Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-02
Ogłoszenie nr 540058577-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.
Gliwice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 526703-N-2020
Data: 26/03/2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44-102
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2788401, 32 2789198, 32 2789119, 32 2789196, 32 2789193, 32 2789116, 32 2789117, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
1.1
W ogłoszeniu jest:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie:
a) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice w zakresie co najmniej następujących odpadów o kodach: 200301, 200307, 200201, 150107, 150110*, 170107, 150101, 150102, 150111*, 170604 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. - O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 ze zm.),
b) zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.),
c) zbierania zużytego sprzętu elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. - O zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 ze zm.),
d) przetwarzania odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).
W ogłoszeniu powinno być:
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie:
a) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice w zakresie co najmniej następujących odpadów o kodach: 200301, 200307, 200201, 150107, 150110*, 170107, 150101, 150102, 150111*, 170604 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. - O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 ze zm.),
b) zbierania odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.),
c) zbierania zużytego sprzętu elektronicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. - O zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 ze zm.),
d) transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
III
Punkt:
5.1
W ogłoszeniu jest:
W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice w zakresie co najmniej następujących odpadów o kodach: 200301, 200307, 200201, 150107, 150110*, 170107, 150101, 150102, 150111*, 170604 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. - O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 ze zm.),
2) aktualnej decyzji na zbieranie i przetwarzanie odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.),
3) pisma wydanego przez właściwy organ państwowy o nadanym numerze rejestrowym w zakresie posiadanego wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. - O zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 ze zm.),
4) oświadczenia o posiadaniu odpowiedniego zakładu przetwarzania odpadów (w przypadku, gdy Wykonawca jest właścicielem zakładu przetwarzania odpadów) lub aktualną umowę z zakładem przetwarzania odpadów (w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem zakładu przetwarzania odpadów),
5) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rozdz. VI ust. 3 pkt 3.2.1 SIWZ,
6) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskach tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w odniesieniu do warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt. 1) powyżej) - wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
7) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (w odniesieniu do warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt. 2) powyżej) - wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
8) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w odniesieniu do warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt. 3) powyżej) - wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być:
W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice w zakresie co najmniej następujących odpadów o kodach: 200301, 200307, 200201, 150107, 150110*, 170107, 150101, 150102, 150111*, 170604 zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. - O utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. , poz. 2010 ze zm.),
2) aktualnej decyzji na zbieranie odpadów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. - O odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.),
3) pisma wydanego przez właściwy organ państwowy o nadanym numerze rejestrowym w zakresie posiadanego wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. - O zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1895 ze zm.),
4) wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o których mowa w ustawie z 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), czyli bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO),
5) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rozdz. VI ust. 3 pkt 3.2.1 SIWZ,
6) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskach tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w odniesieniu do warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt. 1) powyżej) - wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
7) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (w odniesieniu do warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt. 2) powyżej) - wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ,
8) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (w odniesieniu do warunku opisanego w sekcji III.1.3) pkt. 3) powyżej) - wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-03, godzina: 09:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-04-07, godzina: 09:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego IR na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...). Znak sprawy: IA1.283.23.2024.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych klasy MEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). Znak sprawy IA1.283.22.2024.AG.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji (...) Znak sprawy: IA1.283.15.2024.AL
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- 53-P-24 Remont pomieszczeń w obiektach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.