eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-12



Ogłoszenie nr 543737-N-2018 z dnia 2018-04-12 r.

Gmina Pobiedziska: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska, krajowy numer identyfikacyjny 53044200000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  4 , 62010   Pobiedziska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 977 100, e-mail zp@pobiedziska.pl, faks 618 977 124.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.pobiedziska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.bip.pobiedziska.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.pobiedziska.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul.Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska
Numer referencyjny: ZP.271.16.2018.NB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Pobiedziska. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 niezależnych od siebie zadań. 1.1. Zadanie 1- obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu usług i infrastruktury technicznej dla dz. nr ewid. 88/3 i 88/5 obręb Główna, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr XLV/409/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 29 czerwca 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 0,09 ha, 1.2. Zadanie 2 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dz. nr ewid. 106, 110, 111 i 112 obręb Latalice, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr XLV/410/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 29 czerwca 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 0,77 ha. 1.3. Zadanie 3 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dz. nr ewid. 29 ark. 19 położonej w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Nr XLV/411/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 29 czerwca 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 2,06 ha. 1.4. Zadanie 4 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Spokojnej, Jesiennej, Osiedlowej i Okrężnej w Jerzykowie, na podstawie Uchwały Nr XLVII/427/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 31 sierpnia 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 0,95 ha. 1.5. Zadanie 5- obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Głównej, Fabrycznej i Skrytej w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Nr XLVII/428/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 31 sierpnia 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 13,9 ha. 1.6. Zadanie 6 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów pomiędzy ul. Poznańską i ul. Kaczyńską w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Nr XLVIII/440/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 września 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 3,69 ha. Zamawiający informuje, iż wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie przez siebie wybraną liczbę zadań (części). Wymagane jest jednak złożenie kompletnej oferty na zadanie. 2. Oznaczenie CPV: 71.41.00.00-5 Usługi planowania przestrzennego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą). 3.3. Podkłady map ewidencyjnych lub map zasadniczych do sporządzenia map pomocniczych zostaną udostępnione przez Zamawiającego w wersji map cyfrowych (mapa ewidencyjna z nadaną georeferencją lub baza danych mapy zasadniczej w postaci pliku *.shp lub *.dxf). Zamawiający udostępni również wypisy z rejestru gruntów do sporządzenia map pomocniczych. Wykonawca będzie zobowiązany do należytego zabezpieczenia danych zawartych w wypisach z rejestru gruntów. 3.4. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie inwentaryzacją terenu objętego opracowaniem planu miejscowego wraz ze sporządzeniem dokumentacji fotograficznej zabudowy znajdującej się na obszarze opracowania i wypełnieniem tabeli do inwentaryzacji (tabela w załączniku) - wykonane przez Wykonawcę. 3.5. Wykonawca na podstawie przygotowanych map pomocniczych i inwentaryzacji terenu przedstawi nieruchomości (działki), które należy wyłączyć z opracowania planu miejscowego ze względu na niezgodność ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska, wydane decyzje o warunkach zabudowy lub nieobowiązujący ogólny plan zagospodarowania przestrzennego. 3.6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również przygotowanie wzorów pism przewodnich wraz z rozdzielnikiem, a także ogłoszeń i obwieszczeń do przystąpienia do sporządzania planu miejscowego oraz przekazania projektu planu miejscowego do uzgodnień i opiniowania. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania wykazów: wniosków, uzgodnień, opinii, uwag złożonych do procedury projektu planu miejscowego wraz z projektem ich rozstrzygnięcia. Materiały (wnioski, uzgodnienia, opinie i uwagi) do przygotowania wykazów zostaną przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego drogą elektroniczną w formacie plików *.pdf. 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej działającej przy Burmistrzu Miasta i Gminy Pobiedziska, każdorazowo podczas dyskusji publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu miejscowego, a także podczas podejmowania rozstrzygnięcia złożonych wniosków i uwag do procedury planu miejscowego. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania kompletu dokumentów w celu przeprowadzenia procedury zmiany przeznaczenia terenów rolnych na cele nierolnicze oraz terenów leśnych na cele nieleśne, jeżeli będzie to wynikało z przygotowanego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 3.10. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie również przygotowanie kompletu dokumentów, po podjęciu przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwały w sprawie uchwalenia planu miejscowego lub jego części, w celu przekazania procedury do Wojewody Wielkopolskiego celem sprawdzenia jej z przepisami prawa. 3.11. Wykonawca opracuje projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wg następujących wytycznych: Dla obszaru opracowania należy przygotować zestaw danych. Należy utworzyć katalog nazwany zgodnie z uchwałą wszczynającą procedurę. W środku powinny się znaleźć: A. Ogólne informacje o planie w pliku tekstowym info.txt 1. Oznaczenie planu - tak jak nazwa folderu 2. Mianownik skali w jakiej wykonana była papierowa wersja planu Po uchwaleniu planu należy dołączyć także: 3. Nazwa planu (opis odnoszący się najczęściej do zasięgu planu, wzięty z uchwały) 4. Numer uchwały 5. Data uchwały 6. Nazwa dziennika wojewódzkiego w którym ogłoszono uchwałę 7. Numer dziennika wojewódzkiego 8. Data dziennika 9. Pozycja w dzienniku Kolejne informacje w pliku powinny być rozdzielone pustą linią, a każda z nich poprzedzona numerem podpunktu z powyższej listy plus dwukropek np.: B. Rysunek planu w formacie SHAPE zawierający wszystkie elementy planu wymienione w legendzie (powierzchniowe, liniowe, punktowe). Dane geometryczne powinny być w układzie PUWG2000 strefa 6 zgodnie z mapami ewidencyjnymi i zasadniczymi jakimi dysponuje Zamawiający. Na format SHAPE składają się 4 pliki o rozszerzeniach: shp , dbf, prj, shx. Dostarczyć należy następujące pliki: 1. strefy - plik zawierający strefy funkcjonalne posiadające odniesienie w uchwale w postaci ustaleń szczegółowych. Rodzaj geometrii - POLYGON, wymagana spójność topologiczna. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum: a. ozn - oznaczenie strefy np. MN, U, KDD, U/M. Oznaczenie to powinno mieć bezpośrednie przełożenie na wygląd strefy na rysunku planu. Czyli np. wszystkie strefy oznaczone U/M powinny mieć taki sam styl zobrazowania. b. numer - numer strefy np. 01, 4, 023 itd., wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu. c. etykieta - etykieta strefy na mapie np. 01. MN, KDD, 003 - KDL d. ozn_dod - oznaczenie dodatkowe występujące w etykiecie strefy np. ul. projektowana, gpp itd. Wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu. e. opis - nazwa strefy w legendzie. f. plik - nazwa pliku zawierającego fragment uchwały dla strefy. Nazwa powinna być podobna do oznaczenia strefy ale znaki specjalne jak "/" czy spacje należy zastąpić znakiem podkreślenia "_" np. U/M => U_M. Więcej szczegółów o plikach uchwał w sekcji C. 2. lzb - linie zabudowy zarówno nieprzekraczalne jak i obowiązujące. Rodzaj geometrii LINE. Geometria powinna obejmować jedynie geometrię linii bazowej (bez ząbków). Kierunek tworzenia linii powinien uwzględniać fakt, że ząbki będą się znajdować po jej prawej stronie. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum: a. typ - jedna z dwóch predefiniowanych wartości: nlzb - dla nieprzekraczalnych linii zabudowy, olzb - dla obowiązujących linii zabudowy. 3. pow - obiekty powierzchniowe nie będące strefami. Rodzaj geometrii - POLYGON. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum: a. opis - nazwa obiektu w legendzie. b. etykieta - pole wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu. 4. lin - obiekty liniowe nie będące liniami zabudowy. Rodzaj geometrii - LINE. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum: a. opis - nazwa obiektu w legendzie. b. etykieta - pole wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu. 5. pkt - obiekty punktowe, rodzaj geometrii - POINT. Atrybuty (typu tekstowego) powinny obejmować minimum: a. opis - nazwa obiektu w legendzie. b. etykieta - pole wypełnione, jeśli wynika to z rysunku planu. 6. gra - granice zasięgu planu. W miejscu faktycznej granicy planu, bez offsetu). Rodzaj geometrii - POLYGON. Nie są wymagane atrybuty. C. Ustalenia planu w formie plików HTML lub XML Utworzyć należy zbiór plików: ustalenia ogólne planu (plik nazwany ogolne) oraz osobny plik dla każdej ze stref. Sposób nazewnictwa plików stref przedstawiono w sekcji B. pkt. 1.e. jeśli ustalenia będą przygotowane w postaci plików HTML, to nie powinny one zawierać sekcji nagłówkowej (head, body, html). Kodowanie znaków UTF-8. Wszystkie pliki ustaleń powinny się znaleźć w katalogu ustalenia. D. Załącznikiem do wytycznych jest przykładowy plik z rysunkiem zatytułowany "przyklad.rar". 3.12. Wykonawca dodatkowo przekaże Zamawiającemu: a) mapy pomocnicze w wersji elektronicznej w formacie *.jpg i *.pdf; b) do wyłożenia projektu planu miejscowego do publicznego wglądu - 1 kompletny egzemplarz materiałów w wersji papierowej oraz elektronicznej (pliki tekstowe - format *.doc i *.pdf, załącznik graficzny - format *.jpg i *.pdf zapisany w skali 1:1000). Wydruk mapy (załącznika graficznego planu miejscowego do wyłożenia do publicznego wglądu) będzie w skali od 1:1000 do 1:5000 - Zamawiający skalę wydruku ustali z Wykonawcą; c) po uchwaleniu przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska i opublikowaniu planu miejscowego w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego: ? 3 kompletne egzemplarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji papierowej (w trwałej oprawie), na które składać się będzie tekst planu miejscowego oraz kolorowy rysunek planu miejscowego w skali 1:1000 lub większej; skalę wydruku Zamawiający ustali z Wykonawcą; ? 2 kolorowe wydruki rysunku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego stanowiącego zał. nr 1 do uchwały w skali 1:1000 lub większej; skalę wydruku Zamawiający ustali z Wykonawcą; ? wersję elektroniczną planu miejscowego wraz z załącznikami w 2 egzemplarzach na płytach CD, na które składać się będą: ? pliki tekstowe w formacie *.doc i *.pdf; ? pliki graficzne w formacie *.jpg; ? pliki graficzne w formacie cyfrowych danych przestrzennych przygotowane według zawartych w przedmiotowym opisie wymagań, w tym w formie cyfrowych danych GIS - wektorowych oraz rastrowych - pliki w formacie *shp (ESRI Shapefile) ? pliki graficzne - GeoTIFF - pliki rastrowe z nadaną georeferencją w układzie współrzędnych PUWG2000 strefa 6; ? pliki graficzne - *.tiff - pliki rastrowe bez nadanej georeferencji; ? pliki graficzne - *.pdf - pliki składające się z danych wektorowych oraz rastrowych bez nadanej georeferencji. 3.13. Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy cyfrowe (mapa ewidencyjna z nadaną georeferencją lub baza danych mapy zasadniczej w postaci pliku *.shp lub *.dxf) do opracowania projektu planu miejscowego oraz map pomocniczych w wersji elektronicznej. 3.14. Zamawiający zobowiązany będzie do zamieszczania w prasie i na tablicach ogłoszeń informacji o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego oraz wyłożeniu projektu planu miejscowego do publicznego wglądu i ponoszenia kosztów z tym związanych. Zamawiający odpowiedzialny będzie za przesyłanie korespondencji przez operatora pocztowego związanej z procedurą przygotowania planu miejscowego. 3.15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. osób wykonujących inwentaryzację terenu, przygotowujących pisma, ogłoszenia, obwieszczenia, wnioski, wykonywanie map jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 t.j.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). Pozostałe regulacje w tym zakresie zostały określone w rozdziale XXV oraz wzorze umowy.

II.5) Główny kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 180
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
180

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywał lub wykonuje usługi polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni: * dla Zadania 1- polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 0,09 ha każda. Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. * dla Zadania 2 - min. 10 ha polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 0,70 ha każda, Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. * dla Zadania 3 - min. 10 ha polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 2,00 ha każda, Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. * dla Zadania 4 - min. 10 ha polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 0,90 ha każda, Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. * dla Zadania 5 - min. 10 ha polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 13,00 ha każda, Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. * dla Zadania 6 - min. 10 ha polegającą na wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o powierzchni - min. 3,00 ha każda, Zamawiający nie dopuszcza celem wykazania spełnienia warunku łączenia powierzchni z kilku umów. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania się takim samym doświadczeniem na więcej niż jedno zadanie, pod warunkiem spełniania warunku wymaganej powierzchni dla danego zadania,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: ? Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (dot. zadania od 1 do 6), że dysponuje minimum 2 osobowym zespołem projektowym (w tym 1 osoba do pełnienia funkcji głównego projektanta planu), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2017, poz. 1073). Każda ze wskazanych osób musi mieć minimum 3 letnie doświadczenie w opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; Wyżej wymienione osoby mogą mieć odpowiadające im uprawnienia do projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016, poz. 65), które uprawniają do kierowania robotami lub projektowania w zakresie przewidzianym opisem powyżej. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazywania tych samych osób na więcej niż jedno zadanie. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy muszą łącznie wykazać spełnianie warunków uczestnictwa, o których mowa w Rozdziale 5. pkt. 1 ppkt 2. Natomiast brak podstaw wykluczenia wykazuje każdy z członków odrębnie. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. (patrz art. 22a ust.4) 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w Rozdziale 5. pkt. 1 ppkt 2.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (niewiążący wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik do SIWZ). 9. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII. ppkt. 8.2 litera a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1. Dokumenty, o których mowa w punkcie 9 podpunkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający będzie żądał dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 11. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a) . Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów o których mowa w punkcie 7 ppkt. 8.2 litera a) dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem na którego zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a. 12. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdziale VII punkt 8.1 i 8.2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 13. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa punkcie 7 ppkt 8, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 14. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w punkcie 7 ppkt 8. 15. Do oferty wykonawca załącza stosowne pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania ofert nie wynika z dokumentów rejestrowych, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (niewiążący wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ). b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (niewiążący wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ). c) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (niewiążący wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ). 2) Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (niewiążący wzór oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty. Stosownie do dyspozycji art. 36 b ust. 1 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę nazw firm podwykonawców. c) oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w oświadczenie o, których mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3. d) Oświadczenie umożliwiające ocenę ofert w przyjętych kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty. e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów. f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności20,00
Termin naniesienia zmian20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017., poz. 1579 z póź. zm.) Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) możliwości zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (w tym także realizacji poszczególnych etapów zamówienia wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym), o którym mowa w § 1 , § 4 oraz § 7 niniejszej umowy w przypadku: - niedotrzymania przez Zamawiającego ustaleń opisanych w treści § 3 niniejszej umowy lub zaistnienia obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, skutkujących czasowym przerwaniem prac lub wydłużeniem procedury formalno-prawnej spowodowaną np. rozstrzygnięciami wniesionych do projektu planu uwag, podjęciem przez Radę Miejską Gminy Pobiedziska uchwał o stwierdzeniu konieczności dokonania zmian w projekcie planu, podjęciem przez Komisję Spraw Gospodarczych Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska decyzji o wprowadzeniu zmian w projekcie planu, a także zmian w obowiązujących przepisach prawa. Wykonawca ma prawo domagać się od Zamawiającego zmiany terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy, jeżeli na skutek zmiany przepisów prawa, dotyczących trybu i sposobu opracowania projektu planu będzie wymagane sporządzenie dodatkowych dokumentów, niezbędnych do uchwalenia projektu planu, 2) W wypadku pojawienia się konieczności ponownego wyłożenia projektu planu termin realizacji umowy może zostać przedłużony o czas przygotowania zmian w projekcie planu miejscowego oraz o czas wyłożenia, 3) Wykonawca ma prawo zmiany lub rezygnacji z podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie posiada zasoby w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, Wskazana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu realizacji zamówienia oraz nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy. 4) Zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcę w ofercie, w trakcie realizacji umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania, w formie pisemnej, przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczących postępowania przetargowego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 5) Zamawiający przewiduje zmianę postanowień umowy tj. w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy wyłącznie w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług (w górę / w dół). W takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie brutto wykonawcy. 2. Zmiany o których mowa w § 9 ust. 1 pkt. 1-4 nie spowodują zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, natomiast termin realizacji zamówienia zostanie wydłużony maksymalnie o okres udokumentowanego trwania przeszkody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1.1. Zadanie 1- obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu usług i infrastruktury technicznej dla dz. nr ewid. 88/3 i 88/5 obręb Główna, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr XLV/409/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 29 czerwca 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 0,09 ha,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 60,00
Termin płatności20,00
Termin naniesienia zmian 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: 1.2. Zadanie 2 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dz. nr ewid. 106, 110, 111 i 112 obręb Latalice, gmina Pobiedziska, na podstawie Uchwały Nr XLV/410/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 29 czerwca 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 0,77 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności 20,00
Termin naniesienia zmian20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: 1.3. Zadanie 3 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla dz. nr ewid. 29 ark. 19 położonej w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Nr XLV/411/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 29 czerwca 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 2,06 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności20,00
Termin naniesienia zmian20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: 1.4. Zadanie 4 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Spokojnej, Jesiennej, Osiedlowej i Okrężnej w Jerzykowie, na podstawie Uchwały Nr XLVII/427/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 31 sierpnia 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 0,95 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności20,00
Termin naniesienia zmian20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: 1.5. Zadanie 5- obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Głównej, Fabrycznej i Skrytej w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Nr XLVII/428/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 31 sierpnia 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 13,9 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności20,00
Termin naniesienia zmian20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: 1.6. Zadanie 6 - obejmuje wykonanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów pomiędzy ul. Poznańską i ul. Kaczyńską w Pobiedziskach, na podstawie Uchwały Nr XLVIII/440/2017 Rady Miejskiej Gminy Pobiedziska z dnia 28 września 2017 r. - powierzchnia opracowania ca. 3,69 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Projekt planu miejscowego winien być przygotowany zgodnie z zasadami wiedzy zawodowej i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587 ze zm). 3.2. Przygotowanie projektu planu miejscowego poprzedzone będzie przygotowaniem przez Wykonawcę map pomocniczych na podkładach cyfrowych map ewidencyjnych lub zasadniczych. Na mapy pomocnicze składać się będą: 3.2.1. mapa ze strukturą własności nieruchomości na obszarze opracowania planu miejscowego z wyszczególnieniem terenów należących m.in. do: osób fizycznych, Skarbu Państwa, Gminy Pobiedziska, spółek prawa handlowego wraz z oznaczeniem terenów oddanych w użytkowanie wieczyste lub trwały zarząd w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.2. mapa ze strukturą użytkowania gruntów objętych opracowaniem planu miejscowego z wyszczególnieniem obszarów: gruntów leśnych, gruntów zadrzewionych, łąk, pastwisk i nieużytków, użytków rolnych klas bonitacyjnych I-III, użytków rolnych klas bonitacyjnych IV-VI, wód i rowów melioracyjnych, gruntów budowlanych, gruntów ornych pod budynkami wchodzącymi w skład gospodarstw rolnych, terenów dróg, terenów innych w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.3. mapa z wyszczególnieniem funkcji jakie znajdują się na obszarze opracowania planu miejscowego m.in.: terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, terenów zabudowy wielorodzinnej, terenów zabudowy mieszkaniowo - usługowej, terenów zabudowy usługowej, terenów obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, terenów zieleni nieurządzonej, terenów rolniczych, terenów lasów w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.4. mapa z podkładem Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.5. mapa z podkładem nieobowiązującego miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego Gminy Pobiedziska z 1992 r. w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą); 3.2.6. mapa z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy oraz decyzjami o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na obszarze opracowania planu miejscowego, jeśli decyzje zostały wydane na obszarze opracowania, w skali 1:5000 lub większej (skalę ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71410000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 180
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin płatności 20,00
Termin naniesienia zmian20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.