Ogłoszenie nr 53794 - 2017 z dnia 2017-03-29 r.
Lublin: Remonty wybranych pomieszczeń w budynkach Politechniki Lubelskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369631-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 28983-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, krajowy numer identyfikacyjny
000001726, ul.
ul. Nadbystrzycka
38D,
20-618
Lublin, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
(81)5384103, faks
, e-mail
bzp@pollub.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty wybranych pomieszczeń w budynkach Politechniki Lubelskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP/PN/73/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remonty wybranych pomieszczeń w budynkach Politechniki Lubelskiej w 3 zadaniach
II.4) Główny kod CPV:
45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:45400000-1
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 15.02.2017r do dnia22.03.2017r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/02/2017 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: EMB SP. Z O.O,
,
ŁĘCZYŃSKA 58,
20-309,
LUBLIN, kraj/woj.
lubelskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
28/03/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
ZMIENIONO TERMIN WYKONANIA NA DZIEŃ 07.04.2017
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
WYSTĄPIENIE W TRAKCIE WYKONYWANIA UMOWY, W MIEJSCU WYKONYWANIA PRZEDMIOTU UMOWY, AWARII POLEGAJĄCEJ NA ROZSZCZELNIENIU INSTALACJI CO, KTÓREJ ZAMAWIAJĄCY DZIAŁAJĄC Z NALEŻYTA STARANNOŚCIĄ NIE MÓGŁ PRZEWIDZIEĆ, A KTÓRA SPOWODOWAŁA KONIECZNOŚĆ WSTRZYMANIA WYKONYWANIA ROBÓT.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca w dzień przed awarią był na etapie końcowym remontu objętego umową realizowanego na podstawie umowy BZP/3/2017 z dnia 15.02.2017 r. Mieszkanie nr 9 było przekazane protokołem wprowadzenia na budowę z dnia 16.02.2017 r. Wykonawca 08.03.2017 r. zgłosił wykonanie pełnego zakresu prac. W nocy z 16/17 marca 2017 r. o godzinie 0:15 administrator obiektu został powiadomiony przez najemcę lokalu nr 7 o zalewaniu z mieszkania nr 9 znajdującego się bezpośrednio nad nim. Najemca zgłaszający awarię powiadomił także Miejską Komendę PSP w Lublinie oraz LPEC Sp. z o.o. Administrator powiadomił natychmiast o awarii Dział Inwestycji i Remontów, który skontaktował się z Wykonawcą. O godzinie 0:45 PSP nie stwierdziła zagrożenia życia (spisano protokół ze zgłoszenia). Pracownicy LPEC Sp. z o.o. stwierdzając awarię c.o. dokonali spustu zładu z całego budynku, a po wejściu do lokalu nr 9 zabezpieczyli rozszczelnioną instalację c.o. i ponownie uruchomili instalację c.o. w budynku.
Będąc na miejscu zdarzenia wstępnie stwierdzono wysunięcie się ze ściany kołka mocującego zawiesie grzejnika żeliwnego, co było bezpośrednią przyczyną wyrwania się mocowań grzejnika ze ściany, w pokoju w którym Wykonawca dokonał już wymiany paneli. Pod ciężarem grzejnika rozszczelniły się gałązki doprowadzające wodę grzewczą. Wykonawca przystąpił natychmiast do usuwania wody znajdującej się w lokalu nr 9. O godzinie 10:00 tego samego dnia dostarczył dwa osuszacze do lokalu nr 7 i do lokalu nr 9 oraz zgłosił szkodę do ubezpieczyciela, która została zarejestrowana pod nr 3435224/001. Dnia 17. marca Wykonawca złożył także pismo wnioskujące wydłużenie terminu zakończenia umowy o dwa tygodnie od wizyty rzeczoznawcy ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel 22. marca wyznaczył wizytę rzeczoznawcy do wyceny szkody na 24. marca na godzinę 10.30. Przez cały czas od momentu wystąpienia awarii do wizyty rzeczoznawcy Wykonawca był zmuszony przerwać prace budowlane, następowało jednak ciągłe osuszanie zalanych pomieszczeń. Wystąpienie awarii uniemożliwiło powołanie komisji odbiorowej i przystąpienie do prac odbiorowych zgodnie z umową.
Rzeczoznawca 24. marca potwierdził przyczynę awarii i spisał protokół strat, w którym ujęta była wyremontowana już podłoga w jednym z pomieszczeń. Po wizycie rzeczoznawcy Wykonawca przystąpił do zrywania parkietów i paneli w celu dosuszenia stropu obecnie trwają pracę wykonania nowych okładzin podłogowych
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
- Roboty remontowe w budynku DS-1 (21-1) Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego 3 w Krakowie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.