eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru nad robotami budowlano - montażowymi w zakresie rewitalizacji istniejącego kompleksu sportowo - rekreacyjnego obejmującego przebudowę i rozbudowę istniejących budynków i niecek basenowych w ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "PRZECIW WYKLUCZENIU - KRAINA BEZ BARIER w PODDĘBICACH - REWITALIZACJA KOMPLEKSU GEOTERMALNEGO"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-17

Ogłoszenie nr 540010999-N-2019 z dnia 17-01-2019 r.

Poddębice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 503016-N-2019
Data: 11-01-2019

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Poddębice, Krajowy numer identyfikacyjny 730934387, ul. Łódzka 17/21, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 436782580, e-mail gmina@poddebice.pl, faks 43678 39 95.
Adres strony internetowej (url): http://poddebice.pl/

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji robót w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającej na co najmniej jednej rozbiórce obiektów budowlanych o wartości brutto 100 000,00 zł wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, b) usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji w zakresem zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającej na: - co najmniej jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku np. jak budynku sportu i rekreacji w tym hale sportowe i widowiskowe lub kryte baseny o kubaturze brutto nie mniejszej niż 12 000 m³ wraz z zagospodarowaniem terenu i podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, - co najmniej jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu sportowo-rekreacyjnego np. jak pływalni, basenu odkrytego wyposażonego w nieckę basenową o powierzchni lustra wody co najmniej 500 m² wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie. Spełnienie powyższego warunku nie musi odbywać się w ramach jednego zamówienia. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lat (tj. 5 lat) przed upływem terminu składania ofert zgodnie z § 2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
W ogłoszeniu powinno być: Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: a) co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji robót w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającej na co najmniej jednej rozbiórce obiektów budowlanych o wartości brutto 100 000,00 zł wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, b) usługę, której przedmiotem było pełnienie funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji w zakresem zgodnym z przedmiotem zamówienia polegającej na: - co najmniej jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku np. jak budynku sportu i rekreacji w tym hale sportowe i widowiskowe lub kryte baseny o kubaturze brutto nie mniejszej niż 12 000 m³ wraz z zagospodarowaniem terenu i podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, - co najmniej jednej budowie, rozbudowie lub przebudowie obiektu sportowo-rekreacyjnego np. jak pływalni, basenu odkrytego wyposażonego w nieckę basenową o powierzchni lustra wody co najmniej 500 m² wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie. Spełnienie powyższego warunku nie musi odbywać się w ramach jednego zamówienia. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lat (tj. 7 lat) przed upływem terminu składania ofert zgodnie z § 2 ust. 5 pkt 2 Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 5.1)
W ogłoszeniu jest: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: A. W celu spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: A.1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
W ogłoszeniu powinno być: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: A. W celu spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy na wezwanie Zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: A.1) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.