eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przeprowadzenie szkoleńopiekun osób starszych, obsługa kasy fiskalnej, kursu stylizacji paznokci, murarz, florysta w ramach projektu systemowego- EFS - Nowa droga do sukcesu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-07

Łomża: Przeprowadzenie szkoleń: opiekun osób starszych, obsługa kasy fiskalnej, kursu stylizacji paznokci, murarz, florysta w ramach projektu systemowego- EFS - Nowa droga do sukcesu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 53865 - 2012; data zamieszczenia: 07.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży , ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, faks 086 2165851.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslomza.pl/aktualnosci.html lub https://e-bip.org.pl/mopslomza/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń: opiekun osób starszych, obsługa kasy fiskalnej, kursu stylizacji paznokci, murarz, florysta w ramach projektu systemowego- EFS - Nowa droga do sukcesu, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Szkolenie Opiekun osób starszych dla 15 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu opieki nad osobami starszymi. Program szkolenia 40 godz. teoria, 80 godz. praktyka: podstawy psychologii, edukacja zdrowotna, zmiany zachodzące w organizmie człowieka pod wpływem starzenia się, podstawy gerontologii, etyka zawodowa, metody terapii i aktywizacji, rola i zadania opiekuna osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, bezpieczeństwo i higiena pracy, zajęcia praktyczne: pomoc w utrzymaniu higieny osobistej osoby starszej. zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych - podanie basenu, pomoc w dojściu do toalety. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku. zasady żywienia osób starszych. opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, karmienie chorego. Zajęcia powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, zaczynać nie wcześniej niż o godz. 8.00 i trwać nie więcej niż 6 godzin dziennie. W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie BHP oraz badania sanitarno epidemiologiczne ,nosicielstwo, uczestników szkolenia. Część 2. Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej dla 17 osób w wymiarze 70 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 40 godzin praktyka). Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Program szkolenia powinien obejmować: omówienie obowiązujących przepisów prawno - fiskalnych. wystawianie faktur VAT i rachunków. budowa i zasady działania oraz podział urządzeń fiskalnych. przygotowanie kasy do pracy. sprzedaż, zwrot opakowań, wykonywanie raportów. współpraca kas z urządzeniami dodatkowymi: czytnikiem kodów i komputerem. obsługa programu do fakturowania. ćwiczenia praktyczne na kasach fiskalnych. Wykonawca przedmiotowego szkolenia musi zapewnić uczestnikom: warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami ochrony przeciwpożarowej w trakcie trwania szkolenia. wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu poznanie zakresu zadań i czynności wykonywanych na stanowisku. w ramach kosztu szkolenia wszystkie niezbędne materiały i sprzęt potrzebny do realizacji zajęć praktycznych. każdy z uczestników musi mieć swobodny dostęp do maszyn i urządzeń potrzebnych do nauki zawodu w celu wykonywania ćwiczeń praktycznych. dla każdego uczestnika szkolenia materiały szkoleniowe. Część 3 : Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla 10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych (z zakupem zestawu początkowego). Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Kurs powinien przygotować beneficjentów do praktycznego wykorzystania zdobytych umiejętności dotyczących profesjonalnej stylizacji paznokci metodą żelową. Zajęcia powinny obejmować następujące zagadnienia: budowa paznokci, choroby paznokci. materiałoznawstwo, dezynfekcja i sterylizacja. pielęgnacja dłoni. organizacja stanowiska pracy, zasady postępowania w kontaktach z klientami. ćwiczenia na tipsie, ćwiczenia na formie, french, przedłużanie na tipsie z frenchem, zatapianie ozdób w żelu, uzupełnienie paznokci żelowych, zdobienia podstawowe i zaawansowane (cieniowanie, wtapiania, ozdoby, 3D), zdobienia lakierami. Wymagania: Salę zapewnia wykonawca. W cenę oferty należy wkalkulować: zapewnienie modeli dla beneficjentów, materiały szkoleniowe oraz zestaw startowy dla każdego uczestnika szkolenia obejmujący: 1.Cyfrowa LCD lampa uv z suszarką 2. Świetlówka uv 9W 4szt. 3. Żel jednofazowy 30ml 4. Żel budujący różowy 30ml 5. Żel budujący przeźroczysty 30ml 6. Żel wykańczający-nabłyszczający 30ml 7. Żel french śnieżnobiały 30ml 8. Żel kolorowy 5ml 9. Waciki bezpyłowe 500szt. 10. Tipsy french w saszetkach 500szt. 11.Tipsy naturalne w saszetkach 500szt. 12. Tipsy przeźroczyste w saszetkach 500szt. 13. Aceton 50ml 14. Cleaner 100ml 15. Zmywacz bezacetonowy 100ml 16. Dozownik na płyny 17. Oliwka do paznokci 15ml 18. Pilnik biały prosty 100/180 5szt. 19. Pilnik czarny prosty 100/180 5szt. 20. Blok polerski 2szt. 21. Separatory na palce 2szt. 22.Patyczki z drzewa różanego 5szt. 23. Zestaw 6 profesjonalnych pędzelków do żelu. 24. Primer 5 ml 25. Klej do tipsów z pędzelkiem, 7,5 g, 3 szt 26. Gilotyna 1 szt 27. Palec do ćwiczeń 1 szt 28. Szablony do żelu 500 szt 29. Ozdoby, hologramy w kasetce 12 szt. Część 4 : Murarz dla 8 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 90 godzin praktyka). Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników do prac murarskich. Wykonawca zapewni niezbędne badania lekarskie o stanie zdrowia oraz badania wysokościowe od lekarza medycyny pracy. Program kursu: 1. Wprowadzenie do zawodu murarz. Podstawowe prace murarskie. Pomocnicze prace murarskie. 2. Ogólne wiadomości o budowlach. Podstawowe pojęcia związane z budownictwem. Rodzaje budowli i budynków. Elementy składowe budynku i ich funkcje. 3. Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska. Prawna ochrona pracy. Wymagania higieniczno - sanitarne i bezpieczeństwa pracy oraz bezpieczeństwa przeciwpożarowego w budownictwie. Wentylacja i klimatyzacja pomieszczeń pracy. Czynniki szkodliwe, uciążliwe niebezpieczne występujące w procesach pracy. 4. Rozpoznawanie podstawowych materiałów budowlanych. Fizyczne, chemiczne i mechaniczne właściwości materiałów budowlanych. Ceramiczne wyroby budowlane. Naturalne materiały kamienne. Kruszywa budowlane. Spoiwa budowlane. 5. Magazynowanie, składowanie i transportowanie materiałów budowlanych. 6. Technologia robót murarskich. Zasady wiązania cegieł (kamieni) w murach. Układ cegieł w wiązaniu pospolitym. Układ cegieł w wiązaniu krzyżykowym. Wiązanie polskie. Wiązanie wielowarstwowe. Sposoby wykonywania murów. Przepisy bhp i ppoż. na stanowisku pracy. Kalkulacja robót murarskich. Część 5: Kurs florysta dla 13 osób w wymiarze 102 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria, 72 godziny praktyka). Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie układania kompozycji kwiatowych. W programie kursu: Teoretyczne zapoznanie słuchaczy o roślinach ciętych żywych, ciętych utrwalonych oraz ozdobnych. Techniki tworzenia układów kompozycyjnych z roślin ozdobnych żywych i utrwalonych. Materiały dekoracyjne i pomocnicze w artystycznym układaniu kwiatów. Wiązanki okolicznościowe, Bukiety okolicznościowe- ślubne, Kosze - układy jednostronne, układy dwustronne, Kompozycje w naczyniach, Wieńce, dekoracje okolicznościowe, kolarze. W cenie kursu wchodzą wszystkie materiały do przeprowadzenia szkolenia. Kompozycje kwiatowe wykonane przez uczestników szkolenia będą własnością MOPS..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.05.30.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, co najmniej trzy zamówienia, cykle szkoleniowe, seminaria lub inne formy podnoszenia kwalifikacji w zakresie polityki społecznej obejmującej grupę co najmniej 100 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują ośrodkiem szkoleniowym lub salami szkoleniowymi umożliwiającymi wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że wykonawca będzie korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania i że warunek w tym zakresie jest spełniony

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmniejszenia się liczby osób objętych szkoleniem, wysokość wynagrodzenia określonego zostanie obniżona proporcjonalnie do zmniejszenia się zakresu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopslomza.pl/aktualnosci.html lub https://e-bip.org.pl/mopslomza/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego 18-400 Łomża ul. Dworna 23 B pokój 208.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego 18-400 Łomża ul. Dworna 23 B pokój 208..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PKOL projekt systemowy EFS - Nowa droga do sukcesu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Opiekun osób starszych dla 15 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Opiekun osób starszych dla 15 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej dla 17 osób w wymiarze 70 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 40 godzin praktyka)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Obsługa kasy fiskalnej dla 17 osób w wymiarze 70 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 40 godzin praktyka)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla 10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych (z zakupem zestawu początkowego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla 10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych (z zakupem zestawu początkowego).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Murarz dla 8 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 90 godzin praktyka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Murarz dla 8 osób w wymiarze 120 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria i 90 godzin praktyka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs florysta dla 13 osób w wymiarze 102 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria, 72 godziny praktyka).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs florysta dla 13 osób w wymiarze 102 godzin szkoleniowych (30 godzin teoria, 72 godziny praktyka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświdczenie wykonawcy - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.