eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poronin › Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu "Wiem i potrafię".



Ogłoszenie z dnia 2020-05-19



Ogłoszenie nr 541528-N-2020 z dnia 2020-05-19 r.

Gmina Poronin: Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu "Wiem i potrafię".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Poronin, krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego  5 , 34-520  Poronin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail usc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (URL): www.poronin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.poronin.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.poronin.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
34-520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego 5


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, robót i usług w ramach projektu "Wiem i potrafię".
Numer referencyjny: ZP.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem fabrycznie nowego wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych, adaptacja pracowni międzyszkolnych wraz z wyposażeniem, szkolenia nauczycieli na potrzeby realizacji projektu "Wiem i potrafię" do siedmiu szkół podstawowych w Gminie Poronin w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.3, z Europejskiego Funduszu Społecznego. Beneficjentem projektu jest Gmina Poronin natomiast Realizatorem projektu Centrum Usług Wspólnych w Poroninie. Zamówienie obejmuje: adaptacje i wyposażenie 2 pracowni międzyszkolnych (o powierzchni ok. 106 m^2), dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w 7 szkołach podstawowych w Gminie Poronin (ok. 1618 szt.), przeprowadzenie szkoleń nauczycieli (ok. 10 szkoleń). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - do każdej części składana odrębna oferta. Jeśli w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia został użyty: znak towarowych, nazwa własna lub patent należy przez to rozumieć, iż zamawiający określa parametry przedmiotu zamówienia i można zastosować rozwiązania czy materiały równoważne. Część 1. Opis - Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie. Zamówienie obejmuje adaptację 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie, tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników. Część 2. Opis - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni do realizacji zajęć w ramach projektu w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin oraz wyposażenia biura projektu - ok. 1618 sztuk. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej do każdego elementu mebli. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Montaż wyposażenia ma być wliczony w cenę dostawy. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz poprawnego wypełnienia załączników. Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% Vat na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił osobne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna. Część 3. Opis - Szkolenia dla nauczycieli - 10 szkoleń. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 10 szkoleń stacjonarnych o różnej tematyce, tj. wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji i mediacji obejmujące zakresem wszystkich nauczycieli siedmiu SP w Gminie Poronin. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza szkoleń online. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji weryfikowanych w IV etapach: I. Zakres, II. Wzorzec, III. Ocena, IV. Porównanie, które po zakończeniu szkoleń zostaną poddane ocenie i walidacji - egzamin - walidacja prowadzić będzie do certyfikacji/zaświadczenia. Całościowa realizacja szkoleń zawodowych obejmuje m.in.: koszt personelu do przeprowadzenia zajęć, dysponowania odpowiednim sprzętem (w tym dla osób z niepełnosprawnością), zapewnienie materiałów szkoleniowych, egzaminu zewnętrznego oraz właściwego certyfikatu. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kopii certyfikatu, zaświadczenia lub innych dokumentów uprawniających do przeprowadzenia danego szkolenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.

II.5) Główny kod CPV: 39162110-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39162100-6
30195000-2
39160000-1
30200000-1
80500000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-07-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-07-01

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie dla części I i II. Dla części III Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - wykonali co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu edukacji nauczycieli szkół podstawowych lub ponadpodstawowych, które zostaną potwierdzone dowodami określającymi, że usługa została wykonana w sposób należyty i prawidłowo ukończona. b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tzn.: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą posiadającą wykształcenie wyższe oraz posiadającą certyfikaty, zaświadczenia lub inne uprawnienia dokumentujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia danego szkolenia, tj. w tematach: wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dotyczy tylko części nr I i II 1) Inne dokumenty: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przedstawi katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie pracowni w wersji papierowej do każdego elementu. Dotyczy tylko części nr III 1) Wykaz usług (wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ): w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie - Wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu edukacji nauczycieli szkół podstawowych lub ponadpodstawowych. (Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty). 2) Wykaz osób (wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ), którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował posiadającymi wykształcenie wyższe oraz posiadającymi certyfikaty, zaświadczenia lub inne uprawnienia dokumentujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzenia danego szkolenia, tj. w tematach: wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Do oferty należy dodatkowo załączyć: a) Dla części I i II: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych b) Dla części III: kosztorys cenowy szkoleń. Ewentualnie należy do oferty dołączyć pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena (dla części I, II i III)60,00
termin płatności faktury (dla części I, II i III)10,00
termin zakończenia prac (dla części I i II)30,00
doświadczenie wykonawcy (dla części III)30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku, i na zasadach określonych w niniejszym paragrafie: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia określonego w ust. 1 w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie dostaw lub usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT. 2. Na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego może być przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, w formie aneksu, z uwzględnieniem przepisów o finansach publicznych, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku: a. zawieszenia robot przez zamawiającego, b. szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c. zmian dokumentacji projektowej, zmian kierownika budowy lub właściciela firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek zamawiającego lub wykonawcy, d. siły wyższej. 3. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów wynikające z powodu siły wyższej nie będą traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych Umową i nie będą podlegały jakiejkolwiek odpowiedzialności strony za szkodę poniesioną przez drugą stronę. 4. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje takie wydarzenia, jak zamieszki, wojny, pożary powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia lub niewykonywania postanowień niniejszej umowy oraz przetargu będącego podstawą zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1. Opis - Adaptacja 2 pracowni międzyszkolnych w Poroninie i Zębie. Zamówienie obejmuje adaptację 2 pracowni międzyszkolnych w SP w Poroninie i ZSP w Zębie, tj. między innymi wykucie i obsadzenie ościeżnic drewnianych, skrzydła drzwiowe wewnętrzne, wejściowe przeciwpożarowe, przygotowanie powierzchni pod malowanie i malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych wraz z gruntowaniem, instalacja elektryczna, instalacja internetowa, rurociągi i instalacja wodociągowa, baterie umywalkowe i/lub zmywakowe, montaż zlewów kamionkowych kwasoodpornych wraz z szafką spełniającą wymogi BHP dla laboratorium chemicznego, wyposażenie kompleksowe pracowni: stoliki laboratoryjne z wyposażeniem, biurka dla nauczyciela, stoliki uczniowskie z wyposażeniem, szafki wodne wyposażone w zlew chemoodporny, dygestoria, kompletne wentylacje mechaniczne wraz z czerpnia powietrza z zewnątrz. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do składanej oferty należy dołączyć oświadczenie o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowania w odniesieniu do pomocy dydaktycznych. Natomiast oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem certyfikatów/atestów należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będą zgodne z wymogami Zamawiającego oraz jeśli będą posiadać certyfikaty/atesty/raporty. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił oddzielne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz wypełnienia załączników.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności faktury10,00
termin zakończenia prac30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oferty należy dodatkowo załączyć: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych


Część nr: 2Nazwa: Dostawa i montaż wyposażenia pracowni.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis - do realizacji zajęć w ramach projektu w siedmiu Szkołach Podstawowych w Gminie Poronin oraz wyposażenia biura projektu - ok. 1618 sztuk. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia pracowni matematyczno-przyrodniczych w Poroninie i w Zębie, tj. między innymi mikroskopy, preparaty mikroskopowe, odczynniki chemiczne, szkło, naczynia i sprzęt laboratoryjny: wiatromierze, barometry, mierniki, wagi, lodówki, materiały dydaktyczne: mapy, atlasy, szkielety człowieka, zwierząt, plansze i tablice edukacyjne, przewodniki, bryły geometryczne, wyposażenie biurowe, inne wyposażenie, materiały laboratoryjne, monitory interaktywne, laptopy, tablety, aparaty fotograficzne, wizualizery, szafy bezpieczeństwa na odczynniki chemiczne, dostawę i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do prowadzenia zajęć z programowania w siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: laptopy, komputery, monitory interaktywne, zestawy i pakiety edukacyjne do nauki budowy robotów, zestawy do nauki programowania, szafy na laptopy, oprogramowanie komputerowe do zarządzania i zabezpieczania szkolnych urządzeń sieciowych, uczniów itp., dostawę fabrycznie nowego wyposażenia/zestawów pomocy do zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do siedmiu SP Gminy Poronin, tj. między innymi: programy multimedialne: dysgrafia, dysleksja, grafomotoryka, logopedia i inne zaburzenia mowy, pomoce i materiały dydaktyczne do nauki czytania, pisania, liczenia, gry edukacyjne, materiały i pomoce do integracji sensorycznej i rehabilitacji, materiały do diagnozy ucznia. Szczegółowy opis wyposażenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, należy dołączyć oświadczenie o posiadanych atestach (w tym atesty PZH lub równoważne), certyfikatach, świadectwach jakości, które będą spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, natomiast oryginały lub kopie (potwierdzone za zgodność z oryginałem) należy przedstawić do dnia podpisania umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonego sprzętu oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy, montażu/instalacji, uruchomienia dostarczonego sprzętu wraz z instruktażem co najmniej 2 nauczycieli w każdej szkole. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą załączył katalogi, foldery, zdjęcia przedstawiające proponowane wyposażenie w wersji papierowej do każdego elementu mebli. Wyposażenie może być wykonane z innych materiałów niż wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli będzie zgodne z wymogami Zamawiającego. Wykonawca powinien zapoznać się z miejscem montażu, powinien również skalkulować ewentualną konieczność przystosowania już istniejących instalacji do wymogów wyposażenia. Montaż wyposażenia ma być wliczony w cenę dostawy. Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu proponowanego wyposażenia w odniesieniu do załączników oraz poprawnego wypełnienia załączników. Sprzęt komputerowy przeznaczony jest do szkół, przez co możliwa jest do zastosowania stawka 0% Vat na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy o VAT. Zamawiający wymaga, aby dostawca wystawił osobne faktury na poszczególne zadania na każdą Szkołę Podstawową z osobna. Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył wyposażenie do poszczególnych zadań na adres każdej Szkoły Podstawowej z osobna.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162110-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-07-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności faktury10,00
termin zakończenia prac30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oferty należy dodatkowo załączyć: wypełniony kosztorys ofertowy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych owy oraz oświadczenie Wykonawcy o posiadanych certyfikatach zgodności z Polską Normą (Deklaracja Zgodności CE) lub atestach, ewentualnie raport z badań o dopuszczeniu do użytkowana w odniesieniu do pomocy dydaktycznych .


Część nr: 3Nazwa: Szkolenia dla nauczycieli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis - Szkolenia dla nauczycieli - 10 szkoleń. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie 10 szkoleń stacjonarnych o różnej tematyce, tj. wykorzystanie e-podręczników, e-materiałów, e-zasobów, prowadzenie zajęć z wykorzystaniem TIK, programowanie i robotyka, specyfika funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, funkcjonowanie poznawcze, społeczne i emocjonalne dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - definicja i analiza przypadków, metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, rozwijanie umiejętności wychowawczych poprzez udział w cyklicznych, spotkaniach pedagogów, wychowawców, nauczycieli, wsparcie uczniów w rozwiązywaniu konfliktów, rozwijanie umiejętności negocjacji i mediacji obejmujące zakresem wszystkich nauczycieli siedmiu SP w Gminie Poronin. Szczegółowy opis szkoleń stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza szkoleń online. Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub kompetencji weryfikowanych w IV etapach: I. Zakres, II. Wzorzec, III. Ocena, IV. Porównanie, które po zakończeniu szkoleń zostaną poddane ocenie i walidacji - egzamin - walidacja prowadzić będzie do certyfikacji/zaświadczenia. Całościowa realizacja szkoleń zawodowych obejmuje m.in.: koszt personelu do przeprowadzenia zajęć, dysponowania odpowiednim sprzętem (w tym dla osób z niepełnosprawnością), zapewnienie materiałów szkoleniowych, egzaminu zewnętrznego oraz właściwego certyfikatu. Koszty z tym związane powinny zostać pokryte w ramach zamówienia i mieścić się w cenie całościowej usługi. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kopii certyfikatu, zaświadczenia lub innych dokumentów uprawniających do przeprowadzenia danego szkolenia potwierdzonego za zgodność z oryginałem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-09-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin płatności faktury10,00
doświadczenie wykonawcy30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Do oferty należy dodatkowo załączyć: kosztorys cenowy szkoleń.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.