eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zwiększenie retencji korytowej na obszarze działania RZGW w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-05-15



Ogłoszenie nr 539691-N-2020 z dnia 2020-05-15 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku : Zwiększenie retencji korytowej na obszarze działania RZGW w Gdańsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku , krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa , woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 37 20 273, e-mail gdansk@wody.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://wodypolskie.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwiększenie retencji korytowej na obszarze działania RZGW w Gdańsku
Numer referencyjny: GD.ROZ.281.24.2020.ZP.AM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy poprzez realizację następujących zadań, w podziale na cztery części: Część zamówienia nr 1 - Zarząd Zlewni w Chojnicach, zakres prac do wykonania: 1.1. Zwiększenie zdolności retencyjnej rzeki Polnicy poprzez uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, remont i piętrzenie wód na istniejących budowlach piętrzących w km: 6+318, 6+747, 7+149 1.2. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Parzenicy poprzez prowadzenie nawodnień rolniczych, remont budowli piętrzących i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie i pobór wody do nawodnień z wykorzystaniem budowli piętrzących na rzece Parzenicy w km 0+411, 1+174, 2+324, 3+091, 3+807, 4+708, 5+762, 6+678 1.3. Zwiększenie zdolności retencyjne zlewni Strugi Zbrzycy poprzez prowadzenie nawodnień rolniczych, remont budowli piętrzących i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie i pobór wody do nawodnień z wykorzystaniem istniejących budowli piętrzących na Strudze Zbrzycy w km: 0+231, 0+422, 0+878, 1+358, 3+200 Część zamówienia nr 2 - Zarząd Zlewni w Elblągu, zakres prac do wykonania: 2.1. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Fiszewka poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+024, 0+036, 5+133, 2.2. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Wisły Królewieckiej poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+030, 2.3. Zwiększenie zdolności retencyjnej polderu nr 21a Fiszewo poprzez naprawę mechanizmu piętrzącego z przyczółkiem, 2.4. Zwiększenie zdolności retencyjnej polderu nr Fiszewka S poprzez naprawę mechanizmu urządzenia piętrzącego, 2.5. Zwiększenie zdolności retencyjnej polderu nr 61 Komorowo poprzez naprawę mechanizmu urządzenia piętrzącego Część zamówienia nr 3 - Zarząd Zlewni w Gdańsku, zakres prac do wykonania: 3.1. Rzeka Motława: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 10 m b) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 10 m c) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.6 m, dł. 10 m oraz doprowadzalnika d) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 14 m e) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 14 m 3.2. Kanał Piaskowy: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 10 m 3.3. Kanał Śledziowy: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 14 m 3.4. Rzeka Radunia: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.5 m, dł. 7 m b) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.5 m, dł. 7 m Część zamówienia nr 4 - Zarząd Zlewni w Tczewie, zakres prac do wykonania: 3.1. Utrzymanie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Struga Postolińska: poprzez remont jazu Borowy Młyn w km 4+500 rzeki Struga Postolińska gm. Ryjewo, pow. kwidzyński, woj. pomorskie 3.2. Zwiększenie zdolności retencyjnej Jeziora Tarpno poprzez remont jazu na Kanale Trynka w km 5+870, gm. m. Grudziądz, pow. grodzki Grudziądz 3.3. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Mątawy poprzez remont jazu Kończyce w km 0+700 rzeki Mątawy gm. Nowe, pow. Świecki 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - wzór umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części.

II.5) Główny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni od dnia przekazania terenu przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie; 3) zdolności technicznej lub zawodowej: a) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub rozbudowie i/lub przebudowie i/lub remoncie hydrotechnicznej budowli piętrzącej, o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż: część zamówienia nr 1 - 45.000,00 zł brutto część zamówienia nr 2 - 75.000,00 zł brutto część zamówienia nr 3 - 50.000,00 zł brutto część zamówienia nr 4 - 30.000,00 zł brutto Niezależnie od tego na ile części zamówienia Wykonawca składa ofertę, warunek określony w pkt. 3 lit. a) musi być spełniony zgodnie z jego brzmieniem. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać się spełnianiem warunków dotyczących tej części zamówienia, dla której zostały one ustalone na wyższym poziomie. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. UWAGA: 1. Jako wykonanie (zakończenie) robót budowlanych należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru lub równoważnego dokumentu. 2. Jeżeli wykazane roboty budowlane zrealizowane były w ramach większej inwestycji, należy wykazać wartość brutto robót budowlanych wykazywanych na spełnianie warunku udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając ZOBOWIĄZANIE* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą. Propozycja treści zobowiązania stanowi Załącznik 7 do SIWZ. 5. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 1 UWAGI, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 3 UWAGI.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis lub wydruk z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 4 pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt. 1) oraz ust. 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 7 stosuje się odpowiednio. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu zrealizowanych robót stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! 1. Dokumenty składane są na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 3 a) SIWZ. Przedmiot wykazywanych robót budowlanych należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, złoży dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu wszczęcia niniejszego postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

3. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenie określone w Rozdziale VIII ust. 1 SIWZ, 2) zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt. 4 UWAGI, znajdującej się na końcu Rozdziału VI SIWZ - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 3) pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j.Dz.U.2019.700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty zaleca się załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium; 6) dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych (o których mowa w Rozdziale IV ust. 9 SIWZ) - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę. W przypadku: 3. W przypadku: 1) wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (spółki cywilne/konsorcja) oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia; 2) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; 3) zamierzenia przez Wykonawcę powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, którzy nie są jednocześnie innymi podmiotami udostępniającymi zasoby, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy zamieszczenia informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 w celu wykazania braku istnienia wobec tych podwykonawców podstaw wykluczenia; 4) powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 w celu: a) wykazania braku istnienia wobec innych podmiotów podstaw wykluczenia oraz b) spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść wymaganego oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część zamówienia nr 1: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) Część zamówienia nr 2: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Część zamówienia nr 3: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100) Część zamówienia nr 4: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100) 2. Termin wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 1) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.; 2) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w pok. 220 (Sekretariat) Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Gdańsku (w dniach od poniedziałku do piątku od godz. 08:00 do godz. 14:00), przed upływem terminu składania ofert; 3) Zamawiający dopuszcza składanie wadium w formie innej niż pieniądz w kopercie zawierającej ofertę. Zaleca się aby wadium wniesione w ten sposób nie było połączone w sposób trwały z ofertą, ze względu na konieczność zwrotu wadium zgodnie z art. 46 Ustawy; 4) Zamawiający dopuszcza składanie wadium w formie poręczeń lub gwarancji w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (gwaranta). Oryginał dokumentu wadialnego należy przesłać na adres e-mail: gdansk@wody.gov.pl, Zamawiający musi otrzymać dokument przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy: 81 1130 1017 0020 1510 6790 0002 wpisując w polu "tytułem": wadium GD.ROZ.281.24.2020.ZP.AM 4. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 4 pkt 1 od lit. "b" do lit. "e" musi być wystawione na Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie przy ul. Grzybowskiej 80/82, 00-844 Warszawa, jako Beneficjenta. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 5. Wadium zostanie zwrócone/zatrzymane na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 6. Wykonawca nie będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-02, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Wymagane w SIWZ dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski przez Wykonawcę.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Regionalnego Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku przy ul. ks. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, pokój Nr 220 (Sekretariat). 2. Termin składania ofert: do dnia 02.06.2020r. do godz. 11:00 3. Termin otwarcia ofert: 02.06.2020r. o godz. 12:00 4. Miejsce otwarcia ofert: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, ul. ks. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, pokój Nr 325 III piętro (Sala konferencyjna). 5. Otwarcie ofert jest jawne, Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Uwaga! W związku z zaistniałą sytuacją wprowadzonego stanu epidemicznego na terenie kraju i związanego z tym bezpośrednim zagrożeniem życia i zdrowia, Zamawiający informuje, iż sesja otwarcia ofert będzie dostępna również za pomocą transmisji on-line, zalecane jest korzystanie z przeglądarki Google Chrome: https://teams.microsoft.com/l/meetupjoin/19%3ameeting_NzQ0Yjg4NGMtODgzOS00ZDY3LWEzZDItOWFhMTM2YjBjYTFk%40thread.v2/ 0?context=%7b%22Tid%22%3a%221a73b9fd-fc97-43f1-950d17b593429069%22%2c%22Oid%22%3a%2243b56d5b-de36-45ef-af0c-387a3766dca0%22%7d INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY - zawarte w rozdziale XVI SIWZ POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ, JAKIE PRZYSŁUGUJĄ WYKONAWCY - zawarte w rozdziale XVIII SIWZ KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWORZENIA DANYCH OSOBOWYCH - zawarte w rozdziale XIX SIWZ PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. ks. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk WSPÓLNE UBIEGANIE SIĘ O ZAMÓWIENIE PRZEZ WYKONAWCÓW (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA) zawarte w rozdziale VIII pkt 3 SIWZ

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Chojnicach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Chojnicach. Zakres prac do wykonania: 1.1. Zwiększenie zdolności retencyjnej rzeki Polnicy poprzez uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, remont i piętrzenie wód na istniejących budowlach piętrzących w km: 6+318, 6+747, 7+149 1.2. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Parzenicy poprzez prowadzenie nawodnień rolniczych, remont budowli piętrzących i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie i pobór wody do nawodnień z wykorzystaniem budowli piętrzących na rzece Parzenicy w km 0+411, 1+174, 2+324, 3+091, 3+807, 4+708, 5+762, 6+678 1.3. Zwiększenie zdolności retencyjne zlewni Strugi Zbrzycy poprzez prowadzenie nawodnień rolniczych, remont budowli piętrzących i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na piętrzenie i pobór wody do nawodnień z wykorzystaniem istniejących budowli piętrzących na Strudze Zbrzycy w km: 0+231, 0+422, 0+878, 1+358, 3+200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem: O = C + G gdzie: O - ilość punktów przyznanych badanej ofercie, C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" D - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" Kryterium "Cena oferty brutto" [C] Kryterium "Cena oferty brutto" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" zostanie wyliczona według wzoru: C=(Cn/Cob) x 60%x100 gdzie: C - ilość punktów przyznanych badanej ofercie Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 60 pkt. Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" [G] Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie udzielonej gwarancji i rękojmi, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" zostanie wyliczona według wzoru: G =(okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty/ najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi) x40%x100 UWAGA: 1. Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. 2. W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36 -miesięczny. 3. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60 - miesięcznego, natomiast do umowy wpisze jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 40 pkt. 2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.


Część nr: 2Nazwa: Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Elblągu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Elblągu. Zakres prac do wykonania: 2.1. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Fiszewka poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+024, 0+036, 5+133, 2.2. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Wisły Królewieckiej poprzez odbudowę budowli piętrzących w km: 0+030, 2.3. Zwiększenie zdolności retencyjnej polderu nr 21a Fiszewo poprzez naprawę mechanizmu piętrzącego z przyczółkiem, 2.4. Zwiększenie zdolności retencyjnej polderu nr Fiszewka S poprzez naprawę mechanizmu urządzenia piętrzącego, 2.5. Zwiększenie zdolności retencyjnej polderu nr 61 Komorowo poprzez naprawę mechanizmu urządzenia piętrzącego
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem: O = C + G gdzie: O - ilość punktów przyznanych badanej ofercie, C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" D - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" Kryterium "Cena oferty brutto" [C] Kryterium "Cena oferty brutto" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" zostanie wyliczona według wzoru: C=(Cn/Cob) x 60%x100 gdzie: C - ilość punktów przyznanych badanej ofercie Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 60 pkt. Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" [G] Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie udzielonej gwarancji i rękojmi, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" zostanie wyliczona według wzoru: G =(okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty/ najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi) x40%x100 UWAGA: 1. Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. 2. W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36 -miesięczny. 3. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60 - miesięcznego, natomiast do umowy wpisze jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 40 pkt. 2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.


Część nr: 3Nazwa: Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Gdańsku.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Gdańsku. Zakres prac do wykonania: 3.1. Rzeka Motława: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 10 m b) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 10 m c) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.6 m, dł. 10 m oraz doprowadzalnika d) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 14 m e) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 14 m 3.2. Kanał Piaskowy: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 10 m 3.3. Kanał Śledziowy: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.4 m, dł. 14 m 3.4. Rzeka Radunia: a) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.5 m, dł. 7 m b) Remont ujęcia wody do nawodnień składającego się z zasuwy oraz przewodu rurowego O 0.5 m, dł. 7 m
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem: O = C + G gdzie: O - ilość punktów przyznanych badanej ofercie, C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" D - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" Kryterium "Cena oferty brutto" [C] Kryterium "Cena oferty brutto" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" zostanie wyliczona według wzoru: C=(Cn/Cob) x 60%x100 gdzie: C - ilość punktów przyznanych badanej ofercie Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 60 pkt. Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" [G] Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie udzielonej gwarancji i rękojmi, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" zostanie wyliczona według wzoru: G =(okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty/ najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi) x40%x100 UWAGA: 1. Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. 2. W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36 -miesięczny. 3. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60 - miesięcznego, natomiast do umowy wpisze jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 40 pkt. 2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.


Część nr: 4Nazwa: Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Tczewie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie retencji korytowej na obszarach wiejskich zgodnych z założeniami planu przeciwdziałania skutkom suszy w Zarządzie Zlewni w Tczewie. Zakres prac do wykonania: 3.1. Utrzymanie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Struga Postolińska: poprzez remont jazu Borowy Młyn w km 4+500 rzeki Struga Postolińska gm. Ryjewo, pow. kwidzyński, woj. pomorskie 3.2. Zwiększenie zdolności retencyjnej Jeziora Tarpno poprzez remont jazu na Kanale Trynka w km 5+870, gm. m. Grudziądz, pow. grodzki Grudziądz 3.3. Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Mątawy poprzez remont jazu Kończyce w km 0+700 rzeki Mątawy gm. Nowe, pow. Świecki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45220000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Liczba punktów danej oferty będzie stanowiła sumę punktów przyznanych w każdym z kryteriów, zgodnie z wzorem: O = C + G gdzie: O - ilość punktów przyznanych badanej ofercie, C - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" D - ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" Kryterium "Cena oferty brutto" [C] Kryterium "Cena oferty brutto" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Cena oferty brutto" zostanie wyliczona według wzoru: C=(Cn/Cob) x 60%x100 gdzie: C - ilość punktów przyznanych badanej ofercie Cn - najniższa zaoferowana cena brutto spośród ofert niepodlegających odrzuceniu Cob - cena brutto zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 60 pkt. Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" [G] Kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" będzie rozpatrywane dla każdej części zamówienia odrębnie na podstawie udzielonej gwarancji i rękojmi, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Ilość punktów przyznana badanej ofercie w zakresie kryterium "Okres udzielonej gwarancji i rękojmi" zostanie wyliczona według wzoru: G =(okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty/ najdłuższy okres udzielonej gwarancji i rękojmi) x40%x100 UWAGA: 1. Minimalny wymagany termin gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny, punktowany termin gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. 2. W przypadku niewpisania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym żadnego terminu gwarancji i rękojmi, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował termin 36 -miesięczny. 3. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SIWZ. W przypadku wpisania terminu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający przyzna punkty jak dla terminu 60 - miesięcznego, natomiast do umowy wpisze jako obowiązujący termin gwarancji i rękojmi faktycznie zaoferowany przez Wykonawcę. Maksymalna liczba punktów w tym kryterium: 40 pkt. 2. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami arytmetyki. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.