eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Che³m › Budowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1833L od km 1+582 do km 9+708 na odcinku Adamów Kolonia - Zagroda oraz drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie - ETAP II

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-05-06



Og³oszenie nr 537176-N-2020 z dnia 2020-05-06 r.

Powiat Che³mski: Budowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1833L od km 1+582 do km 9+708 na odcinku Adamów Kolonia - Zagroda oraz drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie - ETAP II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Che³mski, krajowy numer identyfikacyjny 11019822100000, ul. Plac Niepodleg³o¶ci  1 , 22-100  Che³m, woj. lubelskie, pañstwo Polska, tel. 825 627 501, , e-mail sekretariat@powiatchelmski.pl, , faks 825 627 510.
Adres strony internetowej (URL): https://spchelm.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1833L od km 1+582 do km 9+708 na odcinku Adamów Kolonia - Zagroda oraz drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie - ETAP II
Numer referencyjny: OG.272.1.17.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowê i budowê drogi powiatowej Nr 1833L od km 5+950 do km 9+708 na odcinku Ludwinów - Zagroda oraz przebudowê drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1833L od km 1+582 do km 9+708 na odcinku Adamów Kolonia - Zagroda oraz drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie". Szczegó³owy rodzaj robót oraz ich pe³ny zakres i warunki realizacji okre¶la dokumentacja projektowa s³u¿±ca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych: 1) Plany i rysunki okre¶laj±ce zakres robót budowlanych wraz z okre¶leniem lokalizacji ich wykonania - plan zagospodarowania terenu; 2) Projekt budowlany; 3) Projekt wykonawczy; 4) Szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawieraj±ca Polskie Normy przenosz±ce normy europejskie zwi±zane z wykonaniem i odbiorem robót; 5) Przedmiary robót; 6) Projekt sta³ej organizacji ruchu. Roboty budowlane zostan± wykonane z materia³ów Wykonawcy. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu na roboty objête niniejszym zamówieniem pisemnej gwarancji na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje §6 wzoru umowy. D³ugo¶æ okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiaj±cy okre¶la go na okres w przedziale od 60 miesiêcy (termin minimalny) do 84 miesiêcy (termin maksymalny), licz±c od daty koñcowego odbioru robót budowlanych bez zastrze¿eñ. Wykonawca realizuj±c przedmiot umowy zobowi±zany jest w szczególno¶ci do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót; 2) zapewnienia sta³ej obecno¶ci kierownika budowy na jej terenie i nadzorowania wykonywanych robót, 3) do utrzymania w czasie prowadzenia robót czysto¶ci i porz±dku; 4) przejêcia placu (terenu budowy) w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego w obecno¶ci Inspektora Nadzoru; 5) umo¿liwianie wstêpu na teren budowy wy³±cznie Inspektorowi Nadzoru oraz osobom upowa¿nionym przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, 6) opracowania projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarz±dzaj±cego ruchem na terenie powiatu che³mskiego, 7) ubezpieczenia robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegaæ w szczególno¶ci odpowiedzialno¶æ cywilna za szkody powsta³e z winy Wykonawcy oraz w nastêpstwie nieszczê¶liwych wypadków, dotycz±cych pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powsta³e w zwi±zku z prowadzonymi robotami, w tym tak¿e z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) systematycznego prowadzenia oraz pokrycie kosztów wszelkich badañ, pomiarów, prób, sprawdzeñ kontrolnych i ekspertyz, niezbêdnych do realizacji zadania oraz udokumentowania i zachowania wysokiej jako¶ci robót budowlanych i wbudowanych materia³ów, w sposób zgodny z czêstotliwo¶ci± wykonywania wskazan± w SSTWiORB, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie. Wszystkie opinie i wyniki badañ musz± byæ wykonane przez specjalistyczne laboratorium bran¿owe. Wyniki przeprowadzonych badañ, pomiarów, prób, sprawdzeñ kontrolnych i ekspertyz bêd± bie¿±co kontrolowane i akceptowane przez Inspektora Nadzoru oraz udostêpniane na ka¿de ¿±danie przedstawicielowi Zamawiaj±cego do wgl±du, 9) wspó³pracy z Inspektorem Nadzoru w zakresie prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia oraz informowania Zamawiaj±cego o problemach wynik³ych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 10) pokrycia kosztów napraw i przywrócenia do stanu poprzedniego dróg zniszczonych podczas transportu przez Wykonawcê lub inne podmioty, za które ponosi on odpowiedzialno¶æ, w zwi±zku z wykonywaniem robót, 11) bie¿±cego utrzymania w czysto¶ci dróg publicznych, po których bêdzie odbywa³ siê ruch pojazdów w zwi±zku z wykonywaniem robót, 12) usuniêcia wszelkich usterek i wad powsta³ych w trakcie prac, jak i tych, które mog± wyst±piæ w trakcie okresu gwarancji i rêkojmi, a które ujawnione zostan± w trakcie odbioru pogwarancyjnego, z nale¿n± staranno¶ci± i pilno¶ci± oraz zgodnie z przepisami i normami obowi±zuj±cymi w tym zakresie, w terminach ustalonych przez Zamawiaj±cego, 13) zapewnienia obs³ugi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporz±dzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez upowa¿nion± jednostkê geodezyjn±, 14) zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynno¶ci na terenie budowy i ponoszenie odpowiedzialno¶ci odszkodowawczej, 15) skompletowania i dostarczenia Zamawiaj±cemu oraz Inspektorowi Nadzoru wraz ze zg³oszeniem zakoñczenia robót budowlanych pe³nej dokumentacji potwierdzaj±cej ich wykonanie, a w szczególno¶ci uzupe³niony dziennik budowy, sprawozdanie techniczne, atesty i deklaracje zgodno¶ci wbudowanych materia³ów z zatwierdzonymi recepturami, inwentaryzacjê powykonawcz±, 16) zg³oszenia gotowo¶ci do odbioru robót budowlanych wraz z wymagan± dokumentacj± wskazan± w pkt 15. Wykonawca z³o¿y w siedzibie Starostwa Powiatowego w Che³mie, zgodnie z terminem zakoñczenia robót. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób zatrudnionych na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼n. zm.) wykonuj±cych wszystkie prace fizyczne, w tym praca operatorów sprzêtu, wskazane w Za³±czniku nr 9 do SIWZ (dokumentacja projektowa), zwi±zane z wykonywaniem wszystkich robót objêtych przedmiotem zamówienia. Obowi±zek ten dotyczy tak¿e Podwykonawców - Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce Podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. Szczegó³owe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz kontrolowanie tego obowi±zku przez Zamawiaj±cego zawarto we wzorze umowy. Zgodnie z art 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Wykonawca analizuj±c dokumentacjê projektow± powinien za³o¿yæ, ¿e ka¿demu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy u¿ytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz "lub równowa¿ne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zosta³y u¿yte znaki towarowe, oznacza to, ¿e s± podane przyk³adowo i okre¶laj± jedynie minimalne oczekiwane parametry jako¶ciowe oraz wymagany standard. Wykonawca mo¿e zastosowaæ materia³y lub urz±dzenia równowa¿ne, lecz o parametrach technicznych i jako¶ciowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w ¿aden sposób nie wp³ynie negatywnie na prawid³owe funkcjonowanie rozwi±zañ przyjêtych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urz±dzenia lub materia³y równowa¿ne bêdzie obowi±zany wykazaæ w trakcie realizacji zamówienia, ¿e zastosowane przez niego urz±dzenia i materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e wszystkie inne oznakowania potwierdzaj±ce, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezale¿nych nie mo¿e uzyskaæ okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oznakowania lub oznakowania potwierdzaj±cego, ¿e dane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± równowa¿ne wymagania, Zamawiaj±cy w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, ¿e roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, które maj± zostaæ przez niego wykonane, spe³niaj± wymagania okre¶lonego oznakowania lub okre¶lone wymagania wskazane przez zamawiaj±cego. U¿ycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkê oceniaj±c± zgodno¶æ lub sprawozdania z badañ przeprowadzonych przez tê jednostkê jako ¶rodka dowodowego potwierdzaj±cego zgodno¶æ z wymaganiami lub cechami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, ¿e Zamawiaj±cy akceptuje równie¿ certyfikaty wydane przez inne równowa¿ne jednostki oceniaj±ce zgodno¶æ. Zamawiaj±cy akceptuje tak¿e inne odpowiednie ¶rodki dowodowe, w szczególno¶ci dokumentacjê techniczn± producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostêpu do certyfikatów lub sprawozdañ z badañ, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi spe³niaj± wymogi lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Gdy zaoferowane rozwi±zania równowa¿ne bêd± powodowa³y konieczno¶æ zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta bêdzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie do dokonania - przed rozpoczêciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji w uzgodnieniu z projektantem oraz zostanie obci±¿ony kosztami tych zmian. Wykonawca zobowi±zany jest w okresie od dnia podpisania umowy do dnia zakoñczenia odbioru koñcowego, do posiadania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej (w tym do zap³acenia wszystkich nale¿nych sk³adek) na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ warto¶æ przedmiotu umowy. Ubezpieczenie powinno obejmowaæ odpowiedzialno¶æ cywiln± wynikaj±c± z dzia³alno¶ci zwi±zanej z realizacj± przedmiotu zamówienia. Zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ w zakresie aspektów gospodarczych, ¶rodowiskowych, spo³ecznych, zwi±zanych z innowacyjno¶ci± lub zatrudnieniem osób bezrobotnych, m³odocianych, niepe³nosprawnych lub innych, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233220-7
45233161-5
45233222-1
34996000-5


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2021-05-28

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿adnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1) Warunek zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³: - minimum jedn± robotê budowlan± w zakresie rozbudowy i/lub budowy i/lub przebudowy drogi/dróg o ³±cznej powierzchni min. 20 000,00 m^2. Zamawiaj±cy uzna ³±czn± powierzchniê wiêcej ni¿ jednej drogi w wy¿ej wskazanym zakresie realizowanych w ramach jednego kontraktu. 2) Warunek zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, co najmniej: Kierownikiem budowy, który posiada nastêpuj±ce kwalifikacje: - co najmniej 2 lata do¶wiadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru przy realizacji robót bran¿y drogowej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y drogowej. Uprawnienia budowlane, o których mowa powy¿ej, powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z pó¼n. zm.) i Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub wa¿ne odpowiadaj±ce im uprawnienia nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z pó¼n. zm.) lub art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z pó¼n. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3 SIWZ, winien spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu, nale¿y przed³o¿yæ: a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci - sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ, d) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne - sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wy¿ej: 1) pkt a) - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; 2) pkt b) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w sekcji 6.5, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o których mowa w Rozdziale 5 niniejszej SIWZ: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (Za³±cznik nr 4 do SIWZ - wykaz wykonanych robót budowlanych), b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (Za³±cznik nr 3 do SIWZ - wykaz osób).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 8 do SIWZ). Zobowi±zanie nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: - o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postêpowania; b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie, o którym mowa w sekcji 6.1 SIWZ (w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia sporz±dzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza okre¶lonego w rozporz±dzeniu Wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej "jednolitym dokumentem" lub "JEDZ"), Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ Zamawiaj±cemu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w sekcji 9 SIWZ. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¿eli podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: a) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 8.1. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowi±zany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji 6.4.2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada tak¿e jednolite dokumenty dotycz±ce tak¿e tych podmiotów. O¶wiadczenia podmiotów udostêpniaj±cych potencja³ sk³adane na formularzu JEDZ powinny mieæ formê dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez ka¿dy z tych podmiotów w zakresie w jakim potwierdzaj± okoliczno¶ci, o których mowa w tre¶ci art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Nale¿y je przes³aæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w sekcji 9 SIWZ. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) jest zobowi±zany wype³niæ czê¶æ II sekcja D jednolitego dokumentu, w tym, o ile jest to wiadome, podaæ firmy podwykonawców; 2) nie jest zobowi±zany do przedstawienia dla ka¿dego podwykonawcy informacji wymaganych w czê¶ci II Sekcja A i B oraz czê¶ci III jednolitego dokumentu. 3) jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://powiat-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w sposób okre¶lony w sekcji 9 SIWZ. Wykonawca przed³o¿y tylko jedn± ofertê. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Z³o¿enie oferty na no¶niku danych lub w innej formie ni¿ przewidziana powy¿ej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej z³o¿enia przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert: - o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postêpowania; b) spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenie, o którym mowa w sekcji 6.1 (w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia sporz±dzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza okre¶lonego w rozporz±dzeniu Wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE, zwanego dalej "jednolitym dokumentem" lub "JEDZ"), Wykonawca zobowi±zany jest przes³aæ Zamawiaj±cemu w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z zasadami okre¶lonymi w sekcji 9 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument, o którym mowa w sekcji 6.1.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy 00/100 z³otych). Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r., poz. 110, 650, 1000, 1669). Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Numer konta: 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005 z adnotacj±: "Wadium - Znak sprawy: OG.272.1.17.2020 Budowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1833L od km 1+582 do km 9+708 na odcinku Adamów Kolonia - Zagroda oraz drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie - ETAP II". Zaleca siê do³±czenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± bezwarunkow±, nieodwo³aln± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotê gwarancji, c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia... - do dnia ...", d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem przypadku okre¶lonego w art. 46 ust. 4a ustawy. Zamawiaj±cy zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: 1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; 2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium okre¶lone w niniejszym Rozdziale dotycz± równie¿ przed³u¿ania wa¿no¶ci wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach okre¶lonych w ustawie.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia 20,00
d³ugo¶æ okresu gwarancji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy oraz wymagania dotycz±ce umów na podwykonawstwo zawiera Za³±cznik nr 7 do SIWZ. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê istotnych postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie: 1) terminu realizacji umowy, gdy jest ona spowodowana: a) warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi wykonywanie robót (przez warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie robót nale¿y rozumieæ warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegaj±ce od warunków zwykle panuj±cych o tej samej porze roku na terenie realizowania robót), b) epidemi± stwierdzon± przez uprawnione do tego organy, c) si³± wy¿sz±, d) wadami dokumentacji projektowej uniemo¿liwiaj±cymi prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkuj±cymi przerw± w realizacji robót budowlanych; 2) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeñ takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowi±zków pod warunkiem, ¿e zaproponowane osoby bêd± mia³y kwalifikacje nie ni¿sze od osób wskazanych w umowie. Zmiany do umowy nastêpuj± na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczno¶ci wprowadzenia tych zmian. Zmiany umowy wymagaj± zgody Zamawiaj±cego i Wykonawcy w formie sporz±dzonego na pi¶mie i podpisanego przez strony aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrêbnego wezwania ze strony Zamawiaj±cego) przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej z innymi Wykonawcami sk³adaj±cymi oferty w danym postêpowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) - wg Za³±cznika nr 6 do SIWZ. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Oferty oraz o¶wiadczenia sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, i opatruje siê je kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy: 1) Dopuszczalne przegl±darki internetowe: o Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, o Google Chrome 31 o Mozilla Firefox 26 o Opera 18. 2) Pozosta³e wymagania techniczne: o dostêp do sieci Internet o zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca o obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax o w³±czona obs³uga JavaScript o zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s o zainstalowany Acrobat Reader o zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 3) Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy: o Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A. o Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. o Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. o Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. 4) Dopuszczalne formaty przesy³anych danych image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg. 5) Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê "Z³ó¿ ofertê". W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê. Wykonawca mo¿e wprowadziæ zmiany lub wycofaæ z³o¿on± przez siebie ofertê przed terminem sk³adania ofert. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas ostatecznego wys³ania oferty, a nie czas rozpoczêcia jej wprowadzenia. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Powiat Che³mski, Plac Niepodleg³o¶ci 1, 22-100 Che³m. 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest mo¿liwy pod adresem: iod@powiatchelmski.pl 3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Budowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1833L od km 1+582 do km 9+708 na odcinku Adamów Kolonia - Zagroda oraz drogi powiatowej Nr 1834L od km 0+000 do km 8+375 na odcinku Niedzia³owice Drugie - Depu³tycze Królewskie - ETAP II" Znak sprawy: OG.272.1.17.2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych bêd±: o osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej "ustawa Pzp". 5) Pana/Pani dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres wskazany w przepisach prawa. 6) Obowi±zek podania przez Pana/Pani± danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pana/Pani jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7 ) W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotycz±cych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Pana/Pani narusza przepisy RODO. 9) Nie przys³uguje Panu/Pani: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Pana/Pani jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. **Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.