysokości 7.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jednego zadania polegającego na kompleksowym wykonaniu 1 placu zabaw (w zakresie wykonania bezpiecznej nawierzchni syntetycznej oraz dostawy urządzeń zabawowych i uzupełniających wraz z montażem) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. Część II - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dwóch zadań polegających na wykonaniu pola do mini golfa o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto każde. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przedstawi dowody zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość co najmniej dla: Części I - 300.000,00 zł, Części II - 100.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na obie części - 400.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego (znajdujące się w druku Oferta - pkt 4); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). 3. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 do SIWZ; 4. Wykluczeniu z postępowania będą podlegali Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wypełniony druk oferty - o treści odpowiadającej drukowi Oferty stanowiącej część II SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18 pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18 pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Pszczółki, Skowarcz, Ulkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw w miejscowościach: Pszczółki, Skowarcz, Ulkowy. CZĘŚĆ I 1. PLAC ZABAW W PSZCZÓŁKACH - działki oznaczone geodezyjnie nr 456/2 i 144/1 1.1. Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych oraz wyposażenia placu: - 1 zestawu zabawowego składającego się z 13 punktów podparcia, 1 wieży zadaszonej, trzech zjeżdżalni w tym jednej dwutorowej, jednej pojedynczej, jednej spiralnej 315, schodów wejściowych z poręczami, wejścia typu frisbee, zjazdu strażackiego, huśtawki podwójnej, panelu edukacyjnego typu kółko krzyżyk, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi; - 1 karuzeli tarczowej z siedziskami, podest wykonany ze stali nierdzewnej ryflowanej; - 2 ławek - o długości ok. 170 cm, konstrukcja - odlew żeliwny, malowany na kolor czarny, deski z drewna iglastego, malowane lakierobejcą na kolor ciemny mahoń; - 2 koszy na śmieci - metalowe, o pojemności ok. 30 l, mocowanych na jednym słupku, zamontowanych do podłoża stopą betonową. Kolor kosza - brązowy, słupka - czarny; - 1 tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz informacjami o zakazie wprowadzania psów i zakazie spożywania alkoholu. Urządzenia muszą posiadać następujące parametry techniczne: - punkty podparcia (słupy) - ze stali ocynkowanej, grubość ścianki min. 2,2 mm, średnica ok. 114 mm, wykończenie z powłoki poliestrowej o grubości minimalnej 0,5 mm, - łączniki systemowe - z aluminium lub stali nierdzewnej, - podesty, schody, platformy- ze stali perforowanej, lub pokryte gumą antypoślizgową, - elementy do chodzenia - wykończyć tworzywem winylowym lub gumowym (powłoki antypoślizgowe), - elementy montażowe - ze stali nierdzewnej, - pochwyty, poręcze i inne elementy stalowe - ze stali ocynkowanej, wykończone poliestrem, grubość powłoki min. 0,5 mm, - elementy z tworzywa wykonane z polietylenu niskiej gęstości, odpornego na promieniowanie UV, - montaż na fundamentach betonowych. 1.2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku frakcji 0,2-2 mm o grubości 300 mm, na powierzchni 120 m2. 1.3. Wykonanie ogrodzenia z panelu stalowego - grubość drutu 5 mm, profil 3D o wysokości 120 cm, słupek stalowy montowany do podłoża na stopie betonowej, kolor ogrodzenia - zielony. 2. PLAC ZABAW W SKOWARCZU - działka oznaczona geodezyjnie nr 157 2.1. Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych oraz wyposażenia placu: - 1 zestawu zabawowego składającego się z 11 punktów podparcia, jednej wieży połączonej z elementami wspinaczkowymi, każdy element wspinaczkowy powinien posiadać inny program funkcjonalny; mostek do ćwiczeń koordynacji ruchu oraz poręcze do podciągania się, dodatkowo zestaw wyposażony w elementy sprawnościowe takie jak ruchome podesty, zjeżdżalnie, ruchome krzesełko itp.; - 1 ścianki wspinaczkowej składającej się z 5 punktów podparcia, konstrukcja urządzenia wykonana z aluminium lub stali powlekanej tworzywem, wykończenie motywy dekoracyjne o kształtach skalistych charakterystycznych dla wspinaczki; - 4 ławek - o długości ok. 170 cm, konstrukcja - odlew żeliwny malowany na kolor czarny, deski z drewna iglastego malowane lakierobejcą na kolor ciemny mahoń; - 4 koszy na śmieci - metalowych, o pojemności ok. 30 l, mocowanych na jednym słupku, zamontowanych do podłoża stopą betonową. Kolor kosza - brązowy, słupka - czarny; - 1 tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz informacjami zakazie wprowadzania psów i zakazu spożywania alkoholu; - 2 stojaków rowerowych 3 stanowiskowych - wykonanych ze stali ocynkowanej, przymocowanych na trwałe do podłoża. Urządzenia muszą posiadać następujące parametry techniczne: - punkty podparcia (słupy) - ze stali ocynkowanej, grubość ścianki min. 2,2 mm, średnica ok. 114 mm, wykończenie z powłoki poliestrowej o grubości minimalnej 0,5 mm, - łączniki systemowe - z aluminium lub stali nierdzewnej, - podesty, schody, platformy- ze stali perforowanej, lub pokryte gumą antypoślizgową, - elementy do chodzenia - wykończyć tworzywem winylowym lub gumowym (powłoki antypoślizgowe), - elementy montażowe - ze stali nierdzewnej, - pochwyty, poręcze i inne elementy stalowe - ze stali ocynkowanej, wykończone poliestrem, grubość powłoki min. 0,5 mm, - elementy z tworzywa wykonane z polietylenu niskiej gęstości, odpornego na promieniowanie UV, - montaż na fundamentach betonowych. 2.2. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni z piasku frakcji 0,2-2 mm o grubości 300 mm na powierzchni 140 m2 3. PLAC ZABAW W ULKOWYCH - działka oznaczona geodezyjnie nr 32 3.1. Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych i wyposażenia placu: - 1 zestawu zabawowego składającego się z: jednego ślizgu jednotorowego, wejścia na wieżę za pomocą skały, ścianki wspinaczkowej, mostku linowego, barierki do zwisu lin wspinaczkowych, paneli edukacyjnych, podestów do przeskoków, elementy wykończeniowe nawiązujące do lasu; - 2 ławek - o długości ok. 170 cm, konstrukcja - odlew żeliwny malowany na kolor czarny, deski z drewna iglastego malowane lakierobejcą na kolor ciemny mahoń; - 2 koszy na śmieci - metalowych, o pojemności ok. 30 l, mocowanych na jednym słupku, zamontowanych do podłoża stopą betonową. Kolor kosza - brązowy, słupka - czarny; - 1 tablicy informacyjnej z regulaminem placu zabaw oraz informacjami o zakazie wprowadzania psów i zakazie spożywania alkoholu Urządzenie musi posiadać następujące parametry techniczne: - punkty podparcia (słupy) - ze stali ocynkowanej, grubość ścianki min. 2,2 mm, średnica ok. 114 mm, wykończenie z powłoki poliestrowej o grubości minimalnej 0,5 mm, - łączniki systemowe - z aluminium lub stali nierdzewnej, - podesty, schody, platformy- ze stali perforowanej, - elementy do chodzenia - wykończyć tworzywem winylowym lub gumowym (powłoki antypoślizgowe), - elementy montażowe - ze stali nierdzewnej, - pochwyty, poręcze i inne elementy stalowe - ze stali ocynkowanej, wykończone poliestrem, grubość powłoki min. 0,5 mm, - elementy z tworzywa wykonane z polietylenu niskiej gęstości, odpornego na promieniowanie UV. 3.2. Na istniejącej nawierzchni asfaltowej należy wykonać bezpieczną nawierzchnię syntetyczną (ulepszony granulat SBR) ok. 443 m2, w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, w całości wykończoną obrzeżem. Grubość nawierzchni dostosowana do urządzeń zabawowych, jednak nie mniejsza niż 70 mm. 3.3. Wykonanie ogrodzenia terenu o nawierzchni syntetycznej o łącznej długości ok. 96 mb jako ogrodzenie placu zabaw. Ogrodzenie należy wykonać z drutu grubości 5 mm, panel 3D o wysokości 120 cm, słupek stalowy montowany do podłoża na stopie betonowej, ogrodzenie wyposażone w 1 furtkę z kompletem zamkowym i samozamykaczem. Kolor ogrodzenia - zielony. 4. Zamawiający wymaga, aby place zabaw spełniały wymagania wynikające z następujących norm: PN - EN 1176-1 2009 - dot. wymogów bezpieczeństwa urządzeń, PN - EN 1177 - 2001 dot. nawierzchni amortyzujących upadki - wymagania bezpieczeństwa. Powłoki z tworzyw sztucznych na placach zabaw spełniające wymagania normy PN-EN 71-3. 5. W związku z używaniem różnego nazewnictwa dla produkowanych przez firmy urządzeń, Zamawiający dołącza do SIWZ rysunki (Zał. nr 6), które mają pokazać zasadę działania poszczególnych elementów wyposażenia, nie wskazując ich producentów. 6. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.20.00-9, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości i rękojmi - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie pola do mini golfa na placu zabaw w Skowarczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II 1. Plac zabaw w Skowarczu - działka oznaczona geodezyjnie nr 157: 1.1. Wykonanie pola do minigolfa na powierzchni ok. 700 m2 - w technologii fundamentu betonowego z bandami wykonanymi z kostki brukowej szlachetnej, obijanej lub ozdobnej. Na torach - przeszkody wykonane z metalu, cegły ozdobnej lub elementów betonowych. Podbudowa grubości 10 cm wykonana z piasku zagęszczonego mechanicznie, na podbudowie, wylewana płyta betonowa z betonu C25/30 z dodatkami, zbrojona siatką metalową oraz prętami żebrowanymi, dodatkowe wzmocnienia w miejscach wzniesień oraz łuków. Tory wyłożone sztuczną trawą typu Premium o następujących parametrach: włókno PE taśma monofilowa, kolor zielony, Dtex 10.400/8 waga włókna 929 g/m2, grubość włókna 180 ?m, ilość pęczków 33.596/m2, wysokość włókien 10 mm, ilość włókien 537.536/m2, waga osnowy 172g/m2, waga latexu 800g/m2. Długość torów 5-6 metrów, szerokość 1 metr. Tory wykonane według standardów MOS. 1.2. Wykonanie ścieżki pieszej ograniczonej obrzeżem z tworzywa sztucznego, nawierzchnia zabezpieczona geowłókniną i wysypana grysem frakcji 8-16 mm. 1.3. Wykonanie 2 miejsc z zielenią o powierzchni ok. 30 m2 oddzielonych od pozostałego terenu rollbordem i wysypanych korą. Do nasadzeń przewidziano następujące rośliny: berberys Thunberga - 10 szt., dereń biały - 10 szt., krzewuszka - 7 szt., thuja odmiana Szmaragd - 6 szt. Wymagana wymiana gruntu pod drzewkami i krzewami. 1.4. Przy jednym z torów należy wykonać skalniak z dużych kamieni. 1.5. Na terenie należy zamontować: - 2 ławki z profilu stalowego z oparciem, wypełnienie ławki z desek drzew liściastych, długość ławki ok. 170 cm.; - 2 kosze na śmieci z daszkiem, o konstrukcji metalowej i pojemności ok. 35 l każdy. 1.6. Całość terenu należy zamknąć ogrodzeniem z panelu stalowego, o grubości drutu 5mm, z profilu 2 W, w kolorze zielonym. Wysokość ogrodzenia - 100 cm, ogrodzenie wyposażone w furtkę z kompletem zamkowym i samozamykaczem (łączna długość ogrodzenia 106 mb). Ogrodzenie montowane do słupków stalowych 60x40x2 mm. Słupki montowane do podłoża na stopie betonowej. 1.7. Dostawa wyposażenia dodatkowego - 10 kijów do gry w minigolfa, 50 sztuk piłeczek, 100 kart wyników oraz tablicy informacyjnej z regulaminem gry. 2. Zamawiający wymaga, aby place zabaw spełniały wymagania wynikające z następujących norm: PN - EN 1176-1 2009 - dot. wymogów bezpieczeństwa urządzeń, PN - EN 1177 - 2001 dot. nawierzchni amortyzujących upadki - wymagania bezpieczeństwa. Powłoki z tworzyw sztucznych na placach zabaw spełniające wymagania normy PN-EN 71-3. 3. W związku z używaniem różnego nazewnictwa dla produkowanych przez firmy urządzeń, Zamawiający dołącza do SIWZ rysunki (Zał. nr 6), które mają pokazać zasadę działania poszczególnych elementów wyposażenia, nie wskazując ich producentów. 4. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.20.00-9, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji jakości i rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.