eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów Małopolski › Przebudowa ulicy Sikorskiego, Gajowej, odcinka drogi powiatowej nr 1204r oraz Długiej, Jaśminowej w Głogowie Małopolskim w ramach projektu "Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-26



Ogłoszenie nr 534892-N-2018 z dnia 2018-03-26 r.

Gmina Głogów Małopolski: Przebudowa ulicy Sikorskiego, Gajowej, odcinka drogi powiatowej nr 1204r oraz Długiej, Jaśminowej w Głogowie Małopolskim w ramach projektu "Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogów Małopolski, krajowy numer identyfikacyjny 69058207400000, ul. ul. Rynek  1 , 36060   Głogów Małopolski, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 8515123, 8515124, e-mail umig@glogow-mlp.pl, faks 178 515 120.
Adres strony internetowej (URL): http:bip.glogow-mlp.pl
Adres profilu nabywcy: http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.glogow-mlp.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.glogow.ires.pl/10785,14053,21392/21392/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urzędzie Miejskim w Głogowie Młp. , 36-060 Głogów Młp. ul. Rynek 1 ( sekretariat pok. Nr 4)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Sikorskiego, Gajowej, odcinka drogi powiatowej nr 1204r oraz Długiej, Jaśminowej w Głogowie Małopolskim w ramach projektu "Rozwój gospodarki niskoemisyjnej oraz poprawa mobilności mieszkańców poprzez usprawnienie zrównoważonego transportu publicznego na terenie ROF"
Numer referencyjny: OR.271.9.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
2
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postępowanie jest prowadzone z podziałem na dwie części: Część I - Przebudowa ul. Sikorskiego, Gajowej oraz powiatowej nr 1204R w Głogowie Małopolskim Zakres inwestycji obejmuje m.in.: ul. Sikorskiego - wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem jezdni drogi gminnej, - budowę chodników, - budowę ścieżki rowerowej, - przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej, - remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - przebudowa i budowa skrzyżowań z drogami bocznymi, - przebudowę, odmulenie oraz likwidację rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów oraz przepustów, - przebudowę i budowę przepustów - przebudowę rowów, - przebudowę zatok autobusowych, - umocnienie poboczy - przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą, ul. Gajowa - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi gminnej o szer. 5,50m, - budowę chodnika, - remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, przebudowa i budowa skrzyżowań z drogami bocznymi, - budowa skrzyżowania z ul. Sikorskiego - przebudowę, odmulenie oraz likwidację rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów oraz przepustów, - budowę przepustów - budowę odcinka kanalizacji deszczowej (rowu krytego), - likwidację istniejących przepustów, - umocnienie poboczy, - przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą, odcinek drogi powiatowej 1204R - wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem jezdni drogi powiatowej do szer. 6,00m, - budowę chodnika, - przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej, - remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, - przebudowę oraz likwidację rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów oraz przepustów, - przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą, Część II - Przebudowa ulicy Długiej, Jaśminowej w Głogowie Małopolskim. Zakres inwestycji obejmuje m.in.: ul. Długa: -wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem do szerokości 6,0m jezdni drogi gminnej, -budowę chodników, -budowę ścieżki rowerowej -przebudowę kanalizacji deszczowej poprzez wykonanie nowych wpustów ulicznych wraz ze studzienką i przykanlikami, -remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, -przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, -przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą - dostosowanie wysokościowe włazów, ul. Jaśminowa: -wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem do szerokości 6,0m jezdni drogi gminnej, -budowę chodników, -budowę ścieżki rowerowej -przebudowę kanalizacji deszczowej poprzez wykonanie nowych wpustów ulicznych wraz ze studzienką i przykanlikami, -remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, -przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, -budowę zatoki autobusowej, -przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą - dostosowanie wysokościowe włazów, Zakres robót określono szczegółowo w części B1 SIWZ i B2 SIWZ. Dokumentacja projektowa B1 zawiera zakres budowy oświetlenia drogowego, który został wyłączony z przedmiotowego zamówienia dla Części I SIWZ. Warunki prowadzenia prac zostały opisane w części C SIWZ. Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego, jednak istnieje możliwość stosowania materiałów/urządzeń równoważnych tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w SIWZ - część techniczna. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazania proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznaje, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej - część B1, B2 SIWZ. Zamawiający wymaga zaoferowania przez każdego z Wykonawców co najmniej podstawowego okresu gwarancji tj. 60 miesięcy. Istnieje możliwość zaoferowania gwarancji dodatkowej określonej w § 16 SIWZ, przez co można uzyskać dodatkowe 28 pkt w kryterium - Okres gwarancji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 28 części A SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233260-9
45333000-0
45233290-8
45332300-6
45232310-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane będzie zamówienie został określony dla poszczególnych Części zamówienia w przedmiotowym ogłoszeniu w ZAŁĄCZNIKU nr I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: - brak wymagań Zamawiającego w ww. zakresie w odniesieniu do wszystkich części zamówienia ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) W zakresie sytuacji finansowej - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w kwocie nie mniejszej niż dla: Części I - 2 000 000,00 zł (dokument niewymagany na etapie składania ofert); Części II - 460 000,00 zł (dokument niewymagany na etapie składania ofert); UWAGA: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie) w kwocie nie mniejszej niż suma kwot podanych powyżej - dla wszystkich części zamówienia, na które składana jest oferta.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał należycie dwie roboty budowlane (odrębnie dla każdej z części) polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg lub ulic dla: Części I - o klasie drogi lub ulicy min. "D" o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert). Części II - o klasie drogi lub ulicy min. "L" o wartości co najmniej 850 000,00 zł brutto każda - załącznik nr 3 do SIWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert). 2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w skład którego wejdą: Dla części I i II: a) Kierownik budowy posiadać będzie: - uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez okres min. 5 lat - załącznik nr 4 do SIWZ (niewymagany na etapie składania ofert); - aktualne członkostwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa - (dokument niewymagany na etapie składania ofert); b) Natomiast kierownik robót posiadać będzie: - uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń przez okres min. 3 lat - załącznik nr 4 do SIWZ (niewymagany na etapie składania ofert); - aktualne członkostwa w Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - (dokument niewymagany na etapie składania ofert);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Dotyczy jedynie osób pełniących funkcję kierownika budowy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Oświadczenie Wykonawcy składane w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja z otwarcia ofert), o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp Jeżeli Wykonawca wskaże, gdzie Zamawiający może uzyskać ww. odpis za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 t.j.) nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) -Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, określoną w sekcji III.1.2; 2) -Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.3 - załącznik nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenie, że osoby pełniące funkcję kierownika budowy, robót posiadać będą uprawnienia i doświadczenie zgodnie z opisem warunku w sekcji III.1.3 - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą: 1) Pełnomocnictwo, o którym mowa w § 13 ust. 10 oraz 12 w części A SIWZ; 2) Dowód wniesienia wadium; 3) Zobowiązanie innych Podmiotów do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia o którym mowa w § 8 Części A SIWZ (załącznik nr 6 do SIWZ) - jeżeli dotyczy, 4) Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, ściśle według przedmiaru robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: Dla Części I - 75 000,00 PLN; Dla Części II - 20 000,00 PLN 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359, z późn. zm.). 3.Wadium w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Głogów Młp. Nr 96 9159 0000 2001 0000 0114 0005 4.Warunkiem uznania wniesienia wadium (załącznik do oferty) będzie: a)wpływ kwoty wadium na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b)dołączenie do oferty stosownego dokumentu, np. kopii dokonanego przelewu; a wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, - musi zawierać w swej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bezwarunkowo i nieodwołalnie. 5.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na oprocentowanym rachunku bankowym (kopię dokonanego przelewu należy załączyć do oferty). W przypadku wadium wniesionego w innej formie niż pieniądz należy złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium jako załącznik do oferty (kopia potwierdzona za zgodność przez Wykonawcę, włączona do oferty). Natomiast oryginał dokumentu dot. wniesienia wadium powinien wpłynąć przed upływem terminu składania ofert, nie być trwale połączony z ofertą, tak aby można go było zwrócić Wykonawcy bez naruszenia złożonej oferty. 6.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy, podlega odrzuceniu. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je w całości, wraz z odsetkami, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (w przypadku zmiany umowy rachunku bankowego wadium zostanie ewentualnie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z ewentualnymi odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia12,00
Okres gwarancji28,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2.W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego. 3.Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 4.Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego. 5.Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą dotyczyć: a)zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, b)aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, c)zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, d)zmiany zakresu, wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, e)zmiany kolejności i terminów wykonywania robót budowlanych lub ich części, f)zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiarów, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, g)rezygnacji z wykonania części robót budowlanych - w zakresie nieprzekraczającym jednak 15% wynagrodzenia Wykonawcy, h)przerw w realizacji zadania, wynikłych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. ekstremalne warunki atmosferyczne, wystąpienie osuwisk, czy klęsk żywiołowych), uniemożliwiających wykonywanie każdego z możliwych frontów robót. Ilość dni przedłużonego terminu realizacji nie może być większa od sumy dni zgłoszonych przerw, i)zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów i wysokości wystawiania faktur częściowych, j)zmian w zakresie podwykonawców z zastosowaniem procedury, o której mowa w § 6 ust. 4 Części C SIWZ i następne umowy, k)zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 6.Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 5, wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany zezwolenia na budowę/ zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych oraz przedmiary i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 7.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 5, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: a)opis propozycji zmiany, b)uzasadnienie zmiany, c)opis wpływu zmiany na Harmonogram rzeczowo - finansowy. 8.Zmiany, o których mowa w ust. 5, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: a)zmiana zasad finansowania zadania wynikająca ze zmian w planie finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnienia z instytucją finansującą zadanie, b)obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, c)poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robót budowlanych, d)zmiana obowiązujących przepisów, e)podniesienie wydajności urządzeń, f)pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, bądź powstanie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, g)podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, h)ograniczenie środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia, i)zaistnienie konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych bądź zaniechania wykonania części przedmiotu umowy, j)ujawnienie w trakcie realizacji robót budowlanych urządzeń podziemnych, których istnienie lub lokalizacja nie wynika z map uzbrojenia, k)usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, l)stwierdzenie nieuwzględnionych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, m)wystąpienie wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych oraz uniemożliwiają zastosowanie właściwej technologii wynikającej z projektu budowlanego - możliwość przerwania robót na czas, kiedy będzie to konieczne ze względu na zachowanie reżimów technologicznych, n)wystąpienie awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub zaniechania Wykonawcy, o)konieczność podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych. p)siła wyższa. 9.Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 10.Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 11.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 5 lit. k) tiret drugie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 12.W przypadku zmiany, o którym mowa w ust. 5 lit. k) tiret trzecie, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 13.Za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w ust. 5 lit. k) tiret pierwsze, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzedniego wykazania przez Wykonawcę dowodami z dokumentów wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 5 lit. k) tiret drugie i trzecie. 14.Zamawiający zobowiązuje się do dokonania analizy dokumentów, o których mowa w ust. 13, w terminie do 7 dni od ich przedłożenia przez Wykonawcę. Aneks w tym zakresie zostanie podpisany w terminie uzgodnionym przez obie strony, przy czym termin ten będzie przypadał w okresie nie dłuższym niż 21 dni od daty przedłożenia dokumentów przez Wykonawcę. 15.Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia podpisania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Przebudowa ul. Sikorskiego, Gajowej oraz powiatowej nr 1204R w Głogowie Małopolskim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres inwestycji obejmuje m.in.: ul. Sikorskiego - wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem jezdni drogi gminnej, - budowę chodników, - budowę ścieżki rowerowej, - przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej, - remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - przebudowa i budowa skrzyżowań z drogami bocznymi, - przebudowę, odmulenie oraz likwidację rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów oraz przepustów, - przebudowę i budowę przepustów - przebudowę rowów, - przebudowę zatok autobusowych, - umocnienie poboczy - przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą, ul. Gajowa - wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni drogi gminnej o szer. 5,50m, - budowę chodnika, - remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, przebudowa i budowa skrzyżowań z drogami bocznymi, - budowa skrzyżowania z ul. Sikorskiego - przebudowę, odmulenie oraz likwidację rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów oraz przepustów, - budowę przepustów - budowę odcinka kanalizacji deszczowej (rowu krytego), - likwidację istniejących przepustów, - umocnienie poboczy, - przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą, odcinek drogi powiatowej 1204R - wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem jezdni drogi powiatowej do szer. 6,00m, - budowę chodnika, - przebudowa i budowa kanalizacji deszczowej, - remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, - przebudowę oraz likwidację rowów przydrożnych wraz z przebudową zjazdów oraz przepustów, - przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą, Zakres robót określono szczegółowo w części B1 SIWZ Dokumentacja projektowa B1 zawiera zakres budowy oświetlenia drogowego, który został wyłączony z przedmiotowego zamówienia dla Części I SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233260-9, 45333000-0, 45233290-8, 45332300-6, 45232310-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia12,00
Okres gwarancji28,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa ulicy Długiej, Jaśminowej w Głogowie Małopolskim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres inwestycji obejmuje m.in.: ul. Długa: -wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem do szerokości 6,0m jezdni drogi gminnej, -budowę chodników, -budowę ścieżki rowerowej -przebudowę kanalizacji deszczowej poprzez wykonanie nowych wpustów ulicznych wraz ze studzienką i przykanlikami, -remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, -przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, -przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą - dostosowanie wysokościowe włazów, ul. Jaśminowa: -wzmocnienie wraz z lokalnym poszerzeniem do szerokości 6,0m jezdni drogi gminnej, -budowę chodników, -budowę ścieżki rowerowej -przebudowę kanalizacji deszczowej poprzez wykonanie nowych wpustów ulicznych wraz ze studzienką i przykanlikami, -remont/przebudowę zjazdów publicznych i indywidualnych, -przebudowa skrzyżowań z drogami bocznymi, -budowę zatoki autobusowej, -przebudowę urządzeń obcej infrastruktury technicznej kolidujących z przebudowywaną ulicą - dostosowanie wysokościowe włazów, Zakres robót określono szczegółowo w części B2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45233260-9, 45333000-0, 45233290-8, 45332300-6, 45232310-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji zamówienia12,00
Okres gwarancji28,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.