eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Przebudowa odcinków dróg powiatowychNr 1398R Rzeszów - Św. Roch - Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa - Chmielnik - Zabratówka w km od 3+690 do 11+544

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-29

Ogłoszenie nr 53972 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.

Rzeszów: Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów - Św. Roch - Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa - Chmielnik - Zabratówka w km od 3+690 do 11+544
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski, krajowy numer identyfikacyjny 69058141300000, ul. ul. Grunwaldzka  15, 35959   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 671 463, e-mail zampubliczne@powiat.rzeszow.pl, faks 178 671 964.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

tak
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, pokój nr 12.


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów - Św. Roch - Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa - Chmielnik - Zabratówka w km od 3+690 do 11+544
Numer referencyjny: ZDP-5-DZP/373/PRGiPID/1/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów - Św. Roch - Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa - Chmielnik -Zabratówka w km od 3+690 do 11+544; 1) Zakres zamówienia obejmuje: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE: 1.1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym - 8,966 km; 1.2. Mechaniczne karczowanie, zagajniki i zarośla gęste - 0,50 ha; 1.3. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora - 5 000 m2; 1.4. Rozebranie nawierzchni z płytek betonowych, grubości 8 cm, na podsypce piaskowej - 30 m2; 1.5. Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 310 m2; 1.6. Cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych, głębokość 8ocm, pod ściek przykrawężnikowy - 3 930 m; 1.7. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 4ocm na zjazdach - 170 m2; 1.8. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 6ocm - 580 m2; 1.9. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, ręcznie, grubość nawierzchni 8ocm, pod ściek przykrawężnikowy - 390 m2; 1.10. Rozebranie krawężników betonowych, krawężniki 15x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej - 50 m; 1.11. Rozebranie obrzeży trawnikowych, obrzeża 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 40 m; 1.12. Rozebranie przepustów drogowych, przepusty sklepieniowe kamienno-betonowe - 30 m3; 1.13. Rozebranie betonowych ścianek czołowych przepustów i zjazdów płytowych - 145 m3; 1.14. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - 272 m3; 1.15. Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 40ocm - 24 m; 1.16. Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 50ocm - 45 m; 1.17. Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 60ocm - 122 m; 1.18. Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 80ocm - 88 m; 1.19. Rozebranie przepustów drogowych, rury betonowe o średnicy 100ocm - 12 m; 1.20. Wywiezienie rozebranych elementów betonowych przepustów drogowych przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, transport samochodem samowyładowczym na odległość do 10 km - 67 m3; 1.21. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicyo30ocm - 105 m; 1.22. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicyo40ocm - 512 m; 1.23. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicyo50ocm - 51 m; 1.24. Rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami, rury betonowe o średnicyo60ocm - 4 m; 1.25. Demontaż poręczy stalowych na przepuście o wysokości 1,0 m z odwozem w miejsce wskazane przez Inwestora - 18 m; 1.26. Zdjęcie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne - 10 szt; 1.27. Rozebranie słupków do znaków - 10 szt; 1.28. Rozebranie barier energochłonnych stalowych pojedynczych typu SP-04 - 32 m; 1.29. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem klasy C16/20, kratki ściekowe uliczne istniejące - 15 szt; 1.30. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem klasy C16/20, włazy kanałowe istniejące - 2 szt; 1.31. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych betonem klasy C16/20, studzienki telekomunikacyjne istniejące - 1 szt; 2. ROBOTY ZIEMNE: 2.1. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, grunt kategorii lll - IV - usunięcie humusu grubość warstwy 15cm - 3 290 m3; 2.2. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km, grunt kategorii lll - IV - 3 060 m3; 2.3. Dokop - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, grunt kategorii III (dokop Wykonawca pozyska na własny koszt) - 9 210 m3; 2.4. Ręczne formowanie nasypów z ziemi leżącej na odkładzie, kategoria gruntu III-IV - 3 060 m3; 2.5. Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi, kategoria gruntu III-IV - 9 210 m3; 2.6. Zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt spoisty kategorii III-IV - 12 270 m3; 2.7. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III - 5 900 m2; 3. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO (rów kryty + przepusty pod drogą): 3.1. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 60 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 100 cm - 159 m; 3.2. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 80 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 120 cm - 144 m; 3.3. Części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych rurowych 1-otworowych, rury kielichowe żelbetowe produkowane metodą wibroprasowania betonu o średnicy wewnętrznej 100 cm, klasa III, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm i szerokości 140 cm - 12 m; 3.4. Wykonanie przepustu stalowego z blachy falistej o przekroju owalnym o wymiarach minimalnych BxH = 4,02 m x 2,78 m (światło przepustu) wraz z wykonaniem projektu technologicznego przepustu, blacha grubości minimum 4,5mm zabezpieczona antykorozyjnie warstwą ocynku grubości minimum 70 um, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 0,5m i szerokości 4,5m, podsypka z pospółki grubości 0,15m - 20 m; 3.5. Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych, przepusty rurowe, beton C20/25 - 74 m3; 3.6. Wykonanie oporników i gurtów betonowych z betonu klasy C25/30, betonowanie przy użyciu pompy na samochodzie - 20 m3; 3.7. Wykonanie ścianek czołowych przepustu z kamienia łamanego wtopionego w beton, kamień grubości min. 30cm, beton klasy C12/15 - 12 m3; 3.8. Wykonanie narzutu kamiennego z brzegu, średnia grubość narzutu 40 cm - 30 m2; 3.9. Ścianki czołowe betonowe dla przepustów rurowych z rur Fio60ocm, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm - 2 szt; 3.10. Dokop - roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1km, grunt kategorii II - pospółka (materiał Wykonawca pozyska na własny koszt) - 1 252 m3; 3.11. Zasypywanie wykopów liniowych, grunt kategorii II - 1 252 m3; 3.12. Zagęszczanie nasypów, ubijakami mechanicznymi, grunt sypki kategorii II - 1 252 m3; 3.13. Oczyszczanie przepustów pod drogami z namułu, przepusty rurowe i sklepieniowe - 55 m; 3.14. Podłoże z materiałów sypkich, pospółka, grubości 20cm - 1 920 m2; 3.15.. Kanał z rur dwuściennych karbowanych z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 400 mm - 4 184 m; 3.16. Kanał z rur dwuściennych karbowanych z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 500 mm - 604 m; 3.17. Kanał z rur dwuściennych karbowanych z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 600 mm - 10 m; 3.18. Obudowy wylotów kolektorów o średnicy wewnętrznej 40ocm, wyloty z betonu C20/25 - 58 szt; 3.19. Obudowy wylotów kolektorów o średnicy wewnętrznej 50ocm, wyloty z betonu C20/25 - 10 szt; 3.20. Obudowy wylotów kolektorów o średnicy wewnętrznej 60ocm, wyloty z betonu C20/25 - 1 szt; 3.21. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 1,5 m - 74 szt; 3.22. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 2,0 m - 25 szt; 3.23. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 2,5 m - 21 szt; 3.24. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1200 mm, głębokość 3,0 m - 3 szt; 3.25. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 1500 mm, głębokość 2,0 m - 20 szt; 3.26. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych w gotowym wykopie, kręgi o średnicy wewnętrznej 2000 mm, głębokość 2,5 m - 3 szt; 3.27. Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna żelbetowa o średnicy wewnętrznej 500 mm z osadnikiem bez syfonu, z wpustem krawężnikowo-jezdniowym klasy D400 - 109 szt; 3.28. Studzienki ściekowe z gotowych elementów, uliczna żelbetowa o średnicy wewnętrznej 500 mm z osadnikiem bez syfonu, z wpustem ulicznym klasy D400 - 44 szt; 3.29. Przykanaliki z rur typu PCV łączone na uszczelkę gumową o średnicy wewnętrznej 200 mm i grubości ścianki 5,9omm - 335 m; 3.30. Wykonanie odwodnienia liniowego, korytka polimerobetonowe z rusztem żeliwnym - 15 m; 3.31. Ława betonowa, z betonu C12/15, zwykła, pod ściek przykrawężnikowy - 40 m3; 3.32. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6ocm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 1 cm, ściek przykrawężnikowy - 790 m2; 4. PODBUDOWY (krawędź jezdni i przekopy pod przepusty + chodnik): 4.1. Koryta wykonywane na poszerzeniach, na jezdniach, grunt kategorii II-IV, głębokość 50ocm - 2 120 m2; 4.2. Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm, krawędź jezdni i przepusty - 2 760 m2; 4.3. Stabilizacja cementem warstwy pospółki z poz. j.w, grubość podbudowy po zagęszczeniu 20 cm, krawędź jezdni i przepusty - 2 760 m2; 4.4. Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, krawędź jezdni i przepusty - 2 760 m2; 4.5. Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm, chodnik - 9 720 m2; 4.6. Podbudowy betonowe, bez dylatacji, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, chudy beton, chodnik - 9 720 m2; 5. NAWIERZCHNIE (jezdnia + skrzyżowania): 5.1. Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa wzmacniająca, grubości 6 cm, poszerzenia jezdni i przepusty - 2 760 m2; 5.2. Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno, średnia grubość warstwy 5 cm - 6 660 m2; 5.3. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum) - 46 190 m2; 5.4. Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 46 190 m2; 5.5. Warstwa profilowa z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1 - 2 256 t; 5.6. Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powlekanej asfaltem - 1 100 m2; 5.7. Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum) - 46 190 m2; 5.8. Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 46 190 m2; 5.9. Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa wiążąca grubości 4 cm - 46 190 m2; 5.10. Skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową - 51 270 m2; 5.11. Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 4 cm - 44 610 m2; 5.12. Nawierzchnie z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 5 cm - 6 660 m2; 6. CHODNIK (chodnik + pobocza + zjazdy): 6.1. Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem, beton C12/15 - 342 m3; 6.2. Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm - 4 890 m; 6.3. Ławy pod obrzeża, betonowa z oporem, beton C12/15 - 146 m3; 6.4. Obrzeża betonowe, 30x8ocm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 4 cm, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 4 880 m; 6.5. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, kostka szara - 7 780 m2; 6.6. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm, kostka czerwona - 1 940 m2; 6.7. Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy po uwałowaniu 8 cm, pobocza i zjazdy - 10 425 m2; 7. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: 7.1. Słupki do znaków drogowych, z rur stalowych, Fi 50omm, słupki z rozbiórki - 10 szt; 7.2. Przymocowanie tablic znaków drogowych, znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne, powierzchnia do 0,3 m2, znaki z rozbiórki - 10 szt; 7.3. Ustawienie barier ochronnych stalowych SP-04, bariery z rozbiórki - 16 m; 7.4. Ustawienie barier ochronnych stalowych SP-04, zakończenia barier, bariery z rozbiórki - 16 m; 7.5. Ustawienie barier energochłonnych stalowych ze słupkami o przekroju ceowym szerokości 140 mm lub o przekroju sigma szerokości 100 mm, rozstaw słupków co 4 m, posiadających zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe, poziom powstrzymywania - N2, poziom szerokości pracującej - W5, poziom intensywności zderzenia - A - odcinki proste (27 odc.) - 244 m; 7.6. Ustawienie barier energochłonnych stalowych ze słupkami o przekroju ceowym szerokości 140 mm lub o przekroju sigma szerokości 100 mm, rozstaw słupków co 4 m, posiadających zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe, poziom powstrzymywania - N2, poziom szerokości pracującej - W5, poziom intensywności zderzenia - A - zakończenia barier z obniżeniem prowadnic do gruntu (27 odc. początkowych + 25 odc. końcowych) - 312 m; 7.7. Ustawienie barier wygradzających ruch pieszy, segmentowych, moduł o długości do 2500 mm i wysokości 1100 (+długość zakotwienia), rama z rury min.Fi.40 mm, poprzeczka z rury min.Fi.25 mm, szczeblinki z rury min.Fi.16 mm, stalowych posiadających zabezpieczenie antykorozyjne cynkowe - 350 m; 8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE (rowy otwarte + zjazdy + zabezpieczenia skarp): 8.1. Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, kosze z siatki stalowej bez wyprawy, kosz o wym. 5x0,5x1,0m wraz z robotami ziemnymi - 290 m3; 8.2. Wykonanie budowli siatkowo-kamiennych, materace z siatki stalowej bez wyprawy, o grubości 15 cm wraz z robotami ziemnymi - 40 m3; 8.3. Wykonanie podsypek cementowo-piaskowych 1:4 pod umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi, grubość warstwy po ułożeniu 10 cm - 1 670 m2; 8.4. Umocnienie skarp rowów płytami prefabrykowanymi betonowymi wielootworowymi grubości 8 cm, płyty 40x60x8cm - 1 670 m2; 8.5. Ścieki z elementów betonowych, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 5 cm, grubość prefabrykatów 15ocm - 1 652 m; 8.6. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm - 12 030 m; 8.7. Przepusty rurowe pod zjazdami, ławy fundamentowe żwirowe - 176 m3; 8.8. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne karbowane z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 400 mm - 97 m; 8.9. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne karbowane z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 500 mm - 296 m; 8.10. Przepusty rurowe pod zjazdami, rury dwuścienne karbowane z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN8, średnica wewnętrzna 600 mm - 48 m; 8.11. Ścianki czołowe betonowe dla przepustów rurowych z rur o średnicy wewnętrznej 60ocm, na ławie z tłucznia kamiennego grubości 50 cm - 16 szt; 8.12. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 7 cm, kostka szara, obrukowanie wlotów/wylotów przepustów pod zjazdami (65szt. x 1,2 m2) - 78 m2; 8.13. Przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6ocm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 średniej grubości 7cm, z wypełnieniem spoin piaskiem - 400 m2; 8.14. Przełożenie krawężnika betonowego 15x30x100 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej 1:4 średniej grubości 5cm - 80 m; 8.15. Nawierzchnie na zjazdach z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego dla kategorii ruchu KR1, warstwa asfaltowa grubości 6cm - 3 250 m2. 2) Podstawę do wyceny stanowi Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne; 3) Ceny jednostkowe powinny uwzględniać wszystkie wymagania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności Kosztorysu ofertowego, Dokumentacji Projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) Wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie wynik iloczynu ilości wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym; 5) Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom; ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: - rozbieranie elementów drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych, - oczyszczanie rowów ziemnych i części przelotowych przepustów, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod przepusty, rów kryty, krawężniki, obrzeża i ścieki betonowe oraz studnie i studzienki, - montowanie części przelotowych przepustów, rowu krytego, studni i studzienek oraz wylotów i ścianek czołowych, - układanie podbudów z kruszyw i betonów, - układanie krawężników i obrzeży oraz ścieków betonowych i prefabrykatów ażurowych, - układanie nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki brukowej, - montowanie koszy i materacy kamiennych, - układanie umocnień kamiennych z zabetonowaniem, - betonowanie gurtów i oporników, - montowanie oznakowania pionowego, barier energochłonnych i poręczy wygradzających, - regulowanie studzienek dla urządzeń podziemnych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.); PODWYKONAWSTWO: 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Dodatkowe kody CPV:45233141-9, 45233142-6, 45233222-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) dysponują jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg bez ograniczeń, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, na min. 2 robotach budowlanych, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej o wartości min. 2 mln PLN brutto każda robota budowlana. Wartości w/w robót budowlanych w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia; 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej o wartości min. 2 mln PLN brutto każde zamówienie oraz przedstawią dowody określające, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności będą zawierać informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe: POLEGANIE NA POTENCJALE INNYCH PODMIOTÓW: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 ustawy. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane; 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 1; 6. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; 7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Oświadczenia zawierającego wskazanie imienia i nazwiska osoby skierowanej do kierowania robotami budowlanymi wraz z wykazem zawierającym min. 2 roboty budowlane, na których pełnił funkcję Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, których przedmiotem była budowa, przebudowa lub rozbudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej o wartości min. 2 mln PLN brutto każda robota budowlana z okresu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert oraz informację o podstawie dysponowania tą osobą. Wartości w/w robót budowlanych w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia; 2) Oświadczenia zawierającego wykaz min. 3 zamówień dotyczących wykonanych robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej o wartości min. 2 mln. PLN każde zamówienie z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia; 3) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego; 2. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu; 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert; 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 3. Kosztorys ofertowy; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotów trzecich; 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy 00/100 PLN; 2. Wadium wnosi się na rzecz: POWIAT RZESZOWSKI, 35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15, przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 19.04.2017 r. do godz. 10:00. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty; 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - PRZELEW; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - ORYGINAŁ; 3) gwarancjach bankowych - ORYGINAŁ; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - ORYGINAŁ; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) - ORYGINAŁ; 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: POWIAT RZESZOWSKI, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, w banku: Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. Oddział w Rzeszowie, Nr 17 1930 1187 2710 0718 8675 0004 z dopiskiem: "Przebudowa odcinków dróg powiatowych: Nr 1398R Rzeszów - Św. Roch - Chmielnik w km 8+312 do 9+424, Nr 1400R Kielnarowa - Chmielnik Zabratówka w km od 3+690 do 11+544"; 5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego; 6. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert; 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem; 1) Gwarancja powinna obejmować n/w elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedziby, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej; 2) Gwarancja powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa; 3) Wszelkie spory dotyczące gwarancji będą podlegać rozstrzygnięciu zgodnie z prawem polskim i podlegać kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji i rękojmi40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku: 1) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; 2) zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zwiększenia zakresu robót o wartość do 15% wartości zamówienia podstawowego - termin będzie wydłużony w proporcji - 1 dzień za każdy 1% zwiększenia zakresu robót w zaokrągleniu do 1 dnia w górę; 5) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków; 6) zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym; 7) zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny brutto określonej w ofercie. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym (ORYGINAŁ); 3) Gwarancjach bankowych (ORYGINAŁ); 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych (ORYGINAŁ); 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (ORYGINAŁ).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.