Ogłoszenie nr 534692-N-2020 z dnia 2020-05-12 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii: Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, krajowy numer identyfikacyjny
00009266300000, ul.
ul. Szarych Szeregów
7
,
10-072
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
+48895241450, e-mail
adm@olsztyn.wiw.gov.pl, faks
+48895241477.
Adres strony internetowej (URL): https://www.olsztyn.wiw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.olsztyn.wiw.gov.pl/bip/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pośrednictwem posłańca pocztowego lub kuriera
Adres:
Wojewódzki Inspektorat weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, I piętro (Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek
Numer referencyjny:
WIW-A-AGZ.272.1.11.2020.KS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy testów diagnostycznych, odczynników laboratoryjnych i pożywek, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa asortymentu (sprzedaż i dostarczenie) w miarę potrzeb Zamawiającego. Oferta musi być kompletna, tj. obejmować wszystkie pozycje, które Zamawiający wskazał z Opisie przedmiotu zamówienia i formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1 i 3 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji. Przedmiot zamówienia określa zakres podstawowy oraz zakres opcji związany z dodatkową ilością towaru, którego zakup zależny będzie od możliwości finansowych. W Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ zostały wskazane "Ilości podstawowe" i "Ilości opcja". Opcją jest dostarczenie do Zamawiającego ilości wskazanych, w terminie trwania umowy, w cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji, najpóźniej do 30.09.2020 r. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w części Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 4. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ potwierdzając, że oferowanie produktów spełniają parametry jakościowe wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę producenta, nr katalogowy lub wskazanie informacji "zgodny". Będzie to równoznaczne z oferowaniem przez Wykonawcę produktu producenta/ dostawcy o nr katalogowym określonym przez Zamawiającego w kolumnie nr 2. 5. Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie nr 1 Testy immunologiczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy Zadanie nr 2 Testy do diagnostyki chorób bydła, trzody i drobiu Zadanie nr 3 Testy API z odczynnikami Zadanie nr 4 Karty do analizatora VITEK 2 Zadanie nr 5 Testy do badania żywności i zestawy do wytwarzania środowisk gazowych Zadanie nr 6 Testy do diagnostyki chorób ryb Zadanie nr 7 Wzorcowy test do analizy jakości mleka Delvotest Zadanie nr 8 Szybki test do jednoczesnego wykrywania pozostałości antybiotyków w mleku Zadanie nr 9 Antygeny do diagnostyki chorób drobiu Zadanie nr 10 Plazma królicza liofilizowana Zadanie nr 11 Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Immunolab Zadanie nr 12 Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Immunolab Zadanie nr 13 Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny Zadanie nr 14 Koniugat przeciwko wściekliźnie - liofilizowany Monoclonal Anti Rabies FITC Zadanie nr 15 Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty Zadanie nr 16 Surowice i odczynniki do hodowli komórkowej Zadanie nr 17 Krążki do antybiogramów Zadanie nr 18 Krążki bibułowe do analizy mikrobiologicznej stref hamowania wzrostu Zadanie nr 19 Podstawowe odczynniki chemiczne Zadanie nr 20 Odczynniki i standardy wg katalogu Sigma - Aldrich Zadanie nr 21 Odczynniki i szczepy referencyjne wg katalogu ATCC Zadanie nr 22 Materiały referencyjne wg katalogu LGC Standards Zadanie nr 23 Odczynniki, roztwory buforowe i standardy wg katalogu MERCK Zadanie nr 24 Pozostałe wzorce i bufory Zadanie nr 25 Wzorce wg katalogu dr Ehrenstorfer Zadanie nr 26 Podłoże do diagnostyki grzybów Mycomedium Zadanie nr 27 Pożywki podstawowe i ekstrakty mikrobiologiczne Zadanie nr 28 Podłoże chromogenne do wykrywania Salmonella ssp. Zadanie nr 29 Podłoża złożone i dodatki do podłoży Zadanie nr 30 Podłoża gotowe na płytkach Zadanie nr 31 Pożywki gotowe do kontroli czystości środowiska 5. Nazwy własne, nazwy producentów lub numery katalogowe podane zostały wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakim powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe nie gorsze, niż wskazane w SIWZ. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki, numeru katalogowego lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie przedmiotu zamówienia, przy których zostały podane numery katalogowe, pod warunkiem, że zaproponowane przez Wykonawcę produkty będą odpowiadały wszystkim cechom jakościowym ujętym w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta danego produktu. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne produktom opisywanym w zadaniach nr 1-31. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przywołanie nazwy i numeru katalogowego jest doprecyzowaniem opisu przedmiotu zamówienia. Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać takie same parametry techniczne i nie gorsze parametry jakościowe jak produktów wskazanych producentów.
II.5) Główny kod CPV: 33141625-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
33696500-0 |
33698100-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-11-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych dla zadania nr 1-31, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego produkt równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, tj.:
4.1. złożyć oświadczenie o spełnianiu przez oferowane produkty równoważne wszystkich wymagań Zamawiającego zawartych w SIWZ, o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z zastrzeżeniem, że informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że oferowane produkty spełniają warunki Zamawiającego;
4.2. w przypadku, gdy oferta Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego złożyć w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie stosownych dokumentów, tj. specyfikacji jakościowej świadectwa kontroli jakości lub innego równoważnego dokumentu (kartach katalogowych, specyfikacjach technicznych lub certyfikatach), z którego w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna) jest o takich samych parametrach jakościowych jak ujęto w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta danego produktu wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ. Dokument ten powinien być przedłożony w języku polskim (lub angielskim z tłumaczeniem na język polski) i określać m.in. nazwę producenta, nr katalogowy, parametry produktu, itp. Załączony dokument należy oznaczyć wskazując, której części i której pozycji dotyczy.
4.3. Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności (procedur), jak np. powtórnej rewalidacji metod badawczych lub ich sprawdzenia.
4.4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane użytkowaniem dostarczonych przez Wykonawcę materiałów, w szczególności za uszkodzenie sprzętu, na których wykonywane są analizy laboratoryjne.
5. Przy ocenie parametrów równoważnych Zamawiający będzie brał pod uwagę jedynie cechy zawarte w np. w kartach katalogowych, specyfikacjach technicznych lub certyfikatach dla produktów wyszczególnionych w OPZ.
6. Dodatkowe wymagania:
Dla zadania nr 1, 2, 6, 7, 8, 9, 13, 14 i 15 (testy, koniugaty)
6.1. Oświadczenie złożone przez Wykonawcę, że oferowane produkty wpisane są do rejestru prowadzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o uchyleniu ustawy o wyrobach stosowanych w medycynie weterynaryjnej oraz zmianie innych ustaw (Dz. U. Nr 78, poz. 513).
Dla zadania nr 1, 2 (testy)
6.2. Oświadczenie złożone przez Wykonawca, że posiada oprogramowanie kompatybilne z czytnikiem EL 800 Biotek, Tecan Infinite F50 znajdującym się u Zamawiającego, które automatycznie steruje pracą czytnika, jak również jest kompatybilne z oprogramowaniem Vet-Link (Marcel Sp. z o.o.) wersja oprogramowania 1.402.22.1067.
Dla zadania nr 27, 28 i 29 (podłoża)
6.3. dokumenty potwierdzające skład wszystkich oferowanych podłoży i suplementów oraz sposobu przygotowania pożywek oraz kartę dokładnego przeliczenia ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500 g podłoża podstawowego.
Dla zadania nr 31 (pożywki)
6.4. dokument potwierdzający powierzchnię odcisku 25 cm2.
Pozostałe wymagania wskazane są w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty wskazane w rozdziale IIIa ust. 6 pkt 6.1-6.2 zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie złożonych oświadczeń wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ, a w pkt 6.3-6.4 zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie złożonych dokumentów wskazanych w rozdziale VIII ust. 8 SIWZ.
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zamawiający wezwie na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, wówczas Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 7 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający dokona wstępnej oceny braku podstaw wykluczenia w oparciu o złożone oświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Dokumenty jakie należy przedłożyć w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 8.1. W przypadku, oferowania równoważnych produktów w celu wykazania, że oferowane, dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że oferowane produkty równoważne spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego zawarte w SIWZ. 8.2. W przypadku wymagań wskazanych w rozdziale IIIa ust. 6 pkt 6.1-6.2 zostaną ocenione przez Zamawiającego na podstawie złożonych oświadczeń wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 8.3. Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na pisemne wezwanie Zamawiającego, wystosowane w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp powinien przedłożyć następujące dokumenty: 8.3.1. dla zadania nr 1-31 - w przypadku oferowania równoważnych produktów stosowne dokumenty, tj. specyfikacje jakościowe, świadectwa kontroli jakości lub inne równoważne dokumenty (specyfikacja techniczna i/lub karta katalogowa i/lub certyfikat), z których w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia (każdy z osobna) jest o takich samych parametrach jakościowych jak ujęto w specyfikacji jakościowej określonej w katalogu producenta, danego produktu wskazanego przez Zamawiającego w SIWZ. Dokument ten powinien określać m.in.: nazwę producenta, nr katalogowy, parametry produktu, itp. Załączony dokument należy oznaczyć wskazując, której części i której pozycji dotyczy. Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że oferowany produkt spełnia postawione przez Zamawiającego wymagania. 8.3.2. dla zadania nr 27, 28 i 29 - dokumenty w postaci opisów, fotografii, kart lub dokumentów równoważnych potwierdzające skład wszystkich oferowanych podłoży i suplementów oraz sposobu przygotowania pożywek oraz dokument potwierdzający dokładne przeliczenie ilości suplementu niezbędnego do wykonania pożywek z 500 g podłoża podstawowego. 8.3.3. dla zadania nr 31 - dokument w postaci opisu, fotografii, karty lub dokumentów równoważnych potwierdzający powierzchnię odcisku 25 cm2. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (sporządzony w języku polskim lub z tłumaczeniem na j. polski).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca składa w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jednej oferty Zamawiający może odstąpić od żądania złożenia oświadczenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie w terminie wskazanym w ust. 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) należy wraz z ofertą złożyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (złożone w oryginale). Za dokument równoważny zostanie uznana kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii z oryginałem poświadczy notariusz. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie (rejestr KRS, CEIDG), właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione. Upoważnienie powinno wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub w formie aktu notarialnego, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 1. Spółka cywilna załącza pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo - umowę spółki cywilnej lub uchwałę - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Konsorcjum dołącza pełnomocnictwo (do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) lub umowę regulującą współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1, a w szczególności pkt 1 ustawy Pzp, w następującym zakresie i przy wystąpieniu określonych warunków: zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej ze zmiany przepisów dotyczących podatku VAT powodujących zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość proporcjonalnego zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają również n/w zmiany umowy, które nie wymagają formy aneksu, a jedynie pisemnego poinformowania przez Stronę: 1. zmiany numeru katalogowego towaru, 2. zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ilości pierwotnie zamówionej, 3. zastąpienia towaru innym towarem o tym samym zastosowaniu i przeznaczeniu, w przypadku braku towaru z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, produkt w trakcie badań i weryfikacji), po cenie nie wyższej niż określona w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Testy immunoenzymatyczne do wykrywania obecności przeciwciał dla wirusa enzootycznej białaczki bydła (BLV) w surowicy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Testy Elisa do diagnostyki chorób drobiu, trzody chlewnej i bydła |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Testy API z odczynnikami |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Karty do analizatora VITEK 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Testy do badania żywności i zestawy do wytwarzania środowisk gazowych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Testy do diagnostyki chorób ryb |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Wzorcowy test do analizy jakości mleka Delvotest |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Szybki test do jednoczesnego wykrywania pozostałości antybiotyków w mleku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141625-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Antygeny do diagnostyki chorób drobiu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Plazma królicza liofilizowana |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Immunolab |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Surowice do identyfikacji antygenów somatycznych i rzęskowych firmy Sifin |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Koniugaty przeciwko nukleokapsydowi wirusa wścieklizny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Koniugat przeciwko wściekliźnie - liofilizowany Monoclonal Anti Rabies FITC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Preparaty do diagnostyki brucelozy oraz pozostałe preparaty i koniugaty |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Surowice i odczynniki do hodowli komórkowej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Krążki do antybiogramów |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Krążki bibułowe do analizy mikrobiologicznej stref hamowania wzrostu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Podstawowe odczynniki chemiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Odczynniki i standardy wg katalogu Sigma - Aldrich |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Odczynniki i szczepy referencyjne wg katalogu ATCC |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Materiały referencyjne wg katalogu LGC Standards |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Odczynniki chemiczne, roztwory buforowe i standardy wg katalogu MERCK |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częsciowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Pozostałe wzorce i bufory |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | Wzorce wg katalogu dr Ehrenstorfer |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33696500-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częsciowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | Podłoże do diagnostyki grzybów MYCOMEDIUM |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | Pożywki podstawowe i ekstrakty mikrobiologiczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | Podłoże chromogenne do wykrywania Salmonella spp. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | Podłoża złożone i dodatki do podłoży |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | Podłoża gotowe na płytkach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | Pożywki gotowe do kontroli czystości środowiska |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33698100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin realizacji dostawy częściowej | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1434N relacji Derc- Jeziorany, od 0+560 do km 0+660
- Regulacja poboczy w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nidzicy z podziałem na części (3).
- SZP.221-4.2024 Sukcesywne dostawy akcesoriów do defibrylatorów
- Dostawa hybrydowej łodzi motorowej kategorii R-2 z przyczepą transportową i wyposażeniem prewencyjno-ratowniczym II postępowanie
- Wykonanie wiaty śmietnikowej przy budynku CKS Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- 26/2025 Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 12/2024)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń immunohematologicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego oraz systemu manualnego back up do wykonywania badań
- Dostawa materiałów laboratoryjnych i szkła laboratoryjnego.
- Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 17 części
- Dostawa odczynników do badań ISH oraz IHC w urządzeniu barwiącym dla UCK.
więcej: Zestawy diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.