eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › usługa świadczona na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śl. polegająca naPakiet 1praniu odzieży pracowniczej, bielizny pościelowej będącej w posiadaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 i Placówki Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy ul. Trzebnickiej 3/5 i Dunikowskiego 2-4. Pakiet 2 Wynajmie i serwisie mopów wraz z praniem. Pakiet 3 Wynajmie i serwisie nowej bielizny pościelowej wraz z praniem. Pakiet 4 Wynajmie i serwisie bielizny operacyjnej-barierowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-24

Wrocław: usługa świadczona na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śl. polegająca na: Pakiet 1: praniu odzieży pracowniczej, bielizny pościelowej będącej w posiadaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 i Placówki Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy ul. Trzebnickiej 3/5 i Dunikowskiego 2-4. Pakiet 2 Wynajmie i serwisie mopów wraz z praniem. Pakiet 3 Wynajmie i serwisie nowej bielizny pościelowej wraz z praniem. Pakiet 4 Wynajmie i serwisie bielizny operacyjnej-barierowej
Numer ogłoszenia: 535998 - 2013; data zamieszczenia: 24.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu , ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa świadczona na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śl. polegająca na: Pakiet 1: praniu odzieży pracowniczej, bielizny pościelowej będącej w posiadaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 i Placówki Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy ul. Trzebnickiej 3/5 i Dunikowskiego 2-4. Pakiet 2 Wynajmie i serwisie mopów wraz z praniem. Pakiet 3 Wynajmie i serwisie nowej bielizny pościelowej wraz z praniem. Pakiet 4 Wynajmie i serwisie bielizny operacyjnej-barierowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa świadczona przez Wykonawcę na rzecz Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, oraz Placówki Zamiejscowej w Obornikach Śl. polegająca na: Pakiet 1: praniu odzieży pracowniczej, bielizny pościelowej będącej w posiadaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 i Placówki Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy ul. Trzebnickiej 3/5 i Dunikowskiego 2-4. Pakiet 2 Wynajmie i serwisie mopów wraz z praniem. Pakiet 3 Wynajmie i serwisie nowej bielizny pościelowej wraz z praniem. Pakiet 4 Wynajmie i serwisie bielizny operacyjnej - barierowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: - dla pakietu 1 - 2229,92 zł - dla pakietu 2 - 2655,84 zł - dla pakietu 3 - 4850,18 zł - dla pakietu 4 - 468,78 zł 2. Wadium należy wnieść (z adnotacją WADIUM BZP.3810.99.2013.MF) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art.45 ust. 6 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) -pieniądzu. Wpłat prosimy dokonywać wyłącznie przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Nordea Bank Polska S.A. nr. 07 1440 1101 0000 0000 1219 4258 w terminie umożliwiającym Zamawiającemu w dniu otwarcia ofert stwierdzenie faktu jego wniesienia. Na dowodzie wpłaty wadium należy wpisać nr konta Wykonawcy, na które Zamawiający ma dokonać zwrotu wadium oraz nr niniejszego postępowania. Wadium zostaje zwrócone na zasadach określonych art.46 ustawy. 3. Wadium wniesione w pozostałych formach tj.: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument np. gwarancji musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na każde pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego ul. Grabiszyńska 105, budynek B wysoki parter pok. 12- KASA (godz. otwarcia 11.00-13.00, od PN.- Pt.) najpóźniej do dnia składania ofert. Prosimy nie załączać oryginału dokumentu stanowiącego wadium przetargowe do oferty. W związku powyższym prosimy o załączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. UWAGA. Istnieje możliwość zaliczenia wniesionego w pieniądzu wadium na poczet zabezpieczenia zgodnie z art.148 ust4 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) Uwaga - wadium wniesione w formie innej niż pieniężna, musi posiadać w swej treści wymóg zapłacenia kwoty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bezwarunkowo, i nieodwołalnie. Okres ważności np. gwarancji musi być dłuższy co najmniej o jeden miesiąc od okresu, który zabezpiecza. Gwarancje muszą obejmować usunięcie wad i usterek w terminie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Opinia Sanepidu, że pralnia Wykonawcy spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Obowiązuje w tym zakresie złożenie: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wypełniony Wykaz usług - (zał.3 do siwz) w którym wykaże w zależności od pakietu: - w zakresie pakietu nr 1 - usługę prania odzieży i bielizny na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł - w zakresie pakietu nr 2 - usługę wynajmu i serwisu mopów wraz z praniem na kwotę nie mniejszą niż 110 000,00 zł - w zakresie pakietu nr 3 - usługę wynajmu i serwisu pościeli szpitalnej wraz z praniem na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł - w zakresie pakietu nr 4 - usługę wynajmu i serwisu odzieży operacyjnej - barierowej wraz z praniem na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł W wypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet należy wykazać wymagane wartości dla każdego pakietu, na który startuje Wykonawca. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu pralnią wyposażoną w tunel finiszer do suszenia ciepłym powietrzem fartuchów operacyjnych z mikrofazy i laminatu lub pralnię z rozwiązaniem równoważnym, oraz że pralnia spełnia wymogi Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej, automatycznego systemu dozowania oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzającą spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych dla obiektu pralni i procesów dezynfekcji prania. b) Wykonawca musi dysponować środkami transportu spełniającymi wymagania epidemiologiczne. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi wykaz środków transportu wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzającą spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wymaga dokumentów na potwierdzenie spełnienia tego warunku. Obowiązuje tylko oświadczenie we wzorze oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający wymaga opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi taki dokument na kwotę minimum : - dla pakietu 1 - 100 000,00 zł - dla pakietu 2 - 110 000,00 zł - dla pakietu 3 - 200 000,00 zł - dla pakietu 4 - 20 000,00 zł Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia b) Zamawiający wymaga informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: - dla pakietu 1 - 100 000,00 zł - dla pakietu 2 - 110 000,00 zł - dla pakietu 3 - 200 000,00 zł - dla pakietu 4 - 20 000,00 zł Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Zgodnie z SIWZ: 1.10 Kopie świadectw jakości tkanin wystawione przez ich producentów - w celu potwierdzenia, iż oferowana odzież posiada właściwości opisane przez Zamawiającego (skład, gramatura, kurczliwość). 1.11. Wzory (próbki) oferowanych wyrobów podlegających usłudze wynajmu i serwisu, materiały informacyjne zawierające opisy i parametry proponowanych produktów w j. polskim. Przez próbki Zamawiający rozumie po każdej sztuce z asortymentu określonego w załączniku nr 1 do oferty. Całość umieszczona musi być w kartonie i opisana treścią: próbki nr sprawy BZP.3810.99.2013.MF 1.16 Wykaz środków transportu wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzająca spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych. 1.17 Oświadczenie o dysponowaniu pralnią wyposażoną w tunel finiszer do suszenia ciepłym powietrzem fartuchów operacyjnych z mikrofazy i laminatu lub pralnię z rozwiązaniem równoważnym, oraz że pralnia spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej, automatycznego systemu dozowania oraz pozostałych wymagań dotyczących pralni wraz z aktualną opinią Sanepidu potwierdzającą spełnianie wymogów sanitarno-epidemiologicznych dla obiektu pralni i procesów dezynfekcji prania. 1.18 Wykaz wykonanych, lub wykonywanych usług (zał. Nr 3) wraz z dokumentem, że usługi te zostały wykonane należycie. 1.19 Dokumenty potwierdzające, że oferowana przez Wykonawcę usługa spełnia wymagania Zamawiającego: 1.20 Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni i opinia Sanepidu, że pralnia Wykonawcy spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej) w zakresie pełnej bariery higienicznej.- dokument z ostatnich 3 miesięcy. Wykonawca musi przedstawić raport z czystości mikrobiologicznej powierzchni; minimum 3 próbki z części brudnej np. wózki, pralnica, taśma podawcza i min. 3 próbki z części czystej np. pościel, taśma sortująca, wózki. 1.21 Opis technologii prania z uwzględnieniem wykazu stosowanych środków i preparatów oraz wykaz certyfikatów i świadectw dopuszczenia ww środków i preparatów piorących i dezynfekujących. 1.22.Środki piorące posiadające atesty PZH na potwierdzenie działania dezynfekującego w procesie prania oraz kopię wpisu do rejestru wyrobów biobójczych. 1.23. Oświadczenie na wypadek zdarzeń losowych Oferent posiada możliwość wykonania usługi w pralni zapasowej, która spełnia wymogi sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dn. 10 listopada 2006 (Dz.U. 06. Nr 213, poz. 1568) (Opinia Sanitarna)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. zmiany rodzaju asortymentu, jego właściwości ze względu na statutową działalność Centrum lub jeśli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, - dodatkowo dla umowy leasingu -a cena oferowanego asortymentu nie wyższa. 2. zmiany miejsca dostarczania i odbierania asortymentu, 3. zmiany technik pralniczych i przewozowych ze względu na pojawienie się nowych technologii, asortymentu itp. 4. zmiany osób reprezentujących Zamawiającego bądź Wykonawcę, przy czym zmiana musi być poprzedzona pisemną informacją, 5. zmiany terminów określonych w umowie ze względu na statutową działalność szpitala, bądź zmiany technologii, 6. Dopuszczalne będą zmiany nieistotne, uznane za tożsame, tzn. takie, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynie na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub wynik postępowania. 7. Zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcchp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, na pisemny wniosek Wykonawcy lub za zaliczeniem pocztowym po doliczeniu kosztów przesyłki. Cena SIWZ 20,00 zł = opłaty za druk plus opłaty pocztowe.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2014 godzina 11:30, miejsce: Ofertę wraz z wzorami (próbkami) należy złożyć w Kancelarii siedziby Zamawiającego pokój nr 4 (wysoki pater)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pranie odzieży pracowniczej, bielizny pościelowej będącej w posiadaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105 i Placówki Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śl. przy ul. Trzebnickiej 3-5 i Dunikowskiego 2-4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i serwis mopów wraz z praniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.20.00-3, 98.31.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i serwis nowej bielizny pościelowej wraz z praniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem i serwis bielizny operacyjnej - barierowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.