eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania pn. "Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski" w ramach projektu "Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-07-11



Ogłoszenie nr 546387-N-2017 z dnia 2017-07-11 r.

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania pn. "Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski" w ramach projektu "Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt "Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w msc. Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Rozwoju Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 pod numerem 00021-651650- UM0600058/16

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 85274782500000, ul. ul. Jana III Sobieskiego  69C , 33-170  Tuchów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48 14 6210562, , e-mail przetargi@dorzeczebialej.pl, , faks +48 14 6210564.
Adres strony internetowej (URL): www.dorzeczebialej.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.dorzeczebialej.pl/przetargi/aktualne/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej, papierowej
Adres:
Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" Sp. z o. o., ul. Jana III Sobieskiego 69c, 33 - 170 Tuchów


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Zadania pn. "Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski" w ramach projektu "Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi"
Numer referencyjny: ZP.PROW-1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zadanie realizowane jest w ramach projektu "Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi" w ramach której planuje się przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski". Inwestycja zlokalizowana jest na terenie msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski i obejmuje: - Drogę wojewódzką nr 980 relacji Jurków - Charzewice - Zakliczyn - Gromnik - Biecz na odcinkach przejść poprzecznych z siecią kanalizacyjną i wodociągową, - obszar objęty jest opracowaniem koncepcyjnym stanowiącym tylko w zakresie mapowym załącznik nr 1 do PFU przedstawiający zakres sieci kanalizacji sanitarnej oraz załącznik nr 3 do PFU przedstawiający zakres sieci wodociągowej. - budynki przewidziane do podłączenia do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wskazano na załączniku graficznym stanowiącym załączniku nr 11 do PFU - działki ewidencyjne wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 2 do PFU przedstawiający zakres sieci kanalizacji sanitarnej oraz załącznik nr 4 do PFU przedstawiający zakres sieci wodociągowej - działki ewidencyjne wg zestawienia stanowiącego załącznik nr 13 do PFU przedstawiający zakres budynków przewidzianych do podłączenia do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej 2. Podział na Kontrakty. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa (2) Kontrakty: KONTRAKT I - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski" w ramach projektu Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi - roboty kwalifikowalne KONTRAKT II - zaprojektowanie i wykonanie przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych w ramach zadania pn. "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski" w ramach projektu Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w miejscowościach Rzepiennik Suchy i Rzepiennik Biskupi - roboty niekwalifikowalne 3. Ogólny zakres przedmiotu zamówienia. Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia prowadzonym w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmuje: 3.1 Prace projektowe. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie opracowania projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i decyzji umożliwiających prowadzenie procesu budowlanego i na ich podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania Rozbudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Rzepiennik Strzyżewski polegająca na budowie sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Rzepiennik Biskupi i Suchy, gm. Rzepiennik Strzyżewski - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumentacja projektowa która zostanie sporządzona przez Wykonawcę w ramach przedmiotowego zamówienia winna zawierać w szczególności: - Projekt budowlany sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, - Projekt budowlany przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych, - Projekt wykonawczy sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, - Projekt wykonawczy przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych (przyłącza należy projektować do samego budynku), - Projekt przyłączy elektrycznych oraz projekt sterowania projektowanych przepompowni ścieków i hydrofornią wody, - Projekt zagospodarowania każdej z przepompowni i hydroforni wraz z terenem, ogrodzeniem i drogami dojazdowymi, - Projekt odtworzenia nawierzchni, - Operat wodno - prawny, - I inne opracowania o których mowa w SIWZ, PFU i WWiORB Dodatkowo, jeżeli zajdzie taka konieczność, Wykonawca w ramach prac projektowych pozyska wszelkie zgody w tym zgody na dysponowanie nieruchomościami na których ma być zlokalizowana inwestycja na cele budowlane oraz pozyska albo ustali warunki nabycia prawa własności albo ograniczonego prawa rzeczowego do nieruchomości na których przewidziano lokalizacje przepompowni, hydroforni itp. wraz z szlakiem drożnym zapewniającym dojazd do tych urządzeń. Dokumentacja projektowa ma być kompletna celem uzyskania niezbędnych decyzji, które umożliwią rozpoczęcie prowadzenia robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290) oraz musi być zgodna z art.29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 poz. 2164 ze zm.). Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich niezbędnych pełnomocnictw w szczególności do złożenia oświadczenia stwierdzającego prawo do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane czy do uzyskania pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyska wszelkie niezbędne dla realizacji Projektu zezwolenia i decyzje właściwych organów administracji. 3.2 Roboty budowlane polegające w szczególności na wytyczeniu geodezyjnym przebiegu sieci w terenie, budowie sieci kanalizacji sanitarnej, dostawę i montaż przepompowni ścieków P1, P2 i P3 wraz z wpięciem w istniejący system sterowania i monitoringu, wykonanie sieci wodociągowej, dostawę i montaż hydroforni wody P1 wraz z wpięciem w istniejący system sterowania i monitoringu oraz odbudowa nawierzchni dróg i ulic w których przebiegać będą budowane sieci. Zakres prac obejmuje również i wykonanie przyłączy nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca zinwentaryzuje sieci i opracowaną dokumentacje odbiorową o której mowa w PFU i na mocy upoważnienia otrzymanego od Zamawiającego, wystąpi do Nadzoru budowlanego z wnioskiem o zakończeniu budowy. 3.3 Roboty budowlane polegające na budowie przyłączy kanalizacyjnych i wodociągowych dla budynków mieszkalnych jednorodzinnych i wielorodzinnych przy założeniach (są to minimalne założenia): - wytyczenie geodezyjne w terenie, - podłączenie kanalizacyjne zaczynać się będzie od montażu studzienki rewizyjnej PVC fi 400 mm na istniejącym przewodzie przed bezodpływowym zbiornikiem na ścieki lub od budynku, i kończyć się na włączeniu do studzienki na sieci kanalizacji sanitarnej, zgodnie z ustaleniem z właścicielem posesji na etapie projektowania, - podłączenie wodociągowe zaczynać się będzie od montażu zestawu wodomierzowego składającego się z: zaworów odcinających przed i za wodomierzem, konsoli z wodomierzem, zaworu antyskażeniowego, reduktora ciśnienia w budynku lub w studni wodomierzowej i kończyć się na włączeniu do rury PE na granicy działki lub na włączeniu bezpośrednio do sieci wodociągowej poprzez zamontowanie opaski z zasuwą / nawiertki, zgodnie z ustaleniami z właścicielem posesji, - zorganizowanie i przeprowadzenie po wykonaniu przyłączy niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej w trakcie trwania inwestycji w uzgodnionym z inspektorem i Zamawiającym czasie po jej zakończeniu - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie z PFU i WWiORB, - protokolarny odbiór wykonanego przyłącza/przyłączy dla każdego odbiorcy oddzielnie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do PFU, - wykonanie kalkulacji powykonawczej dla każdego przyłącza oddzielnie. Szczegółowy zakres prac związanych z przyłączami kanalizacyjnymi i wodociągowymi został opisany w PFU i WWiORB. 3.4 Pełnienie nadzoru autorskiego. 4. Planowane przedsięwzięcie inwestycyjne obejmie swoim zakresem 4.1 Roboty kwalifikowalne przewidziane do zrealizowania w ramach KONTRAKTU I: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z PCV fi 200 mm o długości ok. 5,8 km, - budowa przyłączy kanalizacyjnych z PCV fi 200 mm o długości ok. 0,1 km - budowa przyłączy kanalizacyjnych z PCV fi 160 mm o długości ok. 0,6 km, - budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z PE fi 110 mm o długości ok. 2,5 km - dostawa i montaż 3 kpl. przepompowni ścieków, - budowa sieci wodociągowej z PE100 RC fi 160 mm o długości ok. 3,8 km, - budowa sieci wodociągowej z PE100 RC fi 110 mm o długości ok. 2,1 km, - budowa sieci wodociągowej z PE100 RC fi 90 mm o długości ok. 0,2 km, - budowa sieci wodociągowej z PE100 RC fi 63 mm o długości ok. 0,4 km, - budowa sieci wodociągowej z PE100 RC fi 50 mm o długości ok. 0,4 km, - budowa przyłączy wodociągowych z PE100 RC fi 63 mm o długości ok. 0,1 km - budowa przyłączy wodociągowych z PE100 RC fi 40 mm o długości ok. 0,4 km, - dostawa i montaż 1 kpl. kontenerowej hydroforni wody 4.2 Roboty niekwalifikowalne przewidziane do zrealizowania w ramach KONTRAKTU II: - budowa przyłączy kanalizacyjnych z PCV fi 200 mm o długości ok. 0,1 km - budowa przyłączy kanalizacyjnych z PCV fi 160 mm o długości ok. 1,6 km, - budowa przyłączy wodociągowych z PE100 RC fi 63 mm o długości ok. 0,2 km - budowa przyłączy wodociągowych z PE100 RC fi 40 mm o długości ok. 2 km, Powyższe długości są orientacyjne, rzeczywisty wymiar długości rurociągów zostanie stwierdzony na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego oraz inwentaryzacji powykonawczej. W projekcie uwzględniono możliwość przyłączenia kolejnych odbiorców do sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej wraz z rozwojem terenu objętego inwestycją. 5. Etapowanie przedmiotu zamówienia. Zadanie inwestycyjne zostało podzielone na dwa etapy. Podział przedstawia się następująco: Etap I - przygotowanie dokumentacji projektowej dla całego przedsięwzięcia inwestycyjnego z wszelkimi uzgodnieniami i decyzjami umożliwiającymi rozpoczęcie procesu budowlanego oraz roboty budowlano - montażowe sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, tłocznej i wodociągowej wraz z przyłączami od dz. nr 1855/8 (wpięcie do istniejących sieci) do dz. nr 1976 w Rzepienniku Biskupim wraz z dostawą i montażem jednej (1) kpl. przepompowni ścieków i jednej (1) kpl. kontenerowej hydroforni wody Etap II - obejmuje pozostały zakres robót budowlano - montażowych sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, tłocznej i wodociągowej wraz z przyłączami oraz dostawę i montaż dwóch (2) kpl. przepompowni ścieków. Przewiduje się następujące przekroczenia przez drogę wojewódzką: - Siecią kanalizacyjną i wodociągową z dz. nr 1976 na dz. nr 1960/2 - Siecią kanalizacyjną i wodociągową z dz. nr 235/2 na dz. nr 158/2 - Kanalizacją sanitarną z dz. nr 551/2 na dz. nr 630/2 - Kanalizacją sanitarną z dz. nr 545/2 na dz. nr 635/3 oraz - Siecią kanalizacyjną i wodociągową z dz. nr 536/1 na dz. nr 643/2 - Siecią kanalizacyjną i wodociągową z dz. 568/8 na dz. nr 576 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym oraz w Warunkach Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
71320000-7
45110000-1
45111200-0
45233000-9
77000000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-29   lub zakończenia: 2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp. Z uwagi na to, że zgodnie z art. 32 ust 4 ustawy Pzp przedmiotowe zamówienie dotyczy tego samego rodzaju zamówień, co planowane przez Zamawiającego inne zadania inwestycyjne współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 - 2020 polegających na budowie obiektów liniowych o których mowa w art. 132 ust. 1 pkt 4 oraz ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp, z uwagi, że szacunkowa wartość tych przedsięwzięć przewyższa wartość określoną na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp dlatego Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje przepisy ustawy PZP dla postępowań, których szacunkowa wartość zamówienia przekracza kwoty określone na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający będzie wymagał aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały odpowiednio: - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji projektanta w specjalności drogowej, elektrycznej, - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji Kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wstępnego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w formie wypełnionego i podpisanego Formularza JEDZ - aktualnego na dzień składania oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W zakresie spełnienia warunku dotyczącego zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienie na kwotę co najmniej 3,5 mln PLN.W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie wstępne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ w formie wypełnionego i podpisanego Formularza JEDZ - aktualnego na dzień składania oferty.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji technicznych Wykonawca musi wykazać, że: 1. posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentuje należyte wykonanie, tj. zakończenie na podstawie protokołu odbioru końcowego lub częściowego w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej (1) roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej o łącznej długości sieci co najmniej 15 km. Zamawiający oczekuje aby w ramach przedstawionej roboty, Wykonawca wykazał, że roboty budowlano - montażowe obejmowały swoim zakresem montaż rur z fabrycznie wbudowanymi elementami metalowymi służącymi do detekcji i wykrywania uszkodzeń. Uwaga. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, a Inwestor uzyskał ostateczną zgodę na użytkowanie. 2. dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia tj.: osobą posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji Kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wymaga się, aby osoba dedykowana do pełnienia funkcji Kierownika budowy posiadała: - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy lub inspektora nadzoru na co najmniej jednej (1) robocie budowlanej, polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej o łącznej długości sieci co najmniej 12 km. Na wskazanej robocie, rurociągi były układane za równo w technologii wykopowej jak i bezwykopowej np. w technologii przewiertów sterowanych. Uwaga 1: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016, poz. 65 ze zm.). Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. i 6.2 SIWZ. Uwaga 2: Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami, a Inwestor uzyskał ostateczną zgodę na użytkowanie. Uwaga 3: Kluczowy personel, podany przez Wykonawcę w ofercie nie wyczerpuje wymagań dla rzetelnego wypełnienia zobowiązań zespołu projektowego i realizacji robót budowlanych i winien być traktowany, jako minimalne wymogi Zamawiającego dla udziału w postępowaniu przetargowym. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawca musi zawrzeć odpowiednie oświadczenie wstępne stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ w formie wypełnionego i podpisanego Formularza JEDZ - aktualnego na dzień składania oferty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - sporządzone wg załącznika nr 8 do SIWZ albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych robót określonych w punkcie 5.2.1 niniejszej SIWZ - sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, spełniających wymagania określone w pkt 5.2.1 niniejszej SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) Wykaz osób określonych w punkcie 5.2.2 niniejszej SIWZ - sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 4 do SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania określone w punkcie 5.2.2 niniejszej SIWZ wraz z informacjami na temat ich, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarantowana określona w punkcie 5.2.3 niniejszej SIWZ, tj. 3,5 mln PLN.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium zostały sprecyzowane w pkt 8 SIWZ.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
a) cena brutto oferty /przedmiotu zamówienia/ 60,00
b) okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia 8,00
c) termin wykonania przedmiotu zamówienia 16,00
d) dodatkowe doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia 16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym część II do SIWZ. 2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-16, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 90 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.