eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Suwałki: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. : Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 54651 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. : Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziałów Szpitalnych w ramach inwestycji pn. : Poprawa jakości usług medycznych świadczonych na rzecz dziecka i matki - I Etap. Modernizacja, rozbudowa i przebudowa Oddziału Pediatrycznego i Neonatologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na Zadania : Zadanie 1 - Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziału Pediatrycznego oraz Oddziału Neonatologicznego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ Zakres zadania 1 obejmuje: a) I Etap- polega na wykonaniu nadbudowy budynku G i modernizacji części I pietra budynku H. Całość stanowi około 613,84 m2 b) II Etap - polega na wykonaniu modernizacji pozostałej części I pietra budynku H - około 265,90 m2 c) III Etap - polega na wykonaniu modernizacji i przebudowy pomieszczeń części I piętra budynku C o powierzchni około 322 m2 oraz remontu klatki schodowej z wykonaniem systemu oddymiania mechanicznego i wyjścia ewakuacyjnego na zewnątrz budynku. Zadanie 2 - Remont (dostawa wraz z wymianą i uruchomieniem) 3 sztuk dźwigów zlokalizowanych w budynku G, H i C Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ Zakres zadania 2 obejmuje: a) I etap - należy dostarczyć i wymienić dźwig osobowy przystosowany dla osób niepełnosprawnych znajdujący się w lewej części budynku H , od strony ładowiska i budynku G b) II etap - należy dostarczyć i wymienić dźwig szpitalny znajdujący się w budynku H - prawa część budynku H , od strony budynku C c) III etap - należy dostarczyć i wymienić dźwig szpitalny znajdujący się w budynku C.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.50.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości wynoszącej : Numer części Wartość wadium w zł Zadanie 1: 100 000,00 Zadanie 2: 10 000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 i zadanie 2 do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 : wykonał minimum 2 roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie czynnych obiektów szpitalnych wraz z wyposażeniem o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto złotych każda. Zadanie 2 : do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 i zadanie 2 do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1: kierownik budowy - 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane oraz posiada doświadczenie przy kierowaniu robotami budowlanymi w tym co najmniej 2 robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie czynnych obiektów szpitalnych o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto złotych każda. kierownikami robót w branżach objętych przedmiotem zamówienia - po jednej osobie posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w danej branży /branża elektryczna - sieci i instalacje elektryczne, branża instalacji - sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne/ oraz posiadającymi doświadczenie przy kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi w danej branży w tym co najmniej 2 robotami budowlanymi w danej branży polegającymi na budowie, rozbudowie lub przebudowie czynnych obiektów kubaturowych. Zadanie 2: kierownik budowy - 1 osoba spełniająca następujące warunki: posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności branża elektryczna - sieci i instalacje elektryczne, spełnia wymogi określone w ustawie Prawo budowlane;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 4.000.000,00 zł; wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 3.000.000,00 zł. Zadanie 2 : posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Sporządzony przez Wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Druk Oferty. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1.2, do oferty należy dołączyć: pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 4. Ust 1 ppkt 2 oraz jej podpisem. Kopia dowodu wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin gwarancji - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany zakresu robót objętych umową w przypadku rezygnacji z wykonania części zamówienia, 2) zmiany terminu realizacji umowy: spowodowanej wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 3) powodowanej innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy w szczególności awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg, 4) zmiany sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności: a) niedostępność na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; 5) zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian 2. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez Zamawiającego i Wykonawcę z zachowaniem formy pisemnej. Żądanie zmiany zapisów umowy winno zostać udokumentowane właściwym uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, 16-400 Suwałkach, ul. Szpitalna 60 Dział Zamówień Publicznych i Inwestycji pok. 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, 16-400 Suwałkach, ul. Szpitalna 60 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja, przebudowa oraz rozbudowa Oddziału Pediatrycznego oraz Oddziału Neonatologicznego zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.50.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Remont (dostawa wraz z wymianą i uruchomieniem) 3 sztuk dźwigów zlokalizowanych w budynku G, H i C Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.21.50.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.