Og³oszenie nr 544342-N-2018 z dnia 2018-04-12 r.
Vistula-Park ¦wiecie sp. z o. o.: ¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Vistula-Park ¦wiecie sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny
9238615000000, ul.
ul. Sienkiewicza
3
,
86100
¦wiecie, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
523 332 940, e-mail
hala@halawswieciu.pl, faks
523 332 941.
Adres strony internetowej (URL): vistulapark.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
gminna spó³ka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
vistulapark.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego w ¦wieciu
Numer referencyjny:
VPS.PN.1.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego w obiekcie Parku Wodnego znajduj±cego siê w ¦wieciu przy ul. Bydgoskiej 1, obejmuj±cych obs³ugê ratownicz± p³ywalni krytej, w sk³ad której wchodz±: 1) basen sportowy o wymiarach 12,49 m x 24,98 m, o ca³kowitej powierzchni lustra wody 312,00 m2, o g³êboko¶ci 1,20 m - 2,00 m, posiadaj±cy 5 torów p³ywackich, 2) basen rekreacyjny z atrakcjami wodnymi o g³êboko¶ci 1,20 m i powierzchni lustra wody 208,00 m2, 3) brodzik dla dzieci o powierzchni lustra wody 16 m2 i g³êboko¶ci 0,25 m, 4) wanna o powierzchni lustra wody 3,90 m2 i g³êboko¶ci 1,00 m zlokalizowana na terenie hali basenowej, 5) wanna o powierzchni lustra wody 2,30 m2 i g³êboko¶ci 1,00 m zlokalizowana na terenie hali basenowej, 6) zje¿d¿alnia - rura o d³ugo¶ci 75,6 m, 7) zje¿d¿alnia - rura o d³ugo¶ci 42,00 m.
II.5) G³ówny kod CPV: 75252000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71317200-5 |
92620000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-06-01 lub zakoñczenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± zgodê Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych do wykonywania przez Wykonawcê ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 656).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 1.500.000 z³otych (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³,
a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej 2 (dwie) us³ugi odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia o warto¶ci co najmniej 200 000 z³ brutto zrealizowanej us³ugi ka¿da i udokumentuje nale¿yte ich wykonanie.
Za us³ugê odpowiadaj±c± przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy uzna nastêpuj±c± us³ugê (jednorazow± lub sukcesywn± - w ramach jednego kontraktu/umowy) - ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie p³ywalni krytej posiadaj±cej co najmniej jedn± nieckê basenow±, trwaj±cych nie krócej ni¿ 6 miesiêcy, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) brutto zrealizowanej us³ugi.
? dysponuje minimum 16 osobami, które zostan± skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, które spe³niaj± ³±cznie nastêpuj±ce wymogi:
* posiadaj± aktualne uprawnienia w zakresie ratownictwa wodnego nadane przez uprawniony podmiot zgodnie z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r.
o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy,
* posiadaj± wa¿ne za¶wiadczenie o spe³nieniu wymagañ art. 13 na podstawie ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2195),
* posiadaj± aktualne badania lekarskie potwierdzaj±ce zdolno¶æ do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego,
* posiadaj± minimum 6 miesiêczne do¶wiadczenie zawodowe
w wykonywaniu ratownictwa wodnego.
2. dysponuje minimum 1 osob±, która zostanie skierowana przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika ratowników (kierowanie pracownikami poprzez bezpo¶redni
i osobisty nadzór nad prawid³owym i terminowym wykonywaniem przedmiotu zamówienia w zakresie obs³ugi ratowniczej, minimum 4 (cztery) dni (po minimum 6 godzin ka¿dego dnia) w ka¿dym miesi±cu w ca³ym okresie realizacji zamówienia) i która spe³nia nastêpuj±cy wymóg:
* posiada co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku osoby kieruj±cej pracownikami wykonuj±cymi ratownictwo wodne.
Wskazana przez Wykonawcê osoba bêdzie odpowiedzialna równie¿ m.in. za:
a) sporz±dzanie harmonogramów prac,
b) weryfikacjê uprawnieñ ratowników wodnych,
c) kontrolê stosowania procedur i jako¶ci ¶wiadczonych us³ug,
d) kontakty z Zamawiaj±cym.
e) zg³aszanie Zamawiaj±cemu bie¿±cych potrzeb zwi±zanych z zakupem ¶rodków medycznych
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: (uwaga: o¶wiadczeñ tych
i dokumentów nie nale¿y do³±czaæ do oferty)
1) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy - dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych
w ust. 1 pkt 2 lit. a) rozdzia³u X SIWZ, tj.:
dokument potwierdzaj±cy uprawnienia - uzyskan± zgodê Ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych do wykonywania przez Wykonawcê ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 656).
2) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy - dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych
w ust. 1 pkt 2 lit. b) rozdzia³u X SIWZ, tj.:
op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê (sumê gwarancyjn±) nie mniejsz± ni¿ 1.500.000 z³otych (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
Uwaga:
Zgodnie z art. 26 ust. 2c ustawy, je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ ww. dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który
w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanych przez Zamawiaj±cego warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy - dotycz±cych spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych ust. 1 pkt 2 lit. c) rozdzia³u X SIWZ, tj.:
a) wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 1 rozdzia³u X SIWZ, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Wzór wykazu us³ug wykonanych stanowi za³±cznik numer 6 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powy¿ej s±:
* referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane,
* o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ referencji lub dokumentów, o których mowa w powy¿szym punkcie.
W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Uwaga:
W wykazie us³ug wykonanych nale¿y wskazaæ wy³±cznie te us³ugi, które potwierdzaj± spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa
w ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 1 rozdzia³u X SIWZ.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci (...), w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu opisanego w ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 2 i 3 rozdzia³u X SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego stanowi za³±cznik numer 7 do SIWZ.
Wszystkie skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osoby winny posiadaæ kwalifikacje zawodowe
i uprawnienia oraz do¶wiadczenie wymienione ust. 1 pkt 2 lit. c) tiret 2 i 3 rozdzia³u X SIWZ lub wy¿sze. Jednocze¶nie Wykonawca zobowi±zany jest do doboru kadry (osób) w ilo¶ci i w sposób gwarantuj±cy mo¿liwo¶æ realizacji us³ug z nale¿yt± staranno¶ci±.
4) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy - dotycz±cych spe³niania przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, tj.:
Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ ¿adnych dokumentów i o¶wiadczeñ.
5) w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy -dotycz±cych potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, tj.:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 (sze¶æ) miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (Zamawiaj±cy przypomina, ¿e pkt 13 i 14 dotyczy osoby fizycznej, cz³onka organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza
w spó³ce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta, za¶ pkt 21 dotyczy podmiotu zbiorowego) (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy),
b) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy),
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy),
d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem
w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy),
e) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach
i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) (celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 9 do SIWZ,
f) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo -
w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 10 do SIWZ,
g) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 11 do SIWZ,
h) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, zobowi±zany bêdzie równie¿ do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w lit. a) - g) powy¿ej,
i) w przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia publicznego ka¿dy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazaæ, ¿e nie zachodz± w stosunku do niego podstawy wykluczenia z postêpowania,
tj. z³o¿yæ dokumenty, o których mowa w lit. a) - g) powy¿ej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - o¶wiadczenie, które Wykonawca sk³ada zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przeka¿e Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania, o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, jako zabezpieczenia z³o¿onej oferty.
2. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
w wysoko¶ci 7000 z³otych (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100).
3. Wadium winno byæ wniesione na ca³y okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej,
z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu nale¿y je przelaæ na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Vistula-Park ¦wiecie Sp. z o.o.
Bank Spó³dzielczy w Che³mnie
73 9486 0005 0027 3622 2000 0001
6. Za wadium skutecznie wniesione przelewem na wy¿ej wskazany rachunek bankowy, Zamawiaj±cy uznaje wadium, które najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert bêdzie znajdowaæ siê na rachunku Zamawiaj±cego (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert). Za datê i godzinê wniesienia wadium w takiej formie Zamawiaj±cy uzna datê i godzinê uznania wp³aty na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadz±cego ww. rachunek.
UWAGA:
Niedopuszczalna jest wp³ata gotówki, celem wniesienia wadium w formie pieniê¿nej, dokonana w kasie Zamawiaj±cego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej (przelewem) - Zamawiaj±cy zaleca, aby dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ do³±czony do sk³adanej przez Wykonawcê oferty;
2) innej ni¿ pieni±dz (bezgotówkowe formy wniesienia wadium, okre¶lone w ust. 5 pkt 2-5 powy¿ej) - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium powinien byæ z³o¿ony w siedzibie Zamawiaj±cego (86-100 ¦wiecie, ul. Sienkiewicza 3,
w sekretariacie), wraz z ofert±, a tym samym przed up³ywem ostatecznego terminu sk³adania ofert, w oddzielnej kopercie (ni¿ sama oferta), w sposób umo¿liwiaj±cy Zamawiaj±cemu jego zwrot w terminach okre¶lonych w ustawie.
8. Zamawiaj±cy przechowuje wadium wniesione przez Wykonawców w pieni±dzu na rachunku bankowym.
9. Je¿eli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wed³ug ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski aktualny w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
10. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia powinno wynikaæ w szczególno¶ci:
1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela (podmiotu udzielaj±cego gwarancji/porêczenia) oraz adresy ich siedzib;
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem;
3) kwota gwarancji/porêczenia (w polskich z³otych (PLN), zgodna z kwot± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego w SIWZ);
4) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia, obejmuj±cy ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od ostatecznego dnia wyznaczonego na dzieñ sk³adania ofert;
5) bezwarunkowe i nieodwo³ywane zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne ¿±danie, zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±.
11. Zamawiaj±cy odrzuci z postêpowania ofertê z³o¿on± przez Wykonawcê, je¿eli wadium nie zostanie przez niego wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawid³owy.
12. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60,00 |
kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 20,00 |
organizacja osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika ratowników | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- DOSTAWA ¦RODKÓW CZYSTO¦CI, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKU£ÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
- Budowa internatu przy Specjalnym O¶rodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na k±pieliskach morskich w Mrze¿ynie i Rogowie w sezonie letnim 2024"
- Us³uga ratownictwa wodnego na k±pielisku "B³êkitna Laguna"
- ¦wiadczenie us³ugi zapewnienia nadzoru ratowniczego na p³ywalni letniej w O¶rodku Moczyd³o w Warszawie
- 4WOG-1200.2712.18.2024 Us³uga wynajmu strzelnicy celem realizacji zadañ programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych bêd±cych na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach - 7 zadañ.
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na basenach odkrytych oraz na k±pielisku w miejscowo¶ci Lisowice, Gmina Koluszki
- Prowadzenie k±pieliska urz±dzonego w ramach gminnego obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego "DZIKA PLA¯A" w Nieporêcie.
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.