eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błażowa › "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Błażowej przy ul. Myśliwskiej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-04-04



Ogłoszenie nr 539738-N-2018 z dnia 2018-04-04 r.

Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o.: "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Błażowej przy ul. Myśliwskiej"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV Ochrona Środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działania 4.2 Gospodarka odpadami RPO WP na lata 2014-2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarka Komunalna w Błażowej sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 69068963600000, ul. ul. 3 Maja  35 , 36-030   Błażowa, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 2301444 do 55, e-mail pmaciolek@gkblazowa.itl.pl, faks 17 2301450.
Adres strony internetowej (URL): www.gkblazowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.gkblazowa.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pocztą tradycyjną na adres: Gospodarka Komunalna w Błażowej Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 35
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Błażowej przy ul. Myśliwskiej"
Numer referencyjny: Nr sprawy PM/BZP/2/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiotem inwestycji jest: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Błażowej przy ul. Myśliwskiej, adres inwestycji: Błażowa ul. Myśliwska dz. nr ew. 158/9 i 160/2 obręb Błażowa Miasto Całość zamówienia została podzielona na 7 zadań Zadanie nr 1 - budowa budynku magazynowego zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do SIWZ Zadanie nr 2 - budowa kanalizacji deszczowej, budowa zjazdu z drogi publicznej, utwardzenie placu zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ Zadanie nr 3 - budowa ogrodzenia z bramami wjazdowymi zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie nr 4 - wyposażenie PSZOK wg poniższej tabeli Lp. Nazwa Opis głównych parametrów technicznych Ilość 1 Kontener metalowy przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor żółty z napisem "METALE, otwarty, poj. 33-34 m3 2 2 Kontener metalowy przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor żółty z napisem "TWORZYWA SZTUCZNE", otwarty, poj. 34 m3 1 3 Kontener metalowy przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor zielony z napisem "SZKŁO", otwarty, poj. 33-34 m3 1 4 Kontener metalowy przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor niebieski z napisem "PAPIER", zakryty, system otwierania: wrota; poj. 33-34 m3 1 5 Kontener na popiół przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor szary, zakryty, system otwierania: wrota; poj. 33-34 m3 2 6 Kontener na odpady budowlane przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor zielony, otwarty, poj. 33-34 m3 1 7 Kontener na opony przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor zielony, otwarty, poj. 33-34 m3 1 8 Kontener na odpady zielone przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor brązowy z napisem "BIO", zakryty, system otwierania: wrota; poj. 33-34 m3 1 9 Kontener na meble i inne odpady wielkogabarytowe przystosowany do transportu samochodem typu hakowiec Kolor zielony, zakryty, system otwierania: wrota; poj. 33-34 m3 1 Wszystkie kontenery powinny spełniać wymagania normy DIN 30722 Podstawowe parametry przedmiotowych kontenerów: Wymiary: długość 6500 mm; szerokość 2300 mm; wysokość 2200 - 2250 mm Grubość blach: dno 5 mm; bok 3 mm Pojemność: 33-34 m^3 Waga: ok. 3000 kg Zabezpieczenie antykorozyjne: farba podkładowa, farba nawierzchniowa w kolorze z palety RAL Możliwość zamontowania zwijanej plandeki lub klapy podnoszonej mechanicznie. Drabinka na przedniej ścianie. Szerokość rolek:300mm. System zabezpieczenia tylnych drzwi. Zadanie nr 5 - wyposażenie PSZOK wg poniższej tabeli Lp. Nazwa Opis głównych parametrów technicznych Ilość 1 Pojemnik na baterie, leki i odpady niebezpieczne 1. Pojemnik specjalistyczny na akumulatory - poj. ok 500l szt. 1 2. Pojemnik specjalistyczny na baterie - pojemność ok. 50 l szt. 1 3. Pojemnik specjalistyczny na świetlówki szt. 1 4. Pojemnik specjalistyczny na przeterminowane leki - pojemność ok. 50 l szt. 2 2 Pojemnik na odpady wykonany z polipropylenu Kolor żółty z napisem "METALE I TWORZYWA SZTUCZNE", zamykany, płaska klapa, poj. 1100 l szt. 11 3 Pojemnik na odpady wykonany z polipropylenu Kolor niebieski z napisem "PAPIER" płaska klapa, zamknięty, poj. 1100 l szt. 2 Zadanie nr 6 - wyposażenie PSZOK wg poniższej tabeli Lp. Nazwa Opis głównych parametrów technicznych Ilość 1 Waga magazynowa do 500 kg Waga platformowa, nośność 500 kg, dokładność 100 g, zasilanie sieciowe szt. 1 2 Myjka ciśnieniowa mobilna 1. Możliwość podgrzewania wody i stosowanie detergentów szt. 1 2. Wydajność tłoczenia 500-1000 l/h 3. Ciśnienie robocze od 30-200 bar 4. Kabel zasilający min 5 m 5. Wyposażenie: - Pistolet spryskujący, - Wąż wysokociśnieniowy min 20 m - Lanca spryskująca, 1050 mm - Dysza power - Zintegrowany bęben na wąż wysokociśnieniowy -Zbiornik na środek czyszczący, środek zmiękczający oraz zbiornik paliwa napełniane z zewnątrz - Automatyczne obniżanie ciśnienia po wyłączeniu urządzenia - Dwa zbiorniki na detergenty - Zabezpieczenie przed pracą na sucho 3 Elektronarzędzia 1. Wiertarko-wkrętarka szt. 2 Dane techniczne: Typ zasilania: akumulatorowe; Udar: nie; Napięcie akumulatora: 12 V; Pojemność akumulatora: 1,5 Ah Ilość akumulatorów: 2; Prędkość obrotowa: 380 / 1300 rpm; Ilość biegów: 2; Walizka transportowa: tak 2. Szlifierka kątowa szt. 2 Dane techniczne: Moc nominalna 1.700 W; Moc na wyjściu 1.010 W; Gwint wrzeciona szlifierki M 14; O tarcz 125 mm - O gumowego talerza szlifierskiego125 mm; Funkcje: Ogranicznik prądu rozruchowego; Chłodzenie bezpośrednie System łagodnego rozruchu; Blokada włącznika; Wyłącznik przeciążeniowy; Osłona zabezpieczona przed niekontrolowanym obracaniem się; Blokada ponownego rozruchu 3. Piła motorowa szt.1 Dane techniczne: Specyfikacja silnika: Pojemność skokowa 50,1 cm^3; Moc - 3,4KM; Układ smarowania; Pojemność zbiornika oleju 0,27 lit; Rodzaj pompy olejowej regulowany; Gwarantowana moc akustyczna Lwa 116 dB(A) Urządzenie tnące; odziałka łańcucha 325" LP; Długość prowadnicy 15" : 38 cm; Prędkość przy maks. mocy 24,6 m/s 4. Nożyce do metalu szt. 2 5. Zestaw narzędziowy szt. 1 Dane techniczne: Liczba sztuk w opakowaniu ok. 200; Skład zestawu: nasadki; przedłużki; przeguby; adaptery; grzechotki; uchwyty; pokrętło; klucze sześciokątne, nasadowe, płasko-oczkowe; uchwyty; bity Materiał: stal chromowo - wanadowa Zadanie nr 7 - wyposażenie PSZOK wg poniższej tabeli Lp. Nazwa Opis głównych parametrów technicznych Ilość 1. Dostawa i montaż bram przemysłowych segmentowych szt. 3 Brama przemysłowa wykonana z paneli stalowych ocynkowanych, powlekanych farbami poliestrowymi, wypełnionych 40 [mm] warstwą pianki poliuretanowej aluminiowych. Bramę segmentowa wyposażona w furtkę serwisową i jeden pas okien. Bramy otwierane za pomocą napędu elektrycznego wyposażonego w układ sterowania góra-dół-stop. Wykonawca zapewni dodatkowo sprawny, fachowy montaż oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45111200-0
45200000-9
45210000-2
45342000-6
45112710-5
45311000-0
45233252-0
45332000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: 2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien potwierdzić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: dla zadania 1 i 2 nie mniejszą niż 100 000,00 zł; dla zadania 3 i 4 nie mniejszą niż 200 000,00 zł dla zadania 5,6,7 nie mniejszą niż 50 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający, w oparciu o art. 22 ust. 1b uPzp wymaga wykazania spełniania następujących warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej: a) Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie budynku w konstrukcji stalowej o pow. minimum 100 m^2 dotyczy (zadania nr 1) budowie placu manewrowego lub parkingu z asfaltu o powierzchni min 500 m^2(dotyczy zadania nr 2) Wykonawca powinien przedstawić tylko wykaz robót budowlanych odpowiadających niniejszemu warunkowi z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ; 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach - w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - w załączniku nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: dla zadania 1 i 2 nie mniejszą niż 100 000,00 zł; dla zadania 3 i 4 nie mniejszą niż 200 000,00 zł dla zadania 5,6,7 nie mniejszą niż 50 000,00 zł - potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 5.1 ppkt 2.2 SIWZ. 1. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie budynku w konstrukcji stalowej o pow. minimum 100 m^2 dotyczy (zadania nr 1) budowie placu manewrowego lub parkingu z asfaltu o powierzchni min 500 m^2(dotyczy zadania nr 2) według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w specjalnościach wymienionych w pkt. 5.2, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzający spełnianie warunku określonego przez Zamawiającego w pkt 5.2 SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie - podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w następujących wysokościach: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dotyczy zadania nr 1 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dotyczy zadania nr 2 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dotyczy zadania nr 3 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dotyczy zadania nr 4 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dotyczy zadania nr 5 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dotyczy zadania nr 6 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) dotyczy zadania nr 7


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  2
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.