eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › "Montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów sygnalizacji pożaru oraz świadczenie usługi dozoru dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-16



Ogłoszenie nr 545751-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku: "Montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów sygnalizacji pożaru oraz świadczenie usługi dozoru dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2 , 09402   Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 243 665 400, e-mail zamowienia@pwszplock.pl, faks 243 665 421.
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia Wyższa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pwszplock.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pwszplock.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
na adres Uczelni
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl.Dąbowskiego 2, 09-400 Płock


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów sygnalizacji pożaru oraz świadczenie usługi dozoru dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku"
Numer referencyjny: DA/PM/232-19/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Tak


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w obiektach należących do PWSZ w Płocku, znajdujących się w Nowym Trzepowie 55. I. Obowiązki Wykonawcy w zakresie wykonania i dokumentacji systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montażu systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w obiektach należących do PWSZ w Płocku, znajdujących się w Nowym Trzepowie 55: 1. Systemy alarmowe winny być zaprojektowane i wykonane z urządzeń posiadających atesty co najmniej klasy SA2, powinny być monitorowane dwutorowo i posiadać klasę minimum GRADE-2. 2. Zastosowane środki techniczne muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie normami muszą posiadać niezbędne certyfikaty, spełniać wymogi UE, przy uwzględnieniu Polskich Norm: o PN-93/E-08390/51 - Systemy alarmowe. Systemy transmisji alarmu. Ogólne wymagania dotyczące systemów. o PN-93/E-08390/14 - Systemy alarmowe - Wymagania ogólne. 3. Wykonawca zapewni do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych osoby, które posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, w tym: - posiadają uprawnienia do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu instalacji elektrycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - posiadającą tzw. uprawnienia E SEP. 4. Wykonawca wykona montaż wszelkich urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania alarmu, a także zasilaczy, wzmacniaczy, kontrolerów, kabli, listew i nadajników GSM, 5. Wszystkie centrale alarmowe zainstalowane w poszczególnych obiektach Zamawiającego powinny być tego samego typu z możliwością administrowania przez sieć internetową. 6. Elektroniczne urządzenia i systemy powinny być zainstalowane w obiektach WNEI PWSZ w Płocku w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Wykonaniu i zamontowaniu urządzeń, systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w poszczególnych obiektach zobowiązany będzie do: a) dostarczenia, pełnej dokumentacji technicznej na wbudowane elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe wraz z opracowaną instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń i systemów. Wykonawca opracuje instrukcję obsługi zamontowanych systemów alarmowych i monitorujących oraz przekaże ją Zamawiającemu wraz z zakończeniem instalacji systemów. Zamawiający zweryfikuje instrukcję w ciągu dwóch dni roboczych od dnia jej przekazania. Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić ewentualne uwagi Zamawiającego co do treści instrukcji. Jest to jeden z warunków podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, b) przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób zgodnie z opracowaną instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń i systemów. Jest to jeden z warunków podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a) udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 8. Wykonawca zapewni monitorowanie wszystkich zdarzeń na systemie SSWIN online na max. 6 komputerach wskazanych przez Zamawiającego. Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku znajdujących się w Nowym Trzepowie 55 przy wykorzystaniu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz grupy interwencyjnej. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu i mienia w postaci monitoringu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych polega na kontrolowaniu stanu zabezpieczenia budynków i reagowaniu na zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, w tym odbieranie i rejestrację informacji przekazywanych przez urządzenia i systemy alarmowe zamontowane przez Wykonawcę poprzez: a) rejestrację załączenia i wyłączenia systemów alarmowych z podaniem daty i czasu, b) reagowanie na zadziałanie systemów alarmowych lub na inne zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, tj. podjęcie niezbędnych działań przez licencjonowanych pracowników ochrony - " grupy interwencyjnej" w celu wyjaśnienia przyczyn zadziałania systemów lub innych zdarzeń, a także na podjęciu czynności w zależności do zaistniałych okoliczności, w tym na zapewnieniu ochrony fizycznej budynku. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE CAŁODOBOWEGO UTRZYMANIA W SYSTEMIE MONITORINGU ANTYWŁAMANIOWEGO LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH: 1) Całodobowy stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2) Zaprogramowanie central alarmowych do współpracy ze stacją monitorującą 3) Zapewnienia samochodowej grupy interwencyjnej 4-5 przejazdów tygodniowo (osoby z pozwoleniem na broń), której zadaniem będzie w przypadku zagrożenia lub potrzeby wsparcia, dotarcie do ww. obiektów w godzinach 6:00-20:00 w czasie nie dłuższym niż 15 minut, natomiast w godzinach 20:00-6:00 nie dłuższym niż 15 minut. 4) Min. ........... (w zależności od złożonej oferty) podjazdy darmowe patrolu interwencyjnego przy wywołaniu alarmu w cenie abonamentu każdy kolejny po ........... zł. Zamawiający zwolniony jest z dokonania powyższej opłaty jeśli w czasie 60-ciu sekund od powstania alarmu nastąpi prawidłowe odwołanie interwencji przez podanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego. 2) W uzasadnionych przypadkach natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w monitorowanych obiektach na stanowisko kierowania miejscowej jednostki Policji celem podjęcia interwencji oraz telefoniczne informowanie Zamawiającego o alarmie w monitorowanych obiektach. 3) Pełna znajomość topografii budynku - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych. Miejsc szczególnie narażonych na powstanie szkody, np. pomieszczeń wyposażonych w ujęcie wody. 4) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych i gazowych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych. 5) W przypadku zagrożenia w ochranianym obiekcie - podjęcia czynności zmierzających do zapobieżenia powstania szkody, a w przypadku zaistnienia szkody do ograniczenia jej rozmiarów oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego oraz innych właściwych służb. 6) W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Policję, Straż Pożarną, a po przybyciu funkcjonariuszy współpracować z nimi przekazując im swoje spostrzeżenia i uwagi. 7) Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy, nie ujawniania ich osobom trzecim jak również nie wykorzystywanie żadnych informacji na szkodę Uczelni w trakcie realizacji umowy. 8) Koszt abonamentu karty GSM połączeń związanych z monitoringiem po stronie Wykonawcy. 9) Podstawą wystawienia faktury będzie prawidłowo podpisany protokół odbioru prac tj. próbny alarm w celu weryfikacji prawidłowości działania systemu.

II.5) Główny kod CPV: 45312200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79711000-1
75715000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-31
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: W zakresie części 1: do 31.12.2018 r. W zakresie części 2: w zależności od złożonej oferty maksymalnie do 30 dni od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek w zakresie części 2 dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję (zezwolenie) udzieloną na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiot zamówienia był tożsamy (jest) z usługami wykonania systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru , w zakresie części 2 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiot zamówienia był tożsamy (jest) z usługą ochrony obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy wykorzystaniu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz grupy interwencyjnej,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zakresie części 2: 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. W zakresie części 2: koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania b. W zakresie części 1 i 2 : wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, 4) Załącznik nr 4 - informacja o kryterium pozacenowym, 5) Załącznik 5- Wykaz usług, Pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
jakość usługi40,00
iloś patroli20,00
cen za patrol20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: a) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: - zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, - zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, - zaistnienie buntów, niepokojów, strajków. 2. Możliwość rozwiązania umowy w przypadku sprzedaży obiektu. 3. Zmiany treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-24, godzina: 08:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w obiektach należących do PWSZ w Płocku, znajdujących się w Nowym Trzepowie 55.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Obowiązki Wykonawcy w zakresie wykonania i dokumentacji systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montażu systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w obiektach należących do PWSZ w Płocku, znajdujących się w Nowym Trzepowie 55: 1. Systemy alarmowe winny być zaprojektowane i wykonane z urządzeń posiadających atesty co najmniej klasy SA2, powinny być monitorowane dwutorowo i posiadać klasę minimum GRADE-2. 2. Zastosowane środki techniczne muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie normami muszą posiadać niezbędne certyfikaty, spełniać wymogi UE, przy uwzględnieniu Polskich Norm: o PN-93/E-08390/51 - Systemy alarmowe. Systemy transmisji alarmu. Ogólne wymagania dotyczące systemów. o PN-93/E-08390/14 - Systemy alarmowe - Wymagania ogólne. 3. Wykonawca zapewni do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych osoby, które posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, w tym: - posiadają uprawnienia do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu instalacji elektrycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - posiadającą tzw. uprawnienia E SEP. 4. Wykonawca wykona montaż wszelkich urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania alarmu, a także zasilaczy, wzmacniaczy, kontrolerów, kabli, listew i nadajników GSM, 5. Wszystkie centrale alarmowe zainstalowane w poszczególnych obiektach Zamawiającego powinny być tego samego typu z możliwością administrowania przez sieć internetową. 6. Elektroniczne urządzenia i systemy powinny być zainstalowane w obiektach WNEI PWSZ w Płocku w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Wykonaniu i zamontowaniu urządzeń, systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w poszczególnych obiektach zobowiązany będzie do: a) dostarczenia, pełnej dokumentacji technicznej na wbudowane elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe wraz z opracowaną instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń i systemów. Wykonawca opracuje instrukcję obsługi zamontowanych systemów alarmowych i monitorujących oraz przekaże ją Zamawiającemu wraz z zakończeniem instalacji systemów. Zamawiający zweryfikuje instrukcję w ciągu dwóch dni roboczych od dnia jej przekazania. Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić ewentualne uwagi Zamawiającego co do treści instrukcji. Jest to jeden z warunków podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, b) przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób zgodnie z opracowaną instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń i systemów. Jest to jeden z warunków podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a) udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 8. Wykonawca zapewni monitorowanie wszystkich zdarzeń na systemie SSWIN online na max. 6 komputerach wskazanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca przez cały okres trwania gwarancji zobowiązany będzie do zapewnienia stałej konserwacji systemów, wymiany baterii w czujkach, a w przypadku awarii do podjęcia naprawy systemów w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, przy należytym zgłoszeniu usterki do serwisu Wykonawcy w przypadku awarii zapewniającej działanie systemu alarmu. W przypadku awarii nie pozwalającej na załączenie systemu alarmu czas podjęcia naprawy wynosi do 6 godzin. 10. Podpisując protokół zdawczo-odbiorczy Wykonawca przekazuje jednocześnie Zamawiającemu wszelkie urządzenia wraz z dokumentacją na własność. 11. Podstawą wystawienia faktury będzie prawidłowo podpisany protokół odbioru prac tj. próbny alarm w celu weryfikacji prawidłowości działania systemu. a) termin montażu systemu alarmu wraz z uruchomieniem monitoringu oraz przekazaniem wymaganej dokumentacji i instrukcji od dnia podpisania umowy do dnia( w zależności od złożonej oferty) II. Wykaz godzin działania urządzeń systemów alarmowych na obiekcie PWSZ w Płocku: o Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki, Nowe Trzepowo 55A, 09-402 Nowe Trzepowo- całodobowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45312200-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
jakość usługi40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku znajdujących się w Nowym Trzepowie 55 przy wykorzystaniu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych oraz grupy interwencyjnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony obiektu i mienia w postaci monitoringu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych polega na kontrolowaniu stanu zabezpieczenia budynków i reagowaniu na zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, w tym odbieranie i rejestrację informacji przekazywanych przez urządzenia i systemy alarmowe zamontowane przez Wykonawcę poprzez: a) rejestrację załączenia i wyłączenia systemów alarmowych z podaniem daty i czasu, b) reagowanie na zadziałanie systemów alarmowych lub na inne zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo budynków, tj. podjęcie niezbędnych działań przez licencjonowanych pracowników ochrony - " grupy interwencyjnej" w celu wyjaśnienia przyczyn zadziałania systemów lub innych zdarzeń, a także na podjęciu czynności w zależności do zaistniałych okoliczności, w tym na zapewnieniu ochrony fizycznej budynku. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE CAŁODOBOWEGO UTRZYMANIA W SYSTEMIE MONITORINGU ANTYWŁAMANIOWEGO LOKALNYCH SYSTEMÓW ALARMOWYCH: 1) Całodobowy stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2) Zaprogramowanie central alarmowych do współpracy ze stacją monitorującą 3) Zapewnienia samochodowej grupy interwencyjnej 4-5 przejazdów tygodniowo (osoby z pozwoleniem na broń), której zadaniem będzie w przypadku zagrożenia lub potrzeby wsparcia, dotarcie do ww. obiektów w godzinach 6:00-20:00 w czasie nie dłuższym niż 15 minut, natomiast w godzinach 20:00-6:00 nie dłuższym niż 15 minut. 4) Min. ........... (w zależności od złożonej oferty) podjazdy darmowe patrolu interwencyjnego przy wywołaniu alarmu w cenie abonamentu każdy kolejny po ........... zł. Zamawiający zwolniony jest z dokonania powyższej opłaty jeśli w czasie 60-ciu sekund od powstania alarmu nastąpi prawidłowe odwołanie interwencji przez podanie indywidualnego kodu identyfikacyjnego. 2) W uzasadnionych przypadkach natychmiastowe przekazywanie informacji o alarmie w monitorowanych obiektach na stanowisko kierowania miejscowej jednostki Policji celem podjęcia interwencji oraz telefoniczne informowanie Zamawiającego o alarmie w monitorowanych obiektach. 3) Pełna znajomość topografii budynku - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych. Miejsc szczególnie narażonych na powstanie szkody, np. pomieszczeń wyposażonych w ujęcie wody. 4) Znajomość rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych i gazowych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych. 5) W przypadku zagrożenia w ochranianym obiekcie - podjęcia czynności zmierzających do zapobieżenia powstania szkody, a w przypadku zaistnienia szkody do ograniczenia jej rozmiarów oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego oraz innych właściwych służb. 6) W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Policję, Straż Pożarną, a po przybyciu funkcjonariuszy współpracować z nimi przekazując im swoje spostrzeżenia i uwagi. 7) Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy, nie ujawniania ich osobom trzecim jak również nie wykorzystywanie żadnych informacji na szkodę Uczelni w trakcie realizacji umowy. 8) Koszt abonamentu karty GSM połączeń związanych z monitoringiem po stronie Wykonawcy. 9) Podstawą wystawienia faktury będzie prawidłowo podpisany protokół odbioru prac tj. próbny alarm w celu weryfikacji prawidłowości działania systemu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79711000-1, 79715000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
cena z patrol20,00
ilość patroli20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.