eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Drenowanie nowe wraz z odbudową rowów odpływowych na powierzchni 20,0 ha, miejscowość Golasowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński, woj. śląskie wraz z wykonaniem niezbędnych prac projektowych mających na celu uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Katowice: Drenowanie nowe wraz z odbudową rowów odpływowych na powierzchni 20,0 ha, miejscowość Golasowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński, woj. śląskie wraz z wykonaniem niezbędnych prac projektowych mających na celu uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 53546 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Sokolska 65, 40-087 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 25 83 076, faks 32 25 82 743.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drenowanie nowe wraz z odbudową rowów odpływowych na powierzchni 20,0 ha, miejscowość Golasowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński, woj. śląskie wraz z wykonaniem niezbędnych prac projektowych mających na celu uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Drenowanie nowe wraz z odbudową rowów odpływowych na powierzchni 20,0 ha, miejscowość Golasowice, gmina Pawłowice, powiat pszczyński, woj. śląskie wraz z wykonaniem niezbędnych prac projektowych mających na celu uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych Celem inwestycji jest zaprojektowanie i wykonanie nowego drenowania na powierzchni około 20,0 ha wraz z odbudową rowów odpływowych w m. Golasowice, gm. Pawłowice, pow. pszczyński, woj. śląskie w zlewni cieku Pielgrzymówka. Powierzchnia przeznaczona do wykonania drenowania - urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zlokalizowana jest pomiędzy terenami już zmeliorowanymi. Teren działki przeznaczonej do wykonania przedmiotowych urządzeń jest nadmiernie uwilgotniony oraz lokalnie występują zastoiska wody co w znacznym stopniu utrudnia terminowe prowadzenie zabiegów agrotechnicznych. Realizacja operacji w postaci wykonania urządzeń melioracji wodnych szczegółowych na terenie działki nr 33 wraz z odbudową rowów odpływowych wpłynie na regulację stosunków wodnych w glebie z tendencją do obniżenia zwierciadła wody podpowierzchniowej w celu umożliwienia upraw zbóż a w konsekwencji uzyskiwania większych plonów. Zakres robót budowlanych: Roboty polegać będą na wykonaniu odbudowy istniejących rowów odpływowych oraz na drenowaniu użytków rolnych rurami drenarskimi ceramicznymi. Odbudowa rowów winna być wykonana ręcznie lub sprzętem mechanicznym, tj. koparkami w zakresie ich pogłębienia, zwiększenia nachylenia skarp w celu zapewnienia przekroju umożliwiającego odpływ wód z drenowania. Wydobyty urobek ziemny rozplantowany winien być obustronnie wzdłuż trasy rowu. Stopy skarp winny być umocnione kiszką faszynową a skarpy winny być obsiane mieszankami traw. Teren po rozplantowaniu winien zostać obsiany i przywrócony do stanu poprzedniego. Drenowanie użytków rolnych wykonane winno być sprzętem mechanicznym w postaci koparki drenarskiej lub analogicznego sprzętu. Dreny o średnicach od 5,0 cm - 15,0 cm winny zostać ułożone pod ziemią na głębokości od 0,8 m - 1,2 m. Dreny winny zostać ułożone o rozstawie od 10,0 m - 18,0 m w zależności od planowanego sposobu przyszłego użytkowania terenów rolnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracował min. 1 dokumentację projektową w zakresie melioracji szczegółowych - w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 obiekt w zakresie melioracji szczegółowych. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia, min. 6 osobami w tym: - kierownik budowy posiadający ważne uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych albo odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - projektant posiadający ważne uprawnienia do projektowania obiektów budowlanych melioracji wodnej i gospodarki wodnej, niezbędne do wykonania prac objętych zamówieniem. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w przedłożonych dokumentach oraz załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy zgodnie z art. 22. ust.1 pkt 3 ustawy Pzp .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zaparafowany wzór umowy wraz z opracowanym harmonogramem rzeczowo - finansowym. Należy opracować harmonogram zgodnie z wzorem załączonym do siwz. 3. Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- umowa zawierana jest na czas oznaczony, zgodnie z terminami podanymi w ofercie. - Zamawiający przewiduje możliwość zmianę terminu umownego, w związku z okolicznościami na które nie mają wpływu zarówno Wykonawca jak i Zamawiający tj. niekorzystne warunki atmosferyczne (powódź, wysoki stan wód, opady śniegu, niskie temperatury) itp. - wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, - Wykonawca jaką część (zakres) zamówienia powierza podwykonawcy musi wskazać w składanej ofercie w formularzu ofertowym, - do składanej oferty należy dołączyć harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z załączonym wzorem do siwz szczegółowo określający kwoty (netto i brutto). Zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego mogą nastąpić w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy udokumentowanych w formie pisemnej (aneksu) a mających wpływ na harmonogram, - podstawą wystawienia faktury będzie protokół podpisany przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę - inspektora nadzoru, potwierdzający wykonanie zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, - Zamawiający nie przewiduje fakturowania częściowego. Faktura końcowa zostanie wystawiona po odbiorze końcowym zadania, - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. - Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w kluczowej części zamówienia tj. wykonanie drenowania na działce nr 33, - Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu projekt umowy o podwykonawstwo której przedmiotem są roboty budowlane, a także projektu jej zmiany, oraz poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i jej zmian. - Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. - Zamawiający w terminie 5 dni zgłasza zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo i do projektu jej zmiany lub sprzeciw do umowy o podwykonawstwo i jej zmian. - Wykonawca do rozliczenia zaliczki zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu oświadczenia o zapłacie podwykonawcy i kopii przelewu płatności podwykonawcy. - Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni. - Podwykonawca zawiera umowy z dalszymi podwykonawcami stosując odpowiednio uregulowania zapisów siwz i umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 40-087 Katowice, ul. Sokolska 65.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Śląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych 40-087 Katowice, ul. Sokolska 65.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013. Oś 1: Poprawa konkurencyjności sektora rolnego i leśnego. Działanie 125: Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa. Schemat II: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.