eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów i artykułów biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-23



Ogłoszenie nr 542876-N-2018 z dnia 2018-04-23 r.

1. Baza Lotnictwa Transportowego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 1. Baza Lotnictwa Transportowego, krajowy numer identyfikacyjny 1008894930000, ul. Żwirki i Wigury  1c , 00-909   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 821 316, , e-mail 1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl, , faks 261 821 316.
Adres strony internetowej (URL): www.1bltr.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
1. Baza Lotnictwa Transportowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://1bltr.wp.mil.pl/pl/index.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
1. Baza Lotnictwa Transportowego, ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, bud. 51, pok. 212 - Kancelaria Jawna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Numer referencyjny: 10/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Bloczek samoprzylepny 50x40 mm, kolor karteczek żółty z nałożonym klejem umożliwiającym wielokrotne przyklejanie i odlepianie karteczek do różnych powierzchni, 3 szt. w opakowaniu. 400 szt. 2 Bloczek samoprzylepny kostka, usuwalne, w bloczku 100 kartek o wymiarach 76x76 mm, ilość karteczek 100 szt. 400 szt. 3 Bloczek samoprzylepny kostka, usuwalne, w bloczku 100 kartek o wymiarach 76x76 mm, ilość karteczek 100 szt., kateczki złączone w harmonijkę po wyciągnięciu jednej karteczki z pojemnika kolejne wysuwają się automatycznie. 350 szt. 4 Blok szkolny z kartkami w kratkę, format A4, ilość kartek 50, klejony u góry 200 szt. 5 Blok techniczny A3/10, kartki o gramaturze min. 200 g/m2 200 szt. 6 Brulion w twardej oprawie, ilośc kartek: 160 w kratkę, format B5, wzmocniony grzbiet i laminowaną okładkę, kartki o gramaturze min. 60 g/m2 150 szt. 7 Cienkopis z fibrową końcówką oprawioną w metal, wypełniony tuszem, szerokość linii pisania do 0,5 mm, nazwa producenta oraz typ podany na obudowie (kpl. 4 kolory) w etui. 150 szt. 8 Cienkopis z tuszem piszącym po wszystkich rodzajach papieru, posiadający gumowy, ergonomiczny uchwyt zapewniający komfort w trakcie pisania, posiadający klip, grubość linii pisania 0,25 mm, kolor tuszu czerwony 50 szt. 9 Cienkopis z tuszem piszącym po wszystkich rodzajach papieru, posiadający gumowy, ergonomiczny uchwyt zapewniający komfort w trakcie pisania, posiadający klip, grubość linii pisania 0,25 mm, kolor tuszu czarny 150 szt. 10 Cienkopis z tuszem piszącym po wszystkich rodzajach papieru, posiadający gumowy, ergonomiczny uchwyt zapewniający komfort w trakcie pisania, posiadający klip, grubość linii pisania 0,25 mm, kolor tuszu niebieski 350 szt. 11 Cienkopis, kolor czarny, grubość linii pisania 0,3 mm, tusz odporny na światło i wodę, końcówka z metalową osłoną, umożliwiający rysowanie z linijką i szablonem. 200 szt. 12 Czyszcik magnetyczny z filcowymi wkładami przyczepianymi na rzep. 50 kpl. 13 Datownik, wysokość daty 4 mm, wkład tuszujący jeden kolor, nazwy/skróty miesięcy w języku polskim. 150 szt. 14 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość/grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu czarny. 500 szt. 15 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość/grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu niebieski. 700 szt. 16 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość,grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu czerwony. 200 szt. 17 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem olejowym, wodoodpornym, szerokość,grubość linii pisnia do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1100 m, z mechanizmem chowania wkładu, z gumowym uchwytem , kolor tuszu zielony. 150 szt. 18 Długopis na łańcuszku, z wymiennym wkładem, z możliwością pisania po każdej płaskiej powierzchni, długość linii pisania min. 3000 m, wkład niebieski. 50 szt. 19 Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką ze stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1000 m., wkład czarny. 150 szt. 20 Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką ze stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1000 m., wkład niebieski. 200 szt. 21 Długopis żelowy z wymiennym wkładem, w przezroczystej obudowie z ergonomicznym, wygodnym uchwytem, z metalową końcówką ze stali nierdzewnej, szerokość linii pisania do 0,3 mm, długość linii pisania min. 1000 m., wkład czerwony. 200 szt. 22 Falamastry, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm +/-0,2mm, grubość linii pisania 1mm odporna na wysychania, komplet 4 kolory, w fabrycznym etui. 50 kpl. 23 Flamastry, końcówka z włókna o średnicy 1,7-1,8 mm +/-0,2mm, grubość linii pisania 1mm odporna na wysychania, komplet 6 kolory, w fabrycznym etui. 130 op. 24 Flamaster czarny permanentny, grubość linii pisania 1 mm, typ końcówki okrągły. 50 szt. 25 Folia do drukarek atramentowych format A4 bezbarwna, grubość do 100 mic.(opak. 50 szt.) 30 pac. 26 Folia przezroczysta, samoprzylepna, format A4, umożliwiająca wydruk z drukarki laserowej i ksero, folia o grubości do 100 mic na podłożu poliesterowym (op. 100 szt.) 20 op. 27 Folia do laminowania na gorąco, A5, grubość 100-150 mic, obustronnie przezroczysta (op. 100 szt.) 30 pac. 28 Folia do laminowania na gorąco A4, grubość 100 mic., obustronnie matowa, (op. 100 szt.) 50 op. 29 Folia do laminowania A4, grubość 80 mic., błyszcząca, ilość w opakowaniu 100 szt. 30 op. 30 Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, dwa rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 30 kartek, op. 100 szt., kolor ciemno niebieski. 40 op. 31 Listwy do oprawy dokumentów formatu A4, dwa rogi zaokrąglone, grubość wypełnienia do 60 kartek, op. 100 szt., kolor ciemno niebieski. 40 op. 32 Podkład na biurko - kalendarz biuwar o wymiarach 590x395 mm (długość +/- 4mm; szerokość +/- 25mm), posiadający dwuletni nadruk (2018/2019), plan tygodnia oraz dużo miejsca na notatki. 90 szt. 33 Kalka ołówkowa z woskiem A4, gramatura min. - 18 gsm kalka, min. 10 gsm tusz, op. 50 szt. 30 op. 34 Kalka techniczna A4 o gramaturze powyżej 90 g/m2, doskonała przezroczystość, gładkie wykończenie, umożliwia kreślenie ołówkiem, tuszem i pisakiem (op. 10 ark.) 200 pac. 35 Kartki samoprzylepne, usuwalne, w komplecie 4 różnokolorowe bloczki po 50 kartek każdego koloru , o gramaturze 75 g/m2, o wymiarach 20x50 mm 460 szt. 36 Klej w sztyfcie 40g, wysokiej jakości bez rozpuszczalników, do klejenia papieru,kartonu, z zamknięceim zabezpieczającym przed wyschnięciem i mechanizmem powodującym wysuwanie się sztyftu z klejem. 50 szt. 37 klej introligatorski, pojemność 40-60 ml, łączący wszelkiego rodzaju papiery, drewna, tkaniny, folii. 20 szt. 38 Klej wikol w tubie, poj. min. 45 ml, łączący drewno, papier, tekturę, tkaniny. 80 szt. 39 Plastikowy klips archiwizacyjny na zaczep umożliwiający łatwe przeniesienie i przechowywanie dokumentów, wykonany z wysokogatunkowego polipropylenu, długośc wąsów archiwizacyjnych min. 100 mm+/- 1mm, standardowe rozstawienie wąsów 80 mm +/-5mm, umożliwiający archiwizowanie dokumentów o grubości 7 cm, nadający się do wielokrotnego użytku, trwały 50 lat, posiadający system zapinania (zamek) zabezpieczający przed otwieraniem, odporny na niskie temperatury powodujące pogorszenie cech użytkowych. Opakowanie 50 szt. 30 op. 40 Kołonotatnik, format A5, w twardej lakierowanej okładce, gramatura papieru min. 80g/m2, 80-cio kartkowy w kratkę. 70 szt. 41 Koperta B6, biała, wykonana z papieru o gramaturze min. 90 g/m2, samoklejąca z paskiem (op. 1000 szt.) 20 op. 42 Korektor w taśmie, w przezroczystej obudowie, z ruchowym mechanizmem zabezpieczająvcym taśme przed uszkodzeniem, szerokość taśmy 4,2 mm-5 mm, dł. min. 14 m 250 szt. 43 Korektor w kształcie pióra, ścienką piszącą metalową końcówką, pojemność min. 9 ml. 200 szt. 44 Koszulki na dokumenty A4, antyelektrostatyczne, z harmonijkowym brzegiem i dnem, wykonane z przeroczystej folii propylenowej o grubości min. 170 mic, mieszczące min. 200 kartek o gramaturze 80g/m2, zamykane od góry klapką, specjalnie wzmocniony perforowany brzeg (op. 5 szt.) 80 op. 45 Kredki grube, w okrągłej drewnianej oprawie, długość kredki min. 15 cm , wkład o grubości 4 mm (+/-2 mm), komplet 6 kolorów. 100 op. 46 Linijka 100 cm z anodowanego aluminium, z jedną skalą cm, z nadrukowaną podziałką (mm),z wskładką antypoślizgową pod spodem. 40 szt. 47 Linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm). 60 szt. 48 Linijka 50 cm z anodowanego aluminium, z jedną skalą, z nadrukowaną podziałką (mm) 70 szt. 49 Linijka 30 cm z anodowanego aluminium, z dwoma skalami, z nadrukowaną podziałką (mm), z wskładką antypoślizgową pod spodem, z uchwytem 60 szt. 50 Linijka 100 cm z przezroczystego plastiku lub plexi, z nieścieralną podziałką, podciętymi brzegami umożliwiającymi precyzyjne kreślenie. 30 szt. 51 Linijka 30 cm z przezroczystego plastiku lub plexi, z nieścieralną podziałką, podciętymi brzegami umołżiwiającymi precyzyjne kreślenie. 70 szt. 52 Listwa plastikowa wsuwana z jedną zaokrągloną końcówką umożliwiająca oprawę min. 40 kartek A4, kolor listwy niebieski, w opak. 50 szt. 90 op. 53 Magnesy do tablic magnetycznych nie rysującej powierzchni magnetycznej o średnicy 20 mm +/- 1 mm, w opak. 10 szt. mix kolorów. 80 op. 54 Marker permanentny z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 1-3 mm, tusz na bazie alkoholu, kolor czerwony. 60 szt. 55 Marker permanentny z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 1-3 mm, tusz na bazie alkoholu, kolor niebieski. 100 szt. 56 Marker permanentny z okrągłą końcówką, szerokość linii pisania 1-3 mm, tusz na bazie alkoholu, kolor zielony. 100 szt. 57 Marker pernamentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę ze ścientą końcówą, szerokość linii pisania 1-5mm, kolor czarny 120 szt. 58 Marker pernamentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, ze ścientą końcówą, szerokość linii pisania 1-5mm, kolor czerwony 60 szt. 59 Marker pernamentny, piszący na papierze, skórze, plastiku i metalu, z tuszem na bazie alkoholu odpornym na wodę, ze ścientą końcówą, szerokość linii pisania 1-5mm, kolor zielony 100 szt. 60 Pisak do tablic suchościeralnych z okrągłą końcówką, z płynnym tuszem dozowanym za pomocą specjalnej pompki, długość linii pisania min. 850 m, grubość końcówki do 6 mm (kpl. 4 kolory), w zestawie z gąbką. 50 op. 61 karteczki kolorowe klejone o wymiarach 85x85x40 mm, 5 pastelowych kolorów w kostce, każda kostka w foli ochronnej. 200 szt. 62 Nożyczki biurowe długość 160 mm, rączki plastikowe 70 szt. 63 Nóż do kopert ze stali nierdzewnej, rozmiar 16-19 cm 30 szt. 64 Nóż z ostrzem łamanym 18mm, korpus wykonany ze stali nierdzewnej pokryty miękkim tworzywem, posiadający blokadę ostrza. 80 szt. 65 Numerator automatycznie pieczętujący na dokumentach kolejne liczby, posiadający sześć pierścieni z cyframi od 0 do 9. Wysokość czcionki pieczętującej 4 mm +/- 1 mm, czarna tuszownica, metalowa czcionka. 30 szt. 66 Ofertówka sztywna A4, przód i tył z przezoczystej folii PVC, posiadająca wycięcie na palec oraz zaokrąglony prawy górny róg (opak. 25 szt.) 15 op. 67 Folia do bindowania format A4, przezroczysta, grubość 200 mic., ilość arkuszy w opakowaniu 100 szt. 20 pac. 68 Okładka kartonowa do bindowania w formacie A4, kolor granatowy lub niebieski, ilość 100 szt. w opakowaniu. 50 op. 69 Okładka do bindowania termicznego, format A4, umożliwiająca oprawę 30 kartek, ilość w opak. 100 szt. 30 szt. 70 Ołówek z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, plastyczny, twardość HB, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie. 200 szt. 71 Ołówek drewniany z gumką, twardość HB, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie. 160 szt. 72 Papier samoprzylepny Biały A3, matowy, ilość w opakowaniu 100 arkuszy, do drukarek atramentowych i laserowych. 170 op. 73 Papier samoprzylepny A4 Biały, format A4, ilośc w opakowaniu 100 ark., do drukarek laserowych i atramentowych. 300 op. 74 Papier samoprzylepny A4 czerwony, w opakowaniu min. 20 ark., do drukarek laserowych i atramentowych, gramatura min. 80g/m2 40 op. 75 Papier samoprzylepny B2 czerwony, gramatura 80g. 60 szt. 76 Papier samoprzylepny B2 niebieski, gramatura 80g. 100 szt. 77 Papier samoprzylepny A4 zielony, w opakowaniu min. 20 ark., do drukarek laserowych i atramentowych, gramatura min. 80g/m2 30 op. 78 Papier samoprzylepny A4 żółty, w opakowaniu min. 20 ark., do drukarek laserowych i atramentowych, gramatura min. 80g/m2 30 op. 79 Automatyczna pieczątka posiadająca klapkę zabepieczającą przed zabrudzeniem, z wymienną poduszką, rozmiar łytki tekstowej 47-18 mm, wkładka tuszująca bez koloru. 30 szt. 80 Automatyczna pieczątka posiadająca klapkę zabepieczającą przed zabrudzeniem, z wymienną poduszką,rozmiar łytki tekstowej 58-22 mm +/-1mm, wkładka tuszująca bez koloru. 30 szt. 81 Pinezki kolorowe, posiadające trzpień wykonany ze stali nierdzewnej oraz kolorowe plastikowe główki, ilość w opakowaniu 50 szt. 15 op. 82 Pinezki metalowe kolorowe, ilość w opakowaniu 50 szt., mix kolorów. 50 op. 83 Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor czarny. 70 szt. 84 Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor czerwony. 90 szt. 85 Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor niebieski. 80 szt. 86 Pisak do tablic suchościeralnych okrągła końcówka, szybkoschnący, szerokośc linii pisania do 3 mm, skuwka w kolorze tuszu,kolor zielony. 60 szt. 87 Plastelina sześciokolorowa, nie klejąca się do rąk oraz nadająca się do wielokrotnego użytku, nadająca się do odciskania wzorów i rozcierania palcami. 70 op. 88 Podajnik biurkowy do taśmy klejącej 19mm, z obciążoną podstawą zapewniającą stabilność podczas użytkowania, posiadający podstawę antypoślizgową zapobiegającą przesuwaniu się jego po biurku, 70 szt. 89 Pojemnik na czasopisma A4, szerokość grzbietu 75 mm, wykonany z tektury o grubości 2 mm +/- 0,1mm pokrytej folią, pojemność do 750 kartek o gramaturze do 80 gsm, składany, posiadający na grzbiecie miejsce opisowe, kolor. granatowy (ciemnoniebieski) 160 szt. 90 Przekładki do segregatora alfabetyczne, format A4, ilość kart 20 +/-1 karta, przekładki pakowane z folię ochronną. 40 op. 91 Przekładki plastikowe do segregatora A4, posiadające uniwersalną perforacje pozwalającą używanie przekładek w każdym segregatorze, karty numerowane 1-31. 15 op. 92 Przybornik na biurko z metalej siateczki lakierowanej na czarno, posiadający trzy przegórki (jedna na artykuły piśmienne, druga na drobne akcesoria biurowe, trzecia na karteczki), wymiary przybornika nie mogą przekraczać 205x105x100 mm. 60 szt. 93 Segregator A4 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 5 cm, z grubego kartonu pokryty folią, z dwustronną etykietą, dolne krawędzie wzmiocnione niklowanymi okuciami, na grzbiecie wzmiocniony otwór na palec, kolor niebieski. 50 szt. 94 Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, przednia okładka przezroczysta, tylna żółty 150 szt. 95 Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna czerwona 100 szt. 96 Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna niebieska 150 szt. 97 Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna szara 100 szt. 98 Skoroszyt A4, ze sztywnego PCV o grubości min. 150 mic, z białym paskiem opisowym na zamknięciu, z otworami umożliwiającymi wpięcie do segregatora, przednia okładka przezroczysta, tylna zielona 100 szt. 99 Skorowidz 96 kartkowy A4 1/2, liniatura kratka, twarda oprawa. 70 szt. 100 Skorowidz A5 96 kartkowy, liniatura kratka, twarda oprawa. 130 szt. 101 Spinacz krzyżowy 40mm +/-1mm niklowany, w opakowaniu 50 szt. 90 op. 102 Tablica korkowa w ramie aluminiowej, z zaokrąglonymi plastikowymi rogami, zestaw do montażu w komplecie, rozmiar 1200x900 mm, posiadająca możliwość zawieszenia jej w poziomie i w pionie. 30 szt. 103 Tablica korkowa w ramie aluminiowej, z zaokrąglonymi plastikowymi rogami, zestaw do montażu w komplecie, rozmiar 600x900 mm, posiadająca możliwość zawieszenia jej w poziomie i w pionie. 30 szt. 104 Tablica suchościeralna magnetyczna przeznaczona do pisania markerami suchościeralnymi oraz zawieszenia karteczek przy pomocy magnesów albo akcesoriów magnetycznych, rozmiar 150x120 cm, w zestawie półka na markery. 7 szt. 105 Tablica planer magnetyczny miesięczny 90x120 cm w ramie aluminiowej w kolorze srebrnym, nazwy miesięcy w języku polskim. 15 szt. 106 Tablica planer magnetyczny tygodniowy 60 x 90 cm w ramie aluminiowej w kolorze srebrnym, nazwy dni tygodnia w języku polskim. 15 szt. 107 Taśma klejąca samoprzylepna, 19 mm x 33 m, matowa, w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią. 110 szt. 108 Taśma dwustronna piankowa, szerokość 18mm, długość 3m, kolor biały 90 szt. 109 Taśma klejąca, 19 mm x 33 m, przezroczysta, w opakowaniu jednostkowym zabezpieczonym folią 350 szt. 110 Taśma klejąca, 24 mm x 20 m, przezroczysta (tolerancja +/- 1 m dla długości) 100 szt. 111 Taśma klejąca pakowa, kolor - przezroczysta, rozmiar min. 48 mm x 50 y 120 szt. 112 Taśma do naprawy papieru, transparentna, samoprzylepna, nie żółknąca z upływem czasu, wymiary 2 cm x 50 m. 70 szt. 113 Teczka do podpisu A4/20 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory do podglądu zawartości w przegródce, kolor teczki czarny 70 szt. 114 Teczka do podpisu A4/20 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory do podglądu zawartości w przegródce, kolor teczki czerwony 30 szt. 115 Teczka do podpisu A4/20 - na przedniej okładce otwierane okienko do opisu zawartości, posiadająca otwory do podglądu zawartości w przegródce, kolor teczki niebieski 90 szt. 116 Teczka z gumką na dokumenty o formacie A4, wykonana z kartonu min. 390 g/m2, posiadająca trzy zakładki chroniące dokumenty przed wypadaniem. Kolor ciemno niebieski (granatowy). 300 szt. 117 Teczka kartonowa posiadająca uchwyty umożliwiające jej zawieszenie, format A4. Kolor czerwony i zielony po równo każdego z kolorów. 220 szt. 118 Teczka skrzydłowa z rzepem A4, wykonana z kartonu o grubości 2 mm +/-0,1 mm, pokryta folią PP, posiadająca min. 2 rzepy, kolor czarny. 190 szt. 119 Teczka z rączką A4/40-50 mm na zamek kolor czarny i niebieski w równych ilościach. 20 szt. 120 Teczka z rączką A4/80-90 mm na zamek kolor czarny 15 szt. 121 Dwuotworowa temperówka z pojemnikiem i pokrywą zabezpieczjącą, mocowane stalowe ostrza. 15 szt. 122 Wizytownik obrotowy na min. 400 wizytówek, z przekładkami i możliwością łatwego wypięcia i wpięcia wizytówek, na metalowej podstawie. 50 szt. 123 Wkład do długopisu typu BK77 czarny. 200 szt. 124 Wkład do długopisu typu BK77 niebieski. 250 szt. 125 Wkład do ciepnkopisu typu BL75, czarny, grubość linii pisania 0,25mm +/-0,01 mm. 100 szt. 126 Wkład do ciepnkopisu typu BL75, niebieski, grubość linii pisania 0,25mm +/-0,01 mm. 250 szt. 127 Wkład do długopisu typu ZENITH w obudowie metalowej niebieski. 320 szt. 128 Wkład żelowy do długopisu typu PILOT G2 czerwony 200 szt. 129 Wkład żelowy do długopisu typu PILOT G2 niebieski 200 szt. 130 Zakładki indeksujące 12 x 43 mm (+/-2mm) , samoprzylepne, neonowe, z możliwością wielokrotnego odklejania i przyklejania, (op. 4x35 szt.), 4 kolorowe, każdy kolor w dyspenserku. 90 szt. 131 Zakreślacz nadający się do wszystkich rodzajów papierów, różne kolory (kpl. 2 szt.) 15 kpl. 132 Zakreślacz z fluorescencyjnym tuszem pigmentowym, płaski ze ściętą końcówką, szerokośc lini pisania 1-5 mm, nazwa producenta na obudowie (komplet 4 szt. w fabrycznym etui) 70 kpl. 133 Zakreślacz w etui 8 szt., z możliwością ponownego napełniania, do wszystkich rodzajów papieru, tusz na bazie wody. 180 kpl. 134 Klip archiwizacyjny z plastikową przekładką umożliwiającą segregację dokumentów, pasujące do segregatora, różne kolory. 100 szt. 135 Zaszyt w kratkę A4, 96 kartek, twarda oprawa, gramatura min. 80 g/m2. 250 szt. 136 Zeszyt (brulion) w kratkę A4, 192 kartkowy, twarda okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2. 130 szt. 137 Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 160 kartkowy, twarda okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2. 100 szt. 138 Zszywacz biurowy, zszywający do 30 kartek, zszywanie otwarte i zamknięte, na zszywki 24/6 i 26/6. 100 szt. 139 Zeszyt (brulion) w kratkę A5, 32 kartkowy, miękka lakierowana okładka, gramanutra kartek min. 60 g/m2 250 szt. 140 Zszywki 23/10, stalowe, galwanizowane (op. 1000 szt.) 100 szt. 141 Zszywki 24/6, stalowe, galwanizowane (op. 1000 szt.) 400 op. 142 Teczka konferencyjna na suwak posiadająca min. trzy kieszenie z których jedna z nich zapinana na suwak, przegródki na wizytówki, ring umożliwiający w pięcie dokumentów w koszulce A4, miejsce na notes w formacie A4, miejsce na długopis, kolor czarny. 20 szt. 143 Podajnik do bloczków harmonijkowych 76x76mm, po wyciągnięciu jednej karteczki z podajnika kolejne wysuwają się automatycznie, 25 szt. 144 Okładki do termobidownicy (standard), wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 1,5 mm (do 8 kartek), pakowane po 100 szt 1 op. 145 Okładki do termobidownicy (standard), wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 3 mm (do 30 kartek),pakowane po 100 szt 1 op. 146 Okładki do termobidownicy (standard), wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 4 mm (do 40 kartek), pakowane po 100 szt 1 op. 147 Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 6 mm (do 60 kartek), pakowane po 100 szt 1 op. 148 Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 8 mm (do 80 kartek), pakowane po 100 szt 1 op. 149 Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 10 mm (do 100 kartek), pakowane po 100 szt 1 op. 150 Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 12 mm (do 120 kartek), pakowane po 100 szt 1 op. 151 Okładki do termobidownicy (standard) wierzchnia okładka przezroczysta, tylna okładka kartonowa; umożliwiająca oprawę dokumentów A4, okładka do termobindowania grubość 14-15 mm, 50 szt. 152 Okładka do termobindownicy skóropodobna, wierzchnia okładka przezroczysta, tylna o fakturze skóropodobnej, grubość 1,5 mm (1-8 kartek), pakowane po 100 szt. 1 op. 153 Okładka do termobindownicy skóropodobna, wierzchnia okładka przezroczysta, tylna o fakturze skóropodobnej, grubość 3 mm (9-32 kartek), pakowane po 100 szt. 1 op. 154 Skorowidz, format A4 96-kartkowy, w twardej okładce, alfabetyczny register. 20 szt. 155 Segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, szer. grzbietu 75 cm, z tektury, okleina pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wzmocniony otwór na palec,kolor czerwony. 30 szt. 156 Segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, szer. grzbietu 75cm, z tektury, okleina pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wzmocniony otwór na palec,kolor niebieski. 30 szt. 157 Segregator A5 z mechanizmem dźwigowym, szer. grzbietu 75 cm, z tektury, okleina pokryta folią polipropylenową z połyskiem, wzmocniony otwór na palec, kolor żółty. 30 szt. 158 Stojak na wizytówki wykonany z przezroczystego polistyrenu dostosowany do standardowej wielkości karty wizytowej, wymiary nie większe niż 110x45x55 mm, kolor tansparentny. 20 szt. 159 Wskaźnik laserowy z możliwością prowadzenia prezentacji (możliwość sterowania pokazem slajdów), odbiornik Plug&Play, obsługuje MS Word, Excel, PowerPoint, radiowa obsługa działająca na odległość min. 10 m., system operacyjny: rodzina Windows, zasięg wskaźnika do 200 m, zasilanie: bateria AAA 1.5 V. 20 szt. 160 Atrament do pióra wiecznego 50 - 57 ml - kolor niebieski 10 szt.

II.5) Główny kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
22816300-6
30199130-0
30199230-1
30199410-7
22815000-6
22816000-3
30193200-0
22851000-0
30192000-1
30197220-4
30192100-2
30197220-4
30192100-2
30192121-5
30119212-3
30192130-1
30197320-5
30192131-8
30192160-0
30197130-6
30199731-3
44174000-0
30192800-9
24910000-6
30199410-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Przed podpisaniem umowy do każdego artykułu zawartego w umowie należy złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. Karty produktu, opis przedmiotu itp.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - Załącznik nr 3 do Ogłoszenia 2) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ych wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji, gdy prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Licytacja elektroniczna
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

https://licytacje.uzp.gov.pl

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

www.1bltr.wp.mil.pl

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwić identyfikację Wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie Wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę Wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, ani udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. Wymagania techniczne: Komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

1. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąp istnieje o otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 500,00 PLN brutto (słownie: pięćset złotych). 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym że do momentu zamknięcia nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą kwotę brutto 260 000,00 PLN (słownie dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych) 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 11. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13. Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty: w celu zawarcia umowy Wykonawca winien: 1) przedłożyć pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, 2) umowę regulującą współpracę, w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Przekazać drogą elektroniczną (fax, e-mail) informacje dotyczących danych do umowy (m.in. adres siedziby firmy, osoby do kontaktu) oraz inne niezbędne wynikające z treści umowy, wysokość kwoty netto wynikająca z oferty, 4) Złożyć wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (stanowiący załącznik nr 2 do istotnych warunków umowy) zawierający ceny jednostkowe netto, wartość netto i brutto, stawkę VAT, nazwę producenta, nazwę produktu nadaną przez producenta i numer katalogowy producenta, sumę, która musi być identyczna z wylicytowaną kwotą. 5) Dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie powyższych formalności stanowić będzie uchylenie się Wykonawcy od zawarcia Umowy.

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja jednoetapowa Czas trwania: 30 min.

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: 2018-05-07 godzina: 10:00:00
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

2018-05-15 godz. 10:00

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji o godzinie 10:00. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta (postąpienie).


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Zgodnie ze wzorem istotnych warunków umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


Informacje dodatkowe:

Wszelkie informacje, w celu sprawnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie licytacji elektronicznej znajdują się w załączniku nr 1 do ogłoszenia - Informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej. Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji, zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne drogą elektroniczną, za pośrednictwem platformy licytacyjnej. Zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego http://1bltr.wp.mil.pl/pl/110.html. Wszelka korespondencja powinna być opatrzna nr sprawy tj. 10/2018. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia, udostępnionymi na stronie internetowej Zamawiającego http://1bltr.wp.mil.pl/pl/110.html, są: 1) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej, 2)opis przedmiotu zamówienia, 3) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, 4) istotne warunki umowy, 5) wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału, 6) wzór oświadczenia o braku podstaw wykluczenia.

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmiany w zawartej umowie w zakresie: 1. terminu dostawy wynikająca z siły wyższej, 2. przepisów prawnych np. VAT, 3. określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.