eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne, kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP - w podziale na cztery części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-04-19



Ogłoszenie nr 539899-N-2019 z dnia 2019-04-19 r.

Polska Akademia Nauk: Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne, kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP - w podziale na cztery części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Akademia Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 32571300000000, ul. pl. Defilad  1 , 00-901  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 182 62 32, e-mail zp@pan.pl, faks 22 182 70 58.
Adres strony internetowej (URL): www.pan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Polska Akademia Nauk

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pan.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pan.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Polska Akademia Nauk, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa, PKiN, piętro 25 pok. 2516.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne, kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych, ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP - w podziale na cztery części
Numer referencyjny: ZZP.261.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na rzecz Polskiej Akademii Nauk w podziale na cztery części. Część 1 - ubezpieczenia majątkowe 1) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk - all risks (AR); 2) ubezpieczenie zwiększonych (udokumentowanych) kosztów działalności i strat finansowych powstałych wskutek przerw w działalności; 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - (EEI); 4) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ogólnej - (OC); Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ. Załączniki do OPZ w części 1 stanowią: Załącznik nr 1 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia sprzętu elektronicznego do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 2 do OPZ Część 1 - wykaz budynków i budowli wg wartości odtworzeniowej, Załącznik nr 3 do OPZ Część 1 - wykaz budynków i budowli wg wartości rzeczywistej, Załącznik nr 4 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia maszyn i urządzeń z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 5 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia pojazdów do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 6 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia zbiorów bibliotecznych i księgozbiorów do ubezpieczenie all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 7 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia zbiorów muzealnych do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych. Wzór umowy do Części 1 stanowi Załącznik nr 7a do SIWZ. Część 2 - ubezpieczenia komunikacyjne 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone ruchem tych pojazdów; 2) ubezpieczenie autocasco pojazdów mechanicznych od uszkodzeń, zniszczeń i kradzieży; 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych; 4) ubezpieczenie assistance dla pojazdów silnikowych do 2t ładowności. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Załączniki do OPZ w części 1 stanowią: Załącznik nr 1 do OPZ Część 2 - zestawienie floty pojazdów z podziałem na Ubezpieczonych. Wzór umowy do Części 2 stanowi Załącznik nr 7b do SIWZ. Część 3 - ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ. Wzór umowy do Części 3 stanowi Załącznik nr 7c do SIWZ. Część 4 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1d do SIWZ. Wzór umowy do Części 4 stanowi Załącznik nr 7d do SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi związane z realizacją przedmiotu zamówienia polegające w szczególności na czynnościach administracyjnych związanych z wystawieniem umów ubezpieczeniowych, koordynowaniem zgłoszeń szkód czy rozliczaniem płatności - dotyczy każdej części zamówienia. Zakres czynności został podany w §11 ust. 1 umowy, które powinny być wykonywane przez min. 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ (wzór umowy). 4. Zamawiający na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp przewiduje wizję lokalną przed terminem składania ofert, po uprzednim uzgodnieniu terminu wizji lokalnej z Zamawiającym. Szczegóły uzgodnienia wizji lokalnej zawarte zostały w Rozdziale IX ust. 12 SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66516400-4
66515000-3
66515100-4
66515200-5
66515400-7
66516100-1
66514110-0
66519000-1
66512100-3
66512000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia na ubezpieczenie dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia i do którego (Części) składa ofertę, zgodnie z ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej z dnia 11.09.2015 r. (tekst jedn. tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 999 ze zmianami);
Informacje dodatkowe W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w ust. 1 pkt 2) lit.a) musi spełnić samodzielnie każdy z Wykonawców (członek konsorcjum).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju Wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, Wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru. Wyjaśnienie: Wykonawca, który nie jest obowiązany do posiadania zezwolenia, może złożyć zaświadczenie organu nadzoru lub oświadczenie organu reprezentującego. Wykonawca prowadzący działalność ubezpieczeniową na podstawie posiadanego zezwolenia właściwego organu nie może złożyć zamiast tego zezwolenia zaświadczenia organu nadzoru lub oświadczenia organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) wypełniony formularz cenowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ (Wykonawca składa wypełniony formularz cenowy właściwy do Części zamówienia na którą składa Ofertę formularz cenowy, nie podlega uzupełnieniu, brak złożenia spowoduje odrzucenie oferty jako nieodpowiadającej treści SIWZ); 3) oświadczenia wskazane w Rozdziale VIII ust. 1- 4 SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6) zobowiązanie innego podmiotu - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - jeżeli dotyczy. 2. Do oferty należy dołączyć uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli dotyczy). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (C)80,00
Klauzula fakultatywna (K)20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zostanie podpisana, dla każdej części zamówienia oddzielnie, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ. 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności i zostały przewidziane w Istotnych postanowieniach umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 1. Stosownie do przepisu art. 144 ustawy Pzp postanowienia Umowy mogą ulec zmianie w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jeżeli: 1) wystąpią zmiany przepisów prawa, które powodować będą konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w Umowie lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia - Strony mogą zmienić zakres ubezpieczenia; 2) konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia określonego w Umowie będzie wynikała z zobowiązań, w tym zobowiązań umownych Zamawiającego - Strony mogą zmienić zakres ubezpieczenia; 3) wystąpi zmiana okoliczności, które spowoduje konieczność rozszerzenia danego ubezpieczenia lub spowodują niezasadność danego ubezpieczenia (w szczególności: zmiana w zakresie działalności, pojawienie się lub ujawnienie nowych zagrożeń, okoliczności pociągających za sobą możliwość powstania wypadku, sprzedaż, likwidacja lub zakup przedmiotów ubezpieczenia) - Strony mogą zmienić zakres ubezpieczenia; 4) nastąpią zmiany w mieniu Zamawiającego, które skutkować będą koniecznością skorygowania sum ubezpieczenia lub limitów podanych w SIWZ (w szczególności zakup, sprzedaż, rozbudowa, wyłączenie z użytkowania, zmiana wartości rynkowej lub odtworzeniowej) - Strony mogą zmienić zakres ubezpieczenia; 5) w przypadku, w którym wskutek ustania ochrony ubezpieczeniowej i zwrotu części składki, o której mowa w § 5 ust. 4, wynagrodzenie określone w § 5 ust. 1 ulegnie obniżeniu - Strony mogą wydłużyć termin realizacji Umowy, o oznaczony okres wynoszący maksymalnie 6 miesięcy (dotyczy części 1). 2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie lub utrzymanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy. 3. Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług - wynagrodzenie Wykonawcy przewidziane Umową ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dacie wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług. 4. Strony postanawiają, że w przypadku zmian: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub 3) wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Strony wprowadzą zmianę wysokości Wynagrodzenia odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę, o jaką Wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji, w szczególności przez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcę kwoty lub przez zgłoszenie zastrzeżeń i żądanie wyjaśnień co do poszczególnych elementów kalkulacji. 5. W celu uniknięcia wątpliwości Strony potwierdzają, że z żądaniem zmiany Wynagrodzenia może wystąpić także Zamawiający - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia wskazanych w tym postanowieniu szczegółowych kalkulacji niezwłocznie po otrzymaniu żądania Zamawiającego. 6. Zmiana wysokości Wynagrodzenia w związku z ust. 3 i ust. 4 nastąpi od momentu jej wprowadzenia przez Strony, przy czym jeżeli zmiana kosztów Wykonawcy nastąpiła przed dokonaniem zmiany Umowy, zmiana wysokości Wynagrodzenia będzie uwzględniała także zmianę wysokości kosztów ponoszonych po dacie zmiany odpowiednich przepisów prawa, a przed datą dokonania zmiany Umowy. 7. Wszelkie zmiany warunków niniejszej Umowy wymagają zawarcia aneksu przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną powiadomieni o jego wynikach. 2. Po zatwierdzeniu wyboru najkorzystniejszej oferty informacja o wyborze zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Przed zawarciem umowy ubezpieczenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu Ogólne Warunki Ubezpieczenia mające zastosowanie dla poszczególnych ryzyk objętych zakresem umowy. 4. Zgodnie z §11 wzoru umowy - załącznik nr 7a,7b,7c,7d do SIWZ Wykonawca przekaże Zamawiającemu Listę osób z wykonywanym zakresem czynności wraz z oświadczeniem potwierdzającym ich zatrudnienie na umowę o pracę. 5. Zamawiający przystąpi do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w trybie art. 94 ustawy Pzp, z uwzględnieniem zapisów art. 139 ustawy Pzp. 6. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 7. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8. Wszystkie umowy ubezpieczenia dotyczące poszczególnych ryzyk (w ramach poszczególnych Części), zawarte będą w jednym wybranym zakładzie ubezpieczeń, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców umowy ubezpieczenia będą zawarte z wybranym członkiem konsorcjum.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część 1 - ubezpieczenia majątkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na rzecz Polskiej Akademii Nauk w podziale na Część 1 - ubezpieczenia majątkowe 1) ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk - all risks (AR); 2) ubezpieczenie zwiększonych (udokumentowanych) kosztów działalności i strat finansowych powstałych wskutek przerw w działalności; 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - (EEI); 4) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej ogólnej - (OC); Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ. Załączniki do OPZ w części 1 stanowią: Załącznik nr 1 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia sprzętu elektronicznego do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 2 do OPZ Część 1 - wykaz budynków i budowli wg wartości odtworzeniowej, Załącznik nr 3 do OPZ Część 1 - wykaz budynków i budowli wg wartości rzeczywistej, Załącznik nr 4 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia maszyn i urządzeń z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 5 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia pojazdów do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 6 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia zbiorów bibliotecznych i księgozbiorów do ubezpieczenie all risks z podziałem na Ubezpieczonych, Załącznik nr 7 do OPZ Część 1 - wykaz sum ubezpieczenia zbiorów muzealnych do ubezpieczenia all risks z podziałem na Ubezpieczonych. Wzór umowy do Części 1 stanowi Załącznik nr 7a do SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi związane z realizacją przedmiotu zamówienia polegające w szczególności na czynnościach administracyjnych związanych z wystawieniem umów ubezpieczeniowych, koordynowaniem zgłoszeń szkód czy rozliczaniem płatności - dotyczy każdej części zamówienia. Zakres czynności został podany w §11 ust. 1 umowy, które powinny być wykonywane przez min. 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7a do SIWZ (wzór umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516400-4, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66516100-1, 66514110-0, 66519000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)80,00
Klauzula fakultatywna (K)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia na ubezpieczenie dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia.


Część nr: 2Nazwa: Część 2 - ubezpieczenia komunikacyjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na rzecz Polskiej Akademii Nauk w podziale na Część 2 - ubezpieczenia komunikacyjne 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrządzone ruchem tych pojazdów; 2) ubezpieczenie autocasco pojazdów mechanicznych od uszkodzeń, zniszczeń i kradzieży; 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych; 4) ubezpieczenie assistance dla pojazdów silnikowych do 2t ładowności. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ. Załączniki do OPZ w części 1 stanowią: Załącznik nr 1 do OPZ Część 2 - zestawienie floty pojazdów z podziałem na Ubezpieczonych. Wzór umowy do Części 2 stanowi Załącznik nr 7b do SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi związane z realizacją przedmiotu zamówienia polegające w szczególności na czynnościach administracyjnych związanych z wystawieniem umów ubezpieczeniowych, koordynowaniem zgłoszeń szkód czy rozliczaniem płatności - dotyczy każdej części zamówienia. Zakres czynności został podany w §11 ust. 1 umowy, które powinny być wykonywane przez min. 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7b do SIWZ (wzór umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66512100-3, 66516100-1, 66514110-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)80,00
Klauzula fakultatywna (K)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia na ubezpieczenie dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia.


Część nr: 3Nazwa: Część 3 - ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na rzecz Polskiej Akademii Nauk w podziale na Część 3 - ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1c do SIWZ. Wzór umowy do Części 3 stanowi Załącznik nr 7c do SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi związane z realizacją przedmiotu zamówienia polegające w szczególności na czynnościach administracyjnych związanych z wystawieniem umów ubezpieczeniowych, koordynowaniem zgłoszeń szkód czy rozliczaniem płatności - dotyczy każdej części zamówienia. Zakres czynności został podany w §11 ust. 1 umowy, które powinny być wykonywane przez min. 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7c do SIWZ (wzór umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66512100-3, 66512000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)" 80,00
Klauzula fakultatywna (K)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia na ubezpieczenie dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia.


Część nr: 4Nazwa: Część 4 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia na rzecz Polskiej Akademii Nauk w podziale Część 4 - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Polską Akademię Nauk na terytorium RP. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1d do SIWZ. Wzór umowy do Części 4 stanowi Załącznik nr 7d do SIWZ. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi związane z realizacją przedmiotu zamówienia polegające w szczególności na czynnościach administracyjnych związanych z wystawieniem umów ubezpieczeniowych, koordynowaniem zgłoszeń szkód czy rozliczaniem płatności - dotyczy każdej części zamówienia. Zakres czynności został podany w §11 ust. 1 umowy, które powinny być wykonywane przez min. 2 osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub jego podwykonawców na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2017 r. poz. 847 z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3 a, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w Załączniku nr 7d do SIWZ (wzór umowy).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66515100-4, 66515200-5, 66515400-7, 66512100-3, 66512000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena (C)80,00
Klauzula fakultatywna (K)20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia na ubezpieczenie dla każdej części zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.