eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Siedlce wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej i instalacji fotowoltaicznej na terenie Nadleśnictwa Siedlce, na działce nr 12/1 obr. 35, przy ul. Kazimierzowskiej 9 w Siedlcach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-27



Ogłoszenie nr 536912-N-2018 z dnia 2018-03-27 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siedlce: Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Siedlce wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej i instalacji fotowoltaicznej na terenie Nadleśnictwa Siedlce, na działce nr 12/1 obr. 35, przy ul. Kazimierzowskiej 9 w Siedlcach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Siedlce, krajowy numer identyfikacyjny 012567200, ul. Kazimierzowska  9 , 08-110   Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 256 325 957, e-mail siedlce@warszawa.lasy.gov.pl, faks 256 325 957.
Adres strony internetowej (URL): http://www.siedlce.warszawa.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_siedlce/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_siedlce/zamowienia_publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Siedlce wraz z wykonaniem wentylacji mechanicznej i instalacji fotowoltaicznej na terenie Nadleśnictwa Siedlce, na działce nr 12/1 obr. 35, przy ul. Kazimierzowskiej 9 w Siedlcach.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego Nadleśnictwa Siedlce , na działce nr 12/1 obr. 35, przy ul. Kazimierzowskiej 9 w Siedlcach. Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45331210-1 - Instalowanie wentylacji, 45321000-3 - Izolacja cieplna, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku biurowego na terenie Nadleśnictwa Siedlce, na działce nr 12/1 obr. 35, przy ul. Kazimierzowskiej 9 w Siedlcach. składająca się z trzech części: Zadanie Nr I. Roboty budowlane w których skład wchodzi: 1) Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych. Okna drewniane, okucia obwiedniowe, szklone szkłem niskoemisyjnym, o współczynniku przenikania ciepła dla całego wyrobu maksymalnie U = 0,9 W/m2K. 2) .Docieplenie ścian zewnętrznych. Ściany zewnętrzne nadziemia docieplone styropianem fasadowym o współczynniku przenikania ciepła 0,033 - grubość 15 cm . Ściany piwnic - polistyren ekstrudowany gr. 15 cm; Ściany poddasza - wełna mineralna gr. 20 cm o współczynniku przenikania ciepła 0,035. Izolacja termiczna słupów w parterze - wełna mineralna gr. 5 cm. Tynk zewnętrzny nadziemia- tynk silikonowy na siatce, barwiony w masie, kolor jasny beż, Tynk zewnętrzny cokół - tynk mozaikowy na siatce w kolorze brązowym. Montaż licówki drewnianej (kolor- naturalne drewno) na wybranych częściach elewacji. Deski 38 mm mocowane do stelaża stalowego, z pozostawioną szczeliną wentylacyjną szer. 2 cm. 3) Docieplenie stropu poddasza. Wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej gr. 17 cm, ułożonej na stelażu stalowym zamocowanym do konstrukcji dachu. Nad poddaszem paro izolacja, współczynnik oporu dyfuzyjnego min. u= 425 000 4) Przebudowa przestrzeni pod schodami. Usunięcie ścianek działowych i drzwi do pomieszczenia szatni Wymurowanie ścianki działowej pod pierwszym biegiem schodów Wymiana płytek gresowych na podłodze Wykonanie barierki schodów z elementów ze stali nierdzewnej, szczotkowanej z wypełnieniem ze szkła bezpiecznego i poręczą drewnianą. 5) Inne prace budowlane. Usunięcie zadaszenia nad wejściem z zewnątrz Tynkowanie murków oporowych przy zjeździe do garaży, murków pochylni oraz murku przy schodach zewnętrznych wejścia do sali spotkań - tynk mozaikowy Montaż stalowych, powlekanych rur spustowych po wykonaniu docieplenia z tynkiem. Montaż stalowej, powlekanej rynny przy wjeździe do garaży. Demontaż obudowy wewnętrznej okien połaciowych Wykonanie obudowy wewnętrznej okien połaciowych. Malowanie ścian wszystkich pomieszczeń budynku Malowanie sufitów wszystkich pomieszczeń obiektu. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Temat: Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej w budynku biurowym Nadleśnictwa Siedlce Zadanie Nr II. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej (rozwiercenie kanałów wentylacyjnych, wykonanie otworów w stropach i ścianach, wykonanie systemowych obudów kanałów). Dla budynku nadleśnictwa projektuje się instalację wentylacji mechanicznej opartej na centralach wentylacyjnych N1/W1, N2/W2, N3/W3 i systemach wyciągowych W-WC, WM i WK 1.) System wentylacyjny N1/W1 System ten oparty jest na centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła (wymiennik obrotowy) o wydatku powietrza Vn/Vw=1945/1625 m3/h. Centrala znajdować się będzie w pomieszczeniu wentylatorni na poddaszu budynku. W centrali wentylacyjnej powietrze zostanie poddane filtracji. Centrala ta zostanie wyposażona w filtry M5. System wentyluje pomieszczenia biurowo-administracyjne wraz z komunikacją. Parametry Centrali systemu N1/W1 o Vn=1945 m3/h o Vw=1625 m3/h o Tn=20 oC o Wymiennik obrotowy o Nagrzewnica wodna Tz/Tp=70/50C, Qg=9,1KW o Filtracja - M5 o Wentylator z falownikiem o Elastyczne króćce przyłączeniowe o Automatyka C5.1 Przewody wentylacyjne systemów N1/W1 będą prowadzone pod stropem. Nawiew do pomieszczeń realizowany będzie poprzez: o Zawory wentylacyjne nawiewne - DVS-P Wywiew z pomieszczeń realizowany będzie poprzez: o Zawory wentylacyjne wywiewne DVS 2.) System wentylacyjny N2/W2 System ten oparty jest na centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła (wymiennik obrotowy) o wydatku powietrza Vn/Vw=1200/1200 m3/h. Centrala znajdować się będzie w pomieszczeniu wentylatorni na poddaszu budynku. W centrali wentylacyjnej powietrze zostanie poddane filtracji. Centrala ta zostanie wyposażona w filtry M5. System wentylacyjny obsługujący pomieszczenie Sali konferencyjnej na parterze budynku. Parametry Centrali systemu N1/W1 o Vn=1200 m3/h o Vw=1200 m3/h o Tn=20 oC o Wymiennik obrotowy o Nagrzewnica wodna Tz/Tp=70/50C, Qg=4,0KW o Filtracja - M5 o Wentylator z falownikiem o Elastyczne króćce przyłączeniowe o Automatyka C5.1 Przewody wentylacyjne systemów N2/W2 będą prowadzone pod stropem. Nawiew do pomieszczeń realizowany będzie poprzez: o Kratki wentylacyjne nawiewne z przepustnicą - KSH-P Wywiew z pomieszczeń realizowany będzie poprzez: o Kratki wentylacyjne wywiewne z przepustnicą - KSH-P 3.) System wentylacyjny N3/W3 System ten oparty jest na centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła (wymiennik obrotowy) o wydatku powietrza Vn/Vw=665/665 m3/h . Centrala znajdować się będzie w pomieszczeniu wentylatorni na poddaszu budynku. W centrali wentylacyjnej powietrze zostanie poddane filtracji. Centrala ta zostanie wyposażona w filtry M5. System wentylacyjny obsługujący pomieszczenie Sali konferencyjnej wraz pomieszczeniem zaplecza na poddaszu. Parametry Centrali systemu N1/W1 o Vn=1200 m3/h o Vw=1200 m3/h o Tn=20 oC o Wymiennik obrotowy o Nagrzewnica elektryczna, Qel=2,0KW o Filtracja - M5 o Wentylator z falownikiem o Elastyczne króćce przyłączeniowe o Automatyka C6.1 Prowadzenie przewodów: Przewody wentylacyjne systemów N3/W3 będą prowadzone pod stropem i w przestrzeni sufitu podwieszanego.. Nawiew do pomieszczeń realizowany będzie poprzez: o Kratki wentylacyjne nawiewne z przepustnicą - KSH-P o Zawory wentylacyjne nawiewne - DVS-P Wywiew z pomieszczeń realizowany będzie poprzez: o Kratki wentylacyjne wywiewne z przepustnicą - KSH-P o Zawory wentylacyjne wywiewne - DVS 4.) System wentylacyjny W-WC System wyciągający powietrze z pomieszczeń łazienek i WC. Dla tych pomieszczeń zaprojektowano wspólny wentylator wyciągowy typu dachowego RF/4-160 o łącznym wydatku Vw=350m3/h. Dla tego systemu wykorzystano istniejące kanały wentylacyjne. Na potrzeby systemu W-WC istniejące kanały wentylacyjne zostaną rozwiercone i wprowadzone nowe z blachy stalowej ocynkowanej. Dla pomieszczenia łazienki i WC znajdujących się w piwnicy zaprojektowano oddzielny system wentylacyjny oparty na wentylatorze kanałowym TD-250/100 o wydatku Vw=130m3/h. Napływ powietrza kompensacyjnie z sąsiednich pomieszczeń poprzez kratki w drzwiach. 5.) System wentylacyjny W-M System wyciągający powietrze z pomieszczeń magazynowych w piwnicy. Dla tych pomieszczeń zaprojektowano wentylator wyciągowy typu kanałowego TD-250/100 o wydatku Vw=165m3/h. 6.) System wentylacyjny WK System wyciągający powietrze z pomieszczeń kuchennych. Dla tych pomieszczeń zaprojektowano wspólny wentylator wyciągowy typu dachowego RF/4-125 o łącznym wydatku Vw=150m3/h. Dla tego systemu wykorzystano istniejące kanały wentylacyjne. Na potrzeby systemu WK istniejące kanały wentylacyjne zostaną rozwiercone i wprowadzone nowe z blachy stalowej ocynkowanej. 7.) OCHRONA TERMICZNA I AKUSTYCZNA Kanały nawiewne oraz kanały wywiewne systemów N1/W1, N2/W2, N3/W3przechodzące przez strefy o odmiennej temperaturze niż panująca w kanale izolować cieplnie wełną mineralną o grubości 4cm. System N1/W1,N2/W2, N3/W3 wyposażyć w tłumiki akustyczne. 8). INSTALACJA CIEPŁA TECHNOLOGICZNEGO Całość instalacji ciepła technologicznego projektuje się z rur stalowych czarnych łączonych przez spawanie. Zasilenie instalacji z istniejącej instalacji w węźle cieplnym. Przed każdą nagrzewnicą centrali wentylacyjnej projektuje się układ zaworów mieszających i odcinających - dostawa wraz z centralami (producent central). Układy należy połączyć z automatyka central wentylacyjnych. Przejścia przewodów przez stropy i ściany należy wykonać w tulejach ochronnych umożliwiających swobodne przemieszczanie się przewodów. W zależności od użytych materiałów i warunków realizacji wykonać stosowną kompensację wydłużeń liniowych i punkty stałe na instalacji. Przy przejściach przez ściany należy stosować tuleje ochronne. Instalacja będzie odwadniania przez kurki spustowe na rozdzielaczach oraz poprzez zawory przy nagrzewnicach. W miejscach przejścia przez przegrody ppoż. wykonać systemowe przejścia pożarowe. Całość instalacji zostanie odpowietrzona indywidualne, samoczynne za pomocą odpowietrzników automatycznych montowanych w najwyższych punktach instalacji (np.: zawór stopowy 15mm, ewentualnie zawór kulowy 15mm. Dodatkowo na nagrzewnicach zamontowane będą odpowietrzniki. Całość instalacji wykonać zgodnie z niniejszym projektem i wymogami opracowań Warunków technicznych wykonania i odbioru instalacji. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 OPZ Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wykonanie instalacji elektrycznej, fotowoltaicznej oraz wymiana opraw oraz źródeł światła w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Siedlce Zadanie Nr III Wykonanie instalacji elektrycznej, fotowoltaicznej oraz wymiana opraw oraz źródeł światła. 1.)Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku. Przedmiotem prac jest wymiana oświetlenia tradycyjnego na oświetlenie energooszczędne LED, zasilenie projektowanych urządzeń wentylacji mechanicznej oraz budowa instalacji fotowoltaicznej. Modernizacja instalacji oświetlenia polegała będzie na zastąpieniu opraw istniejących z tradycyjnymi źródłami światła na oprawy zintegrowane typu LED. W celu zasilenia nowo projektowanych obwodów wentylatorów wyciągowych w tablicy TP należy dobudować dodatkowe zabezpieczenia obwodów W celu zasilenia nowo projektowanych obwodów wentylacji mechanicznej zaprojektowana została tablica elektryczna TW zlokalizowana w pomieszczeniu wentylatorni na poddaszu budynku Wykonanie instalacji fotowoltaicznej zlokalizowanej na dachu budynku Nadleśnictwa Siedlce zlokalizowanego przy ul. Kazimierzowskiej 9 Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje montaż układu modułów PV na konstrukcji dachu wraz z infrastrukturą towarzysząca Zakres prac obejmuje: . Dostawę paneli fotowoltaicznych opartych na technologii paneli krzemowych, . Dostawę pod konstrukcji dla paneli fotowoltaicznych na dachu, . Montaż Systemu Zarządzania Energią, w celu diagnostyki i wizualizacji uzysków energetycznych, . Ułożenie tras kablowych na dachu oraz wewnątrz budynku na potrzeby instalacji fotowoltaicznej 2.) Montaż oświetlenia ledowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45321000-3
45331210-1
45310000-3
45420000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. tzn. że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż ; Dla zadania Nr I - 250 000 PLN Dla zadania Nr II - 100 000 PLN Dla zadania Nr III - 50 000 PLN
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wiedza i doświadczenie Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże: Dla zadania Nr I przynajmniej dwie roboty budowlane, remontowe i termomodernizacyjne o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł brutto Dla zadania Nr II przynajmniej dwie roboty instalacji wentylacyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto Dla zadania Nr III przynajmniej dwie roboty wskazujące wykonanie instalacji elektrycznych oraz prac związanych z wykonaniem instalacji odnawialnych źródeł energii o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dla zadania Nr I - Jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo ogólne. - posiadanie zasobów osobowych w postaci minimum 5 pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania prac budowlanych Dla zadania Nr II - Jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami instalacyjnymi o specjalności wentylacja w zakresie sieci i instalacji wentylacyjnych - Jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo ogólne. Dla zadania Nr III - Jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo ogólne. - Jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami instalacyjnymi elektrycznymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-04-12 do godz. 10:00.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (%)60,00
Okres gwarancji (%)30,00
Termin wykonania (%)10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.