eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nieporęt › Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2020/2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-26



Ogłoszenie nr 543580-N-2020 z dnia 2020-05-26 r.

Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie: Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Nieporęcie, krajowy numer identyfikacyjny 14219004500000, ul. Plac Wolności  1 , 05-126  Nieporęt, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 767 04 43, , e-mail sekretariat@gzo.nieporet.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.nieporet.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Gminny Zespół Oświaty

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.nieporet.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.nieporet.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Ofertę należy złożyć w Gminnym Zespole Oświaty w Nieporęcie, pl. Wolności 1, pokój nr 11, 05-126 Nieporęt


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Nieporęt do szkół prowadzonych przez Gminę w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny: GZO.171.23.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu uczniów z terenu Gminy Nieporęt do Szkoły Podstawowej im. I Batalionu Saperów Kościuszkowskich w Izabelinie, Szkoły Podstawowej im. Bronisława Tokaja w Nieporęcie, Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym, Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Józefowie i do Szkoły Podstawowej im. Wojska Polskiego w Białobrzegach w roku szkolnym 2020/2021. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do ww. szkół rano przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i po południu po zakończeniu zajęć lekcyjnych ze szkół do miejsca zamieszkania, przy uwzględnieniu następujących danych: 1) Szkoła Podstawowa im. I Batalionu Saperów Kościuszkowskich w Izabelinie, ul. Szkolna 1: a) liczba uczniów dowożonych - ok. 4; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.00; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - ok. 15.15; d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Stanisławów Pierwszy, punkt zbiorczy przy skrzyżowaniu ulic Słonecznej i Spełnionych Marzeń; - Stanisławów Pierwszy, punkt zbiorczy przy ulicy Słonecznej 50; - Szkoła Podstawowa w Izabelinie (wjazd od ulicy Małołęckiej); e) Łączna dzienna długość trasy określonej w pkt d obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkoły i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, realizowana drogami publicznymi, wynosi ok. 8,4 km. 2) Szkoła Podstawowa im. Bronisława Tokaja w Nieporęcie, ul. Dworcowa 9: a) liczba uczniów dowożonych: z Zegrza Południowego - ok. 43, b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.00; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - 15.00. d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Zegrze Południowe, przystanek autobusowy "Zegrze Południowe" (przy PKP); - Nieporęt, przystanek "Stokrotki" przy ul. Zegrzyńskiej; - Szkoła Podstawowa w Nieporęcie; e) Łączna dzienna długość trasy określonej w pkt d obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkoły i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, realizowana drogami publicznymi wynosi ok. 12,2 km. 3) Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym, ul. Jana Kazimierza 291: a) liczba uczniów dowożonych - ok. 36; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.00; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - 15.30; d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Kąty Węgierskie, przystanek "Marzycieli" przy ul. Akacjowej; - Kąty Węgierskie, przystanek "Akacjowa" przy ul. Kościelnej, - Rembelszczyzna, przystanek autobusowy "Rembelszczyzna" przy ul. Jana Kazimierza (przy rondach); - Rembelszczyzna, przystanek autobusowy "Przyleśna" przy ul. Jana Kazimierza; - Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Stanisławowie Pierwszym; e) Łączna dzienna długość trasy określonej w pkt d obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkoły i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, realizowana drogami publicznymi, wynosi ok. 9,6 km. 4) Szkoła Podstawowa im. Wandy Chotomskiej w Józefowie, ul. Szkolna 62: a) liczba uczniów dowożonych - ok. 130; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 7.15; 8:05; 9:50; 11:55; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - 12:20; 14:15; 16:00; 16:50; d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: -Rembelszczyzna Rondo, -Rembelszczyzna Gazownia, -Michałów Grabina ul. Przyrodnicza, -Michałów- Grabina ul. Kwiatowa, -Michałów -Grabina ul. Szkolna, -Józefów Szkoła, -Kąty Węgierskie ul. Kościelna, -Kąty Węgierskie Dom Kultury, -Wola Aleksandra ul. Wolska, -Wola Aleksandra ul. Wolska 129, -Stanisławów Drugi Dom Kultury, -Stanisławów Drugi ul. Wolska, -Józefów ul. Główna/Wspólna, -Józefów pętla, -Józefów Szkoła. e) Łączna dzienna długość trasy określonej w pkt d obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkoły i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, realizowana drogami publicznymi, wynosi ok. 74 km. 5) Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Białobrzegach, ul. Wojska Polskiego 21: a) liczba uczniów dowożonych - ok. 57; b) godz. rozpoczęcia zajęć lekcyjnych - 8.00; c) godz. zakończenia zajęć lekcyjnych - ok. 13.20 i 15.35; d) trasę dowozu wyznaczają następujące przystanki: - Beniaminów, punkt zbiorczy przy przystanku autobusowym; - Rynia, punkt zbiorczy przy przystanku MZA Borki i Główna ; - Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Białobrzegach, ul. Wojska Polskiego 21. e) Łączna dzienna długość trasy określonej w pkt d obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkoły i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, realizowana drogami publicznymi, wynosi ok. 54 km. 6) Przystanki, o których mowa w pkt 1-5, są punktami orientacyjnymi umożliwiającymi wyznaczenie tras dowozu; ich liczba, nazwy i kolejność mogą ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu zmian z dyrektorami szkół, w porozumieniu z Zamawiającym, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie miała wpływu na wydłużenie trasy dowozu i czasu dowozu uczniów. 7) Łączna dzienna długość tras określonych w pkt 1-5 obejmująca dowiezienie uczniów na zajęcia lekcyjne do szkół i odwiezienie ich po skończonych zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania, wynosi ok. 158,20 km. 3. Świadczenie usługi dowozu uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2020/2021. Liczba dni nauki szkolnej, wynikająca z Kalendarza roku szkolnego 2020/2021, ustalonego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1603 z późn. zm.), w okresie obowiązywania umowy, wynosi maksymalnie 188 dni. 4. Godziny rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych, o których mowa w ust. 2 są godzinami orientacyjnymi: 1) rzeczywiste godziny dowozu uczniów wynikać będą ze szkolnych planów zajęć lekcyjnych ustalonych przez szkoły, z zastrzeżeniem zapewnienia uczniom odpowiednio wczesnego dojazdu do szkół, gwarantującego im możliwość punktualnego rozpoczynania planowych zajęć szkolnych; 2) godziny dowożenia i odwożenia uczniów mogą ulec zmianie w trakcie roku szkolnego w związku ze zmianą organizacji zajęć szkolnych; 3) harmonogram dowozu uczniów obejmujący trasy dowożenia, ustalone przystanki, godziny rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach doręcza Wykonawcy Zamawiający, po jego wcześniejszym uzgodnieniu z dyrektorami szkół. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje kosztów dojazdu Wykonawcy do początkowego przystanku i odjazdu z ostatniego przystanku kończącego trasę. 6. Wykonawca zapewnia autobusy spełniające wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób. 7. Autobusy wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być starsze niż z rocznika 2010. 8. Autobusy wykorzystywane do realizacji zamówienia muszą być wyposażone w klimatyzację i pasy bezpieczeństwa. 9. Wykonawca zapewnia autobus zastępczy, spełniający wymogi bezpieczeństwa do przewozu osób, w przypadku awarii autobusu, którym realizowany jest przedmiot zamówienia, maksymalnie w ciągu 60 min od jej wystąpienia. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków i innych zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi dowozu. 11. Wykonawca zapewni opiekę nad przewożonymi uczniami. 12. Wymaga się, aby Wykonawca zamówienia realizował je zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. 13. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 15. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 16. Wymogi, o których mowa w ust. 12-14, dotyczą również podwykonawców. 17. Dane osobowe zawarte w dokumentach, o których mowa w ust. 14 będą anonimizowane.

II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje zlecenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-25

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonawca musi posiadać doświadczenie, polegające na wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech zamówień polegających na codziennym, tzn. we wszystkie dni nauki szkolnej, przewozie dzieci i młodzieży do szkół przez okres nie krótszy niż rok szkolny w każdym zamówieniu; - Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 dopuszczonymi do ruchu pojazdami, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2010 r. z liczbą miejsc adekwatną do liczby dowożonych uczniów; - Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 kierowcami i co najmniej 4 opiekunami, przeszkolonymi w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej - gwarantującymi rzetelną realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa stosowne oświadczenie w zakresie zgodnym z wzorem określonym w Załączniku nr 6 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym jednak niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług dowozu uczniów do szkół, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem terminów wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ; 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 3) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ; 5) wykaz pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa stosowne oświadczenie w zakresie zgodnym z wzorem określonym w Załączniku nr 6 SIWZ, aktualne na dzień składania ofert. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, wezwany zostanie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym jednak niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług dowozu uczniów do szkół, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem terminów wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ; 2) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 3) aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; 4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ; 5) wykaz pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy formularza ofertowego należy dołączyć jako załączniki: a) oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z postępowania; b) w warunkach, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, dowody na okoliczność, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, informacje dotyczące podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu; c) informacje dotyczące podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena jednostkowa brutto (wraz z podatkiem VAT) za dzienny przewóz uczniów. 60,00
Termin płatności faktury. 20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego, w przypadku awarii pojazdu przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Zmiany w ciągu roku szkolnego 2020/2021 liczby tras dowożenia uczniów lub liczby uczniów mających wpływ na zmianę zakresu przedmiotu zamówienia, w tym długości tras określonych w SIWZ. 3) Zmiany ustawowej stawki podatku Vat na usługę przewozu osób.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.