eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Roboty remontowo-budowlane w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych Skarbu Państwa przed ponownym zasiedleniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-17

Wrocław: Roboty remontowo-budowlane w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych Skarbu Państwa przed ponownym zasiedleniem
Numer ogłoszenia: 54605 - 2015; data zamieszczenia: 17.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa , ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652343, faks 071 795 66 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych Skarbu Państwa przed ponownym zasiedleniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest zawarcie czterech (4) umów ramowych (przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części), pomiędzy Zamawiającym a maksymalnie czterema Wykonawcami w każdej części zamówienia, których celem jest ustalenie warunków dla zamówień, jakie mogą zostać udzielone w okresie od dnia zawarcia umowy ramowej do dnia 31 grudnia 2015 r., zwanych dalej zamówieniami wykonawczymi, na roboty remontowo-budowlane w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych Skarbu Państwa przed ponownym zasiedleniem. Wielkość umowy ramowej : Łączna szacunkowa wartość zamówień na roboty, które zostaną objęte umowami ramowymi (wartość umów ramowych dla części I, II, III, IV) wynosi 995 000,00 zł (bez podatku VAT), w tym : - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 1 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 1) wynosi; 320 000,00 zł (bez podatku VAT), - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 2 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 2) wynosi : 320 000,00 zł (bez podatku VAT), - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 3 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 3) wynosi : 160 000,00 zł (bez podatku VAT), - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 4 zamówienia(wartość umowy ramowej dla części 4) wynosi : 195 000,00 zł (bez podatku VAT),.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na: remoncie, budowie lub przebudowie budynków lub lokali mieszkalnych, użytkowych, użyteczności publicznej itp., wykonaną w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż : dla zadania nr 1 nie mniejszą niż 50 tys. zł., dla zadania nr 2 nie mniejszą niż 50 tys. zł., dla zadania nr 3 nie mniejszą niż 40 tys. zł., dla zadania nr 4 nie mniejszą niż 40 tys. zł., Należy przedstawić wykaz robót budowlanych z podaniem rodzaju robót, daty wykonania robót (mm-rrrr - mm-rrrr), miejsca wykonania robót (nazwa miejscowości, ulica, nr budynku), Zleceniodawcy robót (nazwa Zleceniodawcy, adres Zleceniodawcy - nazwa miejscowości, ulica, nr budynku) - wykaz Doświadczenie Wykonawcy (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, (osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunki udziału w postepowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 89
  • 2 - wskaźnik opustu - 10
  • 3 - gwarancja - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy ramowej, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji umowy ramowej o maksymalnie 6 miesięcy, jeżeli do dnia określonego w § 2 limit, o którym mowa w § 3 ust. 1 nie zostanie wyczerpany w całości. 3. Wszelkie zmiany treści umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Odział Regionalny Wrocław ul. Sztabowa 32 50-984 Wrocław pokój 107.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2015 godzina 09:30, miejsce: osobiście w OReg WAM Wrocław ul. Sztabowa 32, pok. 1, (Kancelaria) lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa, OReg Wrocław, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 1 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 1) wynosi; 320 000,00 zł (bez podatku VAT),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 89
    • 2. wskaźnik opustu - 10
    • 3. gwarancja - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 2 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 2) wynosi : 320 000,00 zł (bez podatku VAT),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 89
    • 2. wskaźnik opustu - 10
    • 3. gwarancja - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 3 zamówienia (wartość umowy ramowej dla części 3) wynosi : 160 000,00 zł (bez podatku VAT),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 89
    • 2. wskaźnik opustu - 10
    • 3. gwarancja - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - szacunkowa wartość zamówień na roboty objęte umową ramową dla części 4 zamówienia(wartość umowy ramowej dla części 4) wynosi : 195 000,00 zł (bez podatku VAT),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 54.42.00.00-7, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 89
    • 2. wskaźnik opustu - 10
    • 3. gwarancja - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.