Og³oszenie nr 540960-N-2017 z dnia 2017-06-28 r.
Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Gimnazjum nr 1, Gimnazjum nr 2, Szko³y Podstawowej nr 3 oraz Szko³y Podstawowej nr 5 w Miko³owie.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie, krajowy numer identyfikacyjny
365421894, ul.
Karola Miarki
9
,
43-190
Miko³ów, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
510219434, , e-mail
zamowienia@cuw.mikolow.eu, , faks
.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1374
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.mikolow.bip.gmina.pl/index.php?id=1418
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
ul.Karola Miarki 9 , 43-190 Miko³ów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Gimnazjum nr 1, Gimnazjum nr 2, Szko³y Podstawowej nr 3 oraz Szko³y Podstawowej nr 5 w Miko³owie.
Numer referencyjny:
ZNAK SPRAWY: CUW/41/2017/G1/G2/SP3/SP5
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3, Szko³y Podstawowej nr 5, Gimnazjum nr 1 oraz Gimnazjum nr 2 w Miko³owie. 2.Zamówienie podzielone zosta³o na 6 czê¶ci: Czê¶æ 1: MIÊSO WIEPRZOWE, WO£OWE, WÊDLINY, Czê¶æ 2: MIÊSO DROBIOWE, Czê¶æ 3: NABIA£, Czê¶æ 4: WARZYWA I OWOCE, Czê¶æ 5: MRO¯ONKI, 6: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE 3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SIWZ 5.Miejsce dostawy: o Dla Gimnazjum nr 1 - ul. Konstytucji 3 Maja 20, 43-190 Miko³ów o Dla Gimnazjum nr 2 - ul. Krakowska 30, 43-190 Miko³ów o Dla Szko³y Podstawowej nr 3 - ul. ks. bpa W³. Bandurskiego 1, 43-190 Miko³ów o Dla Szko³y Podstawowej nr 5 - ul. Katowicka 24, 43-190 Miko³ów 6.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowi±zany jest do podpisania umów z ka¿d± jednostk± wymienion± w pkt. I SIWZ (pkt. 1-4) oddzielnie, zgodnie z asortymentem wymienionym w Za³±cznikach nr 6.1 - 6.6.
II.5) G³ówny kod CPV: 15.00.00.00 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2017-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia dotyczy wszystkich czê¶ci.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada stosownie do tre¶ci art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi byæ z³o¿ona w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | MIÊSO WIEPRZOWE, WO£OWE, WÊDLINY |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15111100-0, 15113000-3, 15131130-5, 15131135-0, 15131500-0, 15131420-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 "Cena" Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium "Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz uzupe³nienie braków" Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. - do 3 godzin 30 pkt. - od 3 do 4 godzin 20 pkt. - od 4 do 5 godzin 10 pkt. - od 5 do 6 godzin 0 pkt - powy¿ej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | MIÊSO DROBIOWE |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15112000-6, 15112100-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 "Cena" Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium "Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz uzupe³nienie braków" Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. - do 3 godzin 30 pkt. - od 3 do 4 godzin 20 pkt. - od 4 do 5 godzin 10 pkt. - od 5 do 6 godzin 0 pkt - powy¿ej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | NABIA£ |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15530000-2, 15500000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 "Cena" Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium "Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz uzupe³nienie braków" Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. - do 3 godzin 30 pkt. - od 3 do 4 godzin 20 pkt. - od 4 do 5 godzin 10 pkt. - od 5 do 6 godzin 0 pkt - powy¿ej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | WARZYWA I OWOCE |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 03100000-2, 03212100-1, 03221000-6, 03222000-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 "Cena" Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium "Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz uzupe³nienie braków" Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. - do 3 godzin 30 pkt. - od 3 do 4 godzin 20 pkt. - od 4 do 5 godzin 10 pkt. - od 5 do 6 godzin 0 pkt - powy¿ej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | MRO¯ONKI |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15331170-9, 15300000-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 "Cena" Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium "Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz uzupe³nienie braków" Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. - do 3 godzin 30 pkt. - od 3 do 4 godzin 20 pkt. - od 4 do 5 godzin 10 pkt. - od 5 do 6 godzin 0 pkt - powy¿ej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 15000000-8, 15800000-6, 15840000-8, 15850000-1, 15830000-5, 15870000-7, 15600000-4, 15400000-2, 15330000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz na uzupe³nienie braków | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1.1 "Cena" Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium "Cena" wynosi 60 pkt. 1.2 Ocena kryterium "Czas konieczny na wymianê wadliwego artyku³u lub o obni¿onej jako¶ci oraz uzupe³nienie braków" Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób: 40 pkt. - do 3 godzin 30 pkt. - od 3 do 4 godzin 20 pkt. - od 4 do 5 godzin 10 pkt. - od 5 do 6 godzin 0 pkt - powy¿ej 6 godzin maksymalnie do 24 godzin
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Wykonanie i monta¿ elementów Systemu Informacji Miejskiej w zakresie tablic ulicowych montowanych na s³upkach
- UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI POWIATU MIKO£OWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI PODLEG£YMI
- Park Trzech Pokoleñ - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci oraz artyku³ów spo¿ywczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Zakup i dostawa produktów ¿ywno¶ciowych w roku 2024 dla potrzeb Miejskiego ¯³obka oraz Przedszkola Samorz±dowego w miejscowo¶ci Czarny Dunajec
- Zakup wraz z dostaw± artyku³ów mleczarskich na potrzeby ¦l±skiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji
- Sukcesywna dostawa miêsa na potrzeby spó³ki Fabryka Wody Sp. z o.o. w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju.
- Dostawa ró¿nych produktów spo¿ywczych w 2 pakietach- powtórzenie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.