eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilawa › Kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Pilawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-13



Ogłoszenie nr 544617-N-2018 z dnia 2018-04-13 r.

Miasto i Gmina Pilawa: Kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Pilawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Pilawa, krajowy numer identyfikacyjny 711582345, ul. Al. Wyzwolenia  158 , 08440   Pilawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 856 110, , e-mail urzad@pilawa.com.pl, , faks 256 856 083.
Adres strony internetowej (URL): www.pilawa.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pilawa.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pilawa.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie oferty w siedzibie Zamawiającego osobiście lub pocztą/kurierem
Adres:
Aleja Wyzwolenia 158, 08-440 Pilawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompetencje kluczowe uczniów w Gminie Pilawa
Numer referencyjny: IBiGN.ZP.271.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług turystycznych i usług szkoleniowych dla uczniów szkół podstawowych z Pilawy, Trąbek, Gocławia i Puznówki. Wykonanie usług turystycznych polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu usług wycieczkowych opisanych szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonanie usług szkoleniowych polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu zajęć z grupami uczniów, tematyka zajęć opisana jest szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamówienie powyżej kwoty 30 000 euro oraz poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

II.5) Główny kod CPV: 63500000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2018-06-20

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla Części od 1 od 20: - Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem organizację wycieczek dla dzieci i młodzieży, w tym jedna wycieczka dwudniowa. Dla Części od 21 do 35: - Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi szkoleniowe obejmującą prace z dziećmi bądź młodzieżą. - Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: Dla Części od 1 od 20 - dla każdej części: - co najmniej jednym autokarem wycieczkowym, sprawnym technicznie oraz dopuszczonym do ruchu, posiadającym klimatyzację oraz sprawny system nagłaśniający, Wykonawca składający ofertę w części, gdzie wycieczce uczestniczy dziecko niepełnosprawne, zapewnić musi autokar przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych; - kierowcę posiadającego uprawnienia - prawo jazdy kategorii "D" oraz inne uprawnienia przewidziane przepisami prawa; Dla Części od 21 od 35 - dla każdej części: - co najmniej jedną osobę posiadającą odpowiednie kompetencje do przeprowadzenia zajęć będących przedmiotem zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; - oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; - oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); - dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Zamiast: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

- formularz ofertowy; - oświadczenia stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Załącznik do SIWZ


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Załącznika do SIWZ


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-23, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wyjazd edukacyjny - Doświadczenia Chemiczne w pracowni chemicznej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd edukacyjny - Doświadczenia Chemiczne w pracowni chemicznej na Uniwersytecie Marii Skłodowskiej-Curie Jednodniowy wyjazd dla 1 gr. - 46 uczestników + 3 opiekunów Przejazd autokarem oraz bilety wstępu dla uczestników oraz opiekunów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Realizacja zadania do typu 1 -Wyjazd edukacyjny do Centrum Nauki Kopernik bądź na uczelnię
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia laboratoryjne dotyczące zjawisk fizycznych, chemicznych i przyrodniczych (wyjazd do Centrum Nauki lub na uczelnię) 2 grupy (30+36) 66 uczestników. 2 autokary 66 biletów - uczniowie + 4 dla opiekunów = 70 biletów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wyjazd edukacyjny- warsztaty plastyczne utrwalające kolejność wykonywanych czynności powtarzających się wzorów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazdowe warsztaty plastyczne utrwalające kolejność wykonywanych czynności powtarzających się wzorów (ćwiczenia pamięci) - 4 grupy (25+24+24+28) 101 uczestników. 4 autokary (=4 wyjazdy) 101 biletów - uczniowie + 8 opiekunów = 109 biletów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1-Wyjazd edukacyjny - Dzień ze sztuką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dzień ze sztuką" warsztaty plastyczne rozwijające kompetencje społeczne (wyjazd do pracowni wikliniarstwa, nauka malowania na torbach, produkcji i kolorowania ceramiki) - 4 grupy (25+24+24+28) 101 uczestników. 4 autokary (=4 wyjazdy) 101 biletów - uczniowie + 8 opiekunów + 109 biletów. Uczniowie powinni zdobyć wiadomości dotyczące: - Polskich tradycji plecionkarstwa. - Występowania i odmiann wikliny. - Uprawy, pozyskiwania i przetwórstwa wikliny dla celów plecionkarskich - Organizacji pracowni plecionkarskiej, wyposażenia, narzędzi i urządzeń potrzebnych w plecionkarstwie. Uczestnicy powinni wykonać kosz na bazie denka okrągłego, z zastosowaniem różnych splotów (ósemkowy, wężykowy, obręby, zakończenia) wraz z wykonaniem pałąków i uchwytów. W zakresie produkcji i kolorowania ceramiki powinni wykonać elementy mozaiki z masy ceramicznej według projektu. Poznać proces suszenia i wypalania elementów mozaiki, szkliwienia na wybrane kolory według projektu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wyjazd edukacyjny - Terapia przez teatr
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Terapia przez teatr (wizyta w teatrze - przedstawienie teatralne dla dzieci 7-10 lat + przedstawienie dla dzieci w wieku 11-14 lat połączone z warsztatami teatralnymi) - 3 grupy (33+33+35) 101 uczestników- 3 autokary (=3 wyjazdy) 101 biletów - uczniowie + 8 opiekunów + 109 biletów Po przedstawieniu powinna być wycieczka po teatrze i jego tajemniczym zapleczu. Podczas wyprawy dzieci mają zwiedzić foyer, widownię, scenę, garderobę, charakteryzatornię, kieszeń na scenografię. Dzieci mają odbyć spotkania z pracownikami teatru i uzyskać odpowiedzi na pytanie: kto pracuje w teatrze? Lekcje teatralna ma: -- poszerzyć wiedzę na temat teatru, -- uzmysłowić pracę nad kulturą żywego słowa, -- uzmysłowić pracę nad emisją samogłosek i spółgłosek, -- pomóc odkrywać własne możliwości, -- kształtować wyobraźnię i fantazję uczniów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wyjazd edukacyjny - Niepołomice -Wieliczka -Kraków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Puznówka- Niepołomice- Wieliczka- Kraków- Puznówka a. Treści edukacyjne: krajobraz wyżynny, sposoby wydobywania soli, zawód górnika. b. Ilość dni: 2 c. Liczba uczestników: 50 uczniów + 4 opiekunów d. Nocleg: 1 e. Wyżywienie: 1 drugie śniadanie, 1 obiadokolacja, 1 śniadanie, 1 obiad, uwzględnienie diety dla 1 cukrzyka, f. Ubezpieczenie NNW. g. Opieka pilota wyjazdu. h. Zwiedzanie: ? Zamek Królewski w Niepołomicach, udział w zajęciach edukacyjnych: KTO TY JESTEŚ? POLAK MAŁY, bilety wstępu dla wszystkich uczestników. ? Kopalnia soli w Wieliczce z przewodnikiem trasa turystyczna, bilety wstępu dla wszystkich uczestników. ? Zwiedzanie Krakowa z przewodnikiem - Droga Królewska, Wawel, Rynek, Dzwon Zygmunta, Muzeum Katedralne, bilety wstępu dla wszystkich uczestników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wyjazd edukacyjny - Krajobraz nadmorski, Hel - Trójmiasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Puznówka - Trójmiasto - Hel - Puznówka - krajobraz nadmorski, życie fok, skąd się bierze bursztyn. a. Treści edukacyjne: krajobraz nadmorski, życie fok, skąd mamy bursztyn. b. Ilość dni: 3 c. Liczba uczestników: 2 x 45 łącznie 90 uczniów + 8 opiekunów d. Nocleg: 2 e. Wyżywienie: 2 śniadania, 2 obiadokolacje, 1 obiad, prowiant na drogę powrotną, uwzględnienie diety dla 1 cukrzyka, f. Ubezpieczenie NNW. g. Opieka pilota wyjazdu. h. Zwiedzanie: ? Zwiedzanie Gdańska z przewodnikiem : Stare Miasto, Ratusz, Złota Brama, Żuraw nad Motławą, Fontanna Neptuna, gotycka Bazylika NMP, bilety wstępu dla wszystkich uczestników. ? Zwiedzanie Oceanarium w Gdyni, Statek Błyskawica, rejs statkiem Gdynia - Hel, Fokarium, spacer po półwyspie helskim, bilety wstępu dla wszystkich uczestników. ? Spacer po molo w Sopocie. Preferowany termin: koniec maja lub czerwiec.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wycieczka - Krajobraz Mazur
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Puznówka - Ruciane Nida - Puznówka - Krajobraz Mazur. Fauna i flora środowiska jezior. Obserwacje astronomiczne nieba nocą. i. Treści edukacyjne: krajobraz Mazur, fauna i flora środowiska jezior. Obserwacje astronomiczne nieba nocą. j. Ilość dni: 3 k. Liczba uczestników: 24 + 2 opiekunów l. Nocleg: 2, zakwaterowanie na jachtach. m. Wyżywienie: 1 lunch, 2 śniadania w hotelu lub restauracji, 2 obiadokolacje w hotelu lub restauracji, 1 obiad w drodze powrotnej. n. Ubezpieczenie NNW. o. Opieka pilota wyjazdu. p. Zwiedzanie: ? Rejsy po jeziorach Guzianka i J. Nidzkie, J. Bełdany, J. Śniardwy, J. Mikołajskie. ? Mikołajki i pobyt w Parku Wodnym Tropikalna w Hotelu Gołębiewski, bilety dla wszystkich uczestników. ? W Kadzidłowie spotkanie z mieszkańcami Parku Dzikich Zwierząt bilety dla wszystkich uczestników. Preferowany termin: 28 - 30 maja lub 4 - 6 czerwca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wycieczka - Krajobraz górski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Puznówka - Tatry, Zakopane - Puznówka - Krajobraz górski, tradycje i zwyczaje góralskie. a. Treści edukacyjne: krajobraz górski, tradycje i zwyczaje góralskie. b. Ilość dni: 4 c. Liczba uczestników: 50 + 5 opiekunów d. Nocleg: 3 e. Wyżywienie: 3 śniadania, 3 obiadokolacje, 1 obiad, prowiant na drogę powrotną. f. Ubezpieczenie NNW. g. Opieka pilota wyjazdu. h. Zwiedzanie: ? Wycieczka na Morskie Oko, opieka przewodnika ( lub inna trasa do wyboru). ? Wjazd i zjazd kolejką na Gubałówkę przejazd na Krupówki, opieka przewodnika, bilety wstępu dla wszystkich uczestników. ? Relaks w Aquaparku w Zakopanem lub przejazd do Bukowiny Tatrzańskiej do Aquaparku, bilety wstępu dla wszystkich uczestników. ? wieczorem ognisko z kiełbaskami i Gawędą Góralską. ? Spacer z przewodnikiem na Kalatówki, po drodze Pustynia Brata Alberta. Spacer czarnym szlakiem nad Reglami, powrót żółtym szlakiem Doliną Białego Potoku. Następnie zwiedzanie Zakopanego z przewodnikiem, m.in.: kompleks skoczni narciarskich, cmentarz na Pęksowym Brzysku, Kaplica na Jaszczurówce i inne, bilety dla wszystkich uczestników. ? Czas wolny na Krupówkach. ? Spływ Dunajcem, bilety dla wszystkich uczestników. Preferowany termin: 8 - 11 maja.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Wyjazd edukacyjny do okolicznych zakładów pracy - piekarz
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazdy do okolicznych zakładów pracy - Puznówka - Łaskarzew - Puznówka. Poznanie zawodu piekarz. a. Ilość dni: 1 b. Liczba uczestników: 90 uczniów klas 1-7 + 7 opiekunów, z podziałem na trzy grupy. c. Ubezpieczenie NNW. d. Opieka pilota wyjazdu. e. Zapoznanie uczniów z pracą piekarza, zwiedzanie młyna Żabczyńscy, zwiedzanie piekarni Żabczyńscy z omówieniem produkcji pieczywa. f. Próbowanie różnych wyrobów piekarni przez uczestników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 -Wyjazd edukacyjny do okolicznych zakładów pracy - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazdy do okolicznych zakładów pracy - Puznówka - Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Woli Rębkowskiej - Puznówka a. Ilość dni: 1 b. Liczba uczestników: 90 uczniów klas 1-7 + 7 opiekunów, z podziałem na trzy grupy. c. Ubezpieczenie NNW. d. Opieka pilota wyjazdu. e. Zapoznanie uczniów z pracą zakładu przetwarzającego mlego i produkującego nabiał, zwiedzanie zakładu. f. Próbowanie różnych wyrobów zakładu przez uczestników
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny - 8 dniowe Warsztaty teatralne w Bieszczadach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warsztaty teatralne - warsztaty tygodniowe Uczestnicy - 15 uczniów klas gimnazjum + 2 opiekunów Termin - 2 czerwca - 9 czerwca 2018r., 8 dni Miejsce - Baza noclegowa - Centrum Wypoczynkowo-Konferencyjne Bogdanka lub Wetlina Zakwaterowanie - 8 dni, siedem noclegów Wyżywienie - całodzienne wyżywienie na 8 dni ( 7 śniadań, 8 obiadów i 7 kolacji) Bilety wstępu do Bieszczadzkiego Parku Narodowego w Wetlinie, Muzeum w Myczkowcach, na kolejkę w Majdanie, Statek w Polańczyku, Skansen w Sanoku. Przewodnik po Bieszczadach (Połoniny Caryńska i Wetlińska), w muzeach, skansenie i w Przemyślu Wyprawa w góry na Połoniny, do Muzeum w Myczkowcach, do Polańczyka, nad Solinę, kolejką do Balnicy z Majdanu, zwiedzanie najstarszej zapory na Solinie, Zwiedzanie Skansenu w Sanoku, Starego Rynku w Przemyślu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny Zielona szkoła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wycieczka - Zielona szkoła - trzydniowy pobyt w Gdyni i Gdańsku Uczestnicy - 45 uczniów klas klasy IIa i IIb gimnazjum + 4 opiekunów, w tym jeden uczeń niepełnosprawny Termin - 6.06 2018r. - 8.06.2018r. Miejsce - Malbork, Gdynia, Gdańsk Zakwaterowanie - 3 dni, 2 noclegi w pokojach 2,3 i 4 osobowych z łazienkami Wyżywienie - 2 obiady, 1 obiadokolacja, 1 kolacja, 2 śniadania Bilety wstępu do: Zamku Krzyżackiego w Malborku, akwarium w Gdyni + opłata za lekcję dla 45 uczniów, okręt Błyskawica + opłata za lekcję, Westerplatte lub inne zaproponowane przez organizatora Przewodnik po Gdańsku, Gdyni i Zamku w Malborku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny - przygoda z survivalem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zmierz się ze swoimi słabościami - czyli przygoda z survivalem - trzydniowy wyjazd dla uczestników zajęć terapeutycznych. Uczestnicy - 28 uczniów + 2 opiekunów Termin - od 1 kwietnia do 20 czerwca 2018r. Miejsce - Kletno w okolicach Lądka Zdroju Zakwaterowanie - 3 dni, 2 noclegi w pokojach 2, 3 i 4 osobowych z łazienkami Wyżywienie - pełnowartościowe posiłki: obiad i kolacja pierwszego dnia, drugiego dnia-śniadanie, obiad i kolacja a trzeciego dnia śniadanie i obiad (śniadania i kolacje - możliwość wyboru, np. w formie szwedzkiego stołu) Instruktorzy - zajęcia realizowane przez wykwalifikowany zespół instruktorów Opieka medyczna, okolicznościowe gadżety, certyfikaty ukończenia szkolenia survivalowego Zakres zajęć: podstawowe wiadomości na temat survivalu - praktycznej prezentacji sprzętu wykorzystywanego przy realizacji zadań survivalowych; skuteczne sygnalizowane swojego miejsca pobytu, na wypadek zaginięcia w terenie; pozyskiwanie wody, zajęcia praktyczne jak znaleźć wodę i uzdatnić do spożycia; organizacja schronienia - nauka budowania schronienia z różnych materiałów; rozpalanie ognia, z wykorzystaniem różnych technik - zajęcia praktyczne; orientacja w terenie, praktyczne zajęcia z mapą i kompasem (busolą); udzielanie pierwszej pomocy przed medycznej w warunkach terenowych; gry i zabawy terenowe w tym podchody i marsz na orientację; techniki alpinistyczne - budujemy most komandosa, uczymy podstawowych węzłów przydatnych w życiu codziennym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny - Zajęcia edukacyjne w CNK w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wycieczka - Zajęcia edukacyjne w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie - wycieczki jednodniowe dla 4 grup Uczestnicy - 4 grupy po 45 uczniów + 4 opiekunów(każda grupa) klas I-VI szkoły podstawowej (łącznie 180 uczniów), w tym 5 uczniów niepełnosprawnych Termin - od 1 maja do 20 czerwca 2018r. Miejsce - Warszawa Centrum Nauki Kopernik (zwiedzanie CNK, Teatr Wysokich Napięć, Planetarium - film + pokaz ,,Tam, gdzie żyły smoki" /,,Polaris") Bilety wstępu - CNK, film, Planetarium Wyżywienie - zestaw lunchowy lub zestaw dziecięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 -Wyjazd edukacyjny do Fabryki Porcelany w Ćmielowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd edukacyjny do Fabryki Porcelany w Ćmielowie - wyjazd dwudniowy Uczestnicy - 42 uczniów klas IIIa i IIIb + 4 opiekunów, w tym 1 uczeń niepełnosprawny Termin - od 11 i 12 czerwca 2018r. Miejsce -Sandomierz, Ćmielów, Kielce Bilety wstępu: Muzeum Żywej Porcelany, Osada Średniowieczna, Park Miniatur, Manufaktura słodyczy, Muzeum Zabawek, zajęcia i warsztaty edukacyjne. Przewodnik towarzyszący grupie podczas całego wyjazdu Zakwaterowanie - 1 nocleg w pokojach 2,3 lub 4 osobowych z łazienkami Wyżywienie - całodniowe ( 1 śniadanie, 2 obiady, 1 podwieczorek, 1 kolacja)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny - "Szlak Tatarski"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd edukacyjny - "Szlak Tatarski" - wyjazd trzydniowy Uczestnicy - 40 uczniów klas IIIa i IIIb gimnazjum + 3 opiekunów, w tym 3 uczniów niepełnosprawnych Termin - 2 lub 3 tydzień maja 2018r. (środa - piątek) Miejsce - "szlak tatarski" (Tykocin, Kruszyniany, Bohoniki, Supraśl) - Augustów - Troki - Wilno - Augustów - Suwalszczyzna (Studzieniczna, Sejny, Wigry, Jeziora Hańcza, Smolniki, Suwałki). Zakwaterowanie - 3 dni, dwa noclegi, zakwaterowanie w ośrodku wypoczynkowym w pokojach 2-,3- lub 4-osobowych z łazienkami znajdujących się w jednym budynku, Wyżywienie - całodzienne wyżywienie (2 śniadania, 3 obiadokolacje, suchy prowiant i napoje w ciągu drugiego i trzeciego dnia zwiedzania) Przewodnik i pilot towarzyszący grupie podczas całego wyjazdu Zwiedzanie (bilety wstępu): zamek w Tykocinie, meczet muzułmański w Kruszynianach i Bohonikach, Muzeum Ikon i Monastyru w Supraślu, zamek w Trokach(Litwa), Wilno: Ostra Brama - Rynek Starowileński, Kościół Św. Anny, Muzeum Mickiewicza w Zaułku Bernardyńskim, Kościół Św. Piotra i Pawła na Antokolu, Cmentarz na Rossie, Sanktuarium Maryjne w Studzienicznej, Bazylika w Sejnach, Pokamedulski Zespół Klasztorny w Wigrach, Jezioro Hańcza, mosty i wiadukty w Stańczykach, punkt widokowy w Smolnikach, zwiedzanie Augustowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny do Puszczy Białowieskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazd edukacyjny do Puszczy Białowieskiej - wyjazd dwudniowy Uczestnicy - 30 uczniów klas IVa i IVb + 3 opiekunów, w tym 1 uczeń niepełnosprawny Termin - od 01.06. do 02.06.2018r. Miejsce - Białowieża, Hajnówka Zakwaterowanie - 2 dni, 1 nocleg w pokojach 2,3 lub 4 osobowych z łazienkami Wyżywienie - całodzienne wyżywienie (1 śniadanie; 2 obiady; 1 kolacja); Bilety wstępu i przewodnik: - Muzeum Przyrodniczo-Leśne w Białowieży, Muzeum Kultury białowieskiej w Hajnówce, Muzeum kowalstwa i ślusarstwa w Hajnówce, Park miniatur zabytków Podlasia oraz inne muzea występujące na tym terenie. Przewodnik towarzyszący grupie podczas całego wyjazdu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 19Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazd edukacyjny - Zielona szkoła pt. "Bieszczady -kraina wilka"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zielona szkoła w Bieszczadach pt. "Bieszczady -kraina wilka" -wyjazd czterodniowy Uczestnicy - 45 uczniów klas VI, VIIa i VIIb + 4 opiekunów, w tym 4 uczniów niepełnosprawnych Termin - od 14.05.2018r.do 17 maja 2018r. Miejsce - Łańcut, Solina, Sandomierz (autokar przez cały czas do dyspozycji grupy); Zakwaterowanie - 4 dni, 3 noclegi w pokojach 2,3 lub 4 osobowych z łazienkami Wyżywienie - całodzienne wyżywienie (3 śniadania; 3 obiadokolacje;1 obiad;1 prowiant na wyjście na szlak górski); Bilety wstępu i przewodnik: pałac , powozownia i park w Łańcucie, cerkiew w Równi, wędrówka na Połoninę Wetlińską (przewodnik górski), klasztor Sióstr Nazaretanek w Komańczy ( miejsce internowania prymasa Wyszyńskiego),spacer po zaporze w Solinie ( opcjonalnie rejs po jeziorze), zwiedzanie historycznej zabudowy Leska, ruiny zamku Sobień w Załużu, zwiedzanie Sandomierza. Atrakcje towarzyszące: ognisko integracyjne z kiełbaskami, gra terenowa Skarby Biesa i Czada nagrodami, "turniej" na miecze otulinowe o czepiec białogłowy ( w Załużu)- dla chętnych, paintball łuczniczy, dyskoteka, gra miejska w Sandomierzu Ojciec Mateusz i Trzewiczek Jadwigi ze słodką nagrodą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 20Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Wyjazdy edukacyjne do Warszawy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wyjazdy edukacyjne do Warszawy - trzy wycieczki jednodniowe I. Uczestnicy - 44 uczniów klas Ia, Ib i II szkoły podstawowej + 4 opiekunów, w tym 1 uczeń niepełnosprawny Miejsce: Warszawa - spektakl w Teatrze Lalka ,,Brzydkie kaczątko"/,,Wakacje Mikołajka"/ ,,Kopciuszek"/,,Król Maciuś" lub w Teatrze Rampa ,,Calineczka" ; zwiedzanie ZOO+ zajęcia edukacyjne ,,Po co komu ogon?" Bilety wstępu - bilety do teatru, bilety do ZOO Termin - maj 2018r. II Uczestnicy - 45 uczniów klas VI, VIIa, VIIb + 4 opiekunów, w tym 4 uczniów niepełnosprawnych Miejsce: Warszawa - spektakl w Teatrze Buffo "Romeo i Julia" ( dojazd + bilety wstępu) III Uczestnicy - 43 uczniów klas V i VI + 4 opiekunów, w tym 3 uczniów niepełnosprawnych Miejsce: Warszawa - spektakl w Teatrze Buffo "Księga dżungli" ( dojazd + bilety wstępu)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 63500000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 21Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 3 - Innowacyjne zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Innowacyjne zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości - 1 gr. x 6 godz (400 uczestników) Termin realizacji - maj 2018r. Miejsce - szkoła Zajęcia z zakresu podstawy programowej : nauki przyrodnicze, biologia, geografia prowadzone z wykorzystaniem okularów VR( wirtualnej rzeczywistości) , prowadzone przez profesjonalistów Czas trwania pojedynczej lekcji 45 min
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 22Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 3 - Dzień nauki z eksperymentami - Warsztaty budowania robotów + pokazy eksperymentów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dzień nauki z eksperymentami - Warsztaty budowania robotów + pokazy eksperymentów - 4 gr. X 2 zaj. (200 uczestników) - termin realizacji - maj 2018r. - warsztaty konstruowania robotów - - pokazy eksperymentów naukowych /chemicznych, fizycznych /
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 23Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Dzień nauki z planetarium - Warsztaty z budowania robotów + pokazy w planetarium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dzień nauki z planetarium - Warsztaty z budowania robotów + pokazy w planetarium 4 gr. X 2 zaj. (200 uczestników) - termin realizacji - maj 2018r. - warsztaty konstruowania robotów , podstawy robotyki - mobilne planetarium - projekcja filmów o tematyce związanej z kosmosem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 24Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 Piknik nauk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Piknik naukowy w tym np.: -stanowiska: zręcznościowe, kreatywne, plastyczne, biologiczne, chemiczne, fizyczne, archeologiczno-geologiczne dla najmłodszych, elektryczność, ekologia- źródła odnawialne - stanowisko- fascynujących zagadek matematyczno-przyrodniczych - stanowisko - tajemnice ludzkiego ciała -konstrukcje- LEGO, mikroświat -pokazy: "Chemiczne czary-mary i...Harry" "Magia ognia", "Chemia nocą", "W świecie polimerów" Pełne zaplecze techniczne/ profesjonalne namioty, nagłośnienie, stoły ekspozycyjne/ Zaplecze sprzętowe/niezbędny sprzęt, materiały, odczynniki/ Zaplecze merytoryczne- profesjonalni konferansjerzy , doświadczeni edukatorzy - liczba dostosowana do stanowisk/ -Strefa ruchu i zabawy dla oczekujących na zajęcia - spotkanie z prawdziwym naukowcem - uznanym i wielokrotnie nagradzanym , popularyzatorem nauki , np. współtwórcą gry komputerowej,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 25Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 3 - warsztaty z programowania i robotyki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warsztaty z programowania i robotyki w szkole- zajęcia cykliczne - 6 grup (10+10+10+10+10+12) 62 uczestników x 10 tygodni po 1 godz. = 60 godz. (maj-czerwiec 2018r.) Uczestnicy pracując w 10-12 osobowych zespołach mają samodzielnie budować roboty z zestawów Lego, wyposażając je w silniki, sensory ruchu, odległości i przy pomocy komputera programować ich działanie. Mają poznać podstawy mechaniki i programowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 26Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Mobilne planetarium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Mobilne planetarium- 5 grup (20+20+20+20+23) uczestników. Podziwianie kosmosu bez wychodzenia z sali lekcyjnej. Pokazy astronomiczne powinny zaszczepić wśród dzieci i młodzieży chęć poszerzania wiedzy o otaczającym nas Wszechświecie. W przystępny oraz interesujący sposób zapoznać uczestników ze zjawiskami astronomicznymi i geograficznymi zachodzącymi na niebie. Pokaz powinien zilustrować prawa fizyczne rządzące ruchem ciał niebieskich, a tym samym przenieść uczestników w niezwykłą podróż do świata astronomii
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 27Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1- Interaktywny pokaz zjawisk fizycznych, chemicznych i przyrodniczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Interaktywny pokaz zjawisk fizycznych, chemicznych i przyrodniczych w szkole- 103 uczestników- zajęcia typu piknik naukowy na ternie szkoły jako dodatkowa atrakcja na Festynie Rodzinnym w dniu 27.05.2018r.(niedziela). Prowadzący mają prezentować reakcje lub zjawiska i wyjaśniać obserwowane zmiany. Odbiorcami pokazów mają być wszystkie grupy wiekowe. Zależy nam, aby każdy uczestnik mógł komfortowo obserwować wszystkie atrakcje
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 28Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Dzień Nauki z Planetarium
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dzień Nauki z Planetarium, mobilne planetarium na terenie szkoły 5 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 29Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Pokazy Chemiczno -Fizyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pokazy Chemiczno - Fizyczne na terenie szkoły prowadzone w 3 grupach wiekowych po 45 minut
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 30Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 3 - Warsztaty z robotyki i programowania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warsztaty z robotyki i programowania 6 gr. x 6 godz. (3 spotkania dla grupy po 90 minut). a. Zajęcia co tydzień, z wyjątkiem dni wolnych od szkoły, ale mogą odbywać się w soboty. Pojedyncze spotkania trwają 2 godziny lekcyjne. Zajęcia prowadzone w maksymalnie 16 osobowych grupach, przez wykwalifikowanych i doświadczonych instruktorów, do dyspozycji dzieci zestawy Lego WeDo i Lego Mindstorms. ? Grupa 1 - kl.7 - 16 uczniów ? Grupa 2 - kl. 6(8) i 5(8)- 16 uczniów ? Grupa 3 - kl. 5(8) i 4(8) - 16 uczniów ? Grupa 4 - kl. 4(13) - 13 uczniów ? Grupa 5 - kl. 3(11) i 2(3) - 14 uczniów ? Grupa 6 - kl. 2(3) i 1(12) - 15 uczniów b. Na zakończenie roku, uczeń otrzymuje dyplom uczestnictwa w warsztatach. c. Preferowany termin: soboty lub 30 kwietnia, 2 maja, 4 maja.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 31Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Warsztaty z metod/technik uczenia się dla uczniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warsztaty z metod i technik uczenia się dla uczniów - 3 grupy po 10 godz. lekcyjnych. 5 spotkań po 2 godz. lekcyjne dla grupy ? Grupa 1 - kl.7 - 15 uczniów ? Grupa 2 - kl. 6 - 9 uczniów ? Grupa 3 - kl. 5 - 16 uczniów Preferowany termin: soboty lub 30 kwietnia, 2 maja, 4 maja.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 32Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 3 Zajęcia z programowania i robotyki dla uczniów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zajęcia z programowania i robotyki dla uczniów Uczestnicy - 20 grup po 10 uczniów - łącznie 200 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w tym 14 uczniów niepełnosprawnych Termin - maj 2018r. Miejsce - Publiczna Szkoła Podstawowa w Trąbkach, Trąbki, ul. Osadnicza 4 Zakres zajęć - Lekcje robotyki i programowania , interaktywne, jednodniowe mini szkolenia z robotyki i programowania z aktywnym udziałem uczniów. Przykładowy program jednego spotkania: Uczniowie w zespołach przez 1 godzinę konstruują zdolnego do poruszania się robota, w drugiej godzinie zajęć zadaniem uczniów jest zaprogramowanie robota w taki sposób, aby za pomocą czujnika rozpoznawał przeszkody znajdujące się w jego zasięgu, podczas trzeciej godziny zajęć uczniowie pracują z zaprogramowanymi przez siebie robotami.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 33Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Akademia Innowacyjne zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Akademia Innowacyjne zajęcia edukacyjne z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości. Uczestnicy - 20 grup po 11 uczniów - łącznie 220 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w tym 12 uczniów niepełnosprawnych Termin - maj 2018r. Miejsce - Publiczna Szkoła Podstawowa w Trąbkach, Trąbki, ul. Osadnicza 4 Zakres zajęć - zajęcia edukacyjne dla uczniów, podczas których wszyscy uczniowie jednocześnie mogą korzystać z wirtualnej rzeczywistości (VR). Każde z dzieci zakłada gogle, za pomocą których przenosi się w świat VR, dzieci korzystają z materiałów edukacyjnych na sprzętach wirtualnej rzeczywistości, zajęcia prowadzi doświadczony przewodnik
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 34Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Pokazy eksperymentów chemicznych i fizycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pokazy eksperymentów chemicznych i fizycznych pt. " Naukowa epidemia, czary, mary i alchemia" Uczestnicy - 10 grup po 29 uczniów - łącznie 290 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum w tym 14 uczniów niepełnosprawnych Termin - kwiecień lub maj 2018r. Miejsce - Publiczna Szkoła Podstawowa w Trąbkach, Trąbki, ul. Osadnicza 4 Zakres zajęć - Niecodzienne eksperymenty fizyczne oraz chemiczne, zagrożenia i ochrona środowiska, zabawy z helem, propanem, butanem i wodorem, ciekawe zjawiska fizyczne, konkursy z wiedzy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-02-06
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 35Nazwa: Realizacja zajęć dla uczniów typ 1 - Spotkania autorskie z autorem książek dla dzieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Spotkanie autorskie z autorem książek dla dzieci. Uczestnicy - 85 uczniów klas I - III, w tym 2 uczniów niepełnosprawnych Termin - maj-czerwiec 2018r. Miejsce - Publiczna Szkoła Podstawowa w Trąbkach, Trąbki, ul. Osadnicza 4 Zakres zajęć - Spotkanie a autorem książek (Wydawnictwo Literatura, Agencja Autorska AUTOGRAF, Wydawnictwo BAJKA) rozmowa z uczniami, np. tworzenie słuchowiska radiowego wg książek oraz zabawy i konkursy literackie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-20
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.