Ogłoszenie z dnia 2018-03-23
Ogłoszenie nr 535503-N-2018 z dnia 2018-03-23 r.
Gmina Kołobrzeg: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Grzybowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
33092071300000, ul.
ul. Trzebiatowska
,
78100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 524 848, e-mail
sekretariat@gminakolobrzeg.com.pl, faks
943 530 455.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina.kolobrzeg.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego w Grzybowie
Numer referencyjny:
GKO-III.271.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: o przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Myśliwskiej długości 102,57 m od skrzyżowania z ulicą Szkolną w kierunku wschodnim o budowa ciągu pieszo-rowerowego od ul. Myśliwskiej do rejonu skrzyżowania z ulicą Zieloną o przebudowa drogi gminnej na odcinku długości 218,98 m od ul. Kołobrzeskiej w kierunku południowym. Planowana długość - 1,04 km 2.3. Zakres inwestycji obejmuje: 2.3.1 Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Myśliwskiej od skrzyżowania z ulicą Szkolną w kierunku wschodnim: Jezdnia: - długość drogi do przebudowy - 102,57 m - jezdnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-33,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 gr. 15 cm - krawężniki betonowe 30x15cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Zjazdy: - kostka betonowa koloru grafitowego gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-33,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - krawężniki betonowe 22x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Ciąg pieszy: - kostka betonowa gr. 8 cm koloru szarego - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z pospółki gr. 10 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - krawężniki betonowe 30x15 cm z oporem na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem - obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15 Ścieżka rowerowa: - kostka bezfazowa betonowa gr. 8 cm koloru czerwonego - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z pospółki gr. 10 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - obrzeże betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15 Odwodnienie: - odprowadzenie wód deszczowych poprzez dwa wpusty deszczowe osadzone na studni betonowej O500 z osadnikiem oraz wykonanie przyłączy do istniejącej studni kanalizacji deszczowej O300. Budowa ciągu pieszo-rowerowego od ul. Myśliwskiej do rejonu skrzyżowania z ulicą Zieloną - długość ciągu pieszo-rowerowego - 666,5 m - szerokość ciągu pieszo-rowerowego - 4 m Ciąg pieszy: - kostka betonowa gr. 8 cm koloru żółtego - podsypka cementowo - piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z pospółki gr. 15 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - obrzeże betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15 Ścieżka rowerowa: - kostka bezfazowa betonowa gr. 8 cm koloru czerwonego - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z pospółki gr. 10 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm - obrzeże betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15 Odwodnienie: - odprowadzenie wód deszczowych powierzchniowe - wykonanie przepustu z rur PVC O500 dł. 7,0 m Przebudowa drogi gminnej na odcinku od ul. Kołobrzeskiej w kierunku południowym - długość drogi do przebudowy - 218,96 m - szerokość jezdni - 6 m - szerokość ścieżki rowerowej - 2 m - szerokość ciągu pieszego - 1,5 - 2,0 m Jezdnia: - jezdnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-33,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm - warstwa odcinająca z piasku średnioziarnistego gr. 15 cm - krawężniki betonowe 30x15cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Zjazdy: - kostka betonowa koloru grafitowego gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0-33,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - krawężniki betonowe 22x15 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem. Ciąg pieszy: - kostka betonowa gr. 8 cm koloru szarego - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z pospółki gr. 15 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - krawężniki betonowe 30x15 cm z oporem na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm na ławie betonowej z oporem - obrzeża betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15 Ścieżka rowerowa: - kostka bezfazowa betonowa gr. 8 cm koloru czerwonego - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm - podbudowa z pospółki gr. 15 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - obrzeże betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15 Odwodnienie: - przepust z rur PVC O500 DŁ. 41,5 m - od drogi powiatowej do km 0+72,04 ciekiem przykrawężnikowym do rusztu żeliwnego i poprzez skrzynkę odwadniającą boczną do planowanego rowu, a dalej poprzez projektowany przepust O 300 do istniejącego rowu przydrożnego drogi powiatowej - od km 0+72,04 do km 2+13,40 poprzez wykonanie pomiędzy rowem a ciągiem pieszym rowu przydrożnego trójkątnego o głębokości 0,4 m Ponadto zamówienie obejmuje: - ustawienie 2 tablic informujących o utrudnieniach w ruchu. Tablice winny zawierać: nazwę zadania, treść np: "Przepraszamy za wszelkie niedogodności w ruchu związane z inwestycją", logo Gminy Kołobrzeg, logo Wykonawcy, podpis: Wójt Gminy Kołobrzeg, Wykonawca. Wymiar tablic min. 150x100cm; materiał - dibond 3mm, druk kolorowy, laminat UV; sposób montażu - tablica wolnostojąca (stelaż - stal ocynkowana). Ostateczny projekt tablic wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym - wywóz materiałów z rozbiórki nadających się do dalszej eksploatacji - w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km - materiały nie nadające się do wykorzystania należy zagospodarować zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie - przekazanie Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadu na składowisko odpadów - wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy będącej załącznikiem do SIWZ - Załącznik nr 9 - obsługę geodezyjną robót wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót - zapewnienie przejezdności dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy i zabezpieczenie dojazdu i dojścia do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych - współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych w zakresie połączenia z drogą powiatową. - współpraca z MWiK Kołobrzeg w szczególności w zakresie udostępnienia terenu budowy dla wykonania przez nich prac remontowych istniejących urządzeń wod-kan znajdujących się w pasie drogowym - współpraca z Energa Operator SA - W trakcie trwania inwestycji polegającej na budowie ciągu pieszo-rowerowego, może być równolegle wykonywana inwestycja polegająca na skablowaniu linii wysokiego napięcia. W związku z tym Wykonawca będzie musiał udostępnić plac budowy firmie realizującej zadanie na zlecenie Energa Operator. - Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają załączone do niniejszej SIWZ : - dokumentacja projektowa - załącznik nr 1a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik 1b - przedmiary robót - załącznik 1c
II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111291-4 |
45233200-1 |
45233162-2 |
45233161-5 |
45233220-7 |
45233253-7 |
45232130-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie takie będzie obejmowało zakres robót objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki. Zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
A. Minimalny poziom zdolności Wykonawcy:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
a) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi, ulicy lub drogi rowerowej, o wartości robót minimum 1.000.000,00 zł brutto;
b) co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach której wykonano nawierzchnie z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 800m2;
Za drogę, ulicę lub drogę rowerową Zamawiający uzna drogę, ulicę lub drogę rowerową w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2222 z późn. zm.).
Przez budowę / przebudowę Zamawiający rozumie odpowiednio budowę / przebudowę w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 ze zm.).
Uwaga:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość aby na potwierdzenie posiadania doświadczenia wykazać się jedną robotą budowlaną, pod warunkiem, że robota ta będzie obejmować wszystkie wymagania (zakres prac, wartości, wielkości jw.) opisane odpowiednio w lit a), b) powyżej;
2. W przypadku, gdy wartość robót budowlanych wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).
3. W przypadku gdy wykonawca wykazuje się doświadczeniem nabytym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. w ramach Konsorcjum, Zamawiający będzie weryfikował rzeczywisty (faktyczny i realny) udział tego wykonawcy w realizacji prac (zadań) objętych tym zamówieniem.
B. Minimalny poziom zdolności osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spełniającymi minimalne warunki w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poniżej:
a) kierownik budowy: 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej.
Uwaga:
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania, przy uwzględnieniu zakresu robót jaki jest niezbędny do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Mając powyższe na względzie Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym niniejszym zamówieniem czy też będą one odpowiadały uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - potwierdzające spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3A) SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
2) wykaz osób (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3B SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp,, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 r., poz. 110).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z postanowieniami §11 wzoru Umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa bazy ratowniczej
- Przebudowa ul. Pierwszych Osadników w Kołobrzegu
- Remont budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Remont zalanych pomieszczeń i naprawa instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim Nr 8 im. Jana Brzechwy w Kołobrzegu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kołobrzeg
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jachtowej w Dźwirzynie
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej Gminy Nowa Ruda
- Remont dachu oraz renowacja okien drewnianych, stropu kasetonowego, kolumn portyku wejściowego oraz elewacji dawnego Pałacu Wężyków w Mroczeniu
- Przebudowa drogi gminnej Zdroje - Wyszyny Kościelne
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.