eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1422R Borek Stary - Błażowa - Ujazdy, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego przez rzekę Strug w miejscowości Borek Stary w km 0+400 wraz z dojazdami w km od 0+311 do 0+452

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-06-21



Ogłoszenie nr 535800-N-2017 z dnia 2017-06-21 r.

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1422R Borek Stary - Błażowa - Ujazdy, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego przez rzekę Strug w miejscowości Borek Stary w km 0+400 wraz z dojazdami w km od 0+311 do 0+452
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 125755700000, ul. ul. Budziwojska  149 , 35-317   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 636 134, , e-mail przetargi@zdp.rzeszow.pl, , faks 178 636 113.
Adres strony internetowej (URL): www.zdp.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych W Rzeszowie 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1422R Borek Stary - Błażowa - Ujazdy, polegająca na rozbiórce istniejącego i budowie nowego obiektu mostowego przez rzekę Strug w miejscowości Borek Stary w km 0+400 wraz z dojazdami w km od 0+311 do 0+452
Numer referencyjny: ZDP-5-DZP/373/6/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje: A. ROBOTY DROGOWE: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym - 0,185 km; 2. Karczowanie drzew zlokalizowanych na skarpach drogi w istniejącym pasie drogowym o średnicy 10-35 cm - 6 szt; 3. Karczowanie zagajników - 0,20 ha; 4. Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15 cm - 1 583 m2; 5. Rozbiórki obiektów kubaturowych żelbetowych wraz z odwozem elementów i gruzu na miejsce składowe Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż Wykonawca odzyska w całości przynajmniej jeden element obiektu składający się z całego dźwigara kratowego wraz z częścią płyty pomostu i przeniesie go (bez uszkodzeń) w miejsce wskazane przez Inwestora - 95 m3; 6. Rozebranie podbudowy z kruszywa, średnia grubość warstwy 15 cm - 641 m2; 7. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na moście o grubości 25 cm - 86 m2; 8. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na dojazdach do mostu o grubości 25 cm - 438 m2; 9. Rozebranie barieroporęczy ochronnych stalowych - 52 m; ROBOTY ZIEMNE: 10. Roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie w gr. kat. I-V - 189 m3; 11. Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 15km - 1 229 m3; 12. Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-III z pozyskaniem i transportem gruntu z dokopu Wykonawcy - 771 m3; ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO: 13. Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy wewnętrznej 20 cm - 6 m; 14. Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy wewnętrznej 100 cm - 1 szt; 15. Wykonanie obudowy wylotów przykanalików - 1 szt; PODBUDOWY: 16. Koryta wykonywane mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruntach kat. I-VI, głębokość koryta 63 cm - 641 m2; 17. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z piasku, warstwa grubości 20 cm - 578 m2; 18. Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie - 3 790 m2; 19. Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 3 790 m2; 20. Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, grubość warstwy 25 cm - 550 m2; 21. Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/25, grubość warstwy 7 cm - 499 m2; NAWIERZCHNIE: 22. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 - warstwa wiążąca o grubości 6 cm - 1 229 m2; 23. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 - warstwa ścieralna o grubości 5 cm - 1 217 m2; 24. Wykonanie frezowania nawierzchni na zimno, średnia grubość warstwy 11 cm - 364 m2; 25. Wykonanie frezowania nawierzchni na zimno, średnia grubość warstwy 25 cm - 208 m2; ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: 26. Reczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz korony nasypów w gruntach kat. I-III - 724 m2; 27. Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm - 515 m2; OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: 28. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - przekładkowych - 90 m; ELEMENTY ULIC: 29. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie betonowej z oporem - 124 m; 30. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm prostokątnej - 151 m2; 31. Ustawienie obrzeży betonowych w wymiarach 8x30 cm - 142 m; 32. Ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych 60x50x15 cm - 110 m; B. ROBOTY MOSTOWE: FUNDAMENTY: 1. Wykonanie pali o średnicy d=1000mm - na lądzie, beton klasy C25/30 - 122 m; 2. Wykonanie zbrojenia pali dużych średnic ze stali klasy A-IIIN - 9 409 kg; KORPUSY PODPÓR: 3. Wykonanie korpusów przyczółkowych - masywne, z betonu klasy C30/37 - 95 m3; 4. Wykonanie i wbudowanie konstrukcji stałego wyposażenia przyczółków - repery - 8 szt; 5. Wykonanie zbrojenia korpusów przyczółków ze stali klasy A-IIIN - 8 537 kg; 6. Wykonanie skrzydełek przyczółka z betonu klasy C30/37 - 14 m3; USTROJE NOŚNE: 7. Montaż belek prefabrykowanych sprężonych typu "odwrócone T", przęsła o rozpiętości powyżej 15 m - nad wodą. Belka typu "odwrócone T" o długości 17,64 m - 10 szt; 8. Wykonanie ustroju "na mokro" (nadbetonu) z betonu klasy C30/37 - nad wodą - 123 m3; 9. Wykonanie zbrojenia dla części "na mokro" ze stali klasy AIII-N - 12 712 kg; KAPY CHODNIKOWE: 10. Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych z betonu poliuretanowego - 2,40 m3; 11. Wykonanie płyty chodnikowej "na mokro" z betonu klasy C30/37 - 18 m3; 12. Osadzenie w płycie chodnika kotew zamocowań barieroporęczy i kap chodnikowych - 143 szt; 13. Wykonanie zbrojenia płyty chodnika ze stali klasy AIII-N - 1 958 kg; URZĄDZENIA DYLATACYJNE: 14. Wykonanie elastycznego przekrycia dylatacyjnego na jezdni o dopuszczalnym przemieszczeniu krawędzi do 20 mm - 14 m; 15. Wykonanie elastycznego przekrycia dylatacyjnego pomiędzy kapami chodnikowymi ze "sznurem konopnym" o dopuszczalnym przemieszczeniu krawędzi do 20 mm - 6 m; ODWODNIENIE: 16. Montaż saczków odwodnienia izolacji - sączki z PCV o średnicy 48 mm wraz z podłączeniem do kolektora - 10 szt; 17. Wykonanie drenów z kruszywa lakierowanego żywicami syntetycznymi z taśmą - 91 m; HYDROIZOLACJA: 18. Wykonanie powłokowej izolacji bitumicznej układanej "na zimno" - powierzchnie pionowe - 173 m2; 19. Wykonanie izolacji z papy zgrzewalnej na betonowych płaszczyznach poziomych - 1 x papa - 312 m2; WYPOSAŻENIE: 20. Montaż stalowych bariero-poręczy o rozstawie słupków 1m - 56 m; 21. Ustawienie krawężników kamiennych 18x20 cm z kotwami na podlewce z mieszanek niskoskurczowych - 39 m; 22. Wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem i betonem chodnika - 39 m; 23. Ustawienie krawężników kamiennych 20x30 cm z kotwami na podlewce z mieszanek niskoskurczowych - 17,20 m; 24. Wykonanie uszczelnienia pomiędzy krawężnikiem i betonem chodnika - 17,20 m; ROBOTY PRZYOBIEKTOWE: 25. Wykonanie odwodnienia zasypki przyczółka z użyciem rur drenażowych - 32 m; 26. Wykonanie zasypki przyczółka - zasypanie przestrzeni za ścianami przyczółka gruntem niespoistym - wykonanie zasypki piaskiem średnioziarnistym warstwami grubości maksymalnie 30 cm, z zagęszczeniem do Id=0,98 - 432 m3; 27. Wykonanie nasypów stożka przyczółka gruntem niespoistym - wykonanie zasypki piaskiem średnioziarnistym warstwami grubości maksymalnie 30 cm, z zagęszczeniem - 150 m3; 28. Wykonanie płyt przejściowych z betonu klasy C30/37 - z wykonaniem deskowań, betonu wyrównawczego C12/15 pod płytą, izolacji płyty oraz przekładki podatnej z piasku na płycie - 22 m3; 29. Wykonanie zbrojenia płyt przejściowych za stali klasy A-IIIN - 2672 kg; 30. Wykonanie schodów na skarpie dla obsługi - jednobiegowe, prostopadłe do osi drogi, z elementów prefabrykowanych wraz z balustradą stalową - 14 m; 31. Wykonanie umocnień stożków przyczółkowych drobnowymiarowymi płytami betonowymi o grubości 15 cm - dyble DC-15 na podsypce cementowo-piaskowej grubości 20 cm - 106 m2; 32. Wykonanie umocnień skarp przy stożkach przyczółkowych drobnowymiarowymi ażurowymi płytami betonowymi o grubości 12 cm - płyty ażurowe typu krata, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 20 cm - 83 m2; 33. Wykonanie ławy betonowej dla umocnień stożków przyczółkowych z betonu klasy C30/37 - 10 m3; 34. Wykonanie ścieków skarpowych z betonowych elementów prefabrykowanych - korytkowych - 10 m; 35. Wykonanie narzutu kamiennego w dnie z brzegu - 106 m3; 36. Wykonanie koszy siatkowo - kamiennych na brzegach rzeki - 268 m3; ROBOTY NAWIERZCHNIOWE I ZABEZPIECZAJĄCE: 37. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 - warstwa wiążąca grubości 4 cm - 132 m2; 38. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 - warstwa ścieralna grubości 4 cm - 132 m2; 39. Wykonanie nawierzchni chodnika z żywicy poliuretanowo - epoksydowej grubości 6 mm - 158 m2; 40. Wykonanie zabezpieczenia powierzchni dyspersją polimerobetonową - 101 m2.

II.5) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221100-3
45233000-9
45233141-9
45233142-6
45233222-1
45233220-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-11-24

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Dysponują: - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane: w zakresie dróg, oraz - 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie mostów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. UWAGA: Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna dysponowanie 1 osobą, jeżeli osoba ta posiada uprawnienia w zakresie dróg oraz w zakresie mostów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 2) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem była budowa mostu o rozpiętości teoretycznej przęsła min. 20 m (odległość w osi podparć przęsła) o wartości min. 3 000 000 PLN oraz przedstawią dowody określające, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności będą zawierać informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: I. ZATRUDNIENIE OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ. 1.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) osób wykonujących następujące czynności: - karczowanie roślinności, - rozbieranie elementów mostu i drogi, - odspajanie, przemieszczanie, formowanie, zagęszczanie i profilowanie z plantowaniem mas ziemnych oraz humusowanie z obsiewem, - układanie podłoży z kruszyw i betonów pod krawężniki, obrzeża i ścieki betonowe oraz studzienki, - montowanie studzienek i wylotów, - układanie podbudów z kruszyw i betonów, - układanie krawężników, obrzeży, ścieków oraz prefabrykatów ażurowych, - układanie nawierzchni z betonu asfaltowego, kostki brukowej i żywic, - montowanie koszy kamiennych, - betonowanie oporników, - montowanie barier energochłonnych, - układanie obruków i narzutów kamiennych, - zbrojenie i betonowanie elementów konstrukcyjnych mostu i jego wyposażenia, - montowanie belek prefabrykowanych przęsła, - montowanie elementów wyposażenia mostu, - wykonywanie izolacji, - wykonywanie zasypek. 2.Wymóg powyższy Wykonawca potwierdzi przedkładając Zamawiającemu stosowne oświadczenie najpóźniej w dniu podpisania umowy. II. PODWYKONAWSTWO. 1.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę, firm Podwykonawców. Wykonawca wskazuje w ofercie tylko te części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom - dla których znane są firmy Podwykonawców. Wykonawca nie wskazuje podwykonawstwa, gdy na etapie składania oferty nie jest jeszcze znana firma Podwykonawcy. 3.W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może: - wskazać innych niż w ofercie Podwykonawców; - zrezygnować z podwykonawstwa; - wskazać inny niż w ofercie zakres podwykonawstwa; - wykonać zamówienie przy udziale Podwykonawców, chociaż w ofercie zadeklarował samodzielne wykonanie zamówienia. 4.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. III.WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY. 1.Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości zamówienia brutto.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1)Oświadczenia zawierającego wskazanie imienia i nazwiska osób skierowanych do kierowania robotami budowlanymi, posiadających uprawnienia budowlane w zakresie dróg i mostów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń. 2)Oświadczenia zawierającego wykaz min. 1 zamówienia, którego przedmiotem była budowa mostu o rozpiętości teoretycznej przęsła min. 20 m (odległość w osi podparć przęsła) o wartości min. 3 000 000 PLN z okresu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wartości w/w zamówień w walutach obcych należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia. 2.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów, jeżeli Zamawiający posiada aktualne zaświadczenia lub dokumenty tego Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Wykonawca informuje Zamawiającego, do którego postępowania zostały złożone dokumenty lub oświadczenia, lub w jaki sposób są one dostępne dla Zamawiającego. 3.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4.Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert. 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy) . UWAGA! Oświadczenia, o których mowa w ust. 1-2 zawarte są w załączniku Nr 1 i załączniku Nr 2 do oferty. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załącznik Nr 1 i załącznik Nr 2 do oferty). 3.Kosztorys ofertowy 4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotów trzecich. 5.Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 150 000,00 PLN, słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1)sposobu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanych dalej dokumentacją, w przypadku: a)wystąpienia konieczności usunięcia błędów w dokumentacji albo niezbędne będzie przeprojektowanie określonych zakresów robót, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, b)wystąpienia konieczności zrealizowania części umowy przy zastosowaniu innych materiałów, rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, wynikającej z wad dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań zagrażało należytemu wykonaniu przedmiotu umowy, 2)zmiany ceny określonej w §12 ust.1 umowy w przypadku: a)urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku, b)zmiany zakresu robót określonego w kosztorysie ofertowym, na zasadach określonych w §10 umowy, 3)zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a)zwiększenia zakresu robót o wartość do 15% wartości zamówienia podstawowego - termin będzie wydłużony w proporcji - 1 dzień za każdy 1% zwiększenia zakresu robót w zaokrągleniu do 1 dnia w górę, b)wystąpienia wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy o okres na jaki roboty zostały wstrzymane, c)wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego uniemożliwiającej wykonanie zamówienia, o okres trwania siły wyższej i czasu niezbędnego na usunięcie jej skutków, 4)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia lub świadczenia jednej lub obu stron, 5)zmiany na stanowisku Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji na zasadach określonych w § 6 i § 7 umowy. 3.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę i jego akceptacja przez drugą stronę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.