eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola, nieposiadających zarządcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-06-21



Ogłoszenie nr 535538-N-2017 z dnia 2017-06-21 r.

Miejski Zarząd Dróg Opole: Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola, nieposiadających zarządcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, krajowy numer identyfikacyjny 53054601300000, ul. Obrońców Stalingradu  66 , 45-512   Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4697413, 44 4697400, e-mail robert.mazurkiewicz@um.opole.pl, , faks 77 4536602 w.102.
Adres strony internetowej (URL): http://mzd.opole.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.um.opole.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.um.opole.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Opolu, ul. Obrońców Stalingradu 66, piętro 2 pokój 213 (Sekretariat)
Adres:
Miejski Zarząd Dróg w Opolu ul. Obrońców Stalingradu 66 45-512 Opole


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne sprzątanie terenów stanowiących własność Miasta Opola, nieposiadających zarządcy
Numer referencyjny: NP.260.23.2017.P
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest interwencyjne porządkowanie terenów zieleni (usuwanie odpadów, koszenie, pielęgnacja i usuwanie drzew i krzewów, odśnieżanie). Zakres prac obejmuje: 1) koszenie terenu (trawy i chwastów) wraz ze zgrabieniem i wywozem skoszonej trawy i chwastów na kompostownię w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) w Opolu przy ul. Podmiejskiej 69 w Opolu, zwanej dalej w umowie "RIPOK", (z uwzględnieniem kosztów przyjęcia odpadów); 2) usuwanie nagromadzonych zmieszanych odpadów komunalnych wraz z ich załadunkiem i wywozem do RIPOK (wraz z kosztami przetwarzania); 3) załadunek i transport zmieszanych odpadów komunalnych zebranych i zapakowanych przez inne podmioty (np. osadzonych wykonujących prace porządkowe dla miasta) w worki lub załadowanych przez inne podmioty do kontenera do RIPOK (wraz z kosztami przetwarzania oraz podstawienia kontenera o maksymalnej pojemności do 10m3); 4) usuwanie nagromadzonych odpadów innych niż komunalne (np. gruzu budowlanego, odpadów wielkogabarytowych) wraz z ich załadunkiem i wywozem do RIPOK (wraz z kosztami przetwarzania); 5) usuwanie nagromadzonych odpadów niebezpiecznych wydzielonych z odpadów komunalnych wraz z ich załadunkiem, wywozem i odpowiednim zagospodarowaniem - odzysk lub unieszkodliwianie (wraz z kosztami tych procesów); 6) mechaniczne ścinanie drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewa o obwodzie od 12 cm do 50 cm. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, ułożenie w stosy, cięcie etapowe pnia, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 7) mechaniczne ścinanie drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewa o obwodzie od 51 cm do 100 cm. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, ułożenie w stosy, cięcie etapowe pnia, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 8) mechaniczne ścinanie drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewa o obwodzie od 101cm do 180 cm. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, ułożenie w stosy, cięcie etapowe pnia, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 9) mechaniczne ścinanie drzew w warunkach utrudnionych przy użyciu podnośnika montażowego, drzewa o obwodzie powyżej 181cm. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, ułożenie w stosy, cięcie etapowe pnia, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 10) frezowanie pni drzew bez względu na twardość drewna na głębokość do 35 cm z zasypywaniem dołu przy obwodzie pnia w miejscu ścięcia od 25cm do 80 cm wraz z przygotowaniem i oznakowaniem stanowiska roboczego , odkopaniem pnia i korzeni szkieletowych znajdujących się przy nasadzie pnia, usunięciem gruntu spod pnia i korzeni szkieletowych , zasypaniem dołu z zagęszczeniem warstwami, oraz wyrównanie powierzchni.; przemieszczeniem oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót i likwidacją oznakowania i stanowiska roboczego; 11) frezowanie pni drzew bez względu na twardość drewna na głębokość do 35 cm z zasypywaniem dołu przy obwodzie pnia w miejscu ścięcia od 81cm do 130 cm wraz z przygotowaniem i oznakowaniem stanowiska roboczego , odkopaniem pnia i korzeni szkieletowych znajdujących się przy nasadzie pnia, usunięciem gruntu spod pnia i korzeni szkieletowych , zasypaniem dołu z zagęszczeniem warstwami, oraz wyrównanie powierzchni.; przemieszczeniem oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót i likwidacją oznakowania i stanowiska roboczego; 12) frezowanie pni drzew bez względu na twardość drewna na głębokość do 35 cm z zasypywaniem dołu przy obwodzie pnia w miejscu ścięcia od 131cm do 220 cm wraz z przygotowaniem i oznakowaniem stanowiska roboczego , odkopaniem pnia i korzeni szkieletowych znajdujących się przy nasadzie pnia, usunięciem gruntu spod pnia i korzeni szkieletowych , zasypaniem dołu z zagęszczeniem warstwami, oraz wyrównanie powierzchni.; przemieszczeniem oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót i likwidacją oznakowania i stanowiska roboczego; 13) frezowanie pni drzew bez względu na twardość drewna na głębokość do 35 cm z zasypywaniem dołu przy obwodzie pnia w miejscu ścięcia powyżej 251 cm wraz z przygotowaniem i oznakowaniem stanowiska roboczego , odkopaniem pnia i korzeni szkieletowych znajdujących się przy nasadzie pnia, usunięciem gruntu spod pnia i korzeni szkieletowych , zasypaniem dołu z zagęszczeniem warstwami, oraz wyrównanie powierzchni.; przemieszczeniem oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót i likwidacją oznakowania i stanowiska roboczego; 14) cięcia pielęgnacyjne drzew bez względu na ich lokalizację i twardość drewna, drzewa o obwodzie do 100cm zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia lub mienia), polegającej na usuwaniu gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, kształtowaniu i redukcji koron drzew. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, cięcie etapowe pnia i gałęzi, ułożenie w stosy, wywóz gałęzi lub ich zrąbkowanie, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 15) cięcia pielęgnacyjne drzew bez względu na ich lokalizację i twardość drewna, drzewa o obwodzie od 101cm do 180cm zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia lub mienia), polegającej na usuwaniu gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, kształtowaniu i redukcji koron drzew. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, cięcie etapowe pnia i gałęzi, ułożenie w stosy, wywóz gałęzi lub ich zrąbkowanie, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 16) cięcia pielęgnacyjne drzew bez względu na ich lokalizację i twardość drewna, drzewa o obwodzie powyżej 181cm zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia lub mienia), polegającej na usuwaniu gałęzi obumarłych, nadłamanych lub wchodzących w kolizję z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, kształtowaniu i redukcji koron drzew. W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, ustawienie podnośnika montażowego, obcięcie wierzchołka i korony i gałęzi, cięcie etapowe pnia i gałęzi, ułożenie w stosy, wywóz gałęzi lub ich zrąbkowanie, przemieszczenie oznakowania i sprzętu w miarę postępu robót, likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego; 17) usuwanie wiatrołomów (złomów i wywrotów). W zakres robót wchodzi przygotowanie i oznakowanie stanowiska roboczego, obcięcie pozostałości pnia, obcięcie gałęzi i ułożenie w stosy oraz likwidacja oznakowania i stanowiska roboczego i wywozem pozostałości po wycince; 18) usuwanie odrostów przy drzewach, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem gałęzi i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala) 1szt = 1 drzewo; 19) usuwanie samosiewów drzew, o średnicy pnia od 3 cm do 12 cm (wraz z wywozem gałęzi i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala); 20) usuwanie suchych krzewów i żywopłotów, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala); 21) cięcia pielęgnacyjne krzewów i żywopłotów, zgodnie z zapisami ustawy o ochronie przyrody (wraz z wywozem i uporządkowaniem terenu lub ich zrąbkowaniem, jeśli lokalizacja terenu na to pozwala); 22) usuwanie zakrzaczeń; 23) grabienie liści wraz z wywozem do RIPOK (z uwzględnieniem kosztów kompostowania); 24) zamiatanie terenu wraz z załadunkiem odpadów i transportem do RIPOK (z uwzględnieniem kosztów przetwarzania/składowania); 25) gracowanie alejek wraz z wywozem odpadów do RIPOK (z uwzględnieniem kosztów składowania); 26) odśnieżanie - zgarnianie śniegu, odkuwanie lodu; 27) usuwanie śliskości - posypywanie piaskiem (z uwzględnieniem kosztu piasku). UWAGA: Zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a u.p.z.p. Zamawiający wymaga w niniejszym zamówieniu zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) polegające na wykonaniu prac związanych z interwencyjnym sprzątaniem terenów, b) polegające na nadzorowaniu prac związanych z interwencyjnym sprzątaniem terenów.

II.5) Główny kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90000000-7
90600000-3
90512000-9
77211500-7
77211400-6
90630000-2
90620000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p. polegających na powtórzeniu podobnych usług, tj. interwencyjne porządkowanie terenów zieleni (sprzątanie terenu, usuwanie i transport odpadów i nieczystości , koszenie, pielęgnacja i wycinanie drzew i krzewów, usuwanie oblodzeń, odśnieżanie) o wartości do 200 000,00 zł zamówienia podstawowego. 2. Wielkość lub zakres zamówienia dotyczy wykonania ww. czynności w oparciu o m.in. zapotrzebowanie oraz dostarczone przez Zamawiającego materiały pomocnicze. 3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie: zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie: a) Zezwolenie wydanego przez organ właściwy na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportowania odpadów będących przedmiotem zamówienia o kodach 20 02 01, 20 02 02, 20 03 01, 20 03 03, 20 03 07, 20 03 99 (zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1987), W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie takich kompetencji lub uprawnień, określonych w lit a.
Informacje dodatkowe -
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
Informacje dodatkowe -
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: I. Kierownik robót - posiadający: minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe przy nadzorze lub wykonawstwie prac związanych z porządkowaniem terenów zielonych, wywozem nieczystości, koszeniem traw, wycinką i pielęgnacją drzew, II. 1 pracownik przewidziany do wykonywania prac posiadający: ukończony kurs pilarza W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 oraz oświadczenie o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych stanowiące załącznik nr 3a do niniejszej IDW, b) wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto, której zakres obejmował: - porządkowanie lub utrzymanie czystości terenów zielonych, oraz - wywóz nieczystości, oraz - koszenie traw, oraz - wycinkę i pielęgnację drzew. Zamawiający dopuszcza wykazanie niniejszego warunku udziału w jednym zadaniu lub czterech odrębnych zadaniach (przy czym suma wartości trzech odrębnych zadań nie może być mniejsza niż 50 000 zł netto). Pod pojęciem "pielęgnacja drzew" zamawiający rozumie prace polegające m.in. na formowaniu koron młodych drzew, mikoryzacji, nawożeniu, podlewaniu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi, zostały wykonane należycie zawierały, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu na rzecz, którego realizowane były usługi, - wskazanie przedmiotu usługi, - wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. Wraz z załącznikiem nr 4 Wykonawca załącza dowody określające czy wskazane w wykazie wykonanych usług prace zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. c) dysponowanie sprzętem koniecznym do wykonania niniejszego zadania, w szczególności: - samochodem skrzyniowym samowyładowczym; - ciągnikiem z przyczepą; - kosiarką do koszenia dużych powierzchni; - kosiarką spalinową; - kosami spalinowymi - 2szt.; - piłami spalinowymi - 2 szt. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do niniejszej IDW - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 u.p.z.p. Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawców następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2a do niniejszej IDW zgodnie z art. 25a ust. 1 u.p.z.p 2) zamawiający zgodnie z zapisami art. 24 ust. 5 u.p.z.p. wyklucza z udziału w postępowaniu wykonawcę: a) art. 24 ust. 5 pkt 1) - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233 z późn. zm.) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przenotpisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) art. 24 ust. 5 pkt 2) - który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, c) art. 24 ust. 5 pkt 4) - który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. d) art. 24 ust. 5 pkt 5) - Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych; e) art. 24 ust. 5 pkt 6) - jeżeli urzędującego członka organu zarządzającego lub nadzorczego Wykonawcy, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie, o którym mowa w lit. d; W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i pkt 6 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ogranotniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 u.p.z.p. f) art. 24 ust. 5 pkt 7) - Wykonawcę, wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych; W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiąznotków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy g) art. 24 ust. 5 pkt 8) - Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 u.p.z.p., że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 u.p.z.p zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 6) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w Rozdziale 10 pkt 1: a) Oświadczenie wykonawcy zgodnie z pkt 1 ppkt ; b) Ppkt 5) lit. a - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zanotmieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7) Dokumenty, o których mowa w powyżej pkt 1 ppkt 6) lit. a oraz lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 8) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 6), zastępuje się je dokumentem zawierająnotcym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administranotcyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zanotmieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 1 ppkt 7) stosuje się. 9) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zanotmieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11) Zamawiający żąda od wykonawcy, który: a) polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale 10. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed publikacją ogłoszenia o zamówieniu. 3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, tj. informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, b. załącznik nr 2a Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, c. załącznik nr 3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d. załącznik nr 3a Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, e. załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług (wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usług). f. załącznik nr 4a Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

-

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

-

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas reakcji20,00
czas wykonania zlecenia interwencyjnego uprzątnięcia "dzikiego" wysypiska śmieci 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Podano we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-06-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.