Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-04-25
Ogłoszenie nr 540900-N-2019 z dnia 2019-04-25 r.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury: Dostawa sprzętu kwaterunkowego niestandardowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny
09057078200000, ul.
Podchorążych
33
,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 413 876/261 414 285, , e-mail
rzibydgoszcz.szp@ron.mil.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka budżetowa MON
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzibydgoszcz.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
siedziba Zamawiającego ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego niestandardowego
Numer referencyjny:
SSK/PN/6/D/4
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Element I - sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej, metalowej i sprzęt tapicerowany Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2300x3800x700 1 2 Stolik pod komputer drewniany narożny prawy WP1-17 760x1850/1700x700/550 1 3 Stolik pod komputer drewniany narożny lewy WP1-17 760x1850/1700x700/550 1 4 Stolik okolicznościowy - ława O 800 WP3-40 600x600 1 5 Wieszak wielokołkowy ścienny drewniany WP1-62 1500x700 lustro 1000x300 1 6 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2100x2600x750 1 7 Komoda meblowa WP1-30 1100x2200x450 1 8 Stolik pod drukarkę drewniany WP1-19 550x1100x600 1 9 Stolik pod komputer drewniany - narożny WP1-17 760x1800/2100/1300x700/500 1 10 Stolik okolicznościowy - ława WP3-40 600x600x600 1 11 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP3-40 2700x2000x400 2 12 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2700x4000x700 1 13 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2700x4000x700 1 14 Stolik pod komputer drewniany - narożny WP1-17 760x1700x1850/700x550 2 15 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2400x2900x700 1 16 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2400x2000x700 1 17 Stół biurowy drewniany WP1-23 760x1300x700 1 18 Stolik pod komputer drewniany - narożny WP1-17 760x1500/2000x 650/500 1 19 Stół konferencyjny na metalowej podstawie WP 1-48 750x1600x800 8 20 Krzesło biurowe na m.p. - wyściełane WP 1-37 850x600x550 35 Element II - Szafy i lady drewniane Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2700x2600x650 2 2 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2600x4000x450 1 3 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2700x4200x450 1 4 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2700x3900x500 1 5 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2700x3200x500 1 6 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2700x2200x500 1 7 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2700x2350x450 2 8 Lada biurowa - drewniana - 1100x1700/2200x500 1 9 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2700x4500x700 1 10 Lada biurowa - drewniana - 1100x2700x400 1 Element III - sprzęt kwaterunkowy na wyposażenie biblioteki Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Sofa WP8-18 710x1500x680 1 2 Fotel biurowy na metalowej podstawie - wyściełany WP1-42 710x700x680 2 3 Regał biblioteczny metalowy, jednosegmentowy, jednostronny WP3-43 2060x1030x300 16 4 Regał biblioteczny metalowy, jednosegmentowy, dwustronny WP3-46 2060x1030x600 12 5 Regał biblioteczny metalowy, jednosegmentowy, dwustronny z półką WP3-46 2060x1030x600 4 Lada biblioteczna 5- elementowa: 6 - stolik pod komputer - drewniany z nadstawką WP1-17 760x1300x700/300 2 7 - łącznik do biurka z nadstawką WP1-63 760/R700/300 2 8 - przystawka do biurka WP1-64 760x800x700 1 9 Regał biblioteczny drewniany- wystawienniczy WP3-49 1860x800x380 2 10 Regał biblioteczny drewniany z półkami ukośnymi WP3-49 1000x800x380 1 11 Szafa kartotekowa - drewniana WP1-28 1635x1080x390 2 12 Regał biblioteczny drewniany- na czasopisma WP3-49 1200x800x380 1 13 Gablota do eksponatów WP1-70 800x1200x150 1 14 Stół świetlicowy- drewniany WP3-27 760x800x800 4 15 Szafa ubraniowa 1- drzwiowa WP1-52 1905x500x570 1 16 Stolik pod komputer - drewniany WP1-17 760x1300x650 3 17 Wieszak wielokołkowy ścienny - drewniany WP1-62 1500x700x200 10 18 Stolik pod telefon- drewniany WP1-22 605x600x470 2 19 Stolik okolicznościowy- ława WP3-40 600x1000x600 1 20 Fotel biurowy na metalowej podstawie- wyściełany WP1-42 760x800x700 2 21 Regał biurowy drewniany- 1 segment WP1-31 1905x800x400 2 22 Stolik pod RTV- drewniany WP3-33 760x750x530 1 Element IV - sprzęt kwaterunkowy o konstrukcji drewnianej Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2200x1800x500 1 2 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2200x2000x500 4 3 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2200x1200x500 1 4 Stolik pod komputer - drewniany WP 1-17 760x1350x600 12 5 Szafa ubraniowa drewniana 2- drzwiowa z drzwiami przesuwnymi WP 1-58 2200X1200X700 1 6 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x1600x700 1 7 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP 1-58 2200x2200x700 1 8 Szafa ubraniowa drewniana 2- drzwiowa z drzwiami przesuwnymi WP 1-58 2200x800x700 1 9 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP 1-27 2200x2600x500 1 10 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP 1-58 2200x3200x700 4 11 Stolik pod komputer - drewniany WP1-17 760x1400x600 11 12 Stolik pod komputer - drewniany WP1-17 760x800x600 3 13 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP 1-27 2500x3200x600 1 14 Komoda meblowa WP1-30 900x1600x650 1 15 Wieszak wielokołkowy ścienny - drewniany WP1-62 1600x1400 2 Element V - szafy ubraniowe i biurowe Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie katalogowe Wymiary wys. szer. x gł. Ilość szt. 1 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x1500x700 3 2 Szafa biurowa drewniana narożna z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2200x1000x1500/500 1 3 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2200x1800x600 1 4 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x2100x700 2 5 Szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x1400x700 2 6 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x2100x700 2 7 Szafa biurowa - drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-27 2200x2500x450 1 8 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x1500x600 4 9 Szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x1000x600 3 10 Szafa ubraniowa drewniana z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x2500x700 1 11 Szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x800x600 1 12 Szafa ubraniowa drewniana 2-drzwiowa z drzwiami przesuwnymi WP1-58 2200x1500x700 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) projekt umowy z załącznikami (załącznik nr 5 do SIWZ); b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ);
II.5) Główny kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39112000-0 |
39100000-3 |
39136000-4 |
39121000-6 |
39141100-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-09-12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz innych dokumentów (oryginał lub uwierzytelniona przez notariusza kopia) 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium dla poszczególnych części:
o Element I - 1.200,00 zł,
o Element II - 900,00 zł,
o Element III - 1.200,00 zł.
o Element IV - 1.200,00 zł.
o Element V - 800,00 zł.
Łączna kwota wadium: 5.300,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zawarte w projekcie umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Zaprojektowanie i wzmocnienie uszkodzonych belek nośnych wraz z robotami naprawczymi wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla pracowni Hemodynamicznej i stymulatorów serca
- SZPiFP-26-24 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do pracowni chemii oraz pracowni badania krwi dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO -WERSJA DROGOWA DLA POTRZEB BRYGADY DROGOWEJ ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W BYDGOSZCZY
- Dostawa zestawu odczynników i systemu do wykonywania cytologii na podłożu płynnym (LBC) do aparatu BD TotalysTM SlidePrep
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZ/0270/ZP-4/2024 Sukcesywna dostawa i montaż mebli dla Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny, lokalizacja ul. K. Miarki 12-14, Gliwice
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją do Zakładu UMB
- Dostawa mebli dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego
- Dostawa krzeseł dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pucku, ul. Mestwina 11
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.