eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotu³y › "Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Miasta i Gminy Szamotu³y oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y w okresie 05.2019-30.04.2023 r."

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2019-04-12



Og³oszenie nr 537324-N-2019 z dnia 2019-04-12 r.

Urz±d Miasta i Gminy Szamotu³y: "Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Miasta i Gminy Szamotu³y oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y w okresie 05.2019-30.04.2023 r."
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta i Gminy Szamotu³y, krajowy numer identyfikacyjny 52657000000000, ul. ul. Dworcowa  26 , 64-500  Szamotu³y, woj. wielkopolskie, pañstwo Polska, tel. 612 927 501, e-mail umig@szamotuly.pl, faks 612 920 072.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szamotuly.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bip.szamotuly.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bip.szamotuly.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca, faksu lub e-maila
Adres:
Urz±d Miasta i Gminy Szamotu³y ul.Dworcowa 26, 64-500 Szamotu³y pok. 11 Kancelaria


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Kompleksowa obs³uga bankowa bud¿etu Miasta i Gminy Szamotu³y oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y w okresie 05.2019-30.04.2023 r."
Numer referencyjny: WI.271.8.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadz±cego kompleksow± obs³ugê bankow± bud¿etu Miasta i Gminy Szamotu³y oraz jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y w okresie od dnia 1 maja 2019 r. lub podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2023 r. W czasie niniejszego postêpowania oraz realizacji zamówienia obowi±zuj±ca walut± bêdzie waluta polska (PLN). 1. Kompleksowa obs³uga bankowa obejmuje: a) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego bud¿etu oraz rachunków pomocniczych do rachunku podstawowego, w tym rachunków zwi±zanych z rozliczaniem ¶rodków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, b) otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych jednostek organizacyjnych, rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych tych jednostek, c) nieodp³atn± realizacjê poleceñ przelewu drog± elektroniczn± na rachunki prowadzone w banku obs³uguj±cym oraz w innych bankach, d) nieodp³atne przyjmowanie wp³at gotówkowych w³asnych zamawiaj±cego oraz osób trzecich na rachunki bankowe bud¿etu Miasta i Gminy Szamotu³y oraz na wszystkie rachunki jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y w siedzibie banku lub w puncie kasowym prowadzonym przez bank na terenie miasta Szamotu³y. W przypadku gdy bank nie ma swojej siedziby na terenie miasta Szamotu³y w terminie do dnia 1 maja 2019 roku, uruchomi na terenie miasta Szamotu³y punkt kasowy, e) dokonywanie wyp³at gotówkowych na podstawie pisemnej dyspozycji przekazanej przez zamawiaj±cego w siedzibie banku lub w punkcie kasowym prowadzonym przez bank na terenie miasta Szamotu³y, f) przyjmowanie wp³at gotówkowych w formie zamkniêtej - przeliczanie bilonu pochodz±cego z parkometrów Strefa P³atnego Parkowania oraz z targowiska miejskiego, g) udostêpnienie przez bank systemu p³atno¶ci masowych po zawarciu dodatkowej umowy. System powinien umo¿liwiæ wygenerowanie indywidualnych rachunków bankowych, h) potwierdzanie operacji bankowych na wyci±gach bakowych z podaniem stanu konta bankowego na ka¿dy dzieñ roboczy. System elektroniczny winien umo¿liwiæ uzyskanie informacji o saldzie rachunku bankowego w formie wyci±gu za ka¿dy dzieñ roboczy w nastêpnym dniu po wyst±pieniu operacji. Wyj±tkowo, w przypadku niemo¿no¶ci dostarczenia wyci±gu drog± elektroniczn±, bank dostarczy wyci±g w formie papierowej oraz umo¿liwi drukowanie dowodów wp³at i wyp³at dla ka¿dego wyci±gu. 2. Pozosta³e us³ugi bankowe: a) nieodp³atne wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, b) wydawanie opinii bankowej o prowadzonych rachunkach bankowych oraz innych opinii i za¶wiadczeñ, c) umo¿liwienie obs³ugi operacji zagranicznych, d) mo¿liwo¶ci uzyskania przez Skarbnika Miasta i Gminy Szamotu³y lub osobê przez niego upowa¿nion±, informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych, bez ponoszenia op³at i prowizji. 3. Zapewnienie bezp³atnej instalacji i serwisu elektronicznego systemu obs³ugi bankowej wraz z przeszkoleniem pracowników. Bank zapewni dostêp do system i mo¿liwo¶æ korzystania z us³ug bankowo¶ci elektronicznej przez siedem dni w tygodniu, przez dwadzie¶cia cztery godziny na dobê. 4. Oprocentowanie ¶rodków na rachunkach bankowych objêtych kompleksow± obs³ug± bankow± gminy zostanie obliczone w oparciu o stawkê WIBID 1M (stawka WIBID 1M x wspó³czynnik banku). Do obliczania odsetek przyjmuje siê rok, który liczy 365 dni. Naliczone odsetki podlegaæ bêd± dopisaniu do salda rachunku na koniec ka¿dego miesi±ca lub w dniu likwidacji rachunku. 5. Bank, na podstawie dodatkowego dokumentu - wniosku pisemnego Miasta i Gminy Szamotu³y, uruchomi kredyt w rachunku bie¿±cym do wysoko¶ci okre¶lonej ka¿dorazowo w uchwale bud¿etowej przez Radê Miasta i Gminy Szamotu³y, od momentu podpisania dodatkowej umowy. Bank nie bêdzie pobiera³ prowizji w przypadku niewykorzystania kredytu w ca³o¶ci (prowizja za gotowo¶æ). Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ pobrania prowizji za uruchomienie kredytu w rachunku bie¿±cym w kwocie nie wy¿szej ni¿ 1,00% warto¶ci uruchomionego kredytu. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e od niewykorzystanej kwoty kredytu nie zostan± pobrane ¿adne op³aty lub prowizje. Bank naliczy odsetki od wykorzystanej kwoty kredytu wed³ug wyliczenia - WIBOR 1M + mar¿a banku. Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e mar¿a banku nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ 0,50%. I. Jednostki objête kompleksow± obs³ug± bankow±: - Miasto i Gmina Szamotu³y, - Urz±d Miasta i Gminy Szamotu³y, - O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Szamotu³ach, - Stra¿ Miejska w Szamotu³ach, - Zarz±d Komunalnych Zasobów Lokalowych w Szamotu³ach, - Centrum Us³ug Wspólnych w Szamotu³ach, - Przedszkole Nr 1 w Szamotu³ach, - Przedszkole Nr 3 w Szamotu³ach, - Przedszkole Nr 4 w Szamotu³ach, - Przedszkole Nr 5 w Szamotu³ach, - Przedszkole w Ga³owie, - Przedszkole w Otorowie, - Szko³a Podstawowa nr 1 w Szamotu³ach, - Szko³a Podstawowa nr 2 w Szamotu³ach, - Szko³a Podstawowa nr 3 w Szamotu³ach, - Szko³a Podstawowa w Baborowie, - Szko³a Podstawowa w Brodziszewie, - Szko³a Podstawowa w Otorowie, - Szko³a Podstawowa w Pami±tkowie, - Szko³a Podstawowa w Przyborowie. II. Czynno¶ci, za które prowizje i op³aty bankowe nie bêd± pobierane: 1. otwarcie lub zamkniêcie rachunków pomocniczych, 2. realizacja poleceñ przelewu na rachunki prowadzone w banku obs³uguj±cym oraz innych bankach, 3. wp³at gotówkowych w³asnych oraz wp³at dokonywanych przez osoby trzecie w punkcie kasowym, oddzia³ach lub filii banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y, 4. wyp³at gotówkowych z rachunku zamawiaj±cego i wszystkich jednostek organizacyjnych w punkcie kasowym, oddzia³ach lub filii banku zlokalizowanych w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Szamotu³y, 5. instalacje w Urzêdzie Miasta i Gminy Szamotu³y i podleg³ych jednostkach organizacyjnych systemu bankowo¶ci elektronicznej. Koszty osprzêtu koniecznego do przesy³u ¶rodków finansowych drog± elektroniczn±, jego dostarczenie, zamontowanie, skonfigurowanie oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obs³ugi, 6. pobieranie wyci±gów bankowych w systemie bankowo¶ci elektronicznej z podaniem stanu konta na ka¿dy dzieñ roboczy, 7. za rozpatrzenie wniosku o kredyt w rachunku bie¿±cym, 8. za niewykorzystanie czê¶ci linii kredytowej w ramach przyznanego limitu, 9. za czynno¶ci zwi±zane z obs³ug± linii kredytowej, 10. op³at za generowanie i drukowanie informacji o numerze indywidualnym wirtualnym rachunku bankowym, 11. wystawianie referencji i opinii z prowadzonych rachunków bankowych, opinii bankowej dotycz±cej terminowo¶ci regulowania zobowi±zañ, stanu zad³u¿enia, udzielonych przez bank porêczeñ itp. III. Wyja¶nienia szczegó³owe dotycz±ce warunków technicznych prowadzenia i obs³ugi rachunku bankowego System identyfikacji masowych p³atno¶ci powinien umo¿liwiæ wygenerowanie operacji w formie wyci±gu bankowego za ka¿dy dzieñ roboczy najpó¼niej w nastêpnym dniu roboczym. Zarówno zamawiaj±cy jak i bank bêdzie móg³ dokonywaæ operacji generowania i drukowania informacji o numerze indywidualnym wirtualnym rachunku bankowym. Bud¿et Miasta i Gminy Szamotu³y, obok rachunku podstawowego, rachunku p³atno¶ci masowych i rachunku wydatków niewygasaj±cych, obs³uguje oko³o 20 rachunków pomocniczych s³u¿±cych do obs³ugi projektów finansowanych z udzia³em ¶rodków unijnych czê¶ciowo nie wykazuj±cych ju¿ obrotów z powodu zakoñczenia projektu. Natomiast w jednostkach organizacyjnych dzia³aj± 52 rachunki bie¿±ce i pomocnicze jednostek. Dane dotycz±ce us³ug bankowych ustalone dla okresu od 1 pa¼dziernika 2017 roku do 30 wrze¶nia 2018 roku: 1) przelewy do banku obs³uguj±cego - 23.471 sztuk, 2) przelewy poza bank obs³uguj±cy - 91.834 sztuki, 3) wp³aty gotówkowe w³asne - 500 sztuk, 4) wp³aty osób trzecich na rachunki bud¿etu i jednostek - 37.957 sztuk, 5) wp³aty na indywidualne rachunki bankowe w ramach p³atno¶ci masowych - 132.156 sztuk. Oferent winien z³o¿yæ o¶wiadczenie "Posiada Punkt Kasowy, oddzia³ lub filiê na terenie Miasta Szamotu³y w celu prowadzenia czynno¶ci kasowych lub zagwarantuj± jego (jej) otwarcie przed podpisaniem umowy, lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia 1 maja 2019r." W przypadku odst±pienia przez bank od realizacji umowy, bank jest zobowi±zany do prowadzenia obs³ugi bud¿etu gminy wraz z kredytem w rachunku bie¿±cym na dotychczasowych warunkach do czasu podpisania umowy z wy³onionym w postêpowaniu przetargowym nowym bankiem. Kredyt w rachunku bie¿±cym - na podstawie zapisu paragrafu 7 ust. 1 uchwa³y bud¿etowej Miasta i Gminy Szamotu³y na rok 2019, uchwa³a Nr V/35/18 z dnia 28 grudnia 2018 roku, Burmistrz Miasta i Gminy Szamotu³y otrzyma³ upowa¿nienie do zaci±gniêcia kredytu w rachunku bie¿±cym na pokrycie wystêpuj±cego w ci±gu roku bud¿etowego deficytu bud¿etu do wysoko¶ci 5.000.000,00 PLN. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, jednostki samorz±du terytorialnego mog± zaci±gaæ kredyty i po¿yczki oraz emitowaæ papiery warto¶ciowe na pokrycie wystêpuj±cego w ci±gu roku przej¶ciowego deficytu bud¿etu jednostki samorz±du terytorialnego. Kredyt podlega sp³acie w tym samym roku, w którym zosta³ zaci±gniêty.

II.5) G³ówny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66113000-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2023-04-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga, aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie od dnia 1 maja 2019 r. lub podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2023 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczêcie dzia³alno¶ci bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 128) lub inny dokument, na podstawie którego prowadzona jest dzia³alno¶æ bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana zgodnie z formu³±: "spe³nia-nie spe³nia" na podstawie z³o¿onych o¶wiadczeñ, dokumentów wymaganych przez Zamawiaj±cego. Niespe³nienie chocia¿ jednego z wy¿ej wymienionych warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania i uznaniem jego oferty za odrzucon±.
Informacje dodatkowe 7.3 Poleganie na zasobach innych podmiotów 1) Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. 2)Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3)W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 4)Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 7.5 Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Je¿eli oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców - je¿eli nie zosta³a z³o¿ona wraz z ofert± 4)¯aden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu 5)Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ³±cznie musz± spe³niæ warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w pkt 7.2.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Nie sprecyzowano warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Nie sprecyzowano warunku
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

8.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ zgodnie z pkt 8.2 siwz nastêpuj±cych dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert 2) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; 4) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; 5) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczêcie dzia³alno¶ci bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 128) lub innego dokumentu, na podstawie którego prowadzona jest dzia³alno¶æ bankowa w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami Prawa bankowego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

8. WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, OTWIERDZAJ¡CYCH SPE£NIANIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA 8.1. O¶wiadczenie wykonawcy 8.1.1. Do oferty wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia: a) dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania; b) dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, których wzór stanowi± za³±czniki 2, 3 do siwz. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 8.1.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 8.1.3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w ust. 1, 8.1.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8.2 Dokumenty sk³adane przez Wykonawcê 8.2.1.Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych: 8.2.1.1 spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu - wskazanych w pkt 8.3. siwz 8.2.1.2 brak podstaw wykluczenia - wskazanych w pkt 8.4. siwz 8.2.2.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. 8.2.3. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8.2.4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustwy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 8.5 Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 8.4 ppkt 1) - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) pkt 8.4 ppkt 2)- sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.6 Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.4 ppkt 1), sk³ada dokument, o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1), w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.7 Wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 8.4 oraz 8.5. 8.8 Dokumenty dotycz±ce podmiotów trzecich i podwykonawców 1. W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy ¿±da dokumentów, które okre¶laj±: 1) zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 2. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.4 ppkt 1-4 siwz. 3. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4 ppkt 1-4 siwz, dotycz±cych podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a Ustawy. 8.9 Forma o¶wiadczeñ i dokumentów 1)O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.3-8.9, dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale. 2)Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3-8.9, inne ni¿ o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 1), sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em 3)Po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz± 4)Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 5) Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, o których mowa w pkt 8.3-8.9, innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 6) Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. UWAGA: Wykonawca nie za³±cza do oferty dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w pkt 8.3, 8.4 i 8.8, które s± sk³adane zgodnie z procedur± wskazan± w pkt 8.2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1) Pozosta³e op³aty a) prowadzenie punktu kasowego b) przeliczenie bilonu z Strefy P³atnego Parkowania i targowisko miejskie c) op³ata miesiêczna za przelewy masowe 30,00
2) Cena kredytu w rachunku bie¿±cym: a) oprocentowanie w stosunku rocznym 15,00
2) Cena kredytu w rachunku bie¿±cym b) prowizja za uruchomienie 35,00
3) Oprocentowanie ¶rodków na wszystkich rachunkach (rachunek podstawowy i rachunki pomocnicze bud¿etu, rachunki podstawowe jednostek i rachunki pomocnicze jednostek) w stosunku rocznym 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-24, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.