eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › "Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części - liczba części VIII".

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-04-17



Ogłoszenie nr 546233-N-2018 z dnia 2018-04-17 r.

Izba Wytrzeźwień: "Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części - liczba części VIII".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
"Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części - liczba części VIII".

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Wytrzeźwień, krajowy numer identyfikacyjny 59507400000, ul. ul. Racula - Im. Rodła  6 , 66004   Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 214 900, e-mail iw_racula@wp.pl, faks 683 214 001.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.iw.bipzielonagora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.iw.bipzielonagora.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Izba Wytrzeźwień, ul. Racula - im. Rodła 6, 66-004 pokój nr 1
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części - liczba części VIII".
Numer referencyjny: 9/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze z podziałem na części - liczba części VIII: 1) CZĘŚĆ I - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 646 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 192 godziny. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 24 godziny. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny. 2) CZĘŚĆ II - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 716 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 396 godzin. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 24 godziny. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny. 3) CZĘŚĆ III - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 288 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 564 godziny. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 48 godzin. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny. 4) CZĘŚĆ IV - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 384 godziny. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 96 godzin. 5) CZĘŚĆ V - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 582 godziny. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 96 godzin. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 24 godziny. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny. 6) CZĘŚĆ VI - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 648 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 204 godziny. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 48 godzin. 7) CZĘŚĆ VII - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 360 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 24 godziny. 8) CZĘŚĆ VIII - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze a. w dni robocze - 360 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 60 godzin. Dla wszystkich części: - sprawowanie całodobowego nadzoru lekarskiego nad osobami przebywającymi w izbie wytrzeźwień, - prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do izby wytrzeźwień, - udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w izbie wytrzeźwień, - stwierdzenie stanu nietrzeźwości uzasadniającego zatrzymanie w izbie wytrzeźwień oraz stwierdzenie braku przeciwwskazań do umieszczenia w izbie wytrzeźwień, - wykonanie zabiegów higieniczno-sanitarnych, uwzględniając objawy stanu nietrzeźwości, - kierowanie do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej pacjentów izby wytrzeźwień, po stwierdzeniu takiej konieczności, - w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do izby wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu, natychmiast powiadamia się pogotowie lub zespół ratownictwa medycznego, - sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu, - wydawanie zleceń odnośnie stosowania przymusu bezpośredniego w razie potrzeby w stosunku do osób, które działają na szkodę zdrowia i życia lub zachowaniem swym utrudniają personelowi izby wytrzeźwień wykonanie tych czynności oraz kontrola stanu zdrowia osoby , w stosunku do której zastosowano przymus bezpośredni, - przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z izby wytrzeźwień na zasadach objętych przepisami, - prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę (współpraca z terapeutą), - prowadzenie niezbędnej dokumentacji lekarskiej, - sporządzanie raportów z przebiegu dyżurów, z uwzględnieniem ilości zużytych leków oraz innych istotnych okoliczności, - wykonywanie innych czynności lekarskich przynależnych izbie wytrzeźwień, - określenie niezbędnych ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnych do prawidłowej obsługi pacjentów izby wytrzeźwień będzie ustalane wspólnie z zamawiającym, - przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z dnia 08 grudnia 2014 r. (Dz. U. z 2014, poz. 1850), - Przedmiot umowy należy wykonać na podstawie ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity),

II.5) Główny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-05-01   lub zakończenia: 2018-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 2.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w art 22 ust. 1 b ustawy pzp oraz spełniający minimalne warunki udziału w postępowaniu umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie, dotyczące: 2.1.1. DLA CZĘŚĆI I - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.2. DLA CZĘŚĆI II - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera ) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.3. DLA CZĘŚĆI III - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.4. DLA CZĘŚĆI IV - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.5. DLA CZĘŚĆI V - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.6. DLA CZĘŚĆI VI - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), , c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.7. DLA CZĘŚĆI VII - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia. 2.1.8. DLA CZĘŚĆI VIII - zdolności zawodowej (w zakresie personelu-lekarza lub felczera) tj. do realizacji zamówienia skierowana zostanie przez Wykonawcę minimum jedna osoba posiadająca: a) kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (Dz. U z 2018 r. poz. 617 tekst jednolity), b) minimum 2 letnią praktykę zawodową jako lekarz lub felczer (staż pracy), c) wskaże podstawę do dysponowania tą osobą. Sprawdzenie w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wykazu osób i przedłożonych przez Wykonawcę informacji o podstawie do dysponowania tą osobą i oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)



III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 4 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 2.1.1 albo 2.1.2. albo 2.1.3. albo 2.1.4 albo 2.1.5. albo 2.1.6 albo 2.1.7 albo 2.1.8 SIWZ (UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku wyłącznie dla wybranej przez siebie części, na którą składa ofertę ),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

3.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 cz. I i II do SIWZ, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 3.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę -przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ. 3.3. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona : 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniu, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 4 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 2.1.1 albo 2.1.2. albo 2.1.3. albo 2.1.4 albo 2.1.5. albo 2.1.6 albo 2.1.7 albo 2.1.8 SIWZ (UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wykazać spełnienie ww. warunku wyłącznie dla wybranej przez siebie części, na którą składa ofertę ), 2) pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty , o których mowa w pkt 2.5.3 SIWZ , o ile Wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp wraz z pełnomocnictwem lub innym dokumentem określającym zakres umocowania do reprezentowania podmiotu zobowiązanego, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 3.4. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów na zasadach w art. 22a ustawy Pzp, a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt. 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby. 3.5. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, którzy nie są podmiotami, o których mowa w pkt 3.4. SIWZ , a) zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców. 3.6. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 3.1-3.5. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 3.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.3) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.7.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , zgodnie z wymaganiami pkt 3.7. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ oraz w pkt 18 SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zgodnie z pkt 1.12 Rozdział III w siedzibie Zamawiającego w Zielonej Górze, w Izbie Wytrzeźwień, ul. Racula - Im. Rodła 6, 66-004 Zielona Góra, pokój nr 1, nie później niż do dnia 27.04.2018 r. do godz. 10:00 .

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: CZĘŚĆ I - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 646 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 192 godziny. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 24 godziny. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: CZĘŚĆ II - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 716 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 396 godzin. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 24 godziny. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: CZĘŚĆ III - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 288 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 564 godziny. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 48 godzin. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: CZĘŚĆ IV - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 384 godziny. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 96 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: CZĘŚĆ V - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 582 godziny. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 96 godzin. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 24 godziny. d. dni świąteczne wolne od pracy (Święta B): Święto Zmarłych (01 listopada), Wigilia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), Sylwester (31 grudnia) - 24 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: CZĘŚĆ VI - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 648 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 204 godziny. c. dni świąteczne wolne od pracy (Święta A): 01, 03, 20, 31 maja, 15 sierpnia, 11 listopada, Wigilia Bożego Narodzenia (24 grudnia), Boże Narodzenie (25 grudnia), 26 grudnia (drugi dzień Bożego Narodzenia) - 48 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: CZĘŚĆ VII - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 360 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 24 godziny.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: CZĘŚĆ VIII - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Zielonej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a. w dni robocze - 360 godzin. b. w soboty i niedziele oraz święta nie wymienione w punkcie c i d - 60 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85121000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-05-01
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
doświadczenie40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.