eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-16

Wadowice: Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki
Numer ogłoszenia: 53579 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego pn. Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na obszarach wiejskich w Gminie Wadowice w miejscowościach Stanisław Górny, Babica, Roków, Klecza Zarąbki, w ramach którego Zamawiający przewiduje do wykonania: Roków: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Wyposażenie dodatkowe: ławeczki, kosze na śmieci, itp. 3. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 4. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia), plac utwardzony z kostki brukowej do organizacji imprez plenerowych. 5. Urządzenia siłowni zewnętrznej na wolnym powietrzu. 6. Nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż wschodniej i południowej granicy działki. Babica: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Wyposażenie dodatkowe: ławeczki, kosze na śmieci, itp. 3. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 4. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia, itd.). Stanisław Górny: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Wyposażenie dodatkowe: ławeczki, kosze na śmieci, itp. 3. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 4. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia, itd.). 5. Urządzenia siłowni zewnętrznej na wolnym powietrzu. 6. Oświetlenie terenu boiska. 7. Budynek zaplecza mieszczący dwa pomieszczenia szatniowe oraz magazyn na sprzęt sportowy. Klecza Zarąbki: 1. Należy zaprojektować boisko sportowe wielofunkcyjne (koszykówka, siatkówka) o wymiarach około 15,00 x 30,00 m, nawierzchni sportowej EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych podbudowy i drenażem. 2. Należy zaprojektować piłkochwyty wokół boiska o wysokości 4,00 m, z siatki polipropylenowej. 3. Należy zaprojektować plac zabaw o nawierzchni typu EPDM z doborem warstw konstrukcyjnych i drenażem. 4. Plac zabaw należy wyposażyć w urządzenia małej architektury tj. urządzenia zabawowe, huśtawki, kiwaki, piaskownicę, ławki, kosze na śmieci, tablicę z regulaminem korzystania z placu zabaw. 5. Należy zaprojektować nawierzchnie utwardzone z kostki brukowej (chodniki, dojścia, itd.). Projektant uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe do projektowania, tj: aktualną mapę sytuacyjno - wysokościową do celów projektowych, mapę ewidencyjną, itd. Uzyskanie na koszt Projektanta wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń (w tym Decyzji o pozwoleniu na budowę, zgłoszenia robót, pozwolenia wodnoprawnego - jeżeli wymagane) i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji. Projekt opracować zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Projektant zobowiązany jest konsultować z Zamawiającym projekty w toku przygotowania. Opracowanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie kompletnego projektu, (w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR przy zachowaniu nośników bazy cenowej oraz cen materiałów i sprzętu wg aktualnych cen) Kosztorysy inwestorskie muszą obejmować szczegółowe określenie materiałów. W ramach wynagrodzenia za opracowanie projektów pełnienie funkcji inspektora nadzoru autorskiego w trakcie realizacji budowy. Forma opracowania dokumentacji projektowej. Wersja papierowa oddzielnie dla każdego z obiektów: 4 egzemplarze projektu budowlanego, 2 egzemplarze przedmiaru robót, 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego, 2 egzemplarze STWiOR Wersja elektroniczna oddzielnie dla każdego z obiektów: 2 komplety na płytach CD w formie plików pdf zawierające projekt budowlany, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, STWiOR, 1 wersja edytowalna na płycie CD zawierająca przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików, w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych (Zuzia, Rodos, Norma)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone. W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobami na wymienione stanowiska. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymienionych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca przedstawi kandydatów na każde wymienione w poniższej tabeli stanowisko: Lp. Stanowisko Uprawnienia do projektowania 1 Projektant uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej 2 Projektant Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 3 Projektant uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych 4 Projektant uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; wycena ofertowa sporządzoną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Formularza Oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Kara za każdy dzień zwłoki w wykonaniu określonych w umowie prac - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: 1 Wskazanie innego Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; 2 Rezygnacji z Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców; 3 Wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawców, pomimo nie wskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa; 4 Osób posiadających wymagane uprawnienia; 5 Zmniejszenia zakresu prac projektowych; 6 Zmiany ustawowej stawki procentowej podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 52 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: osoby do kontaktów- Sławomir Hupert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.