eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Utrzymanie cieków naturalnych istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa i urządzeń melioracji podstawowych w 2017 r. Województwo Wielkopolskie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28



Ogłoszenie nr 540676-N-2017 z dnia 2017-06-28 r.

Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie: Utrzymanie cieków naturalnych istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa i urządzeń melioracji podstawowych w 2017 r. Województwo Wielkopolskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, krajowy numer identyfikacyjny 658640000410, ul. ul. Śniadeckich  5 , 64100   Leszno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 655 295 640, , e-mail ro.leszno@wzmiuw.pl, , faks 655 295 671.
Adres strony internetowej (URL): www.wzmiuw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.wzmiuw.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pomocą operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
64-100 Leszno, ul. Śniadeckich 5, pokój nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie cieków naturalnych istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa i urządzeń melioracji podstawowych w 2017 r. Województwo Wielkopolskie
Numer referencyjny: ROEUM-3520/2P/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Utrzymanie cieków naturalnych istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa i urządzeń melioracji podstawowych w 2017 r. Miejsce realizacji zamówienia: Województwo Wielkopolskie Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z utrzymaniem (konserwacją) w należytym stanie technicznym koryt cieków naturalnych oraz urządzeń melioracji podstawowych, zapewniających ich drożność oraz swobodny spływ wód. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Szczegółowy zakres i rodzaj prac przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, z podaniem ich lokalizacji (kilometrażu) określają: - wytyczne wykonania i odbioru prac utrzymaniowych dla części od nr 1 do nr 6 - załącznik nr 10.1 - 10.6 do SIWZ, - przedmiary robót dla części od nr 1 do nr 6 - załącznik nr 11.1 - 11.6 do SIWZ, - mapy poglądowe z naniesioną lokalizacją prac dla części od nr 1 do nr 6 - załącznik nr 12.1 - 12.6 do SIWZ. Część nr 1 - Obwałowania - Kanał Borownica, Orla, Radęca cz. I Część nr 2 - Obwałowania - Dąbrocznia, Masłówka Część nr 3 - Obwałowania - Rów Polski Część nr 4 - Obwałowania - Kościański Kanał Obry Część nr 5 - Kanał Borownica, Most III, Orla, Orla Leniwa, Radęca cz. I, Rów Graniczny, Żydowski Bród, Kanał Goliński, Rów Trzeboszewski, Złota Woda Część nr 6 - Kanał Błotnicki, Kanał Breński, Kanał Kaszczorski, Kanały Łączące, Popowo, Kanał Boszkowski, Kanał Boszkowskie-Małe, Kanał Trzebickie-Małe, Kanał Wielkie-Małe, Kanał Wonieski, Kościański Kanał Obry

II.5) Główny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-10-16

II.9) Informacje dodatkowe: UWAGA: TERMIN WYKONANIA dla wykoszenia obwałowań cieków tj. część nr 1, 2, 3, 4 - od następnego dnia po podpisaniu umowy do 15 sierpnia 2017 r. TERMIN WYKONANIA dla wykoszenia skarp i dna cieków tj. część nr 5, 6 - od 16 sierpnia 2017 r. do 16 października 2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - wymagań nie określa się.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: - wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - wykonawcy wykonali należycie co najmniej 3 usługi w zakresie wodno-melioracyjnym i/lub utrzymania (konserwacji) cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych, w tym co najmniej jedną usługę na kwotę nie mniejszą niż: - 50.000 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami z branży wodno-melioracyjnej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: - dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami z branży wodno-melioracyjnej.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 5 do SIWZ) - wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający (np. opłacona polisa), że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg załącznika nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 7 i 8 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony formularz oferty sporządzony wg zał. nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo(a) do działania w imieniu wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie wykonawcy, ewentualne inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(ych) w imieniu wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 3. Zobowiązanie podmiotu/osoby udostępniającego(ej) wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg zał. nr 4 do SIWZ. 4. Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium. Wadium na poszczególne części zamówienia ustala się na kwotę: Część nr 1 - 4 800 zł (słownie cztery tysiące osiemset 00/100 zł), Część nr 2 - 2 800 zł (słownie dwa tysiące osiemset 00/100 zł), Część nr 3 - 5 300 zł (słownie pięć tysięcy trzysta 00/100 zł), Część nr 4 - 4 500 zł (słownie cztery tysiące pięćset 00/100 zł), Część nr 5 - 5 200 zł (słownie pięć tysięcy dwieście 00/100 zł), Część nr 6 - 3 100 zł (słownie trzy tysiące sto 00/100 zł). Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert obejmujące cały okres związania ofertą.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w formie aneksu do umowy, w zakresie: 1. Zmiany umownego terminu realizacji robót w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferyczno-hydrologicznych, uniemożliwiających wykonywanie prac utrzymaniowych przez okres dłuższy niż 14 dni. Przedłużenie terminu realizacji robót może nastąpić, po uzgodnieniu z zamawiającym maksymalnie o okres zaistniałych niekorzystnych warunków. 2. Wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych. 3. Zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie. 4. Powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie. 5. Zmiany części zamówienia (część - etap - rodzaj robót - rozmiar), wskazanego w ofercie jako powierzonego podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-07, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część nr 1 - Obwałowania - Kanał Borownica, Orla, Radęca cz. I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie obwałowania cieku Kanał Borownica w km 0+000-2+380 - Etap 1 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania prawego w km 0+000-2+120 oraz lewego w km 0+000-2+380 z wygrabieniem wykoszonych porostów 2. Utrzymanie obwałowania cieku Orla w km 21+282-42+126 i 44+325-47+236 - Etap 2 gm. Rawicz, Pakosław i Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Na przedmiotowym obiekcie występuje partycypacja w kosztach. Zakres robót finansowanych przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno to: Utrzymanie obwałowania cieku Orla w km 21+282-40+012; 40+660-42+126 i 44+325-47+236 - mechaniczne wykoszenie obwałowania z wygrabieniem w km 21+282-40+012 - wał lewy i prawy i 40+660-42+126, 44+325-47+236 - wał lewy oraz 40+660-42+126, 44+325-45+640 i 47+179-47+236 - wał prawy Zakres robót finansowanych przez Wodociągi Gminne Sp. z o.o., ul. Leśna 42, 63-920 Pakosław to: Utrzymanie obwałowania cieku Orla w km 40+012-40+660 - mechaniczne wykoszenie obwałowania z wygrabieniem wykoszonych porostów 3. Utrzymanie obwałowania cieku Radęca cz. I w km 0+000-1+939 - Etap 3 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania oraz wygrabienie wykoszonych porostów w km 0+000-1+939 (lewe) i 1+203-1+939 (prawe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część nr 2 - Obwałowania - Dąbrocznia, Masłówka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie obwałowania cieku Dąbrocznia w km 1+500-9+100 - Etap 1 gm. Rawicz, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania z wygrabieniem wykoszonych porostów 2. Utrzymanie obwałowania cieku Masłówka w km 3+875-6+912 i 6+961-14+000 - Etap 2 gm. Rawicz, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania z wygrabieniem wykoszonych porostów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część nr 3 - Obwałowania - Rów Polski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie obwałowania cieku Rów Polski w km 0+000-20+032 - Etap 1 gm. Święciechowa, Rydzyna, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie gm. Poniec, pow. gostyński, woj. wielkopolskie Wał lewy km 2+500-8+100 i rów odsiąkowy - mechaniczne wykoszenie porostów z wału lewego cieku z pocięciem roślinności na sieczkę z rozłożeniem równomiernym na powierzchni wykoszonej wału - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i dna rowu odsiąkowego z pocięciem roślinności na sieczkę z wygrabieniem ze skarp i dna w km 5+400-6+044 (644 mb), 6+332-6+631 (299 mb) Wał prawy km 0+000-8+100 i rów odsiąkowy - mechaniczne wykoszenie porostów z wału prawego cieku z pocięciem roślinności na sieczkę z rozłożeniem równomiernym na powierzchni wykoszonej wału - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i dna rowu odsiąkowego z pocięciem roślinności na sieczkę z wygrabieniem ze skarp i dna w km 2+620-5+083 - mechaniczne wykoszenie porostów z ławeczki z pocięciem roślinności na sieczkę w km 2+620-5+083 - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i dna rowu odsiąkowego z pocięciem roślinności na sieczkę z wygrabieniem ze skarp i dna w km 5+920-6+443 Rów Polski w km 8+100-9+887 z koryta jednodzielne z obwałowaniem - mechaniczne wykoszenie porostów z wałów z pocięciem roślinności na sieczkę z rozłożeniem równomiernym na powierzchni wykoszonej wału Rów Polski w km 9+887-20+032 koryto dwudzielne z obwałowaniem i rowem odsiąkowym - mechaniczne wykoszenie porostów z wałów z pocięciem roślinności na sieczkę z rozłożeniem równomiernym na powierzchni wykoszonej wału - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i dna rowu odsiąkowego z pocięciem roślinności na sieczkę z wygrabieniem ze skarp i dna w km 12+592-14+653
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część nr 4 - Obwałowania - Kościański Kanał Obry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie obwałowania cieku Kościański Kanał Obry w km 0+000-16+200 - Etap 1 gm. Kościan, pow. kościański, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania z wygrabieniem wykoszonych porostów 2. Utrzymanie obwałowania cieku Kościański Kanał Obry w km 16+200-30+250 - Etap 2 gm. Krzywiń, pow. kościański, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania z wygrabieniem wykoszonych porostów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Część nr 5 - Kanał Borownica, Most III, Orla, Orla Leniwa, Radęca cz. I, Rów Graniczny, Żydowski Bród, Kanał Goliński, Rów Trzeboszewski, Złota Woda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie cieku Kanał Borownica w km 0+000-5+090 - Etap 1 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów na długości 5,090 km 2. Utrzymanie cieku Most III w km 0+000-1+670 - Etap 2 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów na długości 1,670 km 3. Utrzymanie cieku Orla w km 21+282-42+126 i 44+325-47+236 - Etap 3 gm. Rawicz, Pakosław i Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Na przedmiotowym obiekcie występuje partycypacja w kosztach. Zakres robót finansowanych przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno to: Utrzymanie cieku Orla w km 21+282-40+012; 40+660-42+126 i 44+325-47+236 - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 21+500-40+012; 40+660-42+126 i 44+325-47+236 na długości 22,889 km - mechaniczne wykoszenie międzywala z wygrabieniem w km 21+282-40+012; 40+660-42+126 i 44+325-47+236 Zakres robót finansowanych przez Gminę Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz to: Utrzymanie cieku Orla w km 21+282-21+500 - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem w km 21+282- 21+500 na długości 0,218 km Zakres robót finansowanych przez Wodociągi Gminne Sp. z o.o., ul. Leśna 42, 63-920 Pakosław to: Utrzymanie cieku Orla w km 40+012-40+660 - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 40+012-40+660 na długości 0,648 km - mechaniczne wykoszenie międzywala z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 40+012-40+660 4. Utrzymanie cieku Orla Leniwa w km 0+000-7+500 - Etap 4 gm. Pakosław i Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów na długości 7,500 km 5. Utrzymanie cieku Radęca cz. I w km 0+000-2+015 i rowów odsiąkowych - Etap 5 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku oraz wygrabienie wykoszonych porostów na długości 2,015 km - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i ręczne wykoszenie dna oraz wygrabienie wykoszonych porostów - rów odsiąkowy R-3 w km 0+000-0+777 - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i ręczne wykoszenie dna oraz wygrabienie wykoszonych porostów - rów odsiąkowy R-3-1 w km 0+000-0+444 - mechaniczne wykoszenie porostów ze skarp i ręczne wykoszenie dna oraz wygrabienie wykoszonych porostów - rów odsiąkowy R-3-2 w km 0+000-0+046 6. Utrzymanie cieku Rów Graniczny w km 0+000-8+130 - Etap 6 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów na długości 8,130 km 7. Utrzymanie cieku Żydowski Bród w km 0+000-0+750 - Etap 7 gm. Jutrosin, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów na długości 0,750 km 8. Utrzymanie cieku Kanał Goliński w km 0+000-1+428 - Etap 8 gm. Bojanowo, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów na długości 1,428 km 9. Utrzymanie cieku Rów Trzeboszewski w km 0+000-0+922; 1+118-7+468 i 7+589-7+800 - Etap 9 gm. Bojanowo, pow. rawicki, woj. wielkopolskie Na przedmiotowym obiekcie występuje partycypacja w kosztach. Zakres robót finansowanych przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno to: Utrzymanie cieku Rów Trzeboszewski w km 0+000-0+922; 1+118-6+212 i 6+887-7+468 - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+922; 1+118-6+212 i 6+887-7+468 na długości 6,597 km Zakres robót finansowanych przez Gminę Bojanowo Urząd Miasta i Gminy Bojanowo, Rynek 12, 63-940 Bojanowo to: Utrzymanie cieku Rów Trzeboszewski w km 6+212-6+887 i 7+589-7+800 - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 6+212-6+887 i 7+589-7+800 na długości 0,886 km 10. Utrzymanie cieku Złota Woda w km 0+000-4+720 gm. Rawicz, pow. rawicki, woj. wielkopolskie - Etap 10 Na przedmiotowym obiekcie występuje partycypacja w kosztach. Zakres robót finansowanych przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno to: Utrzymanie cieku Złota Woda w km 0+513-4+720 - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+513-4+720 na długości 4,207 km Zakres robót finansowanych przez Gminę Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz to: Utrzymanie cieku Złota Woda w km 0+000-0+513 - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+513 na długości 0,513 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Część nr 6 - Kanał Błotnicki, Kanał Breński, Kanał Kaszczorski, Kanały Łączące, Popowo, Kanał Boszkowski, Kanał Boszkowskie-Małe, Kanał Trzebickie-Małe, Kanał Wielkie-Małe, Kanał Wonieski, Kościański Kanał Obry
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Utrzymanie cieku Kanał Błotnicki w km 0+000-3+140 - Etap 1 gm. Przemęt, pow. wolsztyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-3+140 na długości 3,140 km - mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia na obszarze 0,035 ha 2. Utrzymanie cieku Kanał Breński w km 0+000-13+250 - Etap 2 gm. Wijewo, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-13+250 na długości 13,250 km - ręczne ścinanie i karczowanie zagajników na obszarze 0,025 ha 3. Utrzymanie cieku Kanał Kaszczorski w km 0+000-2+960 - Etap 3 gm. Przemęt, pow. wolsztyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-2+960 na długości 2,960 km - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-2+960 na długości 2,960 km - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na obszarze 0,050 ha 4. Utrzymanie cieku Kanały Łączące w km 0+000-3+200 - Etap 4 gm. Wijewo, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-3+200 na długości 3,200 km - mechaniczne karczowanie podszycia i krzaków na obszarze 0,150 ha 5. Utrzymanie cieku Popowo w km 0+000-8+300 - Etap 5 gm. Przemęt, pow. wolsztyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-8+300 na długości 8,300 km - ręczne ścinanie i karczowanie zagajników na obszarze 0,045 ha 6. Utrzymanie cieku Kanał Boszkowski w km 0+000-1+500 - Etap 6 gm. Włoszakowice, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie Na przedmiotowym obiekcie występuje partycypacja w kosztach: Zakres robót finansowanych przez Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno to: Utrzymanie cieku Kanał Boszkowski w km 0+000-1+500 - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-1+500 na długości 1,500 km - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-1+500 na długości 1,500 km - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia Zakres robót finansowanych przez Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice to: Utrzymanie cieku Kanał Boszkowski w km 0+000-0+550 - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+550 na długości 0,550 km - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+550 na długości 0,550 km - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia 7. Utrzymanie cieku Kanał Boszkowskie-Małe w km 0+000-1+100 - Etap 7 gm. Włoszakowice, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-1+100 na długości 1,100 km - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-1+100 na długości 1,100 km - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na obszarze 0,010 ha 8. Utrzymanie cieku Kanał Trzebickie-Małe w km 0+000-0+990 - Etap 8 gm. Włoszakowice, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+990 na długości 0,990 km - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+990 na długości 0,990 km - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na obszarze 0,010 ha 9. Utrzymanie cieku Kanał Wielkie-Małe w km 0+000-0+400 - Etap 9 gm. Włoszakowice, pow. leszczyński, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - ręczne wykoszenie ze skarp cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+400 na długości 0,400 km - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-0+400 na długości 0,400 km 10. Utrzymanie cieku Kanał Wonieski w km 0+000-2+568 - Etap 10 gm. Kościan, pow. kościański, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie obwałowania cieku 0+000-2+568 - mechaniczne wykoszenie ze skarp i dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 0+000-2+568 na długości 2,568 km - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia na obszarze 0,040 ha 11. Utrzymanie cieku Kościański Kanał Obry w km 16+200-30+250 - Etap 11 gm. Krzywiń, pow. kościański, woj. wielkopolskie Zakres robót obejmuje: - mechaniczne wykoszenie z dna cieku z wygrabieniem wykoszonych porostów w km 16+200-30+250 na długości 14,050 km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77310000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-16
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)60,00
Skrócony termin wykonania zamówienia (St)40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.