eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2019-04-16



Og³oszenie nr 538415-N-2019 z dnia 2019-04-16 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35108157000000, ul. ul. Mogilska  109 , 31-571  Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 012 6154860, 6154862, e-mail zzp@malopolska.policja.gov.pl, faks 012 6154887; 6154219.
Adres strony internetowej (URL): www.malopolska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.malopolska.policja.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.malopolska.policja.gov.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sk³ada siê wy³±cznie w formie pisemnej.
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Wydzia³ ds Zamówieñ Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP pok. 101B


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla potrzeb jednostek Policji woj. ma³opolskiego
Numer referencyjny: ZP.38.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
98311000-6
98315000-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2022-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie jest zawarte w za³±czniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu (za³±cznik Nr 4 do SIWZ). 2. Wykonawca zobligowany jest do wype³nienia o¶wiadczenia zawartego w za³±czniku Nr 4 do SIWZ dotycz±cych prawdziwo¶ci podanych przez niego informacji. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do niniejszej SIWZ. UWAGA! O¶wiadczenie musi byæ z³o¿one w formie pisemnej, a dowody w oryginale b±d¼ kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê (lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, ka¿dy z nich sk³ada odrêbne o¶wiadczenie. W przypadku je¶li Wykonawca z³o¿y ww. o¶wiadczenie wraz z ofert± wskazuj±c, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej z Wykonawcami bior±cymi udzia³ w postêpowaniu, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena90,00
Aspekty spo³eczne10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany tre¶ci umowy mog± dotyczyæ: 1) terminu realizacji pojedynczych us³ug, poprzez jego wyd³u¿enie, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) awarii maszyn pior±cych Wykonawcy, b) dzia³ania si³y wy¿szej, 2) wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, poprzez zwiêkszenie lub zmniejszenie jego wysoko¶ci w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug; b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; d) sytuacji, o której mowa w pkt. 3 niniejszego ustêpu; je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 3) miejsca odbioru i dostawy asortymentu objêtego umow±, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. ma³opolskiego jako miejsca odbioru i dostawy asortymentu objêtego umow± je¶li bêdzie to wynika³o z potrzeb Zamawiaj±cego. 4. Zmiany do umowy mo¿e inicjowaæ zarówno Zamawiaj±cy, jak i Wykonawca, sk³adaj±c pisemny wniosek do drugiej strony, zawieraj±cy w szczególno¶ci opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiaj±cy powy¿ej przewidzia³ katalog zmian, na które mo¿e wyraziæ zgodê, powy¿sze nie stanowi jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci. 6. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-26, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Zadanie 1_Tarnów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KMP Tarnów. 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 90,00
Aspekty Spo³eczne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Zadanie 2_Bochnia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Bochnia. 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 90,00
Aspekty Spo³eczne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Zadanie 3_Brzesko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Brzesko. 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 90,00
Aspekty Spo³eczne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Zadanie 4_D±browa Tarnowska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP D±browa Tarnowska. 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 90,00
Aspekty Spo³eczne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Zadanie 5_Limanowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:¦wiadczenie us³ug pralniczych dla KPP Limanowa. 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowych us³ug pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. ma³opolskiego wg podzia³u wskazanego w rozdziale VI SIWZ. 2. Zakres podstawowych czynno¶ci wchodz±cych w sk³ad ka¿dorazowego zlecenia prania obejmuje: 1) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji w³asnym transportem, 2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny p³askiej, 3) pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, 4) sk³adanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, 5) w zale¿no¶ci od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegó³owy wykaz asortymentu zawarty jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie przedmiotowego zamówienia bêdzie odbywaæ siê zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilo¶ci us³ug okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiega³y one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. Zamawiaj±cy gwarantuje wykonanie zamówienia na poziomie min. 70% ilo¶ci wskazanej w za³±czniku nr 2 w stosunku do ka¿dego z asortymentów. 5. Orientacyjne ilo¶ci wskazane w za³±czniku nr 2 do SIWZ dotycz± okresu obowi±zywania umowy. 6. Wykonawca zobowi±zuje siê do prania oddzielnie: 1) bielizny po¶cielowej; 2) odzie¿y, dresów, pid¿am, itp.; 3) firan, zas³on, obrusów, serwet; 4) rêczników frotte, rêczników bawe³nianych, ¶cierek; 5) kocy; 6) poduszek, materacy, podg³ówków; 7) flag. 7. Wykonawca bêdzie odbiera³ asortyment z miejsc wskazanych w za³±czniku nr 2, (w zale¿no¶ci od zadania). 8. Czêstotliwo¶æ odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu us³ug wskazane s± w za³±czniku nr 2 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowi±zuje siê do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane bêd± us³ugi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiada³y barierê higieniczn± miêdzy stron± brudn± i czyst± poprzez fizyczny i funkcjonalny podzia³ na strefê brudn± i czyst±. Ponadto Wykonawca zobowi±zuje siê, aby pralnia w której bêdzie wykonywana us³uga, posiada³a komorê do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, ko³der itp. 10. Wykonawca zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków pior±cych i dezynfekcyjnych bêd±cych w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantuj±cych w³a¶ciw± jako¶æ prania i nie powoduj±cych przyspieszonego zu¿ycia pranego asortymentu. 11. Pranie asortymentu przez Wykonawcê prowadzone bêdzie z uwzglêdnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna byæ dostosowana do pranego asortymentu. 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstan± podczas procesu ¶wiadczenia us³ug, chyba ¿e uszkodzenia te s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca odpowiedzialno¶ci nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nast±piæ poprzez wydanie Zamawiaj±cemu takiej samej ilo¶ci nowego asortymentu w termie 7 dni kalendarzowych od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powsta³ej szkody, powo³ana zostanie komisja z³o¿ona z przedstawicieli Zamawiaj±cego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wi±¿±ce decyzje. 13. Wykonawca ponosiæ bêdzie odpowiedzialno¶æ prawn± i materialn± za wykonanie us³ugi pralniczej w zakresie jako¶ci i zgodno¶ci z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 14. W razie awarii urz±dzeñ pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ systematyczne wykonywanie us³ugi na koszt w³asny w pralni spe³niaj±cej wymagania postawione przez Zamawiaj±cego
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2022-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena 90,00
Aspekty Spo³eczne10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.