Ogłoszenie nr 540769-N-2019 z dnia 2019-04-24 r.
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi: Budowa alejek ziemnych - zieleniec przy ul. Romanowskiej w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Zamieszczenie niniejszego Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych nie jest obowiązkowe. Ma ono charakter wyłącznie informacyjny tj. służący zwiększeniu konkurencyjności poprzez poinformowanie o przedmiotowym zamówieniu możliwie największej liczby Wykonawców. W związku z powyższym Ogłoszenie to może nie zawierać pełnego katalogu informacji lub też zawierać informacje nieobowiązujące w tym postępowaniu (wynikające z wymagań wypełnienia elektronicznego formularza ogłoszenia). Wiążące są informacje zawarte w Ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego - dostępne pod adresem http://bip.zzm.lodz.pl/zapytania-ofertowe.html (podstrona dotycząca przedmiotowego postępowania)
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
10146567200000, ul.
Konstantynowska
8/10
,
94-303
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48426327579, , e-mail
zamowienia@zzm.lodz.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zzm.lodz.pl/zapytania-ofertowe.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
sekretariat@zzm.lodz.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
drogą pocztową na adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi, ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa alejek ziemnych - zieleniec przy ul. Romanowskiej w Łodzi
Numer referencyjny:
ZZM.WOA.ZI.2511.32.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Ramowy zakres prac przedmiotu zamówienia pn.: "Budowa alejek ziemnych na terenie zieleńca miejskiego przy ul. Romanowskiej" - dz. nr 76 (obręb B-55) obejmować będzie: 1) Roboty budowlane, na które składać się będzie: 1.1. rekultywacja alejek za pomocą glebogryzarki separacyjnej; 1.2. wyrównanie terenu alejek, w tym eliminację zagłębień i dołów; 1.3. oczyszczenie terenu z gruzu, kamieni, wystających korzeni oraz innych niebezpiecznych elementów; 1.4. zagęszczenie terenu alejek ubijakami płytowymi w celu przygotowania do ruchu pieszego; 1.5. wykonanie nawierzchni gruntowej gliniasto-piaskowej (klepiskowej) o minimalnej grubości 5 cm; 2) Pozostałe prace związane z realizacją inwestycji tj.: 2.1. obowiązek dokonania wizji lokalnej z przedstawicielem Działu Zieleni Urządzonej w celu weryfikacji przebiegu alejek ziemnych; 2.2. zachowanie istniejącego drzewostanu w granicach i sąsiedztwie inwestycji - przy zbliżaniu się do strefy korzeniowej drzew konieczne będzie zachowanie szczególnej ostrożności przy pracach tj. przeprowadzenie prac bez użycia sprzętu ciężkiego w odległości około 1,5 m od pnia drzewa; 2.3. uporządkowanie placu budowy oraz odtworzenie stanu pierwotnego przyległego terenu zieleni oraz dróg dojazdowych po zakończeniu prac; 2.4. usługa obsługi geodezyjnej - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 2. Zakres prac winien być wykonany zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową pn. "Projekt budowlany remontu istniejących alejek ziemnych oraz montażu urządzeń siłowych i urządzeń małej architektury na terenie zieleńca przy ul. Romanowskiej w Łodzi" oraz "Inwentaryzacją zieleni wysokiej zieleńca przy ul. Romanowskiej w Łodzi", opracowanych przez firmę PAGRE Grzegorz Mamenas - załącznik nr 2 do umowy. 3. Inwestycja stanowiąca przedmiot zamówienia nie jest realizowana na terenie wpisanym do Rejestru Zabytków.
II.5) Główny kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233200-1 |
45236250-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
35 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Uprawnienia wykonawcze Kierownika budowy do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
tak jak w III.7)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
tak jak w III.7)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
tak jak w III.7)
tak jak w III.7)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Przed podpisaniem umowy wybrany w niniejszym Zapytaniu Ofertowym Wykonawca winien dostarczyć: 1.1 kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia wykonawcze Kierownika budowy do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 1.2 projekt umowy o podwykonawstwo (w przypadku usług podwykonawcy), 1.3 oryginał kosztorysu ofertowego dla realizacji przedmiotu zamówienia opracowany metodą szczegółową w oparciu o udostępnione przez Zamawiającego przedmiary, a także w oparciu o tabele elementów scalonych. Kosztorys szczegółowy powinien być: tożsamy w zakresie nazw z poszczególnymi elementami tabeli elementów scalonych i złożony z ceną nie wyższą niż wynikającą z Tabeli elementów scalonych (dopuszczalne są niewielkie odstępstwa poszczególnych pozycji wynikające jedynie z zaokrągleń), 1.4 kserokopie dokumentów: NIP, Regon, wpis do ewidencji/KRS.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Doświadczenie:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1.1. Warunek doświadczenia: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się
doświadczeniem w zakresie wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie przebudowy/budowy nawierzchni ziemnej (gliniasto-piaskowej/glinkowo-żwirowej)
o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) zrealizowanej prawidłowo, zgodnie
z obowiązującymi polskimi przepisami, w przewidzianym w umowie terminie bez obciążenia Wykonawcy karami umownymi z tytułu ich realizacji, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert.
1.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu, zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia winien on wyodrębnić i podać wartość roboty o której mowa powyżej.
1.3. Wykaz w/w robót należy ująć wg wzoru w tabeli zawartej w formularzu ofertowym.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Odstąpienie od umowy 1. Wykonawca będzie miał prawo odstąpić od umowy w przypadku odmowy, bez uzasadnionej przyczyny, odbioru robót lub odmowy podpisania protokołu odbioru robót. 2. Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w przypadku: 2.1. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 2.2. zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w ciągu 30 dni od dnia powzięcia o tym wiadomości przez Zamawiającego, 2.3. Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy, w terminie 7 dni od dnia przekazania terenu budowy, 2.4. instytucje nadzoru budowlanego wstrzymały wykonywanie robót z przyczyn nieprawidłowego lub niebezpiecznego ich wykonywania bądź wykonywania robót w okolicznościach mogących spowodować szkodę na majątku Zamawiającego, a Wykonawca nie podjął stosownych działań w terminie 7 dni od wyznaczonej daty na usunięcie tych nieprawidłowości, 2.5. w przypadku nieprawidłowego wykonywania przez Wykonawcę prac (w szczególności w zakresie wykonawstwa, zastosowanych materiałów i urządzeń) lub wykonywania ich w sposób niezgodny z przepisami prawa, sztuką budowlaną lub poleceniami Zamawiającego; 2.6. w przypadku rażącego naruszenia wymagań niniejszej umowy, norm lub przepisów BHP przez Wykonawcę; 2.7. w przypadku uznania przez Zamawiającego postępu wykonania prac przez Wykonawcę jako zagrażającego dla dotrzymania terminu ich zakończenia, 3. W terminie 14 dni od chwili wystąpienia danej okoliczności uzasadniającej prawo odstąpienia oraz bezskutecznego upływu dodatkowego terminu wyznaczonego Wykonawcy na usunięcie takiej okoliczności. 4. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. 5. Bez uszczerbku dla innych postanowień niniejszej umowy, Zamawiający ma prawo przejąć tylko prawidłowo wykonaną część prac oraz odstąpić od umowy w pozostałym zakresie. W takim przypadku, Zamawiający może żądać naprawienia wynikłej stąd szkody w pełnym zakresie, w tym m.in. poprzez obciążenie Wykonawcy wszelkimi kosztami i wydatkami związanymi z samodzielnym wykonaniem pozostałej części prac lub powierzeniem ich prowadzenia i zakończenia innemu wykonawcy. 6. W przypadku odstąpienia od całości lub części niniejszej umowy, Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę wynagrodzenia za roboty prawidłowo wykonane do dnia doręczenia drugiej stronie oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy, które zostały odebrane przez Zamawiającego. 7. Obliczenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy nastąpi w oparciu o wycenę powołanego na koszt Wykonawcy biegłego rzeczoznawcę. 8. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę biegłego rzeczoznawcy w terminie trzech dni od terminu ustalonego z Zamawiającym, Zamawiający wyznaczy biegłego w tym zakresie, a koszty jego wynagrodzenia pokryje Wykonawca. 9. Wykonawcy przysługiwać będzie również zwrot kosztów zakupionych lub zamówionych przez Wykonawcę materiałów w celu wykonania niniejszej umowy, przed dniem, w którym dokonano odstąpienia, pod warunkiem, że ich koszt nie będzie rażąco odbiegał od cen rynkowych, pod warunkiem przeniesienia wszelkich praw do nich na Zamawiającego. 10. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca niezwłocznie wstrzyma i zabezpieczy roboty zgodnie ze sztuką budowlaną. 11. Strony postanawiają, iż pomimo odstąpienia od Umowy, postanowienia w przedmiocie gwarancji i rękojmi nadal obowiązują w odniesieniu do prac odebranych przez Zamawiającego w trybie określonym w ust. 4, a także nadal obowiązują postanowienia dotyczące kar umownych i roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nieterminowego wykonania umowy przez Wykonawcę. 12. Odstąpienie od niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz powinno zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 13. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej, w postaci aneksu i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Realizacja robót budowlanych branży wodno - kanalizacyjnej na terenie gminy Skrzyszów
- Poprawa jakości parkingów, placów i dróg na terenie Gminy Brąszewice
- Prace remontowe II etap, odbudowa boiska koszykówki, bieżni, przeniesienie urządzeń siłowni
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Sobków - etap III
- "Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Alwernia w miejscowości wraz z infrastrukturą drogową i techniczną" (Przebudowa drogi gminnej nr 101252K wraz z infrastrukturą techniczną ...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.