eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-03-10

Katowice: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów
Numer ogłoszenia: 53608 - 2016; data zamieszczenia: 10.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i faksów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i do faksów. Dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być jednorodne przez cały okres obowiązywania umowy (wg wykazu materiałów eksploatacyjnych dołączonego do złożonej oferty), z tym, że Wykonawca na każdym etapie umowy w zamian za zaoferowany równoważny materiał eksploatacyjny może dostarczyć oryginalny materiał eksploatacyjny, tj. pochodzący odpowiednio od producenta wskazanego powyżej urządzenia. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, czyli pochodzące odpowiednio od producentów wskazanych powyżej urządzeń. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem - fabrycznie nowe - Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku bez śladów uszkodzenia. Przez - produkt równoważny - Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych lub lepszych (pod względem pojemności tuszu / tonera, wydajności, jakości wydruku, szybkości schnięcia, utrwalania, nie zamazywania się druku), w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, które winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różnić się znakiem firmowym, towarowym, patentem lub pochodzeniem. Materiały eksploatacyjne muszą być opakowane w kartonowe opakowania (nie uszkodzone), indywidualnie w wewnętrzne, hermetyczne opakowania uniemożliwiające kontakt produktu z atmosferą, posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy produktu (symbol), pozwalający na zidentyfikowanie danego produktu i termin jego ważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie odebrania produktu w uszkodzonym opakowaniu, zaś Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie wymienić produkt. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych w sposób naruszający polskie prawo. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) dostarczone materiały eksploatacyjne winne być wysokiej jakości oraz winne zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego oraz zapewniać należyte bezpieczeństwo i posiadać właściwe opakowanie i oznakowanie, 2) zamontowanie i używanie dostarczonych przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może spowodować utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, 3) jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca zobowiązany będzie do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 dni roboczych, od momentu zgłoszenia (e-mail, faksem) przez zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu, 4) wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia, 5) uszkodzenie urządzenia spowodowane użyciem materiałów eksploatacyjnych spowoduje przekazanie urządzenia na koszt Wykonawcy do autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Wykonawca poniesie wszystkie konsekwencje prawne i finansowe zaistniałej sytuacji w szczególności koszty naprawy, transportu, niezwłocznego dostarczenia i zainstalowania przez Wykonawcę urządzenia zastępczego tego samego typu, skutki przerwy w eksploatacji urządzenia, wymiany urządzenia na nowe, 6) utrata gwarancji producenta urządzenia spowodowana użyciem dostarczonego przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego, oznacza oprócz finansowych, również wszystkie inne konsekwencje określone w warunkach gwarancji wyznaczonych przez producenta urządzenia, 7) dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być objęte min. 12 miesięczną gwarancją, licząc od daty dostawy lub do wyczerpania się środka barwiącego,.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. VECTOR Spółka z o.o., ul. Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 468818,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217168,57

  • Oferta z najniższą ceną: 217168,57 / Oferta z najwyższą ceną: 254830,17

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, tj. poniżej 135000 EURO.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.