Ogłoszenie nr 537263-N-2018 z dnia 2018-03-27 r.
Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr: Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie "Dobry Zawód Fajne Życie - popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie "Dobry Zawód Fajne Życie - popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim", nr UDA-RPPD.03.03.01-20-0078/16-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
Spółdzielcza
8
,
15 - 441
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
(085) 653 77 00, e-mail
jzynel@bfkk.pl, faks
(085) 732 95 05.
Adres strony internetowej (URL): www.bfkk.pl
Adres profilu nabywcy:
www.bfkk.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Podmiot z Art. 3 ust. 1 pkt 3 Prawo Zamówień Publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bfkk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bfkk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
ul. Spółdzielcza 8, 15-441 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie "Dobry Zawód Fajne Życie - popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim".
Numer referencyjny:
Znak postępowania: 11/DOR/DZ/RPOWP/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów w projekcie "Dobry Zawód Fajne Życie - popularyzacja kształcenia zawodowego w województwie podlaskim". Zamówienie jest podzielone na trzydzieści osiem części: 1 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Suwałkach, ul. Tadeusz Kościuszki 126, 16-400 Suwałki - realizacja 19 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (19 grup x 1 godzina; czas trwania 1 godzina doradztwa grupowego = 45 minut) oraz realizacja 218 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 109 uczniów ze szkoły (2 spotkania po 1 godzinie; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 2 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach, ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki - realizacja 10 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (10 grup x 1 godzina; 1 godzina doradztwa grupowego = 45 minut) oraz realizacja 118 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 59 uczniów ze szkoły (2 spotkania po 1 godzinie; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut) , 3 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach, ul. Tadeusza Kościuszki 36, 16-400 Suwałki - realizacja 27 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (27 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 314 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 157 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 4 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Alfreda Wierusz-Kowalskiego w Suwałkach, ul. Klonowa 51, 16-400 Suwałki - realizacja 15 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (15 spotkań (grup) x 1 godzina; czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 164 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 82 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 5 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki - realizacja 21 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (21 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 240 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 120 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 6 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Suwałkach, ul. Romualda Minkiewicza 50, 16-402 Suwałki - realizacja 11 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (11 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 128 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 64 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 7 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego przy Szkole Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Jerzego Antoniewicza 5, 16-400 Suwałki - realizacja 12 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (12 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 138 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 69 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 8 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. M. Bakałarza w Bakałarzewie, ul. Króla Zygmunta Starego 1, 16-423 Bakałarzewo - realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 56 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 28 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 9 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie, ul. Marii Konopnickiej 6, 16-424 Filipów - realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 80 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 40 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 10 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. D. Siedzikówny "Inki" w Jeleniewie, ul. Suwalska 51, 16-404 Suwałki - realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 80 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 40 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 11 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Słobódce, Słobódka 9, 16-411 Szypliszki - realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 64 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 32 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 12 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Bargłowie Kościelnym, ul. Augustowska 8, 16-320 Bargłów Kościelny - realizacja 11 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (11 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 126 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 63 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 13 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Nowince, Nowinka 14, 16-304 Nowinka - realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 56 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 28 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 14 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Płaskiej, Płaska 56, 16-326 Płaska - realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 56 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 28 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 15 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Sejnach, ul. Adama Mickiewicza 36, 16-500 Sejny - realizacja 11 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (11 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 124 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 62 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 16 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski - realizacja 9 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (9 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 98 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 49 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 17 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim, ul. Kościuszki 21, 17-100 Bielsk Podlaski - realizacja 14 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (14 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 162 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 81 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 18 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 126, 17-100 Bielsk Podlaski - realizacja 12 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (12 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 138 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 69 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 19 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 3 z Dodatkową Nauką Języka Białoruskiego w Bielsku Podlaskim, ul. Poniatowskiego 9, 17-100 Bielsk Podlaski - realizacja 12 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (12 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 140 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 70 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 20 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Boćkach, ul. Dubieńska 4, 17-111 Boćki - realizacja 6 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (6 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 66 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 33 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 21 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum Publicznym w Czeremsze, ul. Szkolna 2, 17-240 Czeremcha - realizacja 5 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (5 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 54 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 27 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 22 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr. 1 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce, ul. 3-go Maja 54, 17-200 Hajnówka - realizacja 6 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (6 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 76 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 38 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 23 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Hajnówce, ul. Nowowarszawska 20, 17-200 Hajnówka - realizacja 8 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (8 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 88 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 44 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 24 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce, ul. Wróblewskiego 2, 17-200 Hajnówka - realizacja 7 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (7 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 98 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 49 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 25 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Grodzisku, ul. 1-go Maja 34, 17-315 Grodzisk - realizacja 9 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (9 grup x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 94 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 47 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 26 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum Niepublicznego nr 2 w Suwałkach, ul. Tadeusza Kościuszki 58, 16-400 Suwałki - realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 27 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Kaletniku, Kaletnik 46, 16-411 Szypliszki - realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 28 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowski w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki - realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 29 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwałki - realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 30 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Wiżajnach, ul. Sejneńska 45, 16-407 Suwałki - realizacja 4 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (4 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 46 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 23 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 31 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Glinniku, Glinnik 40c, 17-120 Brańsk - realizacja 4 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (4 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 44 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 22 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 32 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Oleksinie, Oleksin 35, 17-120 Brańsk - realizacja 4 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (4 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 44 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 22 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 33 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej z dodatkowym nauczaniem języka białoruskiego w Orli, ul. Bielska 32, 17-106 Orla - realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 32 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 16 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 34 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Parkowa 30, 17-204 Dubicze Cerkiewne - realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 32 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 16 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 35 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Dubinach, ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka - realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 36 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Kleszczelach, ul. Plac Parkowy 4, 17-250 Kleszczele - realizacja 2 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (2 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 37 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Milejczycach, ul. Szkolna 2, 17-332 Milejczyce - realizacja 3 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (3 grupy x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 34 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 17 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut), 38 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie Tartak, Płociczno Tartak 16, 16-42 Suwałki - realizacja 1 godziny doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego (1 grupa x 1 godzina, czas trwania spotkania 1 godzina = 45 minut) oraz realizacja 20 godzin doradztwa edukacyjno-zawodowego indywidualnego dla 10 uczniów ze szkoły (2 spotkania x 1 godzina; 1 godzina doradztwa indywidualnego = 60 minut). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 85.31.23.20 - Usługi doradztwa
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego na daną część zamówienia, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego postępowania, tj. doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół prowadzących kształcenie na poziomie gimnazjalnym, do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego. 3. Udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, zostanie poprzedzone procedurą przewidzianą dla zamówienia z wolnej ręki. Zawarcie umowy, poprzedzone będzie stosownym zaproszeniem do negocjacji oraz negocjacjami z wykonawcą, w ramach których strony uzgodnią istotne postanowienia umowy w tym w szczególności wynagrodzenie oraz termin wykonania zamówienia. 4. Udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, nastąpi pod warunkiem, że dotychczasowy wykonawca będzie realizował usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania należycie i terminowo, a także zapewni nie gorszy standard wykonywania zamówienia udzielonego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp niż zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-03-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
części zamówienia od 1 do 25:
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wskazanych części postępowania, będzie brał pod uwagę wykształcenie i doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych w łącznym wymiarze co najmniej 50 godzin (1 godz. = 60min.).
części zamówienia od 26 do 32:
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wskazanych części postępowania, będzie brał pod uwagę wykształcenie i doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą (doradcą) posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych w łącznym wymiarze co najmniej 40 godzin (1 godz. = 60min.).
części zamówienia od 33 do 37:
Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy w ramach wskazanych części postępowania, będzie brał pod uwagę wykształcenie i doświadczenie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą (doradcą) posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych w łącznym wymiarze co najmniej 30 godzin (1 godz.=60 min.).
część zamówienia 38:
Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą (doradcą) posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych w łącznym wymiarze co najmniej 20 godzin (1godz. = 60 min.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, mianowicie wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
6.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określa zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę, w ramach danej części zamówienia, składają się: 1) formularz ofertowy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) pisemne opracowanie "Informacje o zawodzie" (wskazane w pkt 16.3 SIWZ) uwzględniające następujące zagadnienia: charakterystyka zawodu, zakres zadań wykonywanych w ramach zawodu, środki i narzędzia pracy, sytuacja absolwentów na rynku pracy, pracodawcy zatrudniający w danym zawodzie; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), 4) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), 5) zobowiązanie innego podmiotu - w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 6) pełnomocnictwo (w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii) - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 Pzp. Pełnomocnictwo powinno być udzielone przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku zajścia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-06, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | 1 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Suwałkach, ul. Tadeusz Kościuszki 126, 16-400 Suwałki, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | 2 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum nr 2 w Suwałkach, ul. Sejneńska 14, 16-400 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | 3 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum nr 3 w Suwałkach, ul. Tadeusza Kościuszki 36, 16-400 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | 4 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 5 im. Alfreda Wierusz-Kowalskiego w Suwałkach, ul. Klonowa 51, 16-400 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | 5 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | 6 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Suwałkach, ul. Romualda Minkiewicza 50, 16-402 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | 7 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego przy Szkole Podstawowej nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi w Suwałkach, ul. Jerzego Antoniewicza 5, 16-400 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | 8 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. M. Bakałarza w Bakałarzewie, ul. Króla Zygmunta Starego 1, 16-423 Bakałarzewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | 9 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Filipowie, ul. Marii Konopnickiej 6, 16-424 Filipów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | 10 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. D. Siedzikówny "Inki" w Jeleniewie, ul. Suwalska 51, 16-404 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | 11 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Słobódce, Słobódka 9, 16-411 Szypliszki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | 12 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Bargłowie Kościelnym, ul. Augustowska 8, 16-320 Bargłów Kościelny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | 13 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Nowince, Nowinka 14, 16-304 Nowinka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | 14 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Płaskiej, Płaska 56, 16-326 Płaska |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | 15 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Sejnach, ul. Adama Mickiewicza 36, 16-500 Sejny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | 16 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Augustowie, Augustowo 30, 17-100 Bielsk Podlaski |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | 17 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Szarych Szeregów w Bielsku Podlaskim, ul. Kościuszki 21, 17-100 Bielsk Podlaski |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | 18 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 126, 17-100 Bielsk Podlaski |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | 19 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 3 z Dodatkową Nauką Języka Białoruskiego w Bielsku Podlaskim, ul. Poniatowskiego 9, 17-100 Bielsk Podlaski |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | 20 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Boćkach, ul. Dubieńska 4, 17-111 Boćki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | 21 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum Publicznym w Czeremsze, ul. Szkolna 2, 17-240 Czeremcha |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | 22 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr. 1 im. Janusza Kusocińskiego w Hajnówce, ul. 3-go Maja 54, 17-200 Hajnówka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | 23 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Hajnówce, ul. Nowowarszawska 20, 17-200 Hajnówka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | 24 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce, ul. Wróblewskiego 2, 17-200 Hajnówka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | 25 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Grodzisku, ul. 1-go Maja 34, 17-315 Grodzisk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | 26 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Gimnazjum Niepublicznego nr 2 w Suwałkach, ul. Tadeusza Kościuszki 58, 16-400 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | 27 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej w Kaletniku, Kaletnik 46, 16-411 Szypliszki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | 28 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowski w Przebrodzie, Przebród 15, 16-402 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | 29 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | 30 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Korpusu Ochrony Pogranicza w Wiżajnach, ul. Sejneńska 45, 16-407 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | 31 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Glinniku, Glinnik 40c, 17-120 Brańsk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | 32 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Publicznym Gimnazjum w Oleksinie, Oleksin 35, 17-120 Brańsk |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | 33 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej z dodatkowym nauczaniem języka białoruskiego w Orli, ul. Bielska 32, 17-106 Orla |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | 34 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych, ul. Parkowa 30, 17-204 Dubicze Cerkiewne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | 35 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Gimnazjum w Dubinach, ul. Główna 1B, 17-200 Hajnówka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | 36 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Kleszczelach, ul. Plac Parkowy 4, 17-250 Kleszczele |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | 37 część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów w Oddziale Gimnazjalnym przy Szkole Podstawowej w Milejczycach, ul. Szkolna 2, 17-332 Milejczyce |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | część zamówienia: usługa doradztwa edukacyjno-zawodowego grupowego i indywidualnego dla uczniów Oddziału Gimnazjalnego w Szkole Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie Tartak, Płociczno Tartak 16, 16-42 Suwałki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 85312320-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa (C) | 30,00 |
Jakość (J) | 50,00 |
Dyspozycyjność (D) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem stosowanych decyzji administracyjnych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego obiektów mostowych w Rejonie w Bielsku Podlaskim w podziale na 3 części
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1476 B poprzez wykonanie poczwórnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową i grysami
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
- Wsparcie techniczne, serwisowanie sprzętu komputerowego, sieci komputerowej oraz oprogramowania w GDDKiA Oddział w Białymstoku
- Dostawa 4 szt. fabrycznie nowych samochodów patrolowych na potrzeby PZDW w Białymstoku w 2024 r.
- Dostawa tworzyw sztucznych, drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów eksploatacyjnych do sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi doradztwa w zakresie stosowania klauzul i aspektów społ. oraz rozwiązań wynikających z ust. o ekonomii społ. w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lub."
- Świadczenie usługi poradnictwa specjalistycznego w formie grupy edukacyjnej i poradnictwa indywidualnego w Sekcji Specjalistycznej Pomocy Rodzinie i Interwencji Kryzysowej przy we Włocławku
- Świadczenie usług Animatora doradztwa zawodowego w Projekcie Samorządu Województwa Pomorskiego, realizowanych w czterech częściach
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.