eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Doposażenie pomieszczeń obiektu Narodowego Forum Muzyki w ramach realizacji zadania 03570 - Dokończenie budowy Narodowego Forum Muzyki i Parkingu Podziemnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-12

Wrocław: Doposażenie pomieszczeń obiektu Narodowego Forum Muzyki w ramach realizacji zadania 03570 - Dokończenie budowy Narodowego Forum Muzyki i Parkingu Podziemnego
Numer ogłoszenia: 54464 - 2015; data zamieszczenia: 12.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 10 905, faks 71 77 10 904 , strona internetowa www.wi.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie pomieszczeń obiektu Narodowego Forum Muzyki w ramach realizacji zadania 03570 - Dokończenie budowy Narodowego Forum Muzyki i Parkingu Podziemnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia (skrócony opis) Robota budowlana polegająca na doposażeniu pomieszczeń obiektu Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu, obejmująca konieczne doposażenie i zmodyfikowanie pomieszczeń w budynku NFM, w tym salonu VIP oraz pomieszczeń do niego bezpośrednio przyległych, dedykowanych dla ważnych gości odwiedzających Narodowe Forum Muzyki (również osób pełniących najwyższe funkcje w Państwie, objętych ochroną odpowiednich służb) mające na celu zapewnienie poczucia dyskrecji oraz koniecznego, odpowiedniego stopnia bezpieczeństwa dla osób przebywających w tej części budynku. Prowadzone roboty budowlane obejmą prace na kondygnacji +1 budynku NFM w jego pd. wsch. części. Zakres planowanych robót obejmuje prace projektowe oraz: - wykonanie nadproża do szatni - korekta wysokości posadzki w toaletach - dostawę i montaż dodatkowych drzwi do toalet - doposażenie szatni (dodatkowe lustro, wyposażenie do przechowywania odzieży) - zmniejszenie przezierności szyb (poprzez montaż np. kurtyn, zasłon lub stosowanie innych rozwiązań) - dostosowanie instalacji oświetleniowej do współpracy z czujkami ruchu - inne niezbędne prace elektryczne - np. wykonanie dodatkowych obwodów elektrycznych do sterowania kurtynami, w przypadku ich stosowania - dostawa systemu nagłośnienia wraz z montażem i wykonaniem instalacji nagłośnienia Przed przystąpieniem do robót należy opracować dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) Prawa zamówień publicznych Zamawiajacy może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Dla możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego niezbędne więc jest spełnienie następujących warunków: 1) 1. zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, 2) 2. przedmiotem zamówienia podstawowego były roboty budowlane lub usługi, 3) 3. zamówienie uzupełniające musi zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego, 4) 4. zamówienie uzupełniające (łącznie z innymi zamówieniami uzupełniającymi) nie może stanowić więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, 5) 5. zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, 6) 6. zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, 7) 7. zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, 8) 8. zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ad 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 15.07.2013 r., a więc nie minął okres trzyletni uniemożliwiający udzielenia zamówienia uzupełniającego. Ad. 2. Przedmiotem zamówienia podstawowego były m.in. roboty o takim samym charakterze jak niniejsze zamówienie, o czym świadczą określone poz. Przedmiaru Robót, które wyszczególniono w PFU. Zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju prac, które były przewidziane do wykonania w ramach zamówienia podstawowego. Ad. 3 Zarówno zamówienie podstawowe zostało udzielone jak i zamówienie uzupełniające jest udzielane konsorcjum firm: P.B. Inter - System S.A., ul. Dmowskiego 17b, 50-203 Wrocław Elektromontaż Rzeszów S.A. ul. Słowackiego 20, 35-060 Rzeszów Ad. 4. Wartość zamówienia uzupełniającego to 304 207,74 zł netto. Jest to trzecie zamówienie uzupełniające realizowane w ramach niniejszego kontraktu. Łączna wartość udzielonych zamówień nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. Ad. 5. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (ZP/6/PN/2013). Ad. 6. Zamówienia uzupełniające zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówienia dla zamówienia podstawowego. Ad. 7, 8 Zamawiający dokonując szacowania wartości zamówienia przewidywał możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. Powyższe wskazuje jasno na to, że Zamawiający przygotowując postępowanie o udzielenie zamówienia podstawowego liczył się z możliwością udzielenia zamówienia uzupełniającego i był w stanie oszacować jego wartość. Reasumując należy wskazać, że powyższe okoliczności uzasadniają twierdzenie, że zamówienie uzupełniające spełnia przesłanki warunkujące możliwość jego udzielenia, a wynikające z art. 67 ust. 1 pkt 6) PZP.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Konsorcjum firm: P.B. Inter - System S.A. , ul. Dmowskiego 17b, 50-203 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

  • Elektromontaż Rzeszów S.A., ul. Słowackiego 20, 35-060 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.