Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-04-11
Og³oszenie nr 536477-N-2019 z dnia 2019-04-11 r.
Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej: Ob³o¿enia operacyjne, ¶rodki dezynfekcyjne i materia³y opatrunkowe
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespó³ Zak³adów Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
00030239100000, ul.
ul. 11 Listopada
78
,
28-200
Staszów, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
Polska, tel.
+48158643241, e-mail
przetargi@szpitalstaszow.pl, faks
+48158646876.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalstaszow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej, za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 z pó¼n. zm.), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Staszowie, ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów - Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Ob³o¿enia operacyjne, ¶rodki dezynfekcyjne i materia³y opatrunkowe
Numer referencyjny:
DZPiZ-380-12/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± dostawy Ob³o¿eñ operacyjnych, ¶rodków dezynfekcyjnych i materia³ów opatrunkowych szczegó³owo przedstawionych w za³±cznikach do niniejszej siwz. 2. Liczba pakietów - 11.
II.5) G³ówny kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33141116-6 |
33631600-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z w³a¶ciwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) odpis musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, je¿eli zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W takiej sytuacji Wykonawca zobligowany jest do wskazania zamawiaj±cemu o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w jego posiadaniu, z podaniem sygnatury postêpowania, w którym wymagane dokumenty lub o¶wiadczenia by³y sk³adane, lub do wskazania dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów. Grupa kapita³owa: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci (wraz z informacj±, i¿ cz³onkowie grupy kapita³owej z³o¿yli odrêbne oferty w danym postêpowaniu ) lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grup/y kapita³owej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r poz. 184, z pó¼n. zm.) i z³o¿yli odrêbne oferty w przedmiotowym postêpowaniu. Zgodnie z tre¶ci± art. 4 pkt 14 w/w ustawy poprzez grupê kapita³ow± rozumie siê wszystkich przedsiêbiorców, którzy s± kontrolowani w sposób bezpo¶redni lub po¶redni przez jednego przedsiêbiorcê, w tym równie¿ tego przedsiêbiorcê. Wykonawca wraz ze z³o¿onym o¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej i z³o¿eniu odrêbnych ofert mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (w szczególno¶ci cz³onkowie konsorcjum, wspólnicy spó³ki cywilnej) o¶wiadczenie musi z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawca który nie nale¿y do ¿adnej grupy kapita³owej mo¿e za³±czyæ w/w o¶wiadczenie wraz ze sk³adan± ofert±.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dotyczy pakietów numer 1, 2, 3, 4, 5, 6: a) Próbki wyrobów do ka¿dej pozycji asortymentowej w ilo¶ci 1 szt., gotowe do u¿ycia w warunkach szpitalnych (celem weryfikacji zgodno¶ci z wymaganiami) i opisanych ze wskazaniem pakietu przetargowego i numerem pozycji. Próbka powinna zawieraæ: - oryginalne opakowanie, dok³adnie opisane, b) materia³y firmowe producenta (opisy / foldery / katalogi / fotografie / etykiety) potwierdzaj±ce zgodno¶æ z przedmiotem zamówienia, c) O¶wiadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów - za³±cznik numer 15 do siwz. Dotyczy pakietów numer 9, 10, 11: a) pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - produkty zakwalifikowane jako produkty lecznicze w rozumieniu ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. 2001r. Nr 126 poz. 1381 z pó¼niejszymi zmianami), b) deklaracje zgodno¶ci WE i certyfikat WE lub deklaracja zgodno¶ci WE wraz z certyfikatem WE /je¶li dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzêdu RPLWMiPB - produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z pó¼niejszymi zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego, c) pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na obrót produktem biobójczym. Produkty zakwalifikowane jako ¶rodki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia13.09.2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z pó¼niejszymi zmianami), d) ulotki informacyjne produktów w jêzyku polskim sk³ad chemiczny, spektrum i czas dzia³ania oferowanych preparatów, e) aktualne karty charakterystyk (lub o¶wiadczenie, i¿ dany produkt nie wymaga okazania karty charakterystyki), f) zwalidowane i zgodne z normami europejskimi badania preparatów dezynfekcyjnych. Dokumentem potwierdzaj±cym przeprowadzenie badañ i uzyskanie wymaganych wyników s± za¶wiadczenia (certyfikaty) wydane przez uprawnione instytucje na podstawie badañ oraz raporty badañ mikrobiologicznych wydane przez akredytowane laboratoria posiadaj±ce system jako¶ci GLP (Dobrej Praktyki Laboratoryjnej) - wszystkie preparaty, w których Zamawiaj±cy wymaga dzia³ania bójczego preparatów. g) próbki zaoferowanego asortymentu. dotyczy pakietów numer 7, 8: a) Deklaracja zgodno¶ci wyrobu medycznego, b) Certyfikat CE, c) Zg³oszenie do rejestru wyrobów medycznych podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania, d) Próbki wyrobów do ka¿dej pozycji asortymentowej w ilo¶ci 1 szt., gotowe do u¿ycia w warunkach szpitalnych (celem weryfikacji zgodno¶ci z wymaganiami) i opisanych ze wskazaniem pakietu przetargowego i numerem pozycji. Próbka powinna zawieraæ: - oryginalne opakowanie, dok³adnie opisane (opis powinien zawieraæ m.in. nazwê artyku³u, nr katalogowy, producenta, data wa¿no¶ci), e) katalogi oferowanych wyrobów, f) Etykiety w jêzyku polskim.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Zawarto¶æ oferty: a) Formularz oferty, b) Formularze asortymentowo cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcê pakietów, c) Dowód wniesienia wadium, d) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, e) Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania pe³nomocnika - w przypadku gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, f) Informacja o zasadno¶ci zastrze¿onej tajemnicy przedsiêbiorstwa, o której mowa w art. 8 ust 3 Ustawy Pzp. - (je¿eli Wykonawca dokona³ takiego zastrze¿enia w swojej ofercie); g) Aktualny dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu - W przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala siê wadium dla ca³o¶ci zamówienia w wysoko¶ci 27 000,00 z³, s³ownie z³: Dwadzie¶cia siedem tysiêcy 00/100, w sk³ad, którego wchodz± nastêpuj±ce czê¶ci:
Pakiet numer 1: w wysoko¶ci: 7 000,00 z³, s³ownie z³: siedem tysiêcy 00/100.
Pakiet numer 2: w wysoko¶ci: 6 800,00 z³, s³ownie z³: sze¶æ tysiêcy osiemset 00/100.
Pakiet numer 3: w wysoko¶ci: 4 200,00 z³, s³ownie z³: cztery tysi±ce dwie¶cie 00/100.
Pakiet numer 4: w wysoko¶ci: 600,00 z³, s³ownie z³: sze¶æset 00/100.
Pakiet numer 5: w wysoko¶ci: 3 000,00 z³, s³ownie z³: trzy tysi±ce 00/100.
Pakiet numer 6: w wysoko¶ci: 2 800,00 z³, s³ownie z³: dwa tysi±ce osiemset 00/100.
Pakiet numer 7: w wysoko¶ci: 200,00 z³, s³ownie z³: dwie¶cie 00/100.
Pakiet numer 8: w wysoko¶ci: 400,00 z³, s³ownie z³: czterysta 00/100.
Pakiet numer 9: w wysoko¶ci: 200,00 z³, s³ownie z³: dwie¶cie 00/100.
Pakiet numer 10: w wysoko¶ci: 1 300,00 z³, s³ownie z³: jeden tysi±c trzysta 00/100.
Pakiet numer 11: w wysoko¶ci: 500,00 z³, s³ownie z³: piêæset 00/100.
1. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie:
1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: 41 1130 1192 0027 6007 6420 0008 z adnotacj± "wadium - Dostawy OB£O¯EÑ OPERACYJNYCH, ¦RODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH, MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH - pakiet nr .........."
2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym,
3) w gwarancjach bankowych,
4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U.
z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). w terminie sk³adania ofert do siedziby zamawiaj±cego (sekretariat) wraz z ofert± lub w osobnej kopercie z oznakowaniem, której oferty dotyczy.
2. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego.
3. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach ni¿ pieni±dz nale¿y do³±czyæ w oryginale do oferty.
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem, pkt. 9.
5. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
6. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
8. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, okre¶lonych w ofercie,
b. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian umowy w ni¿ej wymienionym zakresie i sytuacjach, tj. w przypadku / sytuacji: 1) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz warto¶æ podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, 2) co do wysoko¶ci wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiaj±cego tj. w przypadku obni¿enia warto¶ci netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy, 3) urzêdowych zmian cen - warunkiem podwy¿szenia cen przez Wykonawcê jest przed³o¿enie wniosku o zmianê cen na poszczególne pozycje asortymentowe. Wniosek winien zawieraæ przynajmniej wskazanie przepisu prawnego (paragrafu, ustêpu, punktu) upowa¿niaj±cego do zmiany ceny okre¶lonej w niniejszym punkcie, 4) zmiany warunków p³atno¶ci lub sposobu finansowania umowy, 5) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmiany/zmniejszenia zakresu przedmiotowego lub zmniejszenia zakresu ilo¶ciowego przedmiotu Zamówienia, co uzale¿nione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, wynikaj±cych z jego bie¿±cej dzia³alno¶ci, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, 6) obni¿ki cenowe i czasowe promocje nie wymagaj± wprowadzania zmian w zawartej umowie, 7) zmiany numeru katalogowego produktu, 8) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, 9) wprowadzenia do sprzeda¿y przez producenta zmodyfikowanego / udoskonalonego produktu powoduj±cego wycofanie dotychczasowego, 10) zmiany warunków p³atno¶ci lub sposobu finansowania umowy, 11) niewykorzystania warto¶ci umowy, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy na czas okre¶lony, nie d³u¿ej jednak ni¿ do wykorzystania warto¶ci umowy, 12) wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy - w zakresie dostosowania postanowieñ umowy do zmiany przepisów prawa 13) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, 14) zmiany danych teleadresowych, 15) zmiany podwykonawców na zasadach okre¶lonych w umowie, 16) zmiany przywo³ywanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporz±dzeñ (zmiany przepisów b±d¼ wymogów szczególnych dotycz±cych przedmiotu Zamówienia), 17) wyst±pienia si³y wy¿szej (Si³a wy¿sza - zdarzenie lub po³±czenie zdarzeñ obiektywnie niezale¿nych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniaj± wykonywanie czê¶ci lub ca³o¶ci zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, których Strony nie mog³y przewidzieæ i którym nie mog³y zapobiec ani ich przezwyciê¿yæ i im przeciwdzia³aæ poprzez dzia³anie z nale¿yt± staranno¶ci± ogólnie przewidzian± dla cywilnoprawnych stosunków zobowi±zaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian 18) zmiany terminu wykonania Zamówienia (skrócenie/wyd³u¿enie) lub terminów p³atno¶ci, wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego lub bêd±cych nastêpstwem zaistnienia si³y wy¿szej, 19) w przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu bêd±cego przedmiotem Zamówienia dopuszcza siê zmianê na nowy produkt o tych samych b±d¼ lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, 20) w innych sytuacjach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±cych charakter zmian nieistotnych tj. nieodnosz±cych siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu wybór Wykonawcy, nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej ilo¶ci podmiotów zainteresowanych t± procedur±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-19, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Tryb udzielania wyja¶nieñ: 1. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ wp³ynie do Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ do koñca dnia, w którym up³ywa po³owa terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 15.04.2019 roku. 2. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci Siwz wp³yn±³ po up³ywie terminu sk³adania o ofert lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±ce mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SIWZ. Dokonan± zmianê Siwz Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej. 4. Je¿eli w wyniku zmiany tre¶ci Siwz nieprowadz±cej do zmiany tre¶ci og³oszenia o zamówieniu bêdzie niezbêdny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zadamawiaj±cy przed³u¿y termin sk³adania ofert i poinformuje o tym Wykonawców, którym przekazano Siwz oraz zamie¶ci informacje na stronie internetowej. 5. Je¿eli zmiana tre¶ci Siwz bêdzie prowadzi³a do zmiany tre¶ci og³oszenia o zamówieniu, Zamawiaj±cy dokona zmiany tre¶ci og³oszenia o zamówieniu oraz je¿eli bêdzie to konieczne przed³u¿y termin sk³adania ofert. 6. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiaj±cego. II. Informacje dodatkowe: 1. Ilekroæ w tre¶ci SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, u¿yte s± znaki towarowe, patenty, pochodzenie, a tak¿e normy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zanie oraz normy równowa¿ne. 2. Przez normê jako¶ciow± równowa¿n± rozumie siê tak±, która potwierdza, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym lub po¶wiadcza zgodno¶æ dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi lub po¶wiadcza zgodno¶æ dzia³añ Wykonawcy z równowa¿nymi normami jako¶ciowymi odwo³uj±cymi siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcê równowa¿nych ¶rodków zapewnienia jako¶ci. 3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ w niniejszej SIWZ, w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, nazwê, normê, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, nazwy, znaki towarowe, pochodzenie, normy okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe oraz normy, które musz± byæ spe³nione przez Wykonawcê jako minimalne lecz w ¿aden sposób nie wskazuj± tych patentów, znaków towarowych, norm, pochodzenia jako jedynych wybranych i nale¿y przyj±æ, i¿ w takim przypadku towarzyszy im zwrot "lub równowa¿ne". 4. W przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych spe³niania przez oferowany przez Wykonawcê asortyment rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do wymagañ okre¶lonych w SIWZ Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wezwania, na etapie badania i oceny ofert, ka¿dego z Wykonawców do dostarczenia próbek, wykonania testów oraz z³o¿enia dodatkowych dokumentów po¶wiadczaj±cych zgodno¶æ oferowanego asortymentu z wymogami SIWZ. 5. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e oferowane produkty s± równowa¿ne w stosunku do wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego oraz ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia, spoczywa na Wykonawcy. 6. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy stosownie do tre¶ci art. 30 ust. 5 ustawy Pzp z³o¿enia stosownych dokumentów uwiarygadniaj±cych zastosowanie rozwi±zañ równowa¿nych na wezwanie zamawiaj±cego. 7. Opis zaproponowanych rozwi±zañ równowa¿nych powinien byæ do³±czony na wezwanie zamawiaj±cego zgodnie z art. 26 ust. 1 Pzp i musi byæ na tyle szczegó³owy, ¿eby Zamawiaj±cy przy ocenie ofert móg³ oceniæ spe³nienie wymagañ dotycz±cych ich w³a¶ciwo¶ci funkcjonalnych, jako¶ciowych i parametrów oraz rozstrzygn±æ, czy zaproponowane rozwi±zania s± równowa¿ne. Oznacza to, ¿e na Wykonawcy spoczywa obowi±zek wykazania, ¿e oferowane przez niego rozwi±zania (np. materia³y i inne elementy) s± równowa¿ne w stosunku do opisanych przez Zamawiaj±cego.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet numer 1 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet numer 2 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | pakiet numer 3 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet numer 4 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet numer 5 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet numer 6 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet numer 7 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0, 33141116-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet numer 8 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0, 33141116-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 24
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet numer 9 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0, 33631600-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówieñ odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie partiami w okresie do dnia 10.04.2021 roku od dnia podpisania umowy zaraz po przeprowadzeniu postêpowania.
Czê¶æ nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet numer 10 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0, 33631600-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atno¶ci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówieñ odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie partiami w okresie do dnia 10.04.2021 roku od dnia podpisania umowy zaraz po przeprowadzeniu postêpowania.
Czê¶æ nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet numer 11 |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141000-0, 33631600-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-04-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin dostawy | 20,00 |
Termin p³atnosci | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Realizacja zamówieñ odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie partiami w okresie do dnia 10.04.2021 roku od dnia podpisania umowy zaraz po przeprowadzeniu postêpowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy ¶rodków dezynfekcyjnych
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych i myj±cych
- Dostawa opatrunków i akcesoriów do podci¶nieniowej terapii ran wraz z dzier¿aw± urz±dzeñ
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego u¿ytku
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych do archiwizowania 240 000 próbek surowicy i/lub osocza wraz z dzier¿aw± aparatury do archiwizacji tych próbek w okresie 36 miesiêcy
- Sukcesywna dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych i antyseptycznych
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.