Ogłoszenie nr 538249-N-2017 z dnia 2017-06-23 r.
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych oraz opakowań i testów do procesu sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Tak
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny
45066502400000, ul.
Al. Piłsudskiego
11
,
18404
Łomża, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
864 733 610, , e-mail
przetargi@szpital-lomza.pl, , faks
864 733 210.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital - lomza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital - lomza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych oraz opakowań i testów do procesu sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Numer referencyjny:
ZT-SZP-226/01/ 38 /2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Tak
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów opatrunkowych oraz opakowań i testów do procesu sterylizacji dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach, asortymencie i o parametrach wymaganych wg Załącznika nr 1 do SIWZ. Ilość pakietów - 4.
II.5) Główny kod CPV: 33191000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33191100-6 |
35230000-5 |
33141110-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1. Opisy (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe produktów producenta) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Wykonawcy powinni oznaczyć, której pozycji i Pakietu dotyczy opis. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność danego opisu z wymogami Zamawiającego. - dotyczy wszystkich pakietów. 2. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów SIWZ: PAKIET 1 Wymagania: o raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji wykonywanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN EN ISO 17-665-1 pkt 12.4 dla pary wodnej. o oświadczenie, że surowiec użyty do produkcji wyrobów z gazy bawełnianej zgodny z normą PN-EN 14079 (tam gdzie dotyczy). o arkusz danych technicznych materiału podstawowego - gazy-potwierdzający zgodność oferowanego wyrobu z PN-EN 14079:2003. PAKIET 2 Wymagania: o raport walidacji procesu sterylizacji parą wodną dla wyrobów jałowych zgodnie z PN EN ISO 17-665-1 pkt 12.4 dla pary wodnej, o arkusz danych technicznych materiału podstawowego- gazy-potwierdzający zgodność oferowanego wyrobu z PN-EN 14079:2003. o dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty pod postacią raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonywanej z określoną częstotliwością zgodnie z: PN-EN ISO 11135-1 dla wyrobów sterylizowanych tlenkiem etylenu. PAKIET 3 o oświadczenie, że surowiec użyty do produkcji wyrobów z gazy bawełnianej zgodny z normą PN-EN 14079 (tam gdzie dotyczy) o arkusz danych technicznych materiału podstawowego (włókniny) potwierdzający zgodność oferowanego wyrobu z normą EN 13 795 : 1,2,3 i PN-EN 14079. o arkusz danych technicznych materiału podstawowego - gazy-potwierdzający zgodność oferowanego wyrobu z PN-EN 14079:2003. PAKIET 4 Wymagane oświadczenia i dokumenty : 1. wydane przez wytwórcę - tam, gdzie wymieniona jest norma, na zgodność z normami dotyczącymi nie biologicznych systemów kontroli sterylizacji (odpowiednio: PN EN ISO 11140-1, PN EN ISO 11140-4) z podaniem typu wskaźnika; 2. wydane przez wytwórcę - o parametrach punktu końcowego tam, gdzie ma to zastosowanie; 3. wydane przez wytwórcę - tam, gdzie jest to oznaczone "nietoksyczny" - o braku zawartości soli metali ciężkich w substancji testów chemicznych; 4. wydane przez niezależną jednostkę/jednostkę akredytowaną - potwierdzenie typu wskaźnika tam, gdzie wymagane przy opisie wskaźnika; 5. wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający zgodność oferowanych opakowań z normami EN ISO 11607-1:2009 i EN 868-2 oraz dokument wydany przez wytwórcę opakowań potwierdzający, iż wytwarzane przez niego opakowania mogą być walidowane przez szpital w oparciu o normę EN ISO 11607-2:2006; 6. wydany przez wytwórcę potwierdzający parametry wytrzymałościowe papierów i włóknin oraz ich zgodności z normą PN EN 868-2 oraz wydany przez wytwórcę papierów i włóknin zawierający charakterystykę wytrzymałościową oferowanych papierów i włóknin; 7. kompletna charakterystyka papieru stosowanego w zaoferowanych torebkach i rękawach wydana przez wytwórcę opakowań w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN EN 868-3; 8. charakterystyka folii wydana przez jego wytwórcę; 3. Próbki oferowanego produktu opisane przez Wykonawcę (tj. opisanie którego pakietu i pozycji dotyczą, nazwa Wykonawcy) w celu ewentualnego wykorzystania do identyfikacji lub weryfikacji dostaw - dotyczy: Pakietu 1: Poz. 1-11 - po 2 op. każdej pozycji: * Poz. 12 - 2 x 1 mb: * Pakietu 2: Poz. 1, 2, 3, - po 2 szt. każdej pozycji: * Poz. 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 - po 2 op. każdej pozycji: * Pakietu 3: Poz.1, 2, 3, 4, 6, 7 - po 2 szt. każdej pozycji: * Poz. 5 - po 2 kpl. * *- jedna szt. / op / mb próbki zostanie przeznaczone do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a druga szt. / op / mb próbki zostanie wykorzystana (zużyta) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ. Pakietu 4: po 2 arkusze dla papieru i włókniny*, - 2 x 30 cm rękawa* z każdego rozmiaru - po 2 szt. torebek* z każdego rozmiaru, - Test do kontroli ster. parą wodną dla parametrów 134°/7´, 121°/20´ - 2szt *; - Test do kontroli ster. parą wodną dla parametrów 134°/4´ - 2szt *; - Test biologiczny do sterylizacji parowej ampułkowy, szybkiego odczytu - 2 amp*; - Test chemiczny zintegrowany do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu - 2 szt. * - Pakiet kontrolny prawidłowości działania sterylizatora typu B&D - 2 szt. *; - Test do kontroli dezynfekcji termicznej 90/5 - 2 szt. *; - Test sprawdzający skuteczność mycia mechanicznego w myjni-dezynfektorze nie wymagający dodatkowych działań - 2 szt.; - Pisaki odporne na warunki sterylizacji - 2 szt. *; - Testy do sprawdzania skuteczności zgrzewu zgrzewarek rolkowych bez konieczności umieszczania wskaźnika w dodatkowym opakowaniu - 2 szt. *; - Etykiety podwójnie przylepne ze wskaźnikiem do kontroli sterylizacji parą wodną - 2 szt. *; - Etykiety podwójnie przylepne bez wskaźnika sterylizacji - 2 szt. *; - Koperty do archiwizacji danych ze sterylizatora - 2 szt. *; - Koperty do archiwizacji danych z myjni-dezynfektora - 2 szt. *; *jedna szt./arkusz/amp. zostanie przeznaczona do ewentualnej identyfikacji lub weryfikacji dostaw, a druga sztuka/arkusz/amp. wykorzystana (zużyta) dla potwierdzenia parametrów wymaganych w SIWZ. 4. Arkusz danych technicznych materiału podstawowego(włókniny) potwierdzający zgodność oferowanego wyrobu z normą EN 13 795 : 1,2,3 i PN-EN 14079 - dotyczy Pakietu 3. 5. Raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji wykonywanej z określoną częstotliwością zgodnie z PN EN ISO 17-665-1 pkt 12.4 dla pary wodnej - dotyczy Pakietu 1, 2. 6. Dokument potwierdzający walidację procesu sterylizacji wyrobów stanowiących przedmiot oferty pod postacią Raportu z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji, wykonywanej z określoną częstotliwością zgodnie z: PN-EN ISO 11135-1 dla wyrobów sterylizowanych tlenkiem etylenu - dotyczy Pakietu nr 3 . 7. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r, Dz. U. Nr 107, poz. 679 z póżn. zm.) - w przypadku składania oferty na wyrób medyczny - dotyczy wszystkich pakietów. 8. Deklaracje zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby będące i nie będące wyrobami medycznymi - dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE to w tym przypadku Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, .... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną - załączyć do oferty. Na ww. dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i pozycji dotyczą.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Nie przewiduje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty (art. 144 ust 1 ustawy Pzp) z wyjątkiem: a) zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany, b) zmiany producenta produktu, jaki wykazał w złożonej ofercie, c) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, d) zamiany asortymentu lub zmiany producenta produktu jaki wykazał w złożonej ofercie, e) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowania z przeliczeniem ceny, f)przedłużenia terminu obowiązywania umowy wobec niewyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, g) zmian wynikających z przepisów ustawy PZP. 3. Wprowadzenie zmian o których mowa w § 5 ust. 2 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. 4. Aneks zostanie sporządzony przez stronę zainteresowaną i przedstawiony z co najmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem drugiej stronie umowy do akceptacji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33191000-5, 35230000-5, 33141110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę i rozbudowę drogi powiatowej nr 1937B Siemień Nadrzeczny- Pniewo o długości ok. 3 400 m
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji) na potrzeby AŁ
- Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i drobiowego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Prace remontowe budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opatrunków hydrowłóknistych z jonami srebra
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH DLA APTEKI SZPITALNEJ SPZOZ W HRUBIESZOWIE - MATERIAŁY OPATRUNKOWE, IGŁY STRZYKAWKI, PRZYRZĄDY DO INFUZJI
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 13 pakietach.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.