eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi G³ogów › Budowa ¶cie¿ek i alejek na cmentarzu przy ul. ¦wierkowej w G³ogowie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-04-16



Og³oszenie nr 545406-N-2018 z dnia 2018-04-16 r.

Gmina Miejska G³ogów: Budowa ¶cie¿ek i alejek na cmentarzu przy ul. ¦wierkowej w G³ogowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska G³ogów, krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek  10 , 67-200   G³ogów, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (URL): www.glogow.bip.info.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.glogow.bip.info.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa ¶cie¿ek i alejek na cmentarzu przy ul. ¦wierkowej w G³ogowie
Numer referencyjny: RZP.271.21.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
tylko jednej czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Wykonanie zadania pn.: Budowa ¶cie¿ek i alejek na cmentarzu przy ul. ¦wierkowej w G³ogowie Zakres zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni ¶cie¿ek z kostki brukowej w ilo¶ci ok 880 m2.

II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 67 ust.1 p.6 ustawy Pzp. Wykonanie robót budowlanych polegaj±cy na powtórzeniu zakresu okre¶lonego przedmiotem zamówienia, np. rozebranie i wykonanie d³u¿szego odcinka alejek, ni¿ przewidziano w zamówieniu. Przewidywana warto¶æ - do 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-07-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: 3) sytuacji finansowej. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy : a) posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 200.000,00z³ (dwie¶cie tysiêcy z³otych) Wykonawca mo¿e polegaæ na sytuacji finansowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty ich sytuacja finansowa pozwala na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. Je¿eli sytuacja finansowa podmiotu, o którym mowa powy¿ej nie potwierdza spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e sytuacjê techniczn±, o której mowa powy¿ej. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ w PLN, dane finansowe zostan± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Ten sam kurs Zamawiaj±cy przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. b) posiadaj± ubezpieczenie od OC z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê co najmniej 500.000,00 z³, Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca, na wezwanie, nie bêdzie móg³ przedstawiæ wymaganych przez Zamawiaj±cego dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej, to bêdzie móg³ przedstawiæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzi spe³niania tego warunku. W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych dane w innych walutach ni¿ w PLN, dane finansowe zostan± przeliczone wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania siê og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Ten sam kurs Zamawiaj±cy przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie: 1) Do¶wiadczenia : O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie/przebudowie ¶cie¿ki/drogi o nawierzchni z kostki betonowej brukowej o powierzchni nie mniejszej ni¿ 500,00 m2 wraz z odwodnieniem. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty ich zdolno¶ci techniczne pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne podmiotu, o którym mowa powy¿ej, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e sytuacjê techniczn±, o której mowa powy¿ej. Udostêpnienie do¶wiadczenia musi byæ potwierdzone rzeczywistym udzia³em w wykonawstwie robót. Nie dopuszcza siê ¶wiadczenia us³ugi doradztwa. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia : O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) kierownikiem budowy ( 1 osoba ) posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ oraz co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu budow± w zakresie robót drogowych; Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy PzpWykonawca mo¿e polegaæ na zasobach innego lub innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cego go z nimi stosunków prawnych. W takiej sytuacji wykonawca zobowi±zany bêdzie udowodniæ, i¿ bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty ich zdolno¶ci techniczne pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 i ust. 5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne podmiotu, o którym mowa powy¿ej, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e sytuacjê techniczn±, o której mowa powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê (dot. Wykonawcy i Podwykonawcy) : 1.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnia³ na umowê na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonuj±ce czynno¶ci w pe³nym wymiarze czasu pracy, które bêd± wykonywa³y prace zwi±zane z budow± Obiektu w poszczególnych rodzajach robót tj. : a) pracownicy ogólnobudowlani, za wyj±tkiem: a) osób odpowiedzialnych za kierowanie budow± np. kierownika budowy, b) osób wykonuj±cych utylizacjê odpadów. 2. W terminie 5 dni od daty otrzymania informacji o ofercie ocenionej najwy¿ej Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu Wykaz Pracowników przeznaczonych do realizacji zamówienia zatrudnionych na umowê o pracê ze wskazaniem imienia i nazwiska, czynno¶ci jakie bêd± pracownicy wykonywaæ, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu. Podpis wykonawcy i datê z³o¿enia dokumentu. 3.Wykonawca zobowi±¿e siê, ¿e pracownicy wykonuj±cy przedmiot umowy wskazani w Wykazie Pracowników bêd± w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108), oraz otrzymywaæ wynagrodzenie za pracê równe lub przekraczaj±ce równowarto¶æ wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2017r., poz.847). 4. Nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dokumentu, o których mowa w pkt 2), bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku zatrudnienia pracowników ¶wiadcz±cych us³ugi na podstawie umowy o pracê i mo¿e byæ podstaw± do stwierdzenia, ¿e Wykonawca uchyla siê od zawarcia umowy z Zamawiaj±cym. 5. W celu kontroli wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, Zamawiaj±cy jest uprawniony w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³nienia w/w wymogów w tym potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³em kopii umów o pracê. Kopie umów powinny byæ zanonimizowane w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia w/w wymogów, c) przeprowadzenia kontroli ,w tym przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy, 6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizowa³ bêdzie przedmiot zamówienia, na inne posiadaj±ce co najmniej takie samo wykszta³cenie, do¶wiadczenie i kwalifikacje, co osoby wskazane w pierwotnym Wykazie Pracowników, z zachowaniem wymogów dotycz±cych zatrudniania na podstawie umowy o pracê. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca bêdzie wykonywa³ przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie powiadomiæ Zamawiaj±cego na pi¶mie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. 7. Za niedope³nienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (obowi±zuj±cych w chwili stwierdzenia przez Zamawiaj±cego niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia pracowników wykonuj±cych przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesiêcy w okresie realizacji Umowy, w których nie dope³niono przedmiotowego wymogu - za ka¿d± osobê poni¿ej liczby wskazanych pracowników w Wykazie Pracowników, wykonuj±cych przedmiot zamówienia na podstawie umowy o pracê wskazanej przez Zamawiaj±cego w pkt 1.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów : 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; UWAGA: W przypadku sk³adania ofert przez spó³ki cywilne, za¶wiadczenia z ZUS i US dotycz± ka¿dego ze wspólników oraz za spó³kê. 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków , op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 6) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 7) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 8) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U z 2017r. poz.1785 ze zm.) UWAGA: W przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust.1 pkt 1-8 SIWZ równie¿ dla tych podmiotów . 2. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów : 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawieraæ nastêpuj±ce informacje : - imiê i nazwisko osoby wskazanej w za³±czniku Nr 2, - funkcja, jak± pe³niæ bêdzie wskazana osoba, - rodzaj I specjalno¶æ uprawnieñ ( z ograniczeniami lub bez ograniczeñ ), numer, data wydania i organ wydaj±cy uprawnienia, wykszta³cenie; - szczegó³owy opis wykonywanych I zakoñczonych czynno¶ci w odpowiednim okresie zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ - z podaniem miejsca I terminu rozpoczêcia oraz zakoñczenia pe³nienia funkcji, nazwy zadania, nazwy inwestora; 3) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów : 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; UWAGA: W przypadku sk³adania ofert przez spó³ki cywilne, za¶wiadczenia z ZUS i US dotycz± ka¿dego ze wspólników oraz za spó³kê. 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków , op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 6) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 7) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 8) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U z 2017r. poz.1785 ze zm.) UWAGA: W przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust.1 pkt 1-8 SIWZ równie¿ dla tych podmiotów . 2. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów : 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawieraæ nastêpuj±ce informacje : - imiê i nazwisko osoby wskazanej w za³±czniku Nr 2, - funkcja, jak± pe³niæ bêdzie wskazana osoba, - rodzaj I specjalno¶æ uprawnieñ ( z ograniczeniami lub bez ograniczeñ ), numer, data wydania i organ wydaj±cy uprawnienia, wykszta³cenie; - szczegó³owy opis wykonywanych I zakoñczonych czynno¶ci w odpowiednim okresie zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ - z podaniem miejsca I terminu rozpoczêcia oraz zakoñczenia pe³nienia funkcji, nazwy zadania, nazwy inwestora; 3) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów : 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; UWAGA: W przypadku sk³adania ofert przez spó³ki cywilne, za¶wiadczenia z ZUS i US dotycz± ka¿dego ze wspólników oraz za spó³kê. 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków , op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci, 5) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 6) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku s±du skazuj±cego za wykroczenie na karê ograniczenia wolno¶ci lub grzywny w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 7) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 8) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U z 2017r. poz.1785 ze zm.) UWAGA: W przypadku gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII ust.1 pkt 1-8 SIWZ równie¿ dla tych podmiotów . 2. W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów : 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien zawieraæ nastêpuj±ce informacje : - imiê i nazwisko osoby wskazanej w za³±czniku Nr 2, - funkcja, jak± pe³niæ bêdzie wskazana osoba, - rodzaj I specjalno¶æ uprawnieñ ( z ograniczeniami lub bez ograniczeñ ), numer, data wydania i organ wydaj±cy uprawnienia, wykszta³cenie; - szczegó³owy opis wykonywanych I zakoñczonych czynno¶ci w odpowiednim okresie zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ - z podaniem miejsca I terminu rozpoczêcia oraz zakoñczenia pe³nienia funkcji, nazwy zadania, nazwy inwestora; 3) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu; 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Na ofertê sk³adaj± siê : 1) Wype³niony za³±cznik nr 1 - Formularz ofertowy. 2) Wype³niony za³±cznik Nr 2 - O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym za³±czniku. 3) Wype³niony za³±cznik Nr 3 - O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania. 4) Wype³niony za³±cznik Nr 3a - O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wype³niony za³±cznik Nr 4 - Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby wykonawcy (je¿eli wystêpuj±). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który bêdzie zawiera³: a) liczbê porz±dkow±, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nak³ad, c) warto¶æ za pozycjê, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych bran¿ MUSZ¡ odzwierciedlaæ pozycje z przedmiarów robót i zachowywaæ ich kolejno¶æ. 9) W przypadku sk³adania przez Wykonawcê oferty równowa¿nej z zastosowaniem materia³ów lub urz±dzeñ o równowa¿nych parametrach technicznych, nale¿y dodatkowo z³o¿yæ z ofert±: a) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca sk³ada ofertê równowa¿n±, oraz ¿e zaproponowane zmiany spe³niaj± wszystkie wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawieraj±cy dok³adny opis zmian dotycz±cy zastosowanych materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysoko¶æ wadium ustala siê w kwocie 6.000 z³ s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Miejska G³ogów Oddzia³ BG¯ w G³ogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopiê dowodu przelewu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formie: w pieni±dzu, porêczenia bankowego, porêczenia pieniê¿nego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed~siêbiorczo¶ci, które nale¿y w formie orygina³u zdeponowaæ u Zamawiaj±cego, a kopiê za³±czyæ do oferty. 4. W zale¿no¶ci od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium nale¿y potwierdziæ poprze z³o¿enie do oferty : a) orygina³u lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê: dowodu dokonania przelewu lub porêczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed~siêbiorczo¶ci, b) orygina³u: gwarancji bankowej, porêczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, porêczenia pieniê¿nego spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej. 5. Z tre¶ci gwarancji powinno wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w okresie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce informacje: 1) nazwa i adres Zamawiaj±cego; 2) nazwê przedmiotu zamówienia; 3) nazwê i adres Wykonawcy; 4) termin wa¿no¶ci gwarancji; 7. Wadium musi byæ wniesione nie pó¼niej ni¿ do wyznaczonego terminu sk³adania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany pe³n± kwot± wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim wykonawcom po uniewa¿nieniu postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium w okoliczno¶ciach, jak w pkt. 10, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 13. W przypadku wniesienia odwo³ania, Zamawiaj±cy nie pó¼niej ni¿ na 7 dni przed up³ywem wa¿no¶ci wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postêpowania, do przed³u¿enia wa¿no¶ci wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbêdny do zabezpieczenia postêpowania do zawarcia umowy. Je¿eli odwo³anie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertê wybrano jako najkorzystniejsz±. 14. Zatrzymanie wadium nast±pi w okoliczno¶ciach, je¿eli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, c) wykonawca nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wyko~nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
okres gwarancji i rêkojmi30,00
do¶wiadczenie kierownika budowy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian Umowy o charakterze nieistotnym, przez co nale¿y rozumieæ zmiany nieodnosz±ce siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury, maj±cej na celu zawarcie Umowy, nie mia³yby wp³ywu na ilo¶æ podmiotów zainteresowanych t± procedur±. W powy¿szym kontek¶cie nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przyk³adowo: zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy, numeru rachunku. 2. Okre¶laj±c warunki dokonania zmiany Umowy, sporz±dza siê protokó³ konieczno¶ci, bior±c pod uwagê w szczególno¶ci: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, 4) wp³yw zmiany na wysoko¶æ wynagrodzenia, 5) czas wykonania zmiany, 6) wp³yw zmiany na termin zakoñczenia Umowy. 3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany osób, o których mowa w § 10 ust. 2, w przypadku gdy dotychczasowe osoby nie mog± wykonywaæ powierzonych zadañ, przy czym nowa osoba musi spe³niaæ wymogi okre¶lone w SIWZ oraz spe³niaæ warunki, jakie by³y podstaw± do oceny oferty na poziomie nie ni¿szym, jak osoba zmieniana. Zmiana osoby musi byæ uzasadniona. 2) Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie terminu wykonania przedmiotu zamówienia o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie ma lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku: a) powstania konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla wykonania przedmiotu Umowy, b) zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego lub Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, c) szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych (silne mrozy poni¿ej 15°C, ulewne i d³ugotrwa³e ulewne deszcze - opad minimum 100 mm/dobê przez 5 kolejnych dni, ponadnormowe opady ¶niegu - pokrywa ¶nie¿na o grubo¶ci 20 cm utrzymuj±ca siê przez 5 kolejnych dni) uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych z zachowaniem wymaganej technologii, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, o ile nie da³o siê tego przewidzieæ i - lub wykonaæ w innym terminie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo podejmowania decyzji o wstrzymaniu b±d¼ kontynuacji realizacji robót po analizie istniej±cych warunków pogodowych i ich wp³ywu na realizowane roboty. Decyzja w tym zakresie wymaga zgody Inspektora Nadzoru i Kierownika budowy wpisem do dziennika budowy. d) si³y wy¿szej lub klêski ¿ywio³owej, e) przed³u¿enia procedury wyboru oferty najkorzystniejszej, f) wstrzymania realizacji robót przez Zamawiaj±cego, konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, konieczno¶ci przeprowadzenia badañ archeologicznych nieprzewidzianych w SIWZ, konieczno¶ci likwidacji niewybuchów i niewypa³ów, ujawnienia warunków geologicznych odmiennych ni¿ w dokumentacji projektowej, zaistnienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych w szczególno¶ci odkrycie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych, g) gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna, finansowa lub techniczna, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia. 3) Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ skrócenia terminu realizacji umowy za zgod± stron w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba dokonania takiej zmiany ze wzglêdu na okoliczno¶ci ekonomiczne, spo³eczne lub prawne. 4) w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o czym mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia rozdz. IV pkt. 8, z zastrze¿eniem nieprzekroczenia czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ - zmiana mo¿e dotyczyæ wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczno¶ci powsta³ych w zwi±zku z robotami zamiennymi lub ograniczeniem zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia 5) W przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej lub STWiORB na etapie wykonywania Umowy - gdy okoliczno¶æ ta wp³ynê³a na konieczno¶æ zmiany wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru robót, terminu wykonania i innych okoliczno¶ci powsta³ych w zwi±zku z zaistnia³± wad± dokumentacji projektowej lub STWiORB i zmiany te bêd± konieczne gdy¿ kontynuacja wykonania Umowy grozi³aby powstaniem Obiektu obarczonego wad±. 6) W przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy. 7) Zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ zmiany zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy, które s± nastêpstwem: a) dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 Prawo budowlane zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy lub obni¿enia kosztów eksploatacji, b) dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy lub Nadzoru Inwestorskiego, c) zmiany dokonane zosta³y podczas wykonywania robót budowlanych i nie odstêpuj± w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowê w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, lub dokonane zosta³y zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spe³niaj±c zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, d) zaistnienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy, 4. W przypadku zmniejszenia lub ograniczenia zakresu przedmiotu Umowy, wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie udokumentowane poniesione ju¿ koszty tego zakresu rzeczowego. 5. Je¿eli w toku realizacji przedmiotu Umowy Strony ustal± wykonanie robót zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostan± wy³±czone z zakresu zamówienia podstawowego na podstawie zakresu zmian okre¶lonych w protoko³ach konieczno¶ci oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych okre¶lonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Zakres robót zamiennych zostanie okre¶lony w protokole konieczno¶ci oraz przedmiarze robót sporz±dzonym przez Nadzór Inwestorski. Natomiast wynagrodzenie z tytu³u wykonania robót zamiennych zostanie ustalone na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i ich uzasadnienie w protokole konieczno¶ci oraz zgoda Zamawiaj±cego na wprowadzenie tych robót zamiennych. 6. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Umowy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 7. Zmiany uznaje siê za istotne, je¿eli : 1) zmienia siê ogólny charakter Umowy, w stosunku do charakteru Umowy w pierwotnym brzmieniu, 2) nie zmienia ogólnego charakteru Umowy, ale zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby by³y postawione w prowadzonym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to wziêliby lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci, b) zmiana narusza równowagê ekonomiczn± Umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w Umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z Umowy, d) polega na zast±pieniu Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc±, w przypadkach innych ni¿ wymienione w ust. 8 pkt 1. 8. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy po okresie 12 m-cy realizacji umowy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podst. przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.