eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Rewitalizacja kościółka pw. św. Jana Nepomucena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-20



Ogłoszenie nr 535802-N-2017 z dnia 2017-06-20 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej: Rewitalizacja kościółka pw. św. Jana Nepomucena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt : Rewitalizacja kościółka pw. św. Jana Nepomucena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu w Parku Szczytnickim we Wrocławiu (Projekt nr RPDS.04.03.02-02-0031/16), wybranego Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 3525/V/17 z dnia 21.03.2017r. do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 4.3 Dziedzictwo kulturowe, Poddziałania 4.3.2 Dziedzictwo Kulturowe - ZIT WrOF.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Trzebnicka  33 , 50231   Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3286611/12, , e-mail sekretariat@zzm.wroc.pl, , faks 071 3286611/12.
Adres strony internetowej (URL): www.zzm.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.zzm.wroc.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.zzm.wroc.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty tylko w formie pisemnej
Adres:
Zarząd Zieleni Miejskiej ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja kościółka pw. św. Jana Nepomucena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu
Numer referencyjny: ZP/PN/20/2017/DPIR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia 1)Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest w obszarze uznanym za teren zabytkowy o wyjątkowej uniwersalnej wartości, objętym konkretnymi formami ochrony prawnej dóbr kultury. Obszar Parku Szczytnickiego wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem: A/2971/194, decyzja z dnia 15.02.1962r., Zabytkowy kościół pw. św. Jana Nepomucena wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem: A/5345/134, decyzja z dnia 15.02.1962r., uznany za pomnik historii "Wrocław-Hala Stulecia" rozporządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 13.04.2005r. (Dz.U. z 2005r., nr 64, poz. 570) oraz wpisany na Listę Dziedzictwa Światowego UNESCO z dnia 16.07.2006r. 2)Teren inwestycji zgodnie z Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w trakcie prowadzenia prac będzie posiadał stały nadzór archeologiczny, który zapewnia Zamawiający. 3)Zabytkowy kościół pw. św. Jana Nepomucena zlokalizowany jest w rejonie Alei Dąbskiej w Parku Szczytnickim, działka nr 1/3, AM-17, Obręb Zalesie w sektorze III Parku Szczytnickiego we Wrocławiu. 4)Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu "Rewitalizacja kościółka p.w. św. Jana Nepomucena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu w Parku Szczytnickim we Wrocławiu" (Numer Projektu: RPDS.04.03.02-02-0031/16), wybranego Uchwałą Zarządu Województwa Dolnośląskiego nr 3525/V/17 z dn. 21.03.2017r. do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla Działania 4.3. Dziedzictwo kulturowe, Poddziałania 4.3.2 Dziedzictwo Kulturowe - ZIT WrOF. 5)Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap 1: remont ścian zrębowych oraz dokończenie remontu wieży drewnianego kościółka pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim. Etap współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Etap 2: remont wnętrza i przebudowa instalacji elektrycznych w kościółku pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu. Etap współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Etap 3: zagospodarowanie terenu przy kościółku pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu, nadzór entomologiczny i dendrologiczny, zgłoszenie zakończenia robót oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Etap współfinansowany ze środków Unii Europejskiej. Etap 4: pielęgnacja zieleni i utrzymanie elementów zagospodarowania w okresie 3 lat od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych. Etap finansowany ze środków własnych Gminy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Etap 1: remont ścian zrębowych oraz dokończenie remontu wieży drewnianego kościółka pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim: a) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych, b) organizacja, utrzymanie i likwidacja zaplecza oraz placu budowy wraz z zasilaniem w energię elektryczną i doprowadzenie wody, c) przygotowanie terenu - wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót; obsługa geodezyjna, d) remont ścian drewnianych: - kwalifikowanie elementów ścian drewnianych (od C do K oraz M) do wymiany, flekowania oraz wzmacniania, - naprawę ścian (od C do K oraz M) przez wymianę fragmentów belek, wstawienie fleków, dopasowanie faktury i koloru elementów nowych do istniejących, - wzmocnienie fragmentów ścian (od C do K oraz M) przez iniekcję wgłębną, - prostowanie ścian (od C do K oraz M) w celu ustawienia belek w jednej płaszczyźnie a ścian w pionie, - wzmocnienie wyprostowanych ścian (od C do K oraz M) przez wstawienie w nie pionowych trzpieni stalowych, - wykonanie impregnacji wgłębnej i powierzchniowej wszystkich starych elementów drewnianych, - malowanie lakierobejcą dekoracyjno-ochronną wszystkich elementów ścian od zewnątrz, - wykonanie izolacji szczelin międzybelkowych (od C do K oraz M) sznurami z wełny szklanej o grubościach dopasowanych do szczelin oraz izolacja szczelin od zewnątrz mineralną masą uszczelniającą o wypróbowanym i uzgodnionym składzie, - zebranie gruzu drewnianego, załadunek do kontenerów, wywóz gruzu oraz poniesienie kosztów utylizacji, - montaż, utrzymanie i demontaż rusztowań ramowych przyściennych na zewnątrz oraz do wnętrza, e) remont więźby, stropu oraz empory: - wzmocnienie więźby dachowej krawędziakami iglastymi, - rozebranie podłogi poddasza z desek, rozebranie warstwy z wełny mineralnej pod podłogą, osadzenie warstwy z geowłókniny pod podłogą poddasza, wykonanie podłogi z desek iglastych nasyconych, - podparcie empory przez przymocowanie do ścian zrębowych krawędziaków modrzewiowych nasyconych (lisic), dopasowanie faktu i koloru elementów nowych do istniejących, f) remont stolarki otworowej: - podstemplowanie belek nad oknami O1, O2 i O3 oraz nad drzwiami głównymi, - demontaż okien O1, O2 wraz z ościeżnicami, demontaż belek stanowiących obramowanie ościeżnic okien O1, O2, - renowacja obramowania okien O1, O2, - osadzenie nowych okien O1, O2 drewnianych wykonanych na podstawie zdemontowanych starych okien, - ostrożny demontaż okna O3 wraz z ościeżnicami z przeznaczeniem do renowacji, demontaż obramowania okna O3, renowacja obramowania okna O3, renowacja okna O3 wraz z osadzeniem, renowacja elementów okienka okrągłego, - regulacja drzwi D3 na emporę po wykonaniu prostowania ścian, g) remont instalacji elektrycznych: - częściowy demontaż instalacji oświetlenia i gniazd oraz sygnalizacji pożaru w stopniu koniecznym do przeprowadzenia robót remontowych, - odtworzenie częściowo zdemontowanej instalacji oświetlenia i gniazd oraz sygnalizacji pożaru wraz z niezbędnymi uzupełnieniami, - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia, h) dokończenie remontu ścian wieży: - usunięcie izolacji szczelin pomiędzy belkami we wszystkich ścianach, - oczyszczenie powierzchni wszystkich ścian z wyjątkiem ściany nr L przez usunięcie starych powłok, murszu i złuszczeń, - prostowanie ścian A, B i L w celu ustawienia belek w jednej płaszczyźnie a ścian w pionie, - naprawa, wzmocnienie i prostowanie ścian A, B, L i M, - wzmocnienie wyprostowanych ścian A, B i L przez wstawienie w nie pionowych trzpieni stalowych, - wzmocnienie połączenia ścian w osi przez wprowadzenie poziomo w ściany trzpieni stalowych, - wykonanie impregnacji wgłębnej wszystkich starych elementów ścian A, B i L przez iniekcję ciśnieniową preparatem biobójczym i ogniochronnym, - wykonanie izolacji szczelin międzybelkowych (ścian A, B i L) sznurami z wełny szklanej o grubościach dopasowanych do szczelin oraz izolacja szczelin od zewnątrz mineralną masą uszczelniającą o wypróbowanym i uzgodnionym składzie. 2) Etap 2: remont wnętrza i przebudowa instalacji elektrycznych w kościółku pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu: a) remont ścian drewnianych: - uzupełniające oczyszczenie powierzchni wszystkich ścian od wewnątrz przez usunięcie starych powłok, pozostałości po robotach budowlanych i innych zabrudzeń, - kwalifikowanie ścian od strony wnętrza do uzupełniającego flekowania oraz wzmacniania, - uzupełniająca naprawa wewnętrznych powierzchni ścian - flekowanie i wzmacnianie przez iniekcję wgłębną, - ujednolicenie kolorystyczne ścian od strony wewnętrznej po naprawach, - impregnacja powierzchniowa ścian od strony wewnętrznej, - dwukrotne malowanie lakierobejcą dekoracyjno-ochronną wszystkich elementów ścian od strony wewnętrznej, - wykonanie izolacji szczelin międzybelkowych w ścianie łuku sznurami z wełny szklanej o grubościach dopasowanych do szczelin oraz izolacja szczelin międzybelkowych od wewnątrz mineralną masą uszczelniającą o wypróbowanym i uzgodnionym składzie, - renowacja drzwi wewnętrznych, b) remont stropów i sufitów: - demontaż podbitki sufitowej z desek, - oczyszczenie powierzchni belek stropowych, - impregnacja powierzchniowa belek stropowych, - osadzenie listew brzegowych na ścianach pod mocowanie podsufitki, - izolacja płytami z wełny mineralnej układanymi od spodu między belkami stropowymi z mocowaniem przy użyciu geowłókniny, - wykonanie podsufitki z desek profilowanych modrzewiowych impregnowanych, - demontaż starej klapy wyłazowej na poddasze i montaż nowej, - wykonanie listew fasetowych między ścianami i sufitem - modrzewiowe impregnowane, - dopasowanie koloru podsufitki do koloru ścian, - dwukrotne malowanie lakierobejcą dekoracyjno-ochronną podsufitki, - impregnacja środkami ogniochronnymi podsufitki, c) remont empory drewnianej: - impregnacja powierzchniowa wszystkich elementów empory, - dopasowanie koloru elementów empory po renowacji do koloru ścian, - dwukrotne malowanie lakierobejcą dekoracyjno-ochronną elementów empory, d) remont posadzki ceglanej: - oczyszczenie mechaniczne i zmycie posadzki z cegły klinkierowej, - przegląd i kwalifikowanie elementów posadzki do wymiany lub miejscowej naprawy, - ostrożne rozebranie posadzki z przeznaczeniem nieuszkodzonych cegieł do ponownego wykorzystania - w przedsionku i w strefie wejściowej nawy głównej, na obrzeżach nawy głównej i prezbiterium (ostrożna rozbiórka tylko wzdłuż spoin), - odtworzenie posadzki z maksymalnym wykorzystaniem cegieł z rozbiórki (uprzednio oczyszczonych i przygotowanych) - w przedsionku i w strefie wejściowej nawy głównej, na obrzeżach nawy głównej i prezbiterium po wykonaniu robót elektrycznych (dopasowanie do wykonanej rozbiórki wzdłuż spoin); miejscowe naprawy cegieł przy użyciu materiałów renowacyjnych, - wypełnienie spoin we fragmentach posadzki ułożonych na nowo zaprawą zbliżoną do istniejącej, wykucie uszkodzonych spoin, oczyszczenie wykutych spoin i wypełnienie ich zaprawą zbliżoną do istniejącej, - kolorowanie ujednolicające cegieł posadzki, - kolorowanie ujednolicające spoin posadzki, - impregnacja posadzki preparatem do impregnacji cegły klinkierowej, e) przygotowanie rusztowań i wywóz gruzu: - montaż, utrzymanie i demontaż rusztowań ramowych przesuwnych, - zebranie gruzu budowlanego, załadunek do kontenerów, wywóz gruzu budowlanego na zorganizowane wysypisko odpadów i poniesienie kosztów utylizacji, f) roboty elektryczne: - demontaż żyrandoli, ich renowacja, wymiana źródeł światła na LED i ponowny montaż, - demontaż wszystkich pozostałych elementów instalacji elektrycznych oświetlenia i gniazd wtykowych z przeznaczeniem na złom, - uzupełnienie instalacji SAP o jedną czujkę oraz ponowne uruchomienie, - skrzynki: rozdzielnica hermetyczna, skrzynka sterownicza hermetyczna, skrzynka hermetyczna na licznik i zabezpieczenie główne, dodatkowe wyposażenie rozdzielnic modułowych - szyny nośne, listwy przyłączowe, szyny łączeniowe, wyłącznik nadprądowy, rozdzielnik przeciwporażeniowy, rozłącznik izolacyjny, odgromnik, wyłącznik pożarowy umieszczony na ścianie, wyłącznik nadprądowy, lampka kontroli faz, przekaźnik zmierzchowy na zewnątrz budynku, połączenia wewnątrz skrzynek, podłączenie przewodów, zarobienie i podłączenie kabli, przeniesienie licznika przez dostawcę energii do nowej skrzynki, oznakowanie osprzętu i obwodów w rozdzielnicy, tabliczka drukowana na drzwiach rozdzielnicy opisująca przeznaczenie osprzętu, - przewody: uchwyty pod rury stalowo-pancerne mocowane do ścian i sufitów, rury stalowo-pancerne układane na ścianach i sufitach, rury karbowane (giętkie) układane pod posadzką ceglaną, przewody kablowe - oświetlenie podstawowe, gniazda wtykowe, SAP, wyłącznik p.poż i oświetlenie awaryjne; przewody jednożyłowe - uziemienia skrzynek; połączenia przewodów kabelkowych w puszkach, podłączenie przewodów wyrównawczych do skrzynek, - osprzęt: montaż odgałęźników instalacyjnych, montaż gniazd wtyczkowych, osadzenie puszek podłogowych w posadzce, montaż gniazd wtykowych, dwukrotne malowanie farbą ftalową rur stalowych i odgałęźników instalacyjnych, - lampy: montaż lamp O1, O2, O3, O3.1., O3.2, montaż oświetlenia awaryjnego, lamp ewakuacyjnych, - pomiary: sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia; badania i pomiary instalacji uziemiającej skrzynek; sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania. 3) Etap 3: zagospodarowanie terenu przy kościółku pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu, nadzór entomologiczny i dendrologiczny, zgłoszenie zakończenia robót oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. a) przygotowanie terenu - wykonanie pomiarów, zabezpieczenie drzew i krzewów na okres wykonywania robót; obsługa geodezyjna; b) prace rozbiórkowe, załadunek, wywiezienie gruzu i nawierzchni bitumicznej na zorganizowane wysypisko odpadów oraz poniesienie kosztów utylizacji, c) prace ziemne: zdjęcie i zabezpieczenie do późniejszego wykorzystania warstwy ziemi urodzajnej, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; d) prace w zakresie układu komunikacyjnego wraz z nawierzchniami - obrzeża z kostki granitowej, obrzeża granitowe, obrzeża betonowe, obrzeża trawnikowe typu Eko-bord, wykonanie nawierzchni utwardzonych, nawierzchni pod ławkami, przy wejściu do kościoła); e) rozebranie elementów drewnianych ogrodzenia kościoła, rozebranie cokołu i fundamentu ogrodzenia, załadunek, wywiezienie, poniesienie kosztów utylizacji gruzu, zasypanie rowu po fundamencie, f) zagospodarowanie terenu elementami małej architektury i wyposażenia (dostawa i osadzenie nowych ławek parkowych, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej); g) wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej o dofinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej (max format A3), zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, który jest dostępny na stronie internetowej http://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_ wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf; h) prace pielęgnacyjno-sanitarne istniejących drzew i krzewów wg projektu gospodarki drzewostanem (wycinki, usunięcie karpin, frezowanie pni, wycinka i wykarczowanie krzewów, zabiegi pielęgnacyjne, badania specjalistyczne drzew, zabezpieczające wiązania elastyczne, zapewnienie nadzoru entomologicznego i zabezpieczenie siedliska owadów chronionych podczas usuwania drzew), i) wykonanie nowych nasadzeń zieleni (uzupełnienie gleby warstwą ziemi urodzajnej, krzewy, rośliny rabatowe, rośliny okrywowe, nowe trawniki, ściółkowanie rabat korą z drzew iglastych, przygotowanie gleby do odtworzenia trawników, renowacja trawników) wraz z dostawą materiału roślinnego, j) prace w zakresie elektrycznym: demontaż istniejącego oświetlenia, budowa nowego oświetlenia wraz z okablowaniem, dostawa i montaż naświetlaczy, ustawienie naświetlaczy w celu iluminacji kościółka, podłączenie, sprawdzenie i pomiar oświetlenia, k) sporządzenie pisemnej instrukcji oraz przeszkolenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w trakcie realizacji przedmiotu umowy (tj. instalacje elektryczne), l) zgłoszenie zakończenia robót oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. 4) Etap 4: pielęgnacja zieleni i utrzymanie elementów zagospodarowania w okresie 3 lat od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych, polegająca na: a) dla trawników: - ręczna pielęgnacja trawników dywanowych - koszenie dziesięć razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) wraz z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, - nawożenie trawników, - renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), - podlewanie nawierzchni trawników w zależności od warunków atmosferycznych, głównie tuż po założeniu trawników, b) dla drzew i krzewów: - cięcia kształtujące korony drzew i krzewów, - przycinanie żywopłotów cztery razy w roku (w miesiącach: maj, lipiec, sierpień, wrzesień), termin cięcia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu krzewów, w trzech płaszczyznach, - odchwaszczanie krzewów i mis wokół drzew (na bieżąco), - ściółkowanie krzewów i mis wokół drzew (mulczowanie), - zabezpieczanie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz), - dosadzenia uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętego, zniszczonego oraz skradzionego (po wcześniejszym zgłoszeniu kradzieży policji), c) dla rabat bylinowych, kwietników sezonowych: - systematyczne odchwaszczanie, - usuwanie przekwitniętych kwiatostanów i pożółkłych liści, - nasadzenia uzupełniające, - cięcia pielęgnacyjne traw ozdobnych, d) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni należy wykonywać: - podlewanie w zależności od warunków atmosferycznych, koszty zużycia wody ponosi Wykonawca, - ochronę przed szkodnikami i chorobami, - bieżące odchwaszczanie, - nawożenie (w zależności od przyjętego okresu pielęgnacji), - utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy - dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem), - koszenie i bieżące wywożenie urobku (biomasy), e) utrzymanie i renowacja alejek i placów (w okresie pielęgnacji): - o nawierzchni ziemnej i z mączki kamiennej, o wiosenne wałowanie z uzupełnieniem warstwy górnej (nawierzchnia z mączki), o odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik), o odcinanie brzegów trawnika, o naprawa i uzupełnianie obrzeży, o bieżące zasypywanie dołów i uzupełnianie ubytków w nawierzchni z wałowaniem, - o nawierzchni z kostki kamiennej (np. granitowej i bazaltowej), o odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik) o uzupełnienie nawierzchni, - o nawierzchni żwirowej, o odchwaszczanie (kwiecień, czerwiec, sierpień, październik) o wałowanie f) bieżące utrzymanie alejek i placów w czystości (sprzątanie z opadłych liści, kwiatostanów, gałęzi, śmieci), g) bieżące utrzymanie alejek i placów w okresie zimy zapewniające bezpieczeństwo użytkowników (odśnieżanie, posypywanie piaskiem). 3. Szczegółowy zakres prac związanych z Rewitalizacją kościółka p.w. św. Jana Nepomucena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu w Parku Szczytnickim we Wrocławiu, zawiera dokumentacja projektowa, wykonana przez mgr inż. arch. Piotra Serdyńskiego, działającego jako "LiG"-Usługi Projektowo Budowlane Seredyński Piotr, z siedzibą przy ul. Bolesława Prusa 96/4, 50-316 Wrocław, pt. - "Remont ścian zrębowych drewnianego kościółka p.w. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu", - "Remont wnętrza i przebudowa instalacji elektrycznych w kościółku p.w. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu", - "Zagospodarowanie terenu przy kościółku p.w. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu", która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45212361-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45315100-9
45111291-4
45112711-2
45316100-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do: - 15.11.2017r. - Etap 1: Remont ścian zrębowych oraz dokończenie remontu wieży drewnianego kościółka pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim. - 15.11.2017r. - Etap 2: Remont wnętrza i przebudowa instalacji elektrycznych w kościółku pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu. - 15.11.2017r. - Etap 3: Wykonanie zagospodarowania terenu przy kościółku pw. św. Jana Nepomucena w Parku Szczytnickim we Wrocławiu, nadzór entomologiczny i dendrologiczny, zgłoszenie zakończenia robót oraz zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. -15.11.2020r. - Etap 4: Pielęgnacja zieleni i utrzymanie elementów zagospodarowania w okresie 3 lat od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi do realizacji niniejszego zamówienia: 1) osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, 2)osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdza zaświadczenie wydane przez tę izbę. Osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia musi posiadać co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w wymaganej specjalności, 3)osobą, która będzie kierowała pracami konserwatorskimi oraz restauratorskimi prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru zabytków, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmował zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury oraz posiada co najmniej roczne doświadczenie przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadanie wcześniej nabytych uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi w parkach wpisanych do rejestru zabytków. 4)osobą, która będzie wykonywała prace o charakterze technicznym w zakresie prac konserwatorskich oraz prac restauratorskich, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury, 5) osobami, które posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie badań środowiska przyrodniczego potwierdzone dyplomem ukończenia studiów na kierunku przyrodniczym oraz zaświadczenie o przeprowadzonych badaniach przyrodniczych w tym: - specjalista entomolog - osoba posiadająca wyższe wykształcenie przyrodnicze - dotyczy nadzoru entomologicznego oraz zabezpieczania siedliska owadów chronionych w trakcie pracy przy drzewach. - specjalista dendrolog - osoba posiadająca wyższe wykształcenie przyrodnicze oraz posiada min. 3 lata doświadczenia w nadzorze dendrologicznym na terenach parków zabytkowych. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 6)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie drewnianego obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto oraz co najmniej jedną robotę budowlaną na terenie wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w zabudowie zabytkowej objętej ochroną konserwatorską obejmującą wykonanie zagospodarowania terenu zieleni, w tym: nawierzchni, instalacji elektrycznych i nasadzeń zieleni oraz montażu elementów małej architektury i wyposażenia o wartości minimum 250 000 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej Zamawiający żąda dostarczenia dokumentów: a)potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na określoną sumę gwarancyjną b)jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit.a), Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innego dokumentu, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2)W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania, podmiotu na rzecz którego roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), b)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), c)oświadczenie na temat kwalifikacji kadry kierowniczej Wykonawcy (załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy 3. Potwierdzenie wniesienia wadium 4. Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 15000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: 1)terminu realizacji przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; 2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4)siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uznawane będą zdarzenia takie jak wojna, atak terrorystyczny, katastrofa, stan klęski żywiołowej, zamieszki, strajki, pożar, na które strony nie mają wpływu; 5)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 6)zmiany osób uprawnionych do kontaktów o których mowa w § 9 umowy; 7)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy. 2.Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest złożenie u Zamawiającego w terminie 14 dni od daty wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz z: 1)opisem propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany oraz załączoną kopią dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na konieczność wprowadzenia zmiany, 2)zmianą harmonogramu rzeczowo-finansowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.