eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla 35 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP2)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla 35 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP2)
Numer ogłoszenia: 53604 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego ze środków Funduszu Pracy dla 35 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne. (FP2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych finansowanych ze środków algorytmicznych Funduszu Pracy, wymienionych w Dziale 1 poz. 2-4 planu szkoleń grupowych przewidzianych do realizacji w 2015 r. Szkoleniami, realizowanymi w formie kursu, zostanie objętych łącznie 35 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zamówienie podzielono na 3 części. CZĘŚĆ 1 Organizacja i logistyka gospodarki magazynowej - 15 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 13.04.2015 r. i zakończyć w dniu 12.06.2015 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne należy przeprowadzić na terenie Świdnicy, Wałbrzycha lub Wrocławia, przy czym w przypadku organizacji zajęć praktycznych poza powiatem świdnickim w koszt kursu należy wliczyć dodatkowo przewóz uczestników na miejsce realizacji zajęć oraz ich powrót do Świdnicy. Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych: 1. Magazynier - logistyk 2. Sprzedawca - doradca klienta 3. Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych (z wyłączeniem specjalizowanych) 4. Wymiana butli gazowych przy wózkach, 5. Obsługa komputera, 6. Obsługa programów magazynowo - księgowych, 7. Fakturowanie 8. Obsługa kas fiskalnych 9. Obsługa terminali kart płatniczych 10. Minimum sanitarne 11. Umiejętność poszukiwania zatrudnienia Program szkolenia musi być opracowany przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki w rozumieniu § 4.2. rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy używaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 305 godzin zegarowych, w tym: - zajęć teoretycznych: 125 godz. zegarowych, z czego 47 godzin zegarowych przypada na moduł kierowcy wózków jezdniowych oraz 5 godz. zegarowych na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, - zajęć praktycznych: 180 godz. zegarowych, z czego na moduł kierowcy wózków jezdniowych przypada 20 godz. lekcyjnych, czyli ok. 15 godz. zegarowych (tj. ok. 11 godz. zegarowych i 15 minut przypada na obsługę wózków, natomiast ok. 3 godz. zegarowych i 45 minut na zajęcia z zakresu wymiany butli). Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: Min. 15 stanowisk komputerowych z zainstalowanymi programami użytkowymi oraz oprogramowaniem typu GM (komputery muszą być sprawne), min. 15 stanowisk z kasami fiskalnymi, co najmniej jeden terminal kart płatniczych (zajęcia na terminalu realizowane w formie symulacji), min. 2 stanowiska do nauki jazdy i manewrowania wózkami jezdniowymi z napędem silnikowym: jeden wózek podnośnikowy (dopuszczony do jazdy przez Dozór Techniczny) i jeden wózek naładowny (wózki muszą być sprawne technicznie), plac manewrowy z halą do nauki jazdy na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym, materiały szkoleniowe niezbędne do wykonywania ćwiczeń tematycznych, odtwarzacz DVD lub magnetowid, telewizor, projektor multimedialny, tematyczne filmy wideo lub płyty CD DVD do zajęć, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. W cenę szkolenia należy wliczyć stosowne kamizelki odblaskowe wraz kaskami ochronnymi, niezbędnymi do wykonywania zajęć praktycznych modułu kierowcy wózków jezdniowych. Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych), przy czym: a) zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć nie później niż o godz. 19:00, b) zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 19:00 - zapis nie dotyczy wyłącznie realizacji zajęć praktycznych z zakresu kierowcy wózków jezdniowych, które muszą zostać zrealizowane wg stosownych wytycznych programowych. c) dzienny wymiar zajęć na jednego uczestnika musi wynosić nie mniej niż 6 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych - zapis nie dotyczy wyłącznie realizacji zajęć praktycznych z zakresu kierowcy wózków jezdniowych, które muszą zostać zrealizowane wg stosownych wytycznych programowych. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym (bez czasu niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu końcowego) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia musi wynosić: 100 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia, 150 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia, 55 godzin zegarowych w III miesiącu kalendarzowym szkolenia, z możliwością zastosowania pkt 11 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH. CZĘŚĆ 2 Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC z blokiem rysunku technicznego - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 04.05.2015 r. i zakończyć w dniu 12.06.2015 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne należy przeprowadzić na terenie Świdnicy, Wałbrzycha lub Wrocławia, przy czym w przypadku organizacji zajęć praktycznych poza powiatem świdnickim w koszt kursu należy wliczyć dodatkowo przewóz uczestników na miejsce realizacji zajęć oraz ich powrót do Świdnicy. Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych: 1) Przepisy BHP i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego. 2) Pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego. 3) Kompletowanie, analiza i czytanie rysunku technicznego. 4) Obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC. 5) Budowa obrabiarek CNC. Sterowanie i obsługa obrabiarek CNC. Przygotowanie obrabiarki CNC do pracy. 6) Przygotowanie programu do uruchomienia. 7) Uruchomienie i przebieg programu obróbki. 8) Szkolenie praktyczne na maszynach produkcyjnych. 9) Praktyczna nauka obsługi tokarki oraz frezarki CNC. 10) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Szkolenie winno zostać zrealizowane w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne obejmujące zagadnienia wskazane w pozycjach 2-7 muszą zostać przeprowadzone również w postaci ćwiczeń. Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: Stanowiska tokarek i frezarek CNC wraz z obrabiarkami CNC, narzędzia pomiarowe - suwmiarki, mikrometry, średnicówki czujnikowe, płytki wzorcowe, kątomierze, mikroskop warsztatowy, czujniki zegarowe itp., stanowiska komputerowe wyposażone w odpowiednie oprogramowanie użytkowe do realizacji przedmiotowego szkolenia, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. W cenę szkolenia należy wliczyć stosowne ubranie ochronne wraz z odpowiednim obuwiem oraz ewentualnymi ochraniaczami (np. wzroku,słuchu,rąk, itp.) wymaganymi na danym stanowisku pracy (które po zakończeniu kursu przejdzie na własność uczestnika szkolenia). Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych), przy czym: a) zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 19:00, b) zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 19:00, c) dzienny wymiar zajęć na jednego uczestnika musi wynosić nie mniej niż 6 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym (bez czasu niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu końcowego) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia musi wynosić: 130 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia, 50 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia, z możliwością zastosowania pkt 11 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH. CZĘŚĆ 3 Kelner, barman, barista z obsługą kas fiskalnych i nauką języka obcego - 10 osób Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 18.05.2015 r. i zakończyć w dniu 10.07.2015 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych, przy zachowaniu wytycznych ujętych w opisie niniejszej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH. Zajęcia teoretyczne muszą zostać przeprowadzone w Świdnicy (przy czym dopuszcza się, aby ćwiczenia z zakresu kelnera, barmana i baristy odbywały się w miejscu realizacji zajęć praktycznych). Zajęcia praktyczne należy przeprowadzić na terenie powiatu świdnickiego lub Wałbrzycha albo Wrocławia, z czego z zakresu kelnera, barmana i baristy muszą odbywać się w lokalach typu: restauracja (dopuszcza się hotelowe restauracje), pub, klub, bar i inne, które prowadzą usługi w zakresie kelnera, barmana i baristy - bowiem odzwierciedlają prawdziwe stanowiska pracy i są dostosowane wyposażeniem do realizacji zajęć praktycznych. W przypadku organizacji zajęć praktycznych (oraz ćwiczeń z zakresu kelnera, barmana, baristy) poza powiatem świdnickim w koszt kursu należy wliczyć dodatkowo przewóz uczestników na miejsce realizacji zajęć oraz ich powrót do Świdnicy. Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujący zakres zajęć edukacyjnych: 1. Organizacja stanowiska pracy 2. Zasady przygotowywania potraw w obecności gości, nowe trendy 3. Obsługa konferencji, kongresów, wycieczek. 4. Zasady podawania win 5. Podstawy zarządzania barem 6. Stosowanie protokołu dyplomatycznego w przypadku obsługi gości VIP, bankietów, przyjęć okolicznościowych 7. Elementy public relations 8. Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń, w tym obsługa trudnego klienta 9. Obsługa kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych 10. Minimum sanitarne 11. Nauka języka angielskiego 12. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Zagadnienia dotyczące nauki języka angielskiego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A2) i muszą dotyczyć języka branżowego. Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 200 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 150 godz. zegarowych, z czego 60 godzin zegarowych przypada na naukę języka obcego, 8 godzin zegarowych na minimum sanitarne, 5 godzin zegarowych na moduł kas fiskalnych i 5 godz. zegarowych na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b) zajęć praktycznych: 50 godz. zegarowych, z czego 15 godzin zegarowych przypada na moduł kas fiskalnych. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: Rekwizyty i realne produkty niezbędne do ćwiczeń i zajęć praktycznych z zakresu modułu kelnera, barmana, baristy, min. 10 stanowisk z kasami fiskalnymi, 1 terminal kart płatniczych (zajęcia w tym zakresie odbywają się w formie symulacji), 10 kompletów książek oraz ćwiczeń do nauki języka obcego (tj. po 1 egzemplarzu dla każdego uczestnika szkolenia, które przechodzą na własność osoby szkolonej - dopuszcza się formę ksero), zbiory biblioteczne, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. W cenę szkolenia należy wliczyć stosowne ubranie ochronne (fartuch) wymagane na danym stanowisku pracy (które po zakończeniu kursu przejdzie na własność uczestnika szkolenia). Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych), przy czym: a) zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 20:00, b) zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 8:00 oraz zakończyć się nie później niż o godz. 20:00, c) dzienny wymiar zajęć na jednego uczestnika musi wynosić nie mniej niż 5 oraz nie więcej niż 8 godzin zegarowych. W przypadku zajęć teoretycznych modułu nauki języka obcego: zajęcia nie mogą się rozpocząć wcześniej niż o godzinie 800, trwać dłużej niż 5 godzin zegarowych dziennie i zakończyć się nie później niż o godzinie 2000, pomiędzy jednym dniem zajęć, a kolejnym musi być co najmniej 1 dzień przerwy, dopuszcza się możliwość łączenia w jednym dniu zajęć modułu nauki języka obcego z innymi modułami. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym (bez czasu niezbędnego do przeprowadzenia egzaminu końcowego) przypadająca na jednego uczestnika szkolenia musi wynosić: 50 godzin zegarowych w I miesiącu kalendarzowym szkolenia, ok. 110 godzin zegarowych w II miesiącu kalendarzowym szkolenia, ok. 40 godzin zegarowych w III miesiącu kalendarzowym szkolenia. z możliwością zastosowania pkt 11 INFORMACJI UZUPEŁNIAJĄCYCH..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 13.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zaktualizowany na bieżący rok kalendarzowy wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. z 2014 r. poz. 781 ) wydany na podstawie art. 20 ust. 4 Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r., poz. 149). Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia powyższego warunku poprzez weryfikację danych w elektronicznym Rejestrze Instytucji Szkoleniowych, dostępnym na stronach internetowych wojewódzkich urzędów pracy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 szkolenia grupowe o tematyce zbliżonej do przedmiotu zamówienia ( za szkolenie grupowe uważa się szkolenie w którym uczestniczy co najmniej 8 osób). Zamawiający dokona sprawdzenia spełniania powyższego warunku poprzez weryfikację zapisu części I Załącznika do formularza oferta - rubryka Doświadczenie Wykonawcy w zakresie organizacji szkoleń grupowych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, iż dysponuje pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność uwzględnia wielkość grupy szkoleniowej, jak również harmonogram zajęć. Wykonawca w opisie warunków szkolenia musi dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych ( tj. pełny adres) i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć. Dlatego też należy napisać jaki sprzęt i materiały będą wykorzystywane podczas zajęć oraz w jakich ilościach. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku należy wypełnić rubrykę Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych części III załącznika do formularza oferta.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Kserokopii niniejszych dokumentów nie należy dołączyć do oferty szkoleniowej, lecz uwzględnić je opisując należycie w załączniku do formularza oferta w poz. II pod nazwą KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ. Każdy wykładowca winien mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć tj. przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat. Zakres lub nazwy przeprowadzonych szkoleń oraz ich termin należy wskazać w załączniku do formularza oferta w poz. II pod nazwą KWALIFIKACJE KADRY DYDAKTYCZNEJ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Uwierzytelnione kopie certyfikatów jakości usług, jeżeli Wykonawca takie posiada. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji świadczącej usługi szkoleniowe. Będą brane pod uwagę różne formy certyfikatów: Certyfikaty Systemu Zarządzania Jakością ISO, akredytacje np. Kuratora Oświaty, Polskiego Towarzystwa Informatycznego, Polskiego Biura Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych, atesty, TÜV, itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10
  • 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do tresci oferty w przypadku: zmianę liczby uczestników szkolenia do 20% w sytuacji gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej osób uprawnionych do odbycia szkolenia, bądź gdy wyniknie nieoczekiwana konieczność zwiększenia liczby uczestników szkolenia. W takim przypadku zmianie ulega również całkowity koszt szkolenia liczony jako iloczyn opłaty za jednego uczestnika szkolenia (wraz z egzaminem państwowym/zewnętrznym) i ilości osób skierowanych na kurs. konieczności zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym zamówieniem, gdy Wykonawca uzasadni celowość i konieczność zwiększenia do 20% ilości zajęć praktycznych, kosztem zajęć teoretycznych, przy zachowaniu ogólnej ilości godzin każdej grupy szkoleniowej, pod warunkiem, że inne przepisy prawne dot. organizacji szkolenia nie stanowią inaczej, zmiany terminu realizacji zamówienia bądź wyznaczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) dodatkowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy: niewykonanie zamówienia będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działania siły wyższej), pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych do odbycia szkolenia nie zostanie na czas skompletowana. zmiany w wykazie kadry, którą dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zmiany te muszą wynikać z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. choroba osoby mającej prowadzić zajęcia. Zmiana może nastąpić wówczas, gdy nowa kadra dydaktyczna będzie posiadała stosowne uprawnienia do prowadzenia zajęć, a także wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie mniejsze od osoby zastępowanej, której dane zostały przekazane wraz z ofertą Zamawiającemu, zmiany miejsca organizacji szkolenia z zachowaniem zapisu pkt 9 informacji uzupełniających, zmiany w: harmonogramie zajęć, programie szkolenia oraz we wzorach wydanych zaświadczeń, jednakże wyłącznie pod warunkiem zaakceptowania ich przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. M. Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2015 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. M. Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i logistyka gospodarki magazynowej - 15 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych: 1. Magazynier - logistyk 2. Sprzedawca - doradca klienta 3. Obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych (z wyłączeniem specjalizowanych) 4. Wymiana butli gazowych przy wózkach, 5. Obsługa komputera, 6. Obsługa programów magazynowo - księgowych, 7. Fakturowanie 8. Obsługa kas fiskalnych 9. Obsługa terminali kart płatniczych 10. Minimum sanitarne 11. Umiejętność poszukiwania zatrudnienia Program szkolenia musi być opracowany przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki w rozumieniu § 4.2. rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy używaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.) Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 305 godzin zegarowych, w tym: - zajęć teoretycznych: 125 godz. zegarowych, z czego 47 godzin zegarowych przypada na moduł kierowcy wózków jezdniowych oraz 5 godz. zegarowych na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, - zajęć praktycznych: 180 godz. zegarowych, z czego na moduł kierowcy wózków jezdniowych przypada 20 godz. lekcyjnych, czyli ok. 15 godz. zegarowych (tj. ok. 11 godz. zegarowych i 15 minut przypada na obsługę wózków, natomiast ok. 3 godz. zegarowych i 45 minut na zajęcia z zakresu wymiany butli)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie CNC z blokiem rysunku technicznego - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujące tematy zajęć edukacyjnych: 1) Przepisy BHP i ergonomia pracy w zakresie obszaru zawodowego. 2) Pomiar kształtu i wymiarów przedmiotu obrabianego. 3) Kompletowanie, analiza i czytanie rysunku technicznego. 4) Obróbka skrawaniem i narzędzia skrawające w zakresie obrabiarek CNC. 5) Budowa obrabiarek CNC. Sterowanie i obsługa obrabiarek CNC. Przygotowanie obrabiarki CNC do pracy. 6) Przygotowanie programu do uruchomienia. 7) Uruchomienie i przebieg programu obróbki. 8) Szkolenie praktyczne na maszynach produkcyjnych. 9) Praktyczna nauka obsługi tokarki oraz frezarki CNC. 10) Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Szkolenie winno zostać zrealizowane w formie zajęć teoretycznych i praktycznych, przy czym zajęcia teoretyczne obejmujące zagadnienia wskazane w pozycjach 2-7 muszą zostać przeprowadzone również w postaci ćwiczeń. Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 180 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. zegarowych przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 120 godz. zegarowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kelner, barman, barista z obsługą kas fiskalnych i nauką języka obcego - 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plan nauczania powinien zawierać m.in. następujący zakres zajęć edukacyjnych: 1. Organizacja stanowiska pracy 2. Zasady przygotowywania potraw w obecności gości, nowe trendy 3. Obsługa konferencji, kongresów, wycieczek. 4. Zasady podawania win 5. Podstawy zarządzania barem 6. Stosowanie protokołu dyplomatycznego w przypadku obsługi gości VIP, bankietów, przyjęć okolicznościowych 7. Elementy public relations 8. Postępowanie w przypadku reklamacji i zażaleń, w tym obsługa trudnego klienta 9. Obsługa kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych 10. Minimum sanitarne 11. Nauka języka angielskiego 12. Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia. Zagadnienia dotyczące nauki języka angielskiego powinny być zgodne z wytycznymi Rady Europy zawartymi w Europejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (poziom biegłości A2) i muszą dotyczyć języka branżowego. Ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 200 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych oraz ćwiczeń: 150 godz. zegarowych, z czego 60 godzin zegarowych przypada na naukę języka obcego, 8 godzin zegarowych na minimum sanitarne, 5 godzin zegarowych na moduł kas fiskalnych i 5 godz. zegarowych na umiejętność poszukiwania zatrudnienia b) zajęć praktycznych: 50 godz. zegarowych, z czego 15 godzin zegarowych przypada na moduł kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 55
    • 2. certyfikat jakości usług lub inny dokument - 10
    • 3. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 4. doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.