eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa nabrzeża Gdyńskiego wraz z budową umocnienia dna wzdłuż falochronu zachodniego w Porcie Łeba

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-23



Ogłoszenie nr 538264-N-2017 z dnia 2017-06-23 r.

Urząd Morski w Słupsku: Przebudowa nabrzeża Gdyńskiego wraz z budową umocnienia dna wzdłuż falochronu zachodniego w Porcie Łeba
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 14502300000, ul. Al. Sienkiewicza  18 , 76200   Słupsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 428 406, , e-mail zp@umsl.gov.pl, , faks 059 8428406, 8412443.
Adres strony internetowej (URL): www.umsl.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.umsl.gov.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.umsl.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
76-200 Słupsk ul. Sienkiewicza 18, pokój nr 20


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nabrzeża Gdyńskiego wraz z budową umocnienia dna wzdłuż falochronu zachodniego w Porcie Łeba
Numer referencyjny: ZP 3510/I/20/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nabrzeża Gdyńskiego wraz z budową umocnienia dna wzdłuż falochronu zachodniego w Porcie Łeba. 2. Opis przedmiotu zamówienia; a) Przebudowa Nabrzeża Gdyńskiego w Porcie Łeba Lokalizacja nabrzeża: Teren przeznaczony pod inwestycję położony jest na terenie Portu Łeba. Port Łeba usytuowany jest u ujścia rzeki Łeby do morza - wejście do portu 54 46'0 N i 17 33,0 E. Podejście do portu prowadzi torem wodnym o głębokościach, utrzymywanych sztucznie w granicach od -5,00 m do -6,00 m. Ujście kanału wewnątrz portowego osłonięte jest dwoma falochronami o długości ok. 338 m, z których zachodni jest krzywoliniowo wydłużony w kierunku wschodnim. Właściwe wejście do portu ma szerokości 31,00 m. Kanał portowy, będący jednocześnie korytem ujściowym odcinka rzeki Łeby, ma zasadniczy kierunek SSE - NNW. Oprócz obudowanych brzegów rzeki, tworzących kanał portowy, w skład portu wchodzą baseny. Przedmiotowe nabrzeże, stanowiące przedmiot niniejszego opracowania znajduje się bezpośrednio na przedłużeniu Falochronu Wschodniego. Umocnienie dna na Nabrzeżu Gdyńskim mieści się w obszarze inwestycji wyznaczonym za pomocą współrzędnych określonych w Decyzji Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej nr 16/16 z dnia 17 czerwca 2016 r. o sygn. DGM.III.53.51.2016.AK.1 zezwalającej na wznoszenie i wykorzystywanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich. Umocnienie dna: W ramach zadania zaprojektowano umocnienie dna z koszy oraz materaców gabionowych na całej długości nabrzeża. Materace gabionowe o wymiarach 2,0x0,3x4,0 m ułożone bezpośrednio przy ściance szczelnej nabrzeża. Kosze gabionowe o wymiarach 0,5x0,5x4,0 m ułożyć stycznie do materaca gabionowego tworząc jedną płaszczyznę górną elementów. Brusy ścianki szczelnej uszczelnić przy pomocy worków jutowych wypełnionych betonem (wewnątrz fali ścianki szczelnej). Rzędna korony umocnienia dna przyjąć równa -4,40 m n.p.m. Przed przystąpieniem do robót umocnienia dna należy wykonać atest czystości dna ws. możliwych zanieczyszczeń, które przed robotami powinny być usunięte. Dno należy wyrównać i wykorytować celem umieszczenia umocnienia dna. Prace winny być prowadzone odcinkowo. Długość poszczególnych odcinków powinny być uzgodnione z Inspektorem Nadzoru oraz Nadzorem Autorskim. Technologia i kolejność wykonywania robót: Zakres planowanych prac obejmuje: * Wykonanie atestu czystości dna Podczyszczenie dna z pozostałości po workach wypełnionych kruszywem do wymaganej projektem rzędnej * Wydobycie urobku z kanału portowego wraz z transportem * Wykonanie materacy gabionowych * Wykonanie koszy gabionowych * Ułożenie pod woda umocnienia dna z materacy i koszy gabionowych * Wykonanie pod wodą uzupełnień umocnienia dna z worków wypełnionych betonem. Wykonanie atestu czystości dna po zakończeniu robót. b) Budowa umocnienia dna wzdłuż falochronu zachodniego w Porcie Łeba Lokalizacja umocnienia dna: Teren przeznaczony pod inwestycję położony jest na terenie Portu Łeba. Port Łeba usytuowany jest u ujścia rzeki Łeby do morza - wejście do portu 54 46'0 N i 17 33,0 E. Podejście do portu prowadzi torem wodnym o głębokościach, utrzymywanych sztucznie w granicach od -5,00 m do -6,00 m. Ujście kanału wewnątrz portowego osłonięte jest dwoma falochronami o długości ok. 338 m, z których zachodni jest krzywoliniowo wydłużony w kierunku wschodnim. Właściwe wejście do portu ma szerokości 31,00 m. Kanał portowy, będący jednocześnie korytem ujściowym odcinka rzeki Łeby, ma zasadniczy kierunek SSE - NNW. Oprócz obudowanych brzegów rzeki, tworzących kanał portowy, w skład portu wchodzą baseny. Umocnienie dna mieści się w obszarze inwestycji wyznaczonym za pomocą współrzędnych określonych w Decyzji Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej nr 16/16 z dnia 17 czerwca 2016 r. o sygn. DGM.III.53.51.2016.AK.1 zezwalającej na wznoszenie i wykorzystywanie sztucznych wysp, konstrukcji i urządzeń w polskich obszarach morskich. Etapowanie prac W związku z ograniczonym budżetem Urzędu Morskiego w Słupsku na rok 2017, inwestycję podzielono na 2 etapy. W pierwszym należy wykonać umocnienie dna przy głowicy falochronu oraz część umocnienia na odcinku podłużnym, w drugim natomiast zostanie wykonane pozostałe umocnienie dna na odcinku podłużnym falochronu (wzdłuż kierownicy falochronu oraz częściowo w kanale portowym). Przed przystąpieniem do prac należy wykonać sondaż dna na obszarze planowanych robót celem wyliczenia kubatury robót dotyczących korytowania w dnie lub wykonania zasypu konstrukcyjnego do projektowanej rzędnej umocnienia dna. Odcinek głowicowy (wykonywany w pierwszym etapie prac): Umocnienie dna przy głowicy zakłada wykonanie konstrukcji z gabionów (kosze oraz materace gabionowe). Pierwsze roboty polegają na wykorytowaniu i wyrównaniu dna wokół głowicy. W przypadku wystąpienia przegłębień większych niż rzędna podstawy umocnienia (-10,6 m n.p.m.) należy wykonać dodatkowy zasyp ze żwiru 032-64 mm w geowłókninie filtracyjnej do rzędnej -10,60 m n.p.m. Następnie należy ułożyć pierwszą warstwę materacy gabionowych, promieniście wokół głowicy. Rzędna posadowienia materacy wynosi -10,60 m n.p.m. Materace typowe o wymiarach 4,0×2,0×0,30 m oraz trapezowe o wymiarach 4,0×(1,5-2,5)×0,30 m i 4,0×(1,5-3,0)×0,30 m, wykonane z drutu O2,2/3,2 mm ZnAl + PVC (drut z powłoką cynkowo-aluminiową o masie min. 230 g/m2 pokryty dodatkowo warstwą ochronną PVC o grubości min. 0,5 mm). Siatki materaca wykonać jako plecione o oczkach sześciokątnych o wymiarach 60×80 mm. Jako wypełnienie użyć otoczaków rzecznych. Średnica pojedynczego kamienia powinna mieścić się w przedziale 1,5D do 2,0D, (gdzie D - średnica oczka materaca gabionowego). Porowatość materaca powinna wynosić ok. n=0,3. Ciężar objętościowy materiału kamiennego do wypełnienia powinien wynosić min. 1,8 t/m3. Z uwagi na długość elementu materace powinny posiadać wewnętrzne grodze usztywniające, wykonane z analogicznej siatki drucianej jak ściany materaca. W materacach wymagane są min. 3 przegrody. Materace po ułożeniu połączyć ze sobą technologicznie, celem zapewnienia sztywności oraz zwiększenia stabilności całości konstrukcji umocnienia dna. Połączenie w postaci szycia technologicznego powinno zostać wykonane zarówno od strony czoła konstrukcji, jak również od strony górnej elementów gabionowych. Łączenie powinno być wykonane analogicznie jak łączenie siatek gabionu wypełnionego kamieniem, zgodnie z wytycznymi producenta gabionów. Można wykorzystać do tego celu specjalne zszywki. W obrębie pala kierownicy zlokalizowanego przy głowicy falochronu należy wykonać zasyp ze żwiru O16-32 mm w geowłókninie filtracyjnej (zgodnie z rysunkami). Po ułożeniu pierwszej warstwy umocnienia należy analogicznie wykonać drugą warstwę z materacy gabionowych. Konstrukcja materacy jak w przypadku warstwy 1. Warstwę 2 ułożyć mijankowo w stosunku do 1 warstwy umocnienia celem zabezpieczenia przed klawiszowaniem poszczególnych materacy (zgodnie z rysunkami). Podczas wykonywania warstwy 2 poszczególne materace należy wiązać z materacami warstwy 1 oraz z kolejnymi materacami warstwy 2 dla zapewnienia stateczności całego układu oraz wciągnięcia do współpracy kolejnych materacy podczas eksploatacji konstrukcji. Rzędna korony warstwy 2 powinna wynosić -10,00 m, rzędna podstawy warstwy 2, a jednocześnie korony warstwy 1 powinna wynosić -10,30 m. Po wykonaniu warstwy 2 umocnienia wykonać 3 warstwę z koszy gabionowych typowych o wymiarach 3,0×1,0×1,0 m oraz koszy trapezowych o wymiarach 3,0×(0,5-1,0)×1,0 m i 3,0×(1,0-1,5)×1,0 m, ułożonych promieniście do głowicy falochronu. Kosze z uwagi na większe gabaryty niż materace powinny być wykonane z drutu O2,7/3,7 mm ZnAl + PVC (drut z powłoką cynkowo-aluminiową o masie min. 245 g/m2 pokryty dodatkowo warstwą ochronną PVC o grubości min. 0,5 mm). Siatki kosza wykonać jako plecione o oczkach sześciokątnych o wymiarach 80×100 mm. Do wypełnienia użyć otoczaków rzecznych. Średnica pojedynczego kamienia powinna mieścić się w przedziale 1,5D do 2,0D, (gdzie D - średnica oczka materaca gabionowego). Porowatość materaca powinna wynosić ok. n=0,3. Ciężar objętościowy materiału kamiennego do wypełnienia powinien wynosić min. 1,8 t/m3. Ułożenie koszy wykonać zgodnie z dokumentacją rysunkową. Kosze po ułożeniu połączyć zarówno z warstwą 2 materacy gabionowych, jak również z koszami warstwy 3 (powiązane wszystkie kosze), dla zapewnienia stabilności konstrukcji. Rzędna korony warstwy 3 powinna wynosić -9,00 m, rzędna podstawy -10,00 m. Warstwa 4 umocnienia powinna zostać wykonana z koszy gabionowych typowych o wymiarach 2,0×1,0×1,0 m oraz koszy trapezowych o wymiarach 2,0×(1,0-1,5)×1,0 m oraz 2,0×(1,5-2,0)×1,0 m, ułożonych również promieniście do ściany głowicy falochronu (zgodnie z rysunkami). Materiał koszy oraz wypełnienie analogiczne do warstwy 3. Po ułożeniu koszy powiązać je ze sobą oraz z warstwą znajdującą się poniżej (warstwa 3). Rzędna korony warstwy 4 powinna wynosić -8,00 m. Dodatkowo powiązać kosze od strony frontowej oraz górnej - analogicznie jak w przypadku niższych warstw umocnienia. Po ustabilizowaniu powiązanej konstrukcji poprzez zapiaszczenie elementów gabionowych głębszych warstw konstrukcja głowicy falochronu zostanie zabezpieczona przed dalszą propagacją wymywania materiału dna przy ścianie konstrukcji. Trapezowy kształt materacy i koszy gabionowych umożliwi ich ułożenie wokół głowicy bez niepotrzebnych przerw. Całość stanowiła będzie zwartą konstrukcję. Należy zwrócić uwagę, że materace i kosze o nietypowych kształtach dostępne są na zamówienie i należy zamówić je z odpowiednim wyprzedzeniem (czas oczekiwania szacuje się na max. 3-4 tygodnie). Konstrukcja umocnienia dna (w postaci koszy i materacy gabionowych) nie nachodzi swoim obrysem na tor podejściowy do portu Łeba. Nie stwarza zatem zagrożenia dla jednostek przepływających w pobliżu konstrukcji. Odcinek podłużny (wykonywany częściowo w pierwszym, a także w drugim etapie prac): Umocnienie podłużnego odcinka falochronu zachodniego od strony kanału portowego polega na wykonaniu elementów gabionowych (kosze oraz materace), na których zostanie wykonany narzut kamienny. Za linią wyznaczoną poprzez kierownicę (prowadnica z brusów G-62) należy ułożyć warstwę geowłókniny filtracyjnej (spód ułożenia -6,0 m - w przypadku mniejszych głębokości należy wykorytować i oczyścić dno w miejscu wykonania zasypu żwirowego w geowłókninie) i wykonać zasyp o szerokości 4 m i wysokości 0,70 m. Zasyp wykonać ze żwiru O16-32mm. Po wykonaniu zasypu zawinąć geowłókninę tworząc zamknięty materac żwirowy, będący podbudową pod materac gabionowy. Następnie ułożyć kosze gabionowe 4,0×1,0×1,0 m oraz materace gabionowe 4,0×2,0×0,30 m. Ułożenie mijankowe (brak wspólnej krawędzi elementów przy łączeniu). Korona umocnienia z elementów gabionowych wynosić będzie -5,0 m. W przypadku wystąpienia większych głębokości niż -6,0 m, uniemożliwiających ułożenie w/w umocnienia z zasypu w geowłókninie jak również gabionów należy wykonać zasyp dodatkowy w postaci żwiru O32-64 mm w geowłókninie, niwelującego przegłębienia do rzędnej -6,0 m. Po wykonaniu gabionów wraz z zasypami żwirowymi w geowłókninie należy wykonać zasyp ze żwiru O16-32 mm od konstrukcji koszy gabionowych aż do rzędnej -5,0 m, wypełniając przegłębienie do rzędnej dna -5,0 m nawet na torze podejściowym w kanale portowym w miejscach występowania większych głębokości. Zasyp nie będzie wykonywany w geosyntetyku więc nie ma zagrożenia wplątania elementów w śruby czy stery jednostek pływających, co stwarzałoby zagrożenie bezpieczeństwa żeglugi na kanale portowym. Na tak przygotowanej konstrukcji umocnienia wykonać należy narzut kamienny z kamienia łamanego 200-300 kg o nachyleniu skarpy 1:2. Narzut należy dowiązać do istniejącej półki narzutu ochronnego falochronu wykonanej również z kamienia 200-300 kg. Podnóże narzutu oparte zostanie na gabionach. Rzędna półki wynosić będzie -3,0 m, Podstawa narzutu na rzędnej korony gabionów, tzn. -5,0 m. Materace wykonać z drutu O2,2/3,2 mm ZnAl + PVC (drut z powłoką cynkowo-aluminiową o masie min. 230 g/m2 pokryty dodatkowo warstwą ochronną PVC o grubości min. 0,5 mm). Siatki materaca wykonać jako plecione o oczkach sześciokątnych o wymiarach 60×80 mm.Kosze wykonać z drutu O2,7/3,7 mm ZnAl + PVC (drut z powłoką cynkowo-aluminiową o masie min. 245 g/m2 pokryty dodatkowo warstwą ochronną PVC o grubości min. 0,5 mm). Siatki kosza wykonać jako plecione o oczkach sześciokątnych o wymiarach 80×100 mm. Jako wypełnienie użyć otoczaków rzecznych. Średnica pojedynczego kamienia powinna mieścić się w przedziale 1,5D do 2,0D, (gdzie D - średnica oczka materaca gabionowego). Porowatość materaca powinna wynosić ok. n=0,3. Ciężar objętościowy materiału kamiennego do wypełnienia powinien wynosić min. 1,8 t/m3. Z uwagi na długość elementu materace i kosze powinny posiadać wewnętrzne grodze usztywniające, wykonane z analogicznej siatki drucianej jak ich ściany. W przypadku materacy i koszy o długości 4,0 m wymagane są min. 3 przegrody wewnątrz elementu. Materace oraz kosze po ułożeniu połączyć ze sobą technologicznie, celem zapewnienia sztywności oraz zwiększenia stabilności całości konstrukcji umocnienia dna. Z uwagi na dynamiczne zmiany batymetrii dna przed przystąpieniem do prowadzenia prac należy zweryfikować zastane warunki głębokościowe w okolicy rejonu prowadzenia prac. Przed przystąpieniem do prowadzenia robót należy wykonać atest czystości dna. W razie konieczności należy wykonać oczyszczenie dna. Należy również wykonać uszczelnienie istniejącej ścianki szczelnej oraz wykorytowanie i wyrównanie z grubsza dna. Szczegółowa charakterystyka technologii wykonania robót wraz z wymaganiami technologicznymi oraz drugim etapem została przedstawiona w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej cześć dokumentacji projektowej. UWAGA! Z zakresu niniejszego zamówienia należy wyłączyć osłony zabezpieczające przed zapiaszczaniem kanału portowego. Po zakończeniu robót należy wykonanie atest czystości. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja budowlana stanowiąca załączniki nr 8-18 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45244000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45247100-1
45000000-7
45247100-1
45100000-8
45243000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3232650,66
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych tj. robót polegających na umocnieniu dna. Zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostanie udzielone na warunkach określonych w ustawie, w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem negocjacji w postępowaniu realizowanym w trybie zamówienia z wolnej ręki, będzie cena oraz warunki realizacji zamówienia w kontekście przyjętego opisu przedmiotu zamówienia i warunków przyszłej umowy o zamówienie publiczne.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-18

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do: a) przebudowa nabrzeża Gdyńskiego: do dnia 29 września 2017 r., b) budowa umocnienia dna wzdłuż falochronu zachodniego w Porcie Łeba: do dnia 18 grudnia 2017 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w następującym zakresie: 1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie morskiej budowli hydrotechnicznej typu nabrzeże, opaska lub falochron, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1998 nr 101 poz. 645), o wartości minimum 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto (wszystkie roboty wykonane w ramach jednej umowy (kontraktu) Zamawiający rozumie jako jedną robotę budowlaną); 2. celem realizacji przedmiotu zamówienia dysponowali będą następującymi osobami: a) osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymującą się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczeniem w kierowaniu minimum 2 (dwiema) robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie morskiej budowli hydrotechnicznej typu nabrzeże, opaska lub falochron, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 czerwca 1998 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać morskie budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz. U. 1998 nr 101 poz. 645) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony złotych) (całkowite wynagrodzenie wykonawcy robót budowlanych); b) osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika robót hydrotechnicznych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016 r., poz. 290) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278), legitymującą się minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub robót w zakresie morskich budowli hydrotechnicznych; c) osobą, która pełniła będzie funkcję kierownika prac podwodnych II klasy, posiadającą uprawnienia zgodne z przepisami ustawy z dnia 17 października 2003 r. o wykonywaniu prac podwodnych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1389), legitymującą się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie nadzorowania lub kierowania pracami podwodnym. Zamawiający wyraża zgodę na łączenie przez jedną osobę funkcji określonych w 2. a) z c) lub 2. b) z 2. c). (Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP; 2. oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 4.1.2. SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1. wykazu robót budowlanych, o których mowa w pkt. 4.1.2.1. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykaz robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 2. wykazu osób, o których mowa w pkt. 4.1.2.2. SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt. 15.3.-15.6. SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
doświadczenie zawodowe kierownika budowy (staż) 10,00
okres gwarancji jakości10,00
doświadczenie zawodowe kierownika budowy (ilość inwestycji)20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1. terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) zaistnienia siły wyższej, b) stanu morza większym niż 3° lub w sytuacji gdy siła wiatru z kierunków od strony morza tj. północnych do wschodnich przekraczać będzie 5oB, oraz prędkość prądu wody osiągnie lub przekroczy 0,5 m/s, c) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, d) wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, e) konieczności wykonania dodatkowych badań lub monitoringu, f) wystąpienia nieprzewidzianych prac saperskich lub nieprzewidzianych prac związanych z usuwaniem niezinwentaryzowanych sieci, g) konieczności zmian dokumentacji projektowej, h) realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego efektu użytkowego, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, i) występowaniem warunków uniemożliwiających prowadzenie prac podwodnych określonych w rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac podwodnych (Dz.U. z 2004 r., Nr 116, poz. 1210), które zostaną potwierdzone w ewidencji dziennika prac podwodnych oraz przez bosmana Portu w Łebie, j) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane z uwzględnieniem okresów, w których z powodu okoliczności wskazanych powyżej nie można było realizować zamówienia lub w przypadkach określonych lit. g niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania tych robót; 2. ceny na skutek zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny; 3. sposobu spełnienia świadczenia stron w przypadku wystąpienia konieczności zmian dokumentacji projektowej związanych z realizacją niezbędnych robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub zaniechania wykonywania części robót, a które to roboty stały się niezbędne (lub zbędne) do uzyskania założonego efektu użytkowego i ich konieczność wynika z wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, w tym siły wyższej lub/i usunięcia wad dokumentacji projektowej - o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany sposobu spełnienia świadczeń stron i zmiany w tym zakresie będą dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacją zamienną); 4. zapis punktu 19.5.3 nie dotyczy wykonania prac przywracających stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru końcowego całości robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wyłączną odpowiedzialność za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym także robót odebranych w ramach odbiorów częściowych) na wskutek wystąpienia nieprzewidzianych zjawisk losowych, w tym siły wyższej, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania prac przywracających stan poprzedni (tzn. odtworzenia robót wykonanych) na własny koszt, bez żądania z tego tytułu dodatkowego (ponownego wynagrodzenia); 5. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie lub rezygnacji z tego podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt 11.3. SIWZ; 6. osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót hydrotechnicznych lub kierownika prac podwodnych, przy czym nowo wskazane osoby powinny spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w punkcie 4.1.2.2. SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego. Kierownik budowy winien posiadać doświadczenie nie mniejsze niż doświadczenie osoby wskazanej pierwotnie do pełnienia tej funkcji podlegające punktacji zgodnie z pkt. 16.2.3. SIWZ. Dla swojej ważności niniejsza zmiana nie wymaga aneksu. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PLN
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.