Ogłoszenie nr 540282774-N-2019 z dnia 30-12-2019 r.
Gliwice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 638151-N-2019
Data: 20/12/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 24076379800000,
ul. ul. Gen. Andersa
47,
44-121
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
261111371, e-mail
4wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl, faks
261111232.
Adres strony internetowej (url): https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.1
W ogłoszeniu jest:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Informacje dodatkowe a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) dla zadania nr 1,2 i 3: - aktualną decyzję obejmującą swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku), - aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), - aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), b) dla zadania nr 4: - aktualną decyzję obejmującą swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku), - wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub zbierania, - wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub przetwarzania, - wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. Ustawa o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 j.t. ze zm.)
W ogłoszeniu powinno być:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Informacje dodatkowe a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada: a) dla zadania nr 1,2 i 3: - aktualną decyzję obejmującą swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku), - aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), - aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), b) dla zadania nr 4: - aktualną decyzję obejmującą swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i/lub przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku)i/lub wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub zbierania i/lub wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub przetwarzania i/lub wpis do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. Ustawa o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 j.t. ze zm.)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
5.1
W ogłoszeniu jest:
8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty aktualne na dzień złożenia, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: dla zadania nr 1,2 i 3: - kopię aktualnej decyzji obejmującej swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku), - kopię aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), - kopię aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), dla zadania nr 4: - kopię aktualnej decyzji obejmującej swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku), - zaświadczenie o wpisie do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub zbierania, - zaświadczenie o wpisie do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub przetwarzania, - zaświadczenie o wpisie do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. Ustawa o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 j.t. ze zm.).
W ogłoszeniu powinno być:
8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni dokumenty aktualne na dzień złożenia, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: dla zadania nr 1,2 i 3: - kopię aktualnej decyzji obejmującej swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku), - kopię aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii na przewóz odpadów kat. 3 określonymi środkami transportu zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), - kopię aktualnej decyzji powiatowego lekarza weterynarii nadającego numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów kat. 3, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1967), dla zadania nr 4: - kopię aktualnej decyzji obejmującej swoim zakresem rodzaje odpadów przedstawione w przedmiocie
zamówienia wydaną przez właściwy organ w zakresie zbierania i/lub przetwarzania odpadów (unieszkodliwiania, odzysku0 i/lub zaświadczenie o wpisie do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub zbierania i/lub zaświadczenie o wpisie do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów lub przetwarzania i/lub zaświadczenie o wpisie do rejestru właściwego organu w zakresie transportu przedmiotowych odpadów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. Ustawa o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 j.t. ze zm.).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-12-31, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-01-07, godzina: 09:00
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Gliwicach. Wymiana windy"
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- Dostawy materiałów stopowych na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląskiego Instytutu Technologicznego
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych ze sporządzeniem map do celów prawnych na potrzeby postępowań dotyczących regulacji stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
- 71-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG.1200.2712.20.2024 Usługa napraw pogwarancyjnych i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.