Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-16
Wadowice: Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki
Numer ogłoszenia: 53579 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania: Roków: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Wyposażenie dodatkowe: ławeczki, kosze na śmieci, itp. 3. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 4. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia), plac utwardzony z kostki brukowej do organizacji imprez plenerowych. 5. Urządzenia siłowni zewnętrznej na wolnym powietrzu. 6. Nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż wschodniej i południowej granicy działki. Babica: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Wyposażenie dodatkowe: ławeczki, kosze na śmieci, itp. 3. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 4. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia, itd.). Stanisław Górny: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Wyposażenie dodatkowe: ławeczki, kosze na śmieci, itp. 3. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 4. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia, itd.). 5. Urządzenia siłowni zewnętrznej na wolnym powietrzu. 6. Oświetlenie terenu boiska. 7. Budynek zaplecza mieszczący dwa pomieszczenia szatniowe oraz magazyn na sprzęt sportowy. Klecza Zarąbki: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 3. Należy zaprojektować plac zabaw o nawierzchni typu EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych i drenażem. 4. Plac zabaw należy wyposażyć w urządzenia małej architektury tj. urządzenia zabawowe, huśtawki, kiwaki, piaskownicę, ławki, kosze na śmieci, tablicę z regulaminem korzystania z placu zabaw. 5. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia, itd.). Projektant uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, tj: aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, mapę ewidencyjną, itd. Uzyskanie na koszt Projektanta wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń (w tym Decyzji o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia robót, pozwolenia wodnoprawnego - jeżeli wymagane) i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji. Projekt opracować zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Projektant zobowiązany jest konsultować z Zamawiającym projekty w toku przygotowania. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie kompletnego projektu, (w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen) Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów. W ramach wynagrodzenia za opracowanie projektów pełnienie funkcji inspektora nadzoru autorskiego w trakcie realizacji budowy. Forma opracowania dokumentacji projektowej. Wersja papierowa oddzielnie dla każdego z obiektów: 4 egzemplarze projektu budowlanego, 2 egzemplarze przedmiaru robót, 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 2 egzemplarze STWiOR Wersja elektroniczna oddzielnie dla każdego z obiektów: 2 komplety na płytach CD w formie plików pdf zawierające projekt budowlany, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiOR, 1 wersja edytowalna na płycie CD zawierająca przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików, w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych (Zuzia, Rodos, Norma)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione stanowiska. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymienionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca przedstawi kandydatów na każde wymienione w poniższej tabeli stanowisko: Lp. Stanowisko Uprawnienia do projektowania 1 Projektant uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej 2 Projektant Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3 Projektant uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych 4 Projektant uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; wycena ofertowa sporządzoną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Kara za każdy dzień zwłoki w wykonaniu określonych w umowie prac - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1 Wskazanie innego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; 2 Rezygnacji z Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców; 3 Wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawców, pomimo nie wskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa; 4 Osób posiadających wymagane uprawnienia; 5 Zmniejszenia zakresu prac projektowych; 6 Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 52 II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów- Sławomir Hupert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Rozbudowa drogi gminnej "Pniaki" w km od 0+010,00 do 2+068,00 w miejscowości Klecza Dolna, Gmina Wadowice
- Projekt techniczny budowy drogi łączącej Gminę Wadowice oraz Gminę Tomice przy terenie rzeki Skawy na terenie Gminy Tomice
- Modernizacja pokrycia dachowego na budynku przy pl. Jana Pawła II 10 w Wadowicach
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej niezbędnej do wykonania robót budowlanych polegających na "Budowie hali sportowej przy ZS im. KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1788K w km od 4+158,00 do km 5+075,00 w miejscowościach Paszkówka, Sosnowice, Powiat Wadowicki
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1737K na odcinku I - w km od 5+190,00 do km 5+560,00, na odcinku II - w km od 5+602,00 do km 5+679,50 w miejscowości Rzyki, Powiat Wadowicki"
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w Odrowążu
- Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR w budynkach przy ul. Malmeda 8, Mieszka I 8c, Bema 2, Swobodnej 24.
- Remont zabytkowej kapliczki w Brzózie Królewskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.