eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w roku 2013

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Jarosław: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w roku 2013
Numer ogłoszenia: 53690 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 524998 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Jarosławiu w roku 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu i utrzymaniu w czystości pomieszczeń w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przez 11 miesięcy 2013 roku. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje: 1) sprzątanie pomieszczeń o łącznej powierzchni 4 101,96 m2; 2) mycie stolarki okiennej i drzwiowej; 3) mycie wnętrza kabiny windy oraz przeszklonego szybu windy z zewnątrz; 4) utrzymanie ogólnej czystości na terenie budynku w godzinach urzędowania poprzez codzienny jednoosobowy serwis; 5) sprzątanie bez dodatkowego wynagrodzenia w trakcie prowadzonych na terenie budynku prac budowlano - remontowych oraz po ich zakończeniu doprowadzenie do czystości remontowanych pomieszczeń. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 200 000 euro. Wykonawca będzie zobowiązany: 1) zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt materiały i środki chemiczne, niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku zwiększenia się powierzchni biurowej objętej usługą stanowiącą przedmiot zamówienia na skutek rezygnacji z najmu pomieszczeń biurowych przez obecnych najemców, do wykonania zamówień uzupełniających przy zachowania tych samych norm, standardów i parametrów oraz za wynagrodzenie wyliczone na podstawie ryczałtowej ceny jednostkowej, którą Wykonawca określi w pkt 3 Formularza Ofertowego; 3) zachować w tajemnicy wszelkich informacji o Zamawiającym uzyskanych w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres rodzajowy, ilościowy i jakościowy usługi będącej przedmiot niniejszego zamówienia określają Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Wzór umowy stanowiące Załączniki Nr 1 i Nr 6 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Utrzymania Czystości SOPEL - Stanisław Sopel, ul. Szarotkowa 9, 35-604 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 224500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108224,05

  • Oferta z najniższą ceną: 10731,00 / Oferta z najwyższą ceną: 526812,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.