eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w 2017 roku z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-10

Ogłoszenie nr 5387 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.

Warszawa: Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w 2017 roku z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 27836200000, ul. ul. Karasia  2, 00327   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 228 261 725, faks 228 269 278, e-mail zamowienia@teatrpolski.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.teatrpolski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w 2017 roku z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/TP-8/231/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia Kampanii Reklamowej Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w 2017 roku z wykorzystaniem nośników Citylight 120 x 180. Parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. Całość kampanii reklamowej z wykorzystaniem nośników j.w. będzie realizowana w okresie od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79340000-9
Dodatkowe kody CPV: 79341400-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT238968
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 293930,64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 293930,64
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293930,64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  z wolnej ręki  na podstawie art. 66 oraz 67 ust. 1 pkt 1 lit. a  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
AMS S.A. jest jedynym, tj. wyłącznym dysponentem nośników reklamowych typu Citylight 120 x 180 - patrz stosowne Oświadczenie będące w posiadaniu Zamawiającego. Wybór powyższych nośników podyktowany był chęcią dotarcia z propozycją repertuarową do jak największej ilości potencjalnych widzów Teatru Polskiego w Warszawie. Nośniki umieszczone w centralnych punktach stolicy zapewniają Teatrowi tysiące spojrzeń dziennie na reklamy premier, a jednocześnie gwarantowana przez firmę AMS SA bardzo dobra jakość reklam, ich estetyka i wykonanie są spójne z wizerunkiem Teatru Polskiego w Warszawie. Poza tym stosunek ceny do jakości reklamy, w porównaniu z innymi nośnikami outdoorowymi, jest w tym przypadku bardzo atrakcyjny. Szersze uzasadnienie faktyczne dotyczące wyboru nośników reklamowych firmy AMS S.A. zostało opisane w odrębnym dokumencie sporządzonym w dniu 07.11.2016r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.